Постанова
від 20.12.2012 по справі 2а-13208/12/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

20 грудня 2012 р. Справа №2а-13208/12/0170/3

(16:16) м. Сімферополь

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим

до Фірми "ТЕС"

про стягнення

за участю представників сторін:

від позивача - Ходус М.Г., дов.,

від відповідача - не з'явився.

Суть справи:

Інспекція з питань захисту прав споживачів АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Фірми "ТЕС" про стягнення витрат, пов'язаних з проведенням експертизи (дослідження) зразків продукції в сумі 1009,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на положення Закону України ""Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції", Постанову Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 р. № 921.

Відповідачем письмових заперечень проти позову не надано.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

з урахуванням вищевикладеного, положень ст.ст. 122, 128 КАС України, вивчивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, дослідивши наявні докази та оцінивши їх у сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, відповідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.

15.08.2012 р. на підставі наказу № 105-0 від 14.08.2012 р., відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", ст. 11 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим проведено планову виїзну перевірку Фірми "ТЕС", складу пально-мастильних матеріалів за адресою розташування: м. Сімферополь, вул. Монтажна, 33, - за результатами якої встановлено, що перевіряєма продукція вважається небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, у зв'язку з чим Інспекцією прийнято рішення про відбір зразків продукції від 15.08.2012 п. № 1, зокрема: бензину автомобільного А-76, палива дизельного А-0,20-40, палива дизельного гідроочищеного низькосірчаного, бензину автомобільного екологічно поліпшеного А-92-10, бензину автомобільного UNLEADED GasoLINE RON 95 10 PPM EN 228.

Згідно з протоколом випробувань № 97 від 16.08.2012 р. за визначеними показниками зразок "Бензина автомобільного АИ-92-10" не відповідає вимогам ДСТУ 4063-2001 "Бензини автомобільні. Технічні умови" марки А-92 по показнику - масової частки сірки.

За матеріалами справи вбачається прийняття позивачем рішення про застосування обмежувальних (корегуючих) заходів від 21.08.12 р. № 4 у вигляді вилучення продукції з обороту - бензину автомобільного АИ-92-10 зі строком виконання 28.08.2012 р.

06.09.2012 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим за результатами встановлення порушення фірмою "ТЕС" вимог:

- п.п. 2, 4 ст. 15 Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції", а саме невиконання або неповне виконання рішення органу державного ринкового нагляду про вжиття заходів із забезпечення безпечності продукції, визначених ч. 4 ст. 12 цього Закону накладено на фірму "ТЕС" штраф в розмірі 85000,00 грн., про що винесено постанову № 3;

- п. 1 ч. 4 ст. 44 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", а саме невиконання або неповне виконання вимог рішення про вжиття обмежувальних коригувальних заходів, визначених у ч. 1 ст. 28, накладено на фірму "ТЕС" 85000,00 грн., про що винесено постанову № 4.

Вказані постанови про накладення штрафів були надіслані позивачем на адресу відповідача та отримані останнім 10.09.12 р., про що свідчить наявні в матеріалах справи супровідний лист від 07.09.12 р. № 03-13/1281 та копія поштового повідомлення про вручення.

05.09.12 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим на адресу фірми "ТЕС" супровідним листом № 05-02/1268 направлений рахунок № 1 про відшкодування вартості незалежної експертизи ПММ, яка визнана невідповідною вимогам нормативних документів, в розмірі 1009,00 грн.

Загальні правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, в тому числі, спосіб (процедура) здійснення державного нагляду (контролю) для широкого кола державних органів нагляду (контролю), обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), передбачені Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" № 877-V від 05.04.2007 р. (далі - Закон України № 877).

Так, відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України № 877 дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Згідно з абз.1 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України № 877 виключно законами встановлюються:

органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності;

види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю);

повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг;

вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності;

спосіб здійснення державного нагляду (контролю);

санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Тобто органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, спосіб здійснення державного нагляду (контролю) встановлюються виключно законами.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Тобто положення Закону України № 877 встановлює загальні засади державного нагляду (контролю) по відношенню всіх сфер діяльності суб'єктів господарювання, конкретні ж засоби, порядок та процедура здійснення державного нагляду (контролю) можуть деталізовуватись спеціальними законами.

Зокрема, спеціальним нормативним актом, що безпосередньо регулює спірні правовідносини, які виникають у сфері здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції, є Закон України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" № 2735 від 02.12.2010 р. (далі - Закон України № 2735).

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції" № 2735 від 02.12.2010 р. державний ринковий нагляд - діяльність органів ринкового нагляду з метою забезпечення відповідності продукції встановленим вимогам, а також забезпечення відсутності загроз суспільним інтересам.

Орган державного ринкового нагляду - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного ринкового нагляду у межах сфери своєї відповідальності, що визначається відповідно до цього Закону. У разі якщо орган ринкового нагляду здійснює визначені цим Законом та Законом України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" повноваження також через свої територіальні органи, термін "орган ринкового нагляду" позначає також його територіальні органи.

Таким чином, органи, уповноважені здійснювати державний ринковий нагляд (контроль) нехарчової продукції з метою забезпечення відповідності продукції встановленим вимогам, а також забезпечення відсутності загроз суспільним інтересам, встановлюються законом.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року N 465/2011 (далі - Положення № 465), Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) є центральним органом виконавчої влади; входить до системи органів виконавчої влади і реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.

Держспоживінспекція України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.

Відповідно до абз. б) п.п. 1) п. 3 Положення № 465 основними завданнями Держспоживінспекції України є реалізація державної політики, в тому числі, у сфері державного ринкового нагляду

Відповідно до п.п. 3) п.4 Положення № 465 Держспоживінспекція України відповідно до покладених на неї завдань в тому числі здійснює державний ринковий нагляд у межах сфери своєї відповідальності.

Тобто Держспоживінспекція як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади має відповідні владні повноваження щодо здійснення ринкового нагляду (контролю) нехарчової продукції.

Відповідно до п. 7 Положення № 265 Держспоживінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної інспекції з питань захисту прав споживачів" № 755 від 29.06.2011 р. утворено Держспоживінспекцію в Автономній Республіці Крим.

Відповідно до Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим, затвердженого Головою Держінспекції України з питань захисту прав споживачів 29.11.2011 р., Інспекція з питань захисту прав споживачів в АР Крим є територіальним органом Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.

Згідно з п.п. 4.1 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний ринковий нагляд.

Відповідно до абз.5 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.

Відповідно до абз.2 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Тобто заходи державного контролю можуть бути проведені як шляхом перевірок (планових або позапланових), ревізій оглядів, обстежень, так і шляхом вчинення інших дій, спрямованих на реалізацію суб'єктом владних повноважень відповідних владних функцій під час здійснення процедури державного контролю, яка визначена законом.

Відповідно до ч. 10 Закону України № 877 посадові особи органу державного нагляду (контролю) з метою з'ясування обставин, які мають значення для повноти проведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь-яких документів чи предметів, якщо це передбачено законом.

Таким чином, з урахуванням понять способу, заходів державного нагляду (контролю), встановлених Законом України № 877, Законом України № 2735 встановлений спосіб здійснення державного нагляду (контролю) у межах повноважень, передбачених законом, органами державної влади, на яких покладено повноваження в сфері державного ринкового нагляду (контролю) нехарчової продукції.

Відповідно до п. 4.1, 4.4 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням законодавства щодо захисту прав споживачів реклами та державний ринковий нагляд; бере участь в реалізації державної політики в сфері ринкового нагляду.

Відповідно до п.п. 6.2.1, 6.2.2 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим має право у сфері ринкового нагляду: здійснювати державний ринковий нагляд у межах сфери відповідальності відповідно до повноважень, визначених Законами України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", "Про загальну безпечність нехарчової продукції", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"; проводити перевірки характеристики продукції, в тому числі, відбирати зразки продукції та забезпечувати проведення їх експертизи (випробування).

Відповідно до п.п. 6.2.4, 6.2.5, 6.2.6 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим остання має право також:

приймати у випадках та порядку, визначених Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", рішення про: вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, здійснення контролю стану виконання суб'єктами господарювання цих рішень; знищення продукції або приведення її в інший спосіб у стан, який виключає використання цієї продукції;

вживати у порядку, визначеному Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" та іншими законами України, заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні вимог цього Закону;

здійснювати інші повноваження відповідно до Законів України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", "Про загальну безпечність нехарчової продукції" та інших законів України.

З урахуванням того, що Закон України № 877 є загальним нормативним актом по відношенню до широкого кола державних органів нагляду (контролю), у зв'язку з чим встановлює загальні правила (засади) підстав та процедури проведення заходів державного нагляду (контролю), Закон України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" є спеціальним нормативним актом, який визначає владні повноваження спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів щодо здійснення державного ринкового нагляду (контролю) нехарчової продукції.

Таким чином, здійснення позивачем контролю за дотриманням відповідачем вимог законодавства щодо безпечності нехарчової продукції не суперечить вимогам Закону України № 877 та відповідає вимогам чинного законодавства.

Відповідно до ч.1, 2 ст. 11 Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" № 2736 від 02.12.2010 р. державний ринковий нагляд за додержанням виробниками та розповсюджувачами продукції загальної вимоги щодо безпечності продукції забезпечується шляхом здійснення державного ринкового нагляду, а також державного контролю продукції при її ввезенні на митну територію України.

Організація та порядок здійснення державного ринкового нагляду, а також державного контролю продукції під час її ввезення на митну територію України визначаються Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" та Митним кодексом України.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" законодавство України про державний ринковий нагляд і контроль продукції складається з цього Закону, Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції", інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері, у тому числі технічних регламентів.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України № 2735 метою здійснення ринкового нагляду є вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з відповідним інформуванням про це громадськості щодо продукції, яка при її використанні за призначенням або за обґрунтовано передбачуваних умов і при належному встановленні та технічному обслуговуванні становить загрозу суспільним інтересам чи яка в інший спосіб не відповідає встановленим вимогам.

Відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України № 2735 повноваження та порядок діяльності органів ринкового нагляду, права та обов'язки їх посадових осіб, які здійснюють ринковий нагляд, встановлюються цим Законом, законами України "Про загальну безпечність нехарчової продукції", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та іншими законами України.

Відповідно до ст. 15 Закону України № 2735 посадові особи, які здійснюють ринковий нагляд, мають право, в тому числі: проводити у випадках і порядку, визначених цим Законом, документальні перевірки та обстеження зразків продукції, відбирати зразки продукції і забезпечувати проведення їх експертизи (випробування); безперешкодно відвідувати, за умови пред'явлення службового посвідчення та посвідчення (направлення) на проведення перевірки, у будь-який час протягом часу роботи об'єкта: а) торговельні та складські приміщення суб'єктів господарювання і місця, зазначені у пункті 2 частини дев'ятої статті 23 цього Закону, для проведення перевірок характеристик продукції і перевірок стану виконання суб'єктами господарювання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів; б) місця, зазначені в пункті 3 частини дев'ятої статті 23 цього Закону, для проведення перевірок додержання вимог щодо представлення продукції, яка не відповідає встановленим вимогам, перевірок характеристик продукції та перевірок виконання суб'єктами господарювання приписів і рішень відповідно до частини п'ятої статті 26 цього Закону; в) місця, зазначені в пункті 4 частини дев'ятої статті 23 цього Закону, для проведення перевірок характеристик продукції; складати акти перевірок та застосовувати в установленому законом порядку штрафні санкції до суб'єктів господарювання за порушення вимог цього Закону, Закону України "Про загальну безпечність нехарчової продукції" та встановлених вимог.

Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України № 2735 заходами ринкового нагляду є, зокрема:

перевірки характеристик продукції, у тому числі відбір зразків продукції та їх експертиза (випробування);

обмежувальні (корегувальні) заходи, що включають: а) обмеження надання продукції на ринку; б) заборону надання продукції на ринку; в) вилучення продукції з обігу; г) відкликання продукції;

контроль стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів та інш.

Відповідно до ч.ч.3, 5 ст. 23 Закону України № 2735 органи ринкового нагляду проводять планові та позапланові перевірки характеристик продукції.

Планові перевірки характеристик продукції проводяться у розповсюджувачів цієї продукції, а позапланові, - у розповсюджувачів та виробників такої продукції.

Перевірки характеристик продукції проводяться на підставі наказів органів ринкового нагляду та посвідчень (направлень) на проведення перевірки, що видаються та оформляються відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Відповідно до ч. 9 ст. 23 Закону України № 2735 виїзні перевірки характеристик продукції проводяться, зокрема, у торговельних та складських приміщеннях суб'єктів господарювання.

Відповідно до ч. 17 ст. 23 Закону України № 2735 за результатами перевірки характеристик продукції посадова особа, яка здійснює ринковий нагляд, складає акт відповідно до вимог Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України № 2735 під час перевірок характеристик продукції проводяться документальні перевірки, у разі необхідності - обстеження зразків продукції, а за наявності підстав вважати, що продукція є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, - відбір та експертиза (випробування) зразків продукції.

Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України № 2735 під час проведення планової перевірки характеристик продукції у її розповсюджувачів можуть бути проведені, зокрема, відбір та експертиза (випробування) зразків продукції (у разі якщо є підстави вважати, що продукція є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам).

Відбір зразків продукції і проведення їх експертизи (випробування) здійснюються відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі вмотивованого письмового рішення керівника органу ринкового нагляду або його заступника.

Експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт Національним органом з акредитації, на підставі договорів, укладених з ними органами ринкового нагляду.

У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення.

Надання на ринку продукції, зразки якої відібрано для проведення експертизи (випробування), за рішенням органу ринкового нагляду тимчасово забороняється на строк проведення такої експертизи (випробування). Зазначене рішення діє до прийняття органом ринкового нагляду за результатами експертизи (випробування) рішення про скасування рішення про тимчасову заборону надання на ринку такої продукції або прийняття рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів.

Відповідно до ч. 8 ст. 27 Закону України № 2735 витрати, пов'язані з відбором, доставкою та проведенням експертизи (випробування), у тому числі з оплатою зразків продукції, фінансуються за рахунок органу ринкового нагляду.

Якщо за результатами експертизи (випробування) зразків продукції встановлено, що продукція є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, відповідний суб'єкт господарювання відшкодовує вартість відібраних зразків та проведення їх експертизи (випробування) в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами проведеного дослідження відібраних зразків продукції відповідача, зокрема бензину автомобільного АИ-92-10 за визначеними показниками зразок "Бензина автомобільного АИ-92-10" не відповідає вимогам ДСТУ 4063-2001 "Бензини автомобільні. Технічні умови" марки А-92 по показнику - масової частки сірки, про що складено протокол випробувань № 97 від 16.08.2012 р.

Відповідно до п. 2 Порядку відшкодування суб'єктом господарювання вартості відібраних зразків нехарчової продукції та проведення їх експертизи (випробування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2011 р. N 921 (далі - Порядок № 921), орган державного ринкового нагляду в тижневий строк після ознайомлення суб'єкта господарювання з висновком експертизи, під час проведення якої встановлено, що продукція є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, готує документи, що підтверджують вартість відібраних зразків та витрати, пов'язані з проведенням експертизи, включаючи витрати на доставку зразків продукції до місця проведення експертизи, та надсилає їх суб'єкту господарювання рекомендованим листом з повідомленням про вручення або листом з оголошеною цінністю чи вручає під розписку.

Суб'єкт господарювання в тижневий строк з моменту надходження зазначених документів відшкодовує органу державного ринкового нагляду вартість відібраних зразків та витрати, пов'язані з проведенням експертизи, шляхом перерахування коштів до державного бюджету. Суб'єкт господарювання відшкодовує вартість відібраних зразків продукції за умови оплати вартості таких зразків органом державного ринкового нагляду.

В матеріалах справи наявний акт приймання-здачі виконаних робіт від 16.08.12 р., згідно з яким вартість виконаних робіт з надання послуг, пов'язаних з проведенням аналізів ПММ, складає 3890,00 грн., про що в матеріалах справи наявний рахунок № 37 від 16.08.2012 р.

Сплата Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим вказаних послуг з проведення перевірки та аналізу ПММ підтверджується наявною в матеріалах справи копією платіжного доручення № 1 від 20.08.2012 р.

05.09.12 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим на адресу фірми "ТЕС" супровідним листом № 05-02/1268 направлений рахунок № 1 про відшкодування вартості незалежної експертизи ПММ, яка визнана невідповідною вимогам нормативних документів, в розмірі 1009,00 грн.

Відповідно до п. 4 Порядку № 921 у разі відмови суб'єкта господарювання від відшкодування органу державного ринкового нагляду вартості відібраних зразків та витрат, пов'язаних з проведенням експертизи, зазначені кошти стягуються в судовому порядку.

Відповідачем в порядку ч. 1 ст. 71 КАС України доказів сплати вартості проведеного дослідження зразку продукції, а саме бензину автомобільного АИ-92-10, який за результатами випробування визнано таким, що не відповідає вимогам ДСТУ 4063-2001 "Бензини автомобільні. Технічні умови" по показнику масової частки сірки, - в матеріали справи не надано.

Позовні вимоги підлягають задоволенню.

В судовому засіданні 20.12.12 р. проголошено вступну та резолютивну частину постанови. В повному обсязі постанову складено 24.12.12 р.

Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Стягнути з Фірми "ТЕС" (юридична адреса: м. Сімферополь, вул. Г.Аджимушкая, буд 5, кв. 11) на користь Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим (ЄДРПОУ 37979015) 1009,00 грн. витрат, пов'язаних з проведенням експертизи.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення20.12.2012
Оприлюднено06.02.2013
Номер документу29049669
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13208/12/0170/3

Постанова від 20.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 23.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 23.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні