Ухвала
від 31.01.2013 по справі 5006/38/14б/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

У Х В А Л А

по справі про банкрутство

31.01.13 р. Справа № 5006/38/14б/2012

за заявою кредитора (заявника) Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНБАСБУДСЕРВІС», м. Донецьк

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП», м. Донецьк

про визнання банкрутом

Суддя Лейба М.О.

Представники:

від кредитора: не з'явився

від боржника: не з'явився

ліквідатор (кредитор): не з'явився

Ухвалою від 01.08.12 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНБАСБУДСЕРВІС», м. Донецьк господарським судом Донецької області порушена справа про банкрутство відсутнього боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП», м. Донецьк

Постановою суду від 06.09.12 боржник визнаний банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура строком на 3 місяці до 06.12.12 та призначений ліквідатор - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОНБАСБУДСЕРВІС», м. Донецьк.

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатор надав до суду для затвердження звіт про проведену роботу та ліквідаційний баланс, які призначені до розгляду в судовому засіданні на 31.01.13.

В судове засідання 31.01.13 представники сторін не з'явилися, про час та дату слухання справи сторони були повідомлені належним чином.

У випадку не з'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Крім того, у разі неподання учасником судового процесу з неповажних причин або без повідомлення причин матеріалів та інших доказів, витребуваних господарським судом, останній може здійснити розгляд справи за наявними в ній матеріалами та доказами.

Зазначений висновок збігається з правовою позицією Вищого господарського суду України викладеній у інформаційному листі від 15.03.10 №01-08/140 «Про деякі питання запобігання зловживанню процесуальними правами у господарському судочинстві».

Господарський суд, розглянувши дані звіту та ліквідаційного балансу, а також додані до них документи, перевіривши наявні матеріали справи, оцінивши подані докази, встановив:

На виконання вимог ст.25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в ході ліквідаційної процедури ліквідатором проведені заходи, направлені на виявлення майна банкрута та можливих кредиторів.

Ліквідатором письмово повідомлені про визнання боржника банкрутом всі можливі кредитори, а саме: ДПІ у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової інспекції, Центральна міжрайонна виконавча дирекція Донецького обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності, Донецький міський центр зайнятості, Відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Ленінському районі м. Донецька, Управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Донецька, Донецьке обласне відділення фонду соціального захисту інвалідів.

На адресу ліквідатора надійшли відповіді:

- Заява Управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Донецька від 24.09.12 №25376/02 про визнання кредиторських вимог;

- лист Відділення виконавчої дирекції ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Ленінському районі м. Донецька від 01.10.12 №01-06/1742, яким повідомлено, що ТОВ «НОН-СТОП» за даними реєстру юридичних осіб та фізичних осіб Фонду не зареєстрований;

- лист Центральної міжрайонної виконавчої дирекції Донецького обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності від 17.09.12 №04/1437 про відсутність заборгованості по сплаті страхових внесків;

- лист Донецького міського центру зайнятості від 13.09.12 №02/2845, яким повідомлено про відсутність заборгованості;

- довідка ДПІ у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби від 17.09.12 №14369/10/19-012-8 про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), що контролюються органами;

- лист Донецького обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів від 19.09.12 №06-7/1779, в якому зазначено, що ТОВ «НОН-СТОП» серед боржників відділення Фонду не обліковується.

Вимоги Управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м. Донецька визнані ліквідатором у заявленій сумі та включені до реєстру вимог кредиторів.

Протягом ліквідаційної процедури вимог від інших кредиторів не надходило.

Також, ліквідатором направлені запити до Комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації м. Донецька», управління Держкомзему у м.Донецьку Донецької області, державної інспекції сільського господарства в Донецькій області, ВРЕР УДАІ ГУМВС України в Донецькій області, відділу державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції м. Донецька.

На запити ліквідатора повідомлено наступне:

За даними ВРЕВ УДАІ ГУМВС України в Донецькій області №9/8603 від 28.09.12 за підприємством боржника транспортні засоби не зареєстровані.

Згідно облікових даних управління Держкомзему у м. Донецьку Донецької області (лист від 24.09.12 №01-32-4079/4204) земельні ділянки ТОВ «НОН-СТОП» у власність, оренду або користування не надавались, правовстановлюючи документи не зареєстровано.

За даними державної інспекції сільського господарства в Донецькій області ТОВ «НОН-СТОП» не має на праві власності сільськогосподарської техніки.

КП «Бюро технічної інвентаризації м. Донецька» довідкою від 15.10.12 №223214 повідомило ліквідатора про відсутність зареєстрованого за боржником на праві власності нерухомого майна.

Згідно отриманих даних відділу державної виконавчої служби Ленінського районного управління юстиції м. Донецька виконавчі документи стосовно ТОВ «НОН-СТОП», м. Донецьк відсутні.

Відповідно до витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №38972836, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна про арешти №38972785 станом на 27.11.12 та витягу з Державного реєстру правочинів №12179746 станом на 26.11.12 інформація щодо майна банкрута відсутня.

Відповідно до відомостей, представлених у звіті списання, грошових коштів, виявлених на розрахункових рахунках банкрута не здійснювалось, оскільки вартість витрат на переоформлення банківських рахунків становить більше наявних на цих рахунках коштів коштів.

Інвентаризаційні данні щодо виявлення майнових активів (основних засобів та матеріальних цінностей) підприємства боржника відсутні, оскільки, як встановлено постановою господарського суду Донецької від 06.09.12 про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури керівні органи боржника за місцезнаходженням відсутні.

Разом з тим, в матеріалах справи містяться докази звернення ліквідатора до засновника боржника про передачу печатки, штампів та фінансової документації з метою встановлення наявності або відсутності майнових активів Товариства з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП» для подальшого задоволення кредиторських вимог в процесі ліквідації.

Будь-яка бухгалтерська та інша документація щодо фінансово-господарської діяльності боржника, печаті та штампи підприємства боржника ліквідатору передані не були. За результатами виходу за юридичною адресою боржника ліквідатором встановлено факт відсутності керівних органів боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП», м.Донецьк за вказаною адресою, що підтверджується актом обстеження місцезнаходження боржника - банкрута від 26.10.12.

Таким чином, після завершення ліквідаційної процедури будь-які інші майнові активи, необхідні для ведення виробничої діяльності у боржника відсутні, що підтверджується запитами ліквідатора банкрута та відповідями на них відповідних державних органів, що здійснюють реєстрацію та облік рухомого та нерухомого майна. Майна, що є предметом застави у банкрута не має. Частки, яка б належала банкруту в спільному майні інших осіб не виявлено.

У відповідності з вимогами ст.32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором був складений реєстр вимог кредиторів, який доданий до звіту ліквідатора.

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатором складено ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в сумі 12496,31грн.

В зв'язку з недостатністю майнових активів боржника, вимоги кредиторів залишилися незадоволеними та відповідно до приписів п. 6 ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вважаються погашеними.

Щодо клопотання ДПІ у Ленінському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби господарський суд зазначає наступне:

Відповідно до частини 2 ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом з врахуванням вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України.

За змістом вказаних нормативних актів господарський суд приймає судові рішення (ухвали, постанови) у межах провадження у справі про банкрутство у випадках та порядку прямо передбачених Законом.

Системний аналіз норм діючого законодавства свідчить, що приписами ст.79 Господарського процесуального кодексу України, які містять вичерпний перелік підстав для зупинення провадження по справі та Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 14.05.92 №2343-XII (в редакції Закону від 30.06.99 №784-XIV) не передбачено винесення в межах провадження у справі про банкрутство судових рішень про зупинення провадження у справі про банкрутство.

Разом з тим, норми Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство не може бути визнано господарським судом банкрутом чи ліквідоване за рішенням суду, у зв'язку з необхідністю проведення позапланової документальної перевірки підприємства банкрута податковим органом.

Зазначений висновок збігається з правовою позицією Вищого господарського суду України, викладеній у постанові від 29.03.12 по справі №45/30Б.

Матеріали справи №5006/38/13Б/2012 також містять дані про те, що Державна податкова інспекція була обізнана про здійснення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП» починаючи з дня порушення провадження у даній справі. Ухвала про порушення провадження у справ №5006/38/13Б/2012 була надіслана на адресу Інспекції, про що свідчить штамп канцелярії господарського суду Донецької області на зворотньому боці ухвали.

Проте, податковим органом починаючи з 01.09.12, не було подано ані до господарського суду, ані до ліквідатора будь-яких доказів щодо результатів проведення позапланової перевірки підприємства боржника та як наслідок доказів, які свідчили б про встановлення місцезнаходження керівника боржника, документів підприємства та можливість в зв'язку з цим проведення позапланової документальної перевірки підприємства боржника.

Відповідно до ст.75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Ст.78 Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється органами державної податкової служби, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

У свою чергу контролюючі органи, у тому числі орган державної податкової служби, в силу своїх повноважень мають документи фінансової звітності боржника, у тому числі відомості щодо наявності або відсутності у нього майна.

Враховуючи положення Податкового кодексу України, зокрема ст.ст. 78 та 82, щодо призначення та строків проведення перевірки, ДПІ у Куйбишевському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, користуючись наданим їй правом, та на виконання визначених Законом України «Про державну податкову службу в України» завдань, як після отримання ухвали господарського суду про порушення справи про банкрутство, так і після отримання повідомлення ліквідатора беззаперечно мала можливість провести передбачену Податковим кодексом України перевірку.

Аналогічна правова позиція висловлена Вищим господарським судом України у постанові від 04.10.12 у справі №5006/42/26Б/2012, від 30.10.12 у справі №5006/5/5Б/2012.

За таких обставин, суд не вбачає встановлених законодавством підстав для зупинення провадження по справі або відмови у затверджені звіту та ліквідаційного балансу, оскільки ліквідатором здійснені усі необхідні заходи у ході ліквідаційної процедури, передбачені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», щодо повідомлення можливих кредиторів та виявлення майнових активів боржника.

За приписами статті 32 вказаного закону звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.

Враховуючи викладене, за результатами розгляду в судовому засіданні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу суд дійшов висновку, що ліквідатором, відповідно до ст.ст. 22-34 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», виконані усі необхідні дії по ліквідації банкрута: вжито всіх заходів на пошук, виявлення, повернення майна боржника, здійснено запити щодо виявлення майнових активів до спеціалізованих державних установ, які здійснюють реєстрацію та облік рухомого та нерухомого майна.

Згідно з п.1 ст.32 Закону після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

До вказаного звіту ліквідатором були додані відповіді на подані ним повідомлення і запити щодо виявлення майна банкрута, що свідчить про належне виконання ним своїх обов'язків як особи, що здійснює ліквідаційну процедуру.

У разі затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст.32 вищевказаного закону, господарський суд на підставі ст.40 Закону припиняє провадження у справі про банкрутство боржника.

Оскільки ліквідатором були проведені всі необхідні дії по ліквідації банкрута, заперечень проти затвердження звіту та ліквідаційного балансу до суду подано не було, господарський суд визнає їх такими, що підлягають затвердженню, а підприємство-банкрут -ліквідації, оскільки в силу п.2 ст.32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Керуючись п.1 ст.5, ст.32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 14.05.92 №2343-XII (в редакції Закону від 30.06.99 №784-XIV), ст.ст.4-1, 34, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

У Х В А Л И В :

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП» (код ЄДРПОУ 33838837), що зареєстровано за адресою: 83045, Донецька область, м. Донецьк, Ленінський район, вул. Професорів Богославський, буд. 2А).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «НОН-СТОП», м. Донецьк (код ЄДРПОУ 33838837).

Провадження по справі №5006/38/13Б/2012 припинити.

Копію ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію банкрута, органу державної статистики для виключення підприємства - банкрута з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, власнику, органу державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута, державному реєстратору та органу ДВС.

Суддя Лейба М.О.

Вик тел.

Надруковано примірників - :

господарському суду Донецької області - ,

сторонам - ,

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення31.01.2013
Оприлюднено04.02.2013
Номер документу29010766
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5006/38/14б/2012

Ухвала від 14.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Ухвала від 31.01.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Ухвала від 07.12.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Постанова від 06.09.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

Ухвала від 01.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Лейба М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні