Постанова
від 06.07.2006 по справі 17/218
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

17/218

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

Господарський суд Чернігівської області


14000 м. Чернігів, проспект Миру 20                                        Тел. 7-99-18, факс 7-44-62

ПОСТАНОВА

 "06" липня 2006 р.                                                  Справа № 17/218

м. Чернігів                                                                                                   « 06 »липня 2006 року                                                       

Суддя Кушнір І.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні за участю:

Секретаря судового засідання: Бардіна О.О.

Представника позивача:  Стаценко І.Г. –провідний спеціаліст, довіреність №430 від 05.07.2006р.;

Представника відповідача: не з'явився.   

матеріали справи №17/218

За ПОЗОВОМ: Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, представницький орган –Городнянський районний центр зайнятості

  15100, Чернігівська область, м. Городня, вул. Волковича, 24-д

До ВІДПОВІДАЧА: Городнянського районного  міжгосподарського будівельно-монтажного об'єднання „Райагробуд”

  15100, Чернігівська область, м. Городня, вул. 1 Травня, 76

Про стягнення 513,92 грн.

                                                                                                               

СУТЬ СПОРУ :

Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (представницький орган - Городнянський районний центр зайнятості) заявлено позов про стягнення з Городнянського МБМО „Райагробуд” 387,06 грн. страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та 126,86 грн. пені.

Відповідач відзиву на позов не надав, представник Позивача надав в судовому засіданні заяву Відповідача про слухання справи за відсутності його представника.

Заслухавши представника Позивача та дослідивши надані докази, суд –

ВСТАНОВИВ :

Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.00р. №1533-ІІІ (далі Закон №1533) Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.

Відповідно до ст.12 Закону №1533 виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.

Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду.

Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.

Виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, зокрема:

·          ведуть реєстр платників страхових внесків;

·          провадять збір страхових внесків;

·          контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття;

·          представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.

Відповідно до ч.1 ст.16 Закону №1533 джерелом формування коштів Фонду є, зокрема страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами.

Згідно довідки Позивача Відповідач зареєстрований як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного страхування на випадок безробіття за №27 з 27.07.1997р.

           Згідно ч.3 ст.17 Закону №1533 роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці.

          Відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону №1533 роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески;

В порушення даних вимог, станом на момент подання позову за Відповідачем рахується заборгованість по сплаті страхових внесків за січень 2005 року - травень 2006 року в розмірі 387,06 грн. Сума заборгованості підтверджується актом перевірки правильності нарахування страхових внесків від 23.05.2006р., згідно якого Відповідачу  донараховано 126,86 грн. пені.

Доказів погашення заборгованості Відповідач не надав.

Згідно п.2 ст.34 Закону №1533:

Фонд зобов'язаний забезпечувати збір страхових внесків, контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань страхування на випадок безробіття, правильність призначення роботодавцем та виплати застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю.

          Відповідно до п.п.1,2 ст.38 Закону №1533:

“Роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність реєстрації як платник страхових внесків, несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців.

Не сплачені в строк страхові внески, пеня і штраф стягуються в доход Фонду із страхувальника у безспірному порядку. Строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.”

Згідно ст.39 Закону №1533:

“Спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.”

За таких обставин, суд дійшов до висновку, що позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню в повному обсязі.

При вирішенні питання розподілу судових витрат суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України:        

“У справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а  відповідачем  -  фізична  чи  юридична  особа,  судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.”

Покладення на Відповідача держмита у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, даною статтею взагалі не передбачено.

На підставі викладеного, суд не знаходить підстав для покладення на Відповідача обов'язку сплачувати держмито за розгляд даної справи.

Керуючись ст.ст.94, 158-163, п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Городнянського районного  міжгосподарського будівельно-монтажного об'єднання „Райагробуд” (15100, Чернігівська область, м. Городня, вул.. 1 Травня, 76, р/р26001301236 у відділенні Ощадбанку м. Городня, МФО 343057, код 03588324) на користь Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, представницький орган –Городнянський районний центр зайнятості (15100, Чернігівська область, м. Городня, вул. Волковича, 24-д):

-          126 грн. 74 коп. недоїмки на р/р 37178971900101 в УДК м. Чернігів,  код платежу 50040100, МФО 853592, код 14252679);

-          260 грн. 32 коп. недоїмки на р/р 37177972900101 в УДК м. Чернігів,  код платежу 50040200, МФО 853592, код 14252679);

-          126 грн. 86 коп. пені на р/р 37175974900101 в УДК м. Чернігів,  код платежу 50040400, МФО 853592, код 14252679).

Виконавчий лист видати після набрання постановою законної сили в разі надходження заяви особи, на користь якої ухвалено судове рішення.

3. Дана Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного господарського суду в наступному порядку. Про апеляційне оскарження рішення  суду  першої  інстанції спочатку  подається  заява.  Обґрунтування  мотивів  оскарження  і вимоги до суду апеляційної інстанції  викладаються  в  апеляційній скарзі. Заява  про  апеляційне  оскарження  та  апеляційна  скарга подаються до адміністративного суду  апеляційної  інстанції  через суд  першої  інстанції,  який  ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно  надсилається  особою,  яка  її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява  про  апеляційне  оскарження  постанови  суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення,  а в разі   складення   постанови  у  повному  обсязі  відповідно  до статті 160 цього Кодексу -  з  дня  складення  в  повному  обсязі. Апеляційна  скарга  на  постанову  суду першої інстанції подається протягом  двадцяти  днів  після  подання  заяви   про   апеляційне оскарження. Апеляційна   скарга  може  бути  подана  без  попереднього подання заяви про апеляційне оскарження,  якщо скарга подається  у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

4. Дана Постанова  набирає законної сили після  закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження,  встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано  заяву  про  апеляційне  оскарження,  але апеляційна  скарга  не  була  подана  у  строк,  встановлений  цим Кодексом,  постанова або  ухвала  суду  першої  інстанції  набирає законної сили після закінчення цього строку. У  разі  подання  апеляційної скарги судове рішення,  якщо його  не  скасовано,  набирає  законної  сили   після   закінчення апеляційного розгляду справи.

5. Дана Постанова після набрання законної сили,  є обов'язковою для осіб,  які беруть  участь  у  справі,  для  їхніх правонаступників,  а також для всіх органів,  підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини,  які  були  встановлені постановою,  що набрала законної  сили,  в  одній  адміністративній   справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Суддя                                                                                                    І.В. Кушнір

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення06.07.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу29124
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/218

Постанова від 01.11.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Агрикова О.В.

Ухвала від 04.10.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Агрикова О.В.

Рішення від 25.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

Ухвала від 13.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

Ухвала від 11.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

Ухвала від 15.06.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

Ухвала від 18.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Гавриловська І.О.

Ухвала від 21.03.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Здоровко Л.М.

Ухвала від 25.02.2011

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Босий В.П.

Ухвала від 24.02.2011

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Босий В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні