6/205-Б-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"23" листопада 2006 р. Справа № 6/205-Б-06
Господарський суд Херсонської області у складі судді Пригуза П.Д., при секретарі Дворянській О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за заявою:
кредитора 1: Нижньосірогозької міжрайонної державної податкової інспекції, вул. Леніна, 12, смт. Нижні Сірогози Херсонської області,
кредитора 2: Управління Пенсійного Фонду України в Іванівському районі, вул. Енгельса, 42, смт. Іванівка Херсонської області,
про банкрутство,
за участю представників:
від кредитора: УПФУ в Іванівському р-ні - Копилова Л.В. - довіреність в справі; Ниньосірогозька МДПІ - Корнієнко М.А. - довіреність в справі;
від боржника: Павленко З.О. - довіреність в справі;
в с т а н о в и в:
Заявлено вимогу про визнання боржника банкрутом.
Суд встановив, що боржник є юридичною особою, здійснював підприємницьку діяльність, зареєстрований в ЄДРПОУ за №03784545, державну реєстрацію боржника здійснено Іванівською районною державною адміністрацією Херсонської області10.03.2000р. та відповідно до Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", є суб'єктом банкрутства.
Представники кредиторів вимоги підтримали, вважають, що боржник не погасив заборгованість, строк погашення якої настав більше трьох місяців, об'єднані кредиторами грошові вимоги мають об'єм, що перевищує 300 розмірів мінімальної заробітної плати, а саме становлять 258612.64грн.
Вимоги кредитора ДПІ підтверджені витягами з особових рахунків боржника та підтверджені актами звіряння взаємних розрахунків, які підписані представником ДПІ та представником боржника. Крім того, грошові вимоги підтверджено податковими деклараціями з ПДВ, корінцями податкових вимог та податкових повідомлень-рішень, актом про результати документальної перевірки боржника органом ДПІ від 21.03.2006р. та додатками до нього, актом виїзної позапланової перевірки боржника органом ДПІ від 12.09.2006р. та іншими доказами. Заборгованість є узгодженою та безспірною у розумінні норм Закону. Вимоги ДПІ становлять 210693.63грн., які складаються із недоїмки з податків у сумі 34785.63грн. та штрафних санкцій в сумі 175909.00грн.
Вимоги кредитора УПФУ підтверджені у сумі 47919.01грн., в тому числі заборгованість по компенсації пільгових пенсій в сумі 21516.06грн. та пені і штрафних санкцій в сумі 26402.95грн.
Суд визнає безспірні вимоги кредиторів в сумі 258612.64грн.
Неплатоспроможність боржника підтверджена довідкою ДПІ про припинення господарської підприємницької діяльності з боку боржника, а також документами виконавчого провадження (а.с.101-102).
Боржником надано відзив на заяву, в якому зазначено, що боржник припинив господарську діяльність. Згідно відзиву причиною припинення господарської діяльності є та обставина, що все майно боржника було продане у виконавчих процедурах для погашення заборгованості по заробітній платі та для погашення податкової заборгованості, а також загибель врожаю на сільськогосподарських землях боржника. Боржник визнає свою неспроможність відновити платоспроможність і згоден із визнанням боржника банкрутом. Кредиторська заборгованість боржника відповідно до довідки становить 2775500.00грн.
Представник боржника пояснила, що боржник припинив господарську підприємницьку діяльність, а його землі сільгосп призначення повернуті їх власникам. Засоби виробництва у боржника відсутні.
Кредиторами заявлено клопотання про визнання боржника банкрутом і застосування до боржника спрощеної процедури ліквідації, передбаченої ст.52 Закону.
Суд приходить до висновку, що процедура розпорядження майном щодо боржника не може бути введена, оскільки, відповідно до ст.1 Закону розпорядження майном боржника –це система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження та ефективного використання майнових активів боржника та проведення аналізу його фінансового становища. Тобто процедура розпорядження майном вводиться тоді, коли підприємство здійснює господарську-підприємницьку діяльність та використовує свої майнові активи для її здійснення.
Відповідно до Закону розпорядник майна у встановленому цим Законом порядку виконує повноваження щодо нагляду та контролю за управлінням та розпорядженням майном боржника. Боржник не здійснює управління майном, господарську діяльність не веде, а тому немає законних підстав призначати розпорядника майна.
Боржник припинив свою діяльність, майнові активи боржника підлягають встановленню та повинні бути використані для задоволення вимог кредиторів шляхом їх оцінки та реалізації в ліквідаційній процедурі.
Суд вважає встановленим факт банкрутства боржника, оскільки боржник припинив свою підприємницьку діяльність, а задовольнити визнані судом вимоги кредиторів можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Херсонський сектор з питань банкрутства рекомендує призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Молоша Олега Івановича, яким подано заяву про свою згоду на таке призначення. Суд задовольняє пропозицію державного органу.
Суд зазначає, що при порушенні провадження в даній справі було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
В силу мораторію припиняється дія будь-яких заходів, спрямованих на забезпечення виконання грошових зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), а тому суд звільняє активи боржника від податкової застави.
Відповідно до ч.2 ст.65 Закону України «Про виконавче провадження»у випадку ліквідації боржника - юридичної особи внаслідок визнання боржника банкрутом, виконавчий документ передається ліквідатору для вирішення питання про подальший порядок виконання рішення у встановленому законодавством порядку.
Суд, відповідно до норм п.2 ст.60 ГК України встановлює строк ліквідації банкрута до 01 травня 2007 року та строк для заявлення претензій кредиторами –два місяці з дня здійснення публікації про визнання боржника банкрутом.
Суд, відповідно до норм п.3 ст.60 ГК України зобов'язує ліквідатора здійснити публікацію про визнання боржника банкрутом відповідно до Закону в якому вказати про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій. Також, явних (відомих) кредиторів повідомити персонально у письмовій формі відповідно до п.5 ст.52 Закону. Одночасно вжити необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості суб'єкта господарювання, який ліквідується, та виявлення вимог кредиторів, з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію суб'єкта господарювання.
На підставі викладеного, керуючись підпунктом "з" підпункту 8.7.1 пункту 8.7 статті 8 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», ст.12, 22-24 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст.67, 86 ГПК України, суд, -
п о с т а н о в и в:
1.Визнати грошові вимоги Нижньосірогозької МДПІ в особі Іванівського відділення у сумі 210693.63грн.
2.Визнати вимоги УПФУ в Іванівському районі у розмірі 47919.01грн.
3.Визнати Сільськогосподарський виробничий кооператив "Україна", ЄДРПОУ 03784545, смт. Іванівка Херсонської області банкрутом.
4.Відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором Сільськогосподарського виробничого кооперативу “Україна”, ЄДРПОУ 03784545, вул.Молодіжна, 3, смт.Іванівка Херсонської області арбітражного керуючого Молоша Олега Івановича.
5.Ліквідаторові Молошу О.І.:
5.1.В п'ятиденний строк опублікувати відомості про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури в порядку, визначеному ст.23 Закону України ,,Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.
5.2.Протягом 15 днів з моменту винесення цієї постанови прийняти бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності від колишніх керівника банкрута, головного бухгалтера.
Розглянути вимоги кредиторів, після сплину двох місяців після публікації подати на затвердження суду реєстр вимог кредиторів та на зборах кредиторів вирішити питання щодо створення комітету кредиторів чи ліквідаційної комісії за правилами, передбаченими для процедури розпорядження майном та ст.ст.15-16 Закону.
До завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів передбачених ст.ст.25-32 Закону України ,,Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”. Подати на затвердження суду звіт і ліквідаційний баланс з додатками, визначеними Законом.
6.Звільнити з податкової застави активи платника податків –Сільськогосподарського виробничого кооперативу “Україна”, ЄДРПОУ 03784545, вул.Молодіжна, 3, смт.Іванівка Херсонської області.
7.Призначити наступ не засідання по розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника на 19.04.2007р. в приміщенні Господарського суду м.Херсон, вул.Горького, 18, каб.214 на 10годин 30хв.
8.Участь в засіданні обов'язкова для ліквідатора та голови комітету кредиторів.
9.Ухвалу надіслати: ліквідаторові Молошу О.І.; кредиторам; ДВС Іванівського району; державному реєстратору.
Суддя П.Д. Пригуза
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 23.11.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 291088 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Пригуза П.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні