7428-2007А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 322
ПОСТАНОВА
Іменем України
22.01.2009Справа №2-27/7428-2007А
За позовом – ТОВ «Укрлідер», м. Саки, вул.. Морська, 12.
До відповідача – Сакської ОДПІ, м. Саки, вул.. Курортна, 57.
Про скасування рішення.
Суддя Н.В. Воронцова.
При секретарі Пономаренко Н. О.
представники:
Від позивача – Мельнікова, дор. у справі.
Від відповідача – Корницька, дор. у справі.
Сутність спору: ТОВ "Укрлідер" звернувся до Господарського суду АРК до з позовними вимогами про скасування рішення про застосування фінансових санкцій №003026 від 30.03.2007 р., що винесено Сакською ОДПІ в АР Крим, в частині застосування фінансових санкцій на підставі п. 1, ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Позовні вимоги обгрунтовано тим, що висновки, викладені в акті перевірки не відповідають фактичним обставинам, а спірне рішення винесено протиправно, також позивач посилався на порушення відповідачем при проведенні перевірки та оформленні її результатів, положень Законів України «Про державну податкову службу в України » та «Про застосування розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Позивач у судовому засіданні від 03.07.07р. уточнив позовні вимоги та просить суд скасувати рішення відповідача про застосування фінансових санкцій від 16.04.2007р. № 0001652330 в частині застосування фінансових санкцій на суму 500,00 грн. на підтаві п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Суд прийняв до уваги уточнення позивача.
Від відповідача в судове засідання від 29.10.2007р. надійшло клопотання про зупинення провадження по справі у зв'язку з розглядом Вищим адміністративним судом України справи, пов'язаною з тією, що розглядається.
Ухвалою ГС АР Крим від 29.10.2007 р. провадження по справі №2-16/7428-2007А ( суддя Омельченко В. А. ) було зупинено до набрання законної сили судовим рішенням по справі №2-23/4541-2007А.
Ухвалою ГС АРК від 15.07.2008 р. провадження по справі № 2-16/7428-2007А було поновлено.
Резолюцією В.О. Голови Господарського суду АРК С.А. Чумаченко від 03.10.2008 р. залучено до розгляду справи №2-16/7428-2007А замість судді ГС АРК Омельченко В. А. суддю ГС АРК Воронцову Н.В. Справа передана судді Воронцовій Н.В. Справі привласнено номер №2-27/7428-2007А.
Ухвалою Господарського Суду АР Крим від 06.10.08р. дійсний адміністративний позов був прийнятий до розгляду та справі привласнений № 2-27/7428-2007А.
У судовому засіданні 22.01.09р. позивач позовні вимоги підтримав в повному обсязі, з урахуванням останніх уточнень.
Відповідач у судовому засіданні 22.01.09р. проти позовних вимог заперечував, надав доповнення до заперечень на позов, та просить суд у позові відмовити.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, суд, -
В С Т А Н О В И В :
ТОВ «Укрлідер», здійснює підприємницьку діяльність з грудня 2006р., на підставі Статуту, зареєстрованого 20.12.2006р., зі змінами зареєстрованими 14.05.2007р., відповідно до довідки ЄДРПОУ № 54-01-26-52/59, основним видом господарської діяльності є діяльність з організації азартних ігор. Дійсний вид діяльності є ліцензійним.
Діяльність по організації азартних ігор, у тому числі й організація залів гральних автоматів, здійснюється на підставі Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом» від 28.11.2002р.,Постанови КМУ №1698 від 14.11.2000р. «Про терміни дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу», Ліцензійних умов провадження організації діяльності з проведення азартних ігор, затверджених Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємства і Міністерства фінансів України № 40/374 від 18.04.06р., зареєстрованого Міністерством юстиції України № 622/12496 (далі Ліцензійні умови), Про затвердження Порядку обліку доходів фізичних осіб у гральних закладах та персоніфікації таких осіб, затвердженого Наказом ДПА України № 494 від 20.10.2003р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції № 1016/8337 від 06.11.2003р.(далі Порядок обліку доходів фізичних осіб у гральних закладах та персоніфікації таких осіб ) та інших нормативних актів України.
30.03.07р. співробітниками ДПА у м. Севастополі було проведено перевірку по контролю за здійсненням розрахункових операцій в сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності господарської одиниці - Слот – Казіно «Куш», розташованого за адресою: м. Севастополь, ПІР 59А, яка належить ТОВ "Укрлідер".
На підставі акту перевірки № 524/23-01/01081432330 від 30.03.2007р. співробітниками ДПА у м. Севастополі було встановлено порушення п. 1, 2, 9 ст. 3 Законів України «Про застосування розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
За результатами перевірки Сакською ОДПІ в АР Крим, на обліку якої як платник податків значиться позивач по справі, було винесено рішення № 0001652330 від 16.04.07р. про застосування фінансових санкцій до ТОВ «Укрлідер» у розмірі 840,00 грн., з яких 500,00 грн. за не проведення розрахункової операції через РРО на суму покупки 100,00 грн. та 340,00 грн. за проведення розрахункової операції через незареєстрований в установленому порядку РРО.
Відповідно до п.1, 9 ст.3 Закону України “ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” ( зі змінами і доповненнями ) передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: 1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; 9)щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Відповідальність за порушення вимог Закону України “ Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” ( зі змінами і доповненнями ) передбачена статтею 17 цього Закону.
Відповідно до п. 6 постанови КМУ від 07.02.2001 р. №121 «Про терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій» переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій при використанні гральних автоматів починається з 31.12.2006 р.
Відповідальність за вказане порушення передбачено п. 1 ст.17 Закону України « Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 01.06.2000 р. № 1776 – III, у п'ятикратному розмірі - у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки.
Перевіркою встановлений факт не проведення розрахункової операції на суму 100,00 грн. Однак, поза увагою відповідача залишився той факт, що при перевірки працівниками податкової служби на гральному автоматі здійснено купівлю кредиту на суму 100,00 грн. Гральні автомати в приміщенні грального залу обладнані купюроприймальниками для прийому купюр, які використовуються у всіх видах автоматів, що приймають паперові гроші. Адміністратором ігрового залу не було зафіксовано факту гри на гральному автоматі. Купівля кредиту на суму 100,00грн. здійснено робітниками податкової служби за допомогою купюроприймальника грального апарату без попереднього оголошення суми адміністратору. Отже, відповідачем не надані докази, які підтверджують факт неотримання чеку на суму 100,00грн. Відтак, застосування до позивача штрафних санкцій в сумі 500,00грн. (100,00грн. х 5) є неправомірним, що є підставою для скасування спірного рішення №0001652330 від 16.04.2007р. в частині застосування штрафних санкцій в сумі 500,00грн.
Позивач у судовому засіданні 03.07.07р. надав уточнення у яких визнає провомірним застосування ДПА у м. Севастополі фінансовий санкцій на суму 340,00 грн. – за порушення режиму проведення розрахункової операції через незареєстрований (поставлений на облік) в установленому порядку реєстратор розрахункових операцій. Та просить суд скасувати рішення про застосування фінансовий санкцій №0001652330 від 16.04.2007р. в частині застосування фінансових санкцій на суму 500,00 грн.
Таким чином, судом не досліджується порушення позивачем п. 9 ст. 3 Закону України « Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
За таких умов факти вказані в рішенні №0001652330 від 16.04.2007р. порушеня пункту 1 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” про застосування штрафних санкцій в сумі 500,00грн. слід вважати не доказаними та не встановленими, що є підставою для задоволення позову.
Згідно ст. ч.1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтєю 72 цього Кодексу.
За таких обставин, суд вважає, що рішення №0001652330 від 16.04.2007 р., що винесено Сакської ОДПІ в АР Крим, в частині застосування фінансових санкцій на підставі п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» є неправомірним.
При таких обставинах справи, суд вважає за необхідне позов задовольнити.
Відповідно до п. 11 ст. 171 КАСУ резолютивна частина постанови суду про визнання нормативно-правового акта незаконним або таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили, і про визнання його нечинним невідкладно публікується відповідачем у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено, після набрання постановою законної сили.
В даному випадку, приймаючи до уваги той факт, що опублікуванню належить постанова суду, яка виноситься по справі, результати якого зачіпають права і інтереси широкого кола осіб, суд дійшов висновку про те, що спор, який виник між сторонами по справі зачипає тільки їх інтереси. Результат розгляду даного спору носить локальний характер. Таким чином, суд не баче ніякої необхідності в опубліковані результатів розгляду даної справи.
Вступна та резолютивна частини постанови проголошено і підписано складом суду 22.01.09 р.
29.01.09 р. постанову було виготовлено у повному обсязі.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст.. 94, 98, 122, 158 – 164, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати нечинним рішення Сакської ОДПІ в АР Крим №0001652330 від 16.04.2007 р. у частині застосування фінансових санкцій на суму 500,00 грн.
3. Стягнути з Державного бюджету України (р/р 31115095700002 у банку отримувача: Управління Державного казначейства в АР Крим, отримувач: Держбюджет м. Сімферополь, МФО 824026, ЗКПО 34740405 ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрлідер», м. Саки, вул.. Морська, 12 ( р/с 2600414840 в Сімферопольській філії ВАТ АБ «Укргазбанк», МФО 324797, ЗКПО 33912276) 3,40 грн. судового збору.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, постанова вступає в законну силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України до Севастопольського апеляційного господарського суду.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Воронцова Н.В.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2009 |
Оприлюднено | 11.02.2009 |
Номер документу | 2893537 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Воронцова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні