Постанова
від 19.12.2012 по справі 2а-3460/12/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" грудня 2012 р. Справа № 2а-3460/12/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Главача І.А.

за участю секретаря судового засідання - Куриша Р.В.,

представника позивача -Настюка О.В.

представника відповідача -Білусяка Б.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Міністерства енергетики та вугільної промисловості України ДП "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго"

до відповідача: Манявського навчально-виховного комплексу Богородчанської районної ради Івано-Франківської області

про стягнення штрафу у розмірі 5 100,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

08.11.2012 року Міністерство енергетики та вугільної промисловості України ДП "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" звернулося з адміністративним позовом до Манявського навчально-виховного комплексу Богородчанської районної ради Івано-Франківської області про стягнення штрафу у розмірі 5 100,00 грн. Позовні вимоги мотивувало тим, що за відповідачем залишається непогашеною заборгованість перед бюджетом, яка виникла у зв'язку із несплатою штрафних санкцій, застосованих за порушення законодавства у сфері теплопостачання.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. Просив позов повністю задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні у відповідності до вимог частини 2 статті 51 Кодексу адміністративного судочинства України позовні вимоги визнав повністю. Вказав при цьому, що нарахований штраф у розмірі 5 100,00 грн. відповідачем не сплачено, у зв'язку з відсутністю фінансування.

Вислухавши представника позивача, представника відповідача, дослідивши наявні та подані докази, суд прийшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов підлягає до задоволення з наступних мотивів.

Судом встановлено, що Манявська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Богородчанської районної ради Івано-Франківської області 18.04.1995 року зареєстрована Богородчанською районною державною адміністрацією Івано-Франківської області як юридична особа (код ЄДРПОУ - 23805692).

Згідно рішення одинадцятої сесії шостого демократичного скликання Богородчанської районної ради "Про реорганізацію Манявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів" від 02.03.2012 року № 238-11/2012 реорганізовано Манявську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів в Манявський навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад -загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -професійний ліцей) Богородчанської районної ради Івано-Франківської області (а.с.70-71).

Рішенням п'ятнадцятої сесії шостого демократичного скликання Богородчанської районної ради "Про затвердження Статуту Манявського навчально-виховного комплексу" від 06.09.2012 року № 301-15/2012 затверджено Статут Манявського навчально-виховного комплексу Богородчанської районної ради Івано-Франківської області (а.с.72).

17.09.2012 року державним реєстратором Богородчанської районної ради Івано-Франківської області проведено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи - Манявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богородчанської районної ради Івано-Франківської області у зв'язку із реорганізацією останньої в Манявський навчально-виховний комплекс Богородчанської районної ради Івано-Франківської області, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців внесено запис № 11041050004000078 (а.с.76).

Статтею 14 Закону України "Про теплопостачання" встановлено, що державний нагляд (контроль) у сфері теплопостачання здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі теплопостачання (частина 1).

Предметом державного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання є господарська діяльність, пов'язана з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії в частині технічної експлуатації теплових, тепловикристальних установок і мереж, енергетичного обладнання суб'єктів відносин у сфері теплопостачання, випробування та ремонту зазначених установок і мереж, режимів споживання теплової енергії, а також виконання робіт з проектування теплових, тепловикористальних установок і мереж (частина 2).

Способом здійснення державного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання є проведення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі теплопостачання, відповідних обстежень, перевірок, оглядів, інспектування теплових, тепловикористальних установок і мереж, енергетичного обладнання суб'єктів відносин у сфері теплопостачання в порядку, визначеному Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (частина 3).

Відповідно до пункту 1 Положення про посилення контролю за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929, державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд).

З матеріалів справи вбачається, що 15.05.2012 року державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії Свірнюком Я.В. Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Івано-Франківській області ВП "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на підставі акта перевірки від 15.05.2012 року № 03/30-32-026, статті 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", статті 9 Закону України "Про електроенергетику", статті 14 Закону України "Про теплопостачання" винесено припис № 03/30-32-026 про усунення Манявською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Богородчанської районної ради Івано-Франківської області виявлених порушень технічного стану та дотримання режимів споживання теплової енергії, експлуатації тепловикористовуючих установок і мереж, систем опалення (а.с.7-8).

Судом встановлено, що з 02.10.2012 року по 03.10.2012 року державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії Свірнюком Я.В. Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Івано-Франківській області ВП "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" Міністерства енергетики та вугільної промисловості України проведено позапланову перевірку виконання Манявською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів Богородчанської районної ради Івано-Франківської області приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду, а саме припису від 15.05.2012 року № 03/30-32-015, за результатами якої складено акт перевірки (протокол) № 03/30-32-049. У даному акті перевірки (протоколі) зафіксовано факт ухилення Манявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богородчанської районної ради Івано-Франківської області від виконання вимог припису від 15.05.2012 року № 03/30-32-015 (а.с.9).

Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України "Про теплопостачання" уповноважені ограни застосовують до суб'єктів господарювання штрафні санкції за невиконання (ухилення від виконання) або несвоєчасне виконання рішень чи приписів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері енергозбереження, або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі теплопостачання, або національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, у розмірі до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З матеріалів справи вбачається, що начальником Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Івано-Франківській області ВП "Держенергонагляд у Західному регіоні" ДП НЕК "Укренерго" Міністерства енергетики та вугільної промисловості України на підставі акту перевірки (протокол) № 03/30-32-049 від 03.10.2012 року та відповідно до статті 31 Закону України "Про теплопостачання" винесено постанову, згідно якої до Манявської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богородчанської районної ради Івано-Франківської області за порушення законодавства у сфері теплопостачання застосовано штрафні санкції у розмірі 5 100,00 грн. (а.с.10).

Статтею 31 Закону України "Про теплопостачання" встановлено, що суми штрафів, що накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі теплопостачання, та органами державного регулювання, перераховуються до Державного бюджету України (частина 4).

Суб'єкт господарювання повинен сплатити штраф у п'ятнадцятиденний термін із дня отримання постанови про його накладання (частина 5).

Рішення про накладання штрафу в справах про порушення, передбачені цим Законом, може бути оскаржено в суді (частина 7).

Судом встановлено, що відповідачем постанова про накладення штрафу за порушення законодавства у сфері теплопостачання від 08.10.2012 року № 21 отримана 11.10.2012 року, що підтверджується наявним у матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення (зворотна сторона а.с.11), ним не оскаржена, а відтак, нарахований Манявському навчально-виховному комплексу Богородчанської районної ради Івано-Франківської області штраф у розмірі 5 100,00 грн. підлягав сплаті останнім у строк, встановлений частиною 5 статті 31 Закону України "Про теплопостачання"

Згідно частини 6 статті 31 Закону України "Про теплопостачання" у разі несплати штрафу в зазначений строк він стягується в судовому порядку.

У судовому засіданні представник відповідача у відповідності до вимог частини 2 статті 51 Кодексу адміністративного судочинства України позовні вимоги визнав повністю.

Відповідно до частини 3 статті 136 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами статті 112 КАС України.

Згідно частини 3 статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову та прийняття його судом приймається постанова про задоволення позову.

Враховуючи те, що Манявським навчально-виховним комплексом Богородчанської районної ради Івано-Франківської області, станом на 19.12.2012 року, штраф у розмірі 5 100,00 грн. не сплачено, а також те, що визнання представником відповідача позовних вимог не порушує жодних прав, свобод чи інтересів, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 136, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Манявського навчально-виховного комплексу Богородчанської районної ради Івано-Франківської області (77772, Івано-Франківська область, Богородчанський район, с. Манява, вул. Незалежності, 10, код ЄДРПОУ - 23805692) штраф у розмірі 5 100 (п'ять тисяч сто) грн. в дохід Державного бюджету України (ГУДК України в Івано-Франківській області, р/р 31111106700023, назва рахунку Богородчанський район, банк отримувача ГУДК України в Івано-Франківській області, МФО 836014, отримувач УДКСУ у Богородчанському районі, код ЄДРПОУ 37837821, код платежу 21081100).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя Главач І.А.

Постанова складена в повному обсязі 24.12.2012 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.12.2012
Оприлюднено06.02.2013
Номер документу29027906
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3460/12/0970

null від 19.12.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Постанова від 19.12.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 12.11.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні