Постанова
від 28.01.2013 по справі 2а-14021/12/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 січня 2013 р. Справа №2а-14021/12/0170/3

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого суддіШкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства "Сучасник-сервіс"

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби

про визнання протиправними дій та спонукання до виконання певних дій

за участю представників сторін:

від позивача - не з'явився,

від відповідача - не з'явився.

Суть справи:

Приватне підприємство "Сучасник-сервіс" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними дії щодо невизнання документом податкової звітності податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 р. з додатками 1,5; зобов'язання відобразити в особовому рахунку ПП "Сучасник-Сервіс" показники поданої декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 р. з додатками 1, 5 ,8 з 22.10.2012 р.

Позивачем були уточнені позовні вимоги, прохальна частина позову викладена наступним чином:

- визнати протиправними дії ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС щодо невизнання документом податкової звітності податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 року з додатками 1, 5, отриманих від ПП "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497);

- зобов'язати ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС відобразити на особовому рахунку ПП "Сучасник-Сервіс" показники поданої декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 року з додатками 1, 5 з 22.10.2012 р.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на протиправне невизнання поданої податкової декларації за вересень 2012 року та додатків до неї у якості податкової звітності, зазначаючи на положення ст.ст. 48, 49 Податкового кодексу України.

Відповідачем надані письмові заперечення проти позову, вказуючи на положення ст.ст. 46-48 Податкового кодексу України, Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.

Позивачем змінено підстави позовних вимог, вказуючи на неприйняття відповідачем податкової декларації за вересень 2012 року та додатків №№1, 5 до неї як податкової звітності за підстав порушення ст. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу України, код причини 101 (не зазначений обов'язковий реквізит), про що відповідачем на адресу позивача було направлено повідомлення № 23493/10/15-2 від 23.10.2012 р.

Представники сторін в судове засідання не з'явились, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлені належним чином.

З урахуванням вищевикладеного, положень ст. 128 КАС України, вивчивши матеріали справи, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Обов'язковою ознакою нормативно-правового акта чи правового акта індивідуальної дії, а також відповідних дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень є створення ними юридичних наслідків у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення.

Оскільки відмова у прийнятті поданої декларації призводить до виникнення юридичних наслідків для платника податків у вигляді накладення на такого платника штрафу за несвоєчасне подання декларації, така відмова може бути предметом розгляду в адміністративних судах України.

Вказана позиція викладена в Інформаційному листі Вищого адміністративного суду України від 15.06.2012 р. № 1503/12/13-12.

Відповідно до ст.ст. 2, 3, 17 КАС України, згідно з якими визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.

Приватне підприємство "Сучасник-Сервіс" є юридичною особою, ЄДРПОУ 32992497, зареєстроване 06.06.2004 р. Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 95017, м. Сімферополь, просп. Победи, буд. 15, про що свідчить наявна в матеріалах справи довідка статистики.

ПП "Сучасник-Сервіс" узято на облік платників податків 10.06.2004 р. за № 10341-К, що підтверджується наявною в матеріалах справи копією довідки від 18.07.2012 р. № 1334/18-337.

02.08.2012 р. ПП "Сучасник-Сервіс" отримано свідоцтво № 200060491 про реєстрацію платника податку на додану вартість серії НБ № 137326.

22.10.2012 р. ПП "Сучасник-Сервіс" подано податкову декларацію з податку на додану вартість за додатками №№1, 5, реєстр виданих та отриманих податкових накладних за вересень 2012 року, які були прийняті на районному рівні, про що свідчать наявні в матеріалах справи копії квитанцій № 2 з Інформаційного порталу органів ДПС України.

Вих.№ 23493/10/15-2 від 23.10.2012 р. ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС направило на адресу позивача повідомлення про неприйняття як податкової звітності податкової декларації з ПДВ за вересень 2012 року (№ 9065337880), додатку № 1 (№ 9065337802) та додатку № 5 (№ 9065337654) до неї з огляду на порушення п. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу України. Код причини 101 (не зазначений обов'язковий реквізит).

При цьому відповідачем не вказано, в чому полягало порушення п. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу України, який саме реквізит був невказаний.

Згідно із п. 46.1. ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Додатки до податкової декларації є її невід'ємною частиною.

Платниками податків відповідно до п. 15.1. ст. 15 Податкового кодексу України визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно п.п. 16.1.2., 16.1.3 п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до п. 9 Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 25.11.2011 N 1492, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 р. за N 1490/20228 (далі - Порядок № 1492) податкова декларація з податку на додану вартість належить до податкової звітності з податку на додану вартість.

Відповідно до абз.3 п. 13, п.п. 14.5 п. 14 Порядку № 1492 у складі декларації подаються передбачені цим Порядком додатки (у разі заповнення даних у відповідних рядках декларації).

Відповідно до п. 48.1 ст. 48 Податкового кодексу України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання.

Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору, а саме відображати інформацію, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків (п.48.2 ст. 48 Податкового кодексу України).

Відповідно до п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851 від 22.05.2003 р. відправлення та передавання електронних документів здійснюються автором або посередником в електронній формі за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем або шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ.

Загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до органів державної податкової служби України в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису визначаються Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації України від 10 квітня 2008 р. N 233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2008 р. за N 320/15011 (далі - Інструкція №233).

Відповідно до абз. 8 п. 1 Інструкції №233 подання податкових документів в електронному вигляді - подання податкових документів до органів ДПС у визначеному для документообігу порядку за умови включення платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді.

Відповідно до п. 1 Розділу ІІ Інструкції № 233 платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді відповідно до законодавства із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення формування податкових документів, засобу КЗІ, керуючись цією Інструкцією та договором.

В матеріалах справи наявна копія договору № 270720121 від 27.07.2012 р. про визнання електронних документів, укладеного між ДПІ в м. Сімферополі АР Крим та ПП "Сучасник-Сервіс", згідно з п. 1 якого предметом договору є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису до органу ДПС - ДПІ в м. Сімферополі засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях як оригіналу.

Згідно розділу 2 вказаного Договору подання платником податку податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку до органу ДПС здійснюється відповідно до Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис", постанов Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. № 680 "Про затвердження Порядку засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу", від 28.10.2004 р. № 1452 "Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності", та Інструкції з підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 р. № 320/15011.

Відповідно до п. 4 Розділу ІІ Інструкції № 233 податкові документи в електронному вигляді з обов'язковими реквізитами (у тому числі з електронним цифровим підписом платника податків (його посадових осіб), подані відповідно до цієї Інструкції, згідно із законодавством є оригіналами, мають юридичну силу, повинні зберігатися та можуть використовуватися під час судового або досудового вирішення спорів.

Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Інструкції № 233 податкові документи в електронному вигляді можуть бути надіслані до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку за звітні періоди у терміни, визначені законодавством для відповідних податкових документів у паперовій формі.

Відповідно до п. 7.3 Інструкції № 233 після одержання від платника податків податкового документа в електронному вигляді органи ДПС проводять його розшифрування, перевірку ЕЦП, перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту).

Електронним документом, що формується програмним забезпеченням органів ДПС та засвідчує факт і час одержання податкового документа в електронному вигляді, є квитанція про одержання податкового документа в електронному вигляді, про що зазначено у абз. 4 Розділу І Інструкції № 233.

Згідно з п. 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 Інструкції № 233 перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку. Ця квитанція надсилається органами ДПС на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність.

Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних ДПС є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу ДПС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв'язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС.

Якщо надіслані податкові документи сформовано з помилкою, то платнику податків надсилається друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття податкових документів в електронному вигляді із зазначенням причин. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу ДПС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв'язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС.

Пунктом 49.8. ст. 49 Податкового кодексу України встановлено, що прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Як вказано в листі Вищого адміністративного суду України від 15.06.2012 р. № 1503/12/13-12 процедура прийняття податкової декларації полягає у вчиненні посадовою особою податкового органу фактичних дій із: 1) перевірки наявності та достовірності заповнення обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 Податкового кодексу України; 2) реєстрації податкової декларації у день її отримання органом державної податкової служби.

При цьому, як встановлено пунктом 49.10 статті 49 Податкового кодексу України, відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо), забороняється.

Згідно п. 49.9. ст. 49 Податкового кодексу України за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання органом державної податкової служби.

Відповідно до п. 49.11 ст. 49 Податкового кодексу України у разі подання платником податків до органу державної податкової служби податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий орган державної податкової служби зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.

Відповідачем направлено на адресу позивача повідомлення № 23493/10/15-2 від 23.10.12 р. про те, що податкову звітність ПП "Сучасник-Сервіс", зокрема: декларацію з ПДВ за звітний період вересень 2012 р. № 9065337880; додаток 1 (№ 9065337802), додаток № 5 (№ 9065337654) до податкової декларації з ПДВ за вересень 2012 року, - не визнано як податкову звітність у зв'язку з порушенням п. 48.3, Податкового кодексу України; код причини 101 (не вказаний обов'язковий реквізит).

Згідно п. 48.3. ст. 48 Податкового кодексу України податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Надана позивачем податкова звітність з ПДВ за вересень 2012 року, копії якої наявні в матеріалах справи, не містить в собі порушень наведених вище норм законодавства, зокрема, положень ст. 48 Податкового кодексу України, положень Наказу № 1492 від 25.11.2011 р. "Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість".

Отже посилання відповідача на порушення відповідачем вимог ст. 48 Податкового Кодексу України спростовуються матеріалами справи.

Більш того, податкова звітність позивача за вересень 2012 року була прийнята на районному рівні, про що свідчать наявні в матеріалах справи копії квитанцій № 2 з Інформаційного порталу органів ДПС України.

Відповідно до п. 3.1 Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 18.07.2005 року N 276, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.08.2005 року за N 843/11123 (далі - Інструкція № 276), якою встановлюється порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), з метою обліку нарахованих і сплачених сум платежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкриваються особові рахунки за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

Відповідно до п. 3.5 Інструкції № 276 у залежності від призначення платежів відкриваються особові рахунки, в тому числі для здійснення обліку податку на додану вартість для платників податків - юридичних та фізичних осіб.

Відповідно до п. 3.6 Інструкції № 276 форми карток особових рахунків мають лицьовий та зворотний боки.

На лицьовому боці картки відображаються умови справляння платежу та дані про платника податків.

Зворотний бік картки відображає стан розрахунків платників з бюджетом (суми нарахованого та сплаченого платежу, пені, штрафних (фінансових) санкцій, плати за кредит щодо розстрочених (відстрочених) податкових зобов'язань, суми податкового боргу, надміру та/або помилково сплачені, та суми, заявлені до відшкодування, й інше).

Відповідно до п.4.1 Інструкції № 276 нарахуванню в особових рахунках платників підлягають в тому числі податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, самостійно визначені платником.

Тобто дані карток особових рахунків повинні відображати фактичний стан платежів до бюджету платника податків.

Позивач відобразив показники діяльності в податковій звітності - в податковій декларації з ПДВ за вересень 2012 року з ПДВ.

Відповідно до п. 3.2 Інструкції № 276 картки особових рахунків відкриваються тим структурним підрозділом органу державної податкової служби, який відповідно до своїх функціональних обов'язків відкриває особові рахунки платників.

Тобто з боку платника податків виконаний обов'язок щодо надання звітності до контролюючого органу у спосіб і порядок подання податкових документів в електронному вигляді, передбачений чинним законодавством. Орган, який зобов'язаний відображати показники податкової звітності, а саме ДПІ в м. Сімферополі - не виконав відповідного обов'язку.

Таким чином, позовні вимоги ПП "Сучасник-Сервіс" щодо зобов'язання Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби відобразити показники податкової декларації з ПДВ за вересень 2012 року та додатків до неї у картці особового рахунку з ПДВ відповідають вимогам чинного законодавства та підлягають задоволенню.

Відповідно до п. 49.13 ст. 49 Податкового кодексу України у разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови органом державної податкової служби (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання органом державної податкової служби.

Відповідачем фактично отримано податкову декларацію з ПДВ за вересень 2012 року та додатків №№ 1, 5 до неї 22.10.2012 р., що підтверджується наявними в матеріалах справи копіями квитанцій № 2 про прийняття відповідної податкової звітності з Інформаційного порталу органів ДПС України.

Отже податкова декларація з ПДВ та додатки до неї 1, 5 за вересень 2012 року вважаються прийнятими у день їх фактичного отримання органом державної податкової служби - 22.10.2012 р.; показники поданих позивачем податкової декларації з ПДВ та додатків до неї №№ 1, 5 за вересень 2012 року 22.10.2012 р. підлягають відображенню в картці особового рахунку з дати подання, зокрема, з 22.10.2012 р.

З урахуванням викладеного та на підставі ч. 2 ст. 11 КАС України суд вважає за необхідне для повного захисту порушених законних прав та інтересів позивача та їх відновлення вийти за межі позовних вимог та визнати протиправною відмову ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС від 23.10.2012 р. № 23493/10/15-2 у прийнятті податкової декларації з ПДВ за вересень 2012 року (№ 9065337880 від 22.10.2012 р.), додатку №1 (№ 9065337802 від 22.10.2012 р.), додатку № 5 (№ 9065337654 від 22.10.2012 р.), які були подані Приватним підприємством "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497).

Вказаний спосіб захисту є належним правовим способом захисту порушеного права позивача, яке повною мірою захищає права позивача та поновлює їх.

Позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Постанову в повному обсязі складено 28.01.13 р.

Керуючись ст.ст.11, 94, 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС щодо невизнання документом податкової звітності податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 р. (№ 9065337880 від 22.10.2012 р.), додатку №1 (№ 9065337802 від 22.10.2012 р.), додатку № 5 (№ 9065337654 від 22.10.2012 р.), які були подані Приватним підприємством "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497).

Визнати протиправною відмову ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС від 23.10.2012 р. № 23493/10/15-2 у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 року (№ 9065337880 від 22.10.2012 р.), додатку №1 (№ 9065337802 від 22.10.2012 р.), додатку № 5 (№ 9065337654 від 22.10.2012 р.), які були подані Приватним підприємством "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497).

Зобов'язати Державну податкову інспекцію АР Крим ДПС відобразити в особовому рахунку Приватного підприємства "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497) показники податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2012 року (№ 9065337880 від 22.10.2012 р.), додатку №1 (№ 9065337802 від 22.10.2012 р.), додатку № 5 (№ 9065337654 від 22.10.2012 р.), які були подані Приватним підприємством "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497), з 22.10.2012 р.

Стягнути з Державного бюджета України в особі розпорядника бюджетних коштів Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС на користь Приватного підприємства "Сучасник-Сервіс" (ЄДРПОУ 32992497) 32,19 грн. судового збору.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення28.01.2013
Оприлюднено11.02.2013
Номер документу29152038
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14021/12/0170/3

Ухвала від 11.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 19.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 10.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 10.04.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 28.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 24.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 14.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні