Постанова
від 06.02.2013 по справі 819/160/13-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/160/13-a

"06" лютого 2013 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі головуючого судді Осташа А.В. при секретарі Твердохліб Н.В.

за участю:

представника позивача - Мартинович С.Б.,

представника відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Тернополі адміністративну справу

за позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області

до комунальної установи Борщівської районної ради «Мельнице - Подільський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»

про стягнення коштів, -

ВСТАНОВИВ :

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області звернулася у Тернопільський окружний адміністративний суд з позовом до Комунальної установи Борщівської районної ради «Мельнице - Подільський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» про стягнення коштів в сумі 59 800 грн.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав повністю. В обґрунтування заявлених вимог посилається на те, що працівниками Чортківської міжрайонної державної фінансової інспекції проведено планову ревізію фінансово - господарської діяльності відповідача за квітень - грудень 2009 - 2011 та січень - липень 2012 року. За результатами ревізії складено акт № 22 - 22/102 від 18.09.2012 року, у якому встановлено, що внаслідок недотримання вимог рішення сесії Борщівської районної ради, Терцентром не перераховано до районного бюджету кошти, отримані за оренду приміщень в загальній сумі 71870 грн. в тому числі за 2009 рік - 9194 грн., за 2010 рік - 21774 грн., за 2011 рік - 24808 грн. та за січень - липень 2012 року - 16094 грн. Внаслідок допущеного порушення районному бюджету нанесено матеріальної шкоди (збитків) на суму 71870 грн.

Представник позивача зазначив, що на підставі вищевказаного порушення відповідачу було направлено обов'язкові вимоги від 21.09.2012 року № 19-22-13-14/1216, пунктом 2 яких відповідача було зобов'язано перерахувати до районного бюджету кошти від оренди приміщень в розмірі 71870 грн. Термін виконання обов'язкових вимог встановлено до 25.10.2012 року.

Оскільки, відповідачем до районного бюджету було перераховано кошти в сумі 12000 грн., то залишок сум, належних до перерахування в дохід районного бюджету за відповідачем становить 59800 грн., а тому просить суд стягнути їх в судовому порядку.

Відповідач в судове засідання не прибув і заперечень на позов не подав, хоча належним чином повідомлявся про день, час та місце розгляду справи судом. Про причини неприбуття суд не повідомив.

Заслухавши у відкритому судовому засіданні пояснення представника позивача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав .

Слід зазначити, що згідно з п.1 постанови КМУ від 20.07.2011 року № 765 «Про утворення територіальних органів Державної фінансової інспекції», контрольно - ревізійні управління в областях шляхом реорганізації перетворено в державні фінансові інспекції в областях.

02.12.2012 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів» від 16.10.2012 року № 5463-VI згідно якого (ч. 9 Закону № 5463-VI) Закон України «Про державну контрольно - ревізійну службу в Україні» було змінено та викладено в новій редакції, як Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 року № 2939, який визначає правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні.

Однак, на час виникнення спірних правовідносин діяв Закон України «Про державну контрольно - ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993 року № 2939 (далі - Закон № 2939).

Відповідно до п.1 ст.10 Закону № 2939 Головному контрольно-ревізійному управлінню України надається право перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо).

Судом встановлено, що з 06.08.2012 року по 12.09.2012 року відповідно до п.7.3.2.1. Плану контрольно - ревізійної роботи Держфініспекції в Тернопільській області на ІІІ квартал 2012 року та на підставі направлень на проведення ревізії № 115 від 06.08.2012 року та № 120 від 09.08.2012 року працівниками Чортківської міжрайонної державної фінансової інспекції проведено планову ревізію фінансово - господарської діяльності комунальної установи Борщівської районної ради «Мельнице - Подільський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» за квітень - грудень 2009 - 2011 та січень - липень 2012 року. Ревізія проведена з відома директора територіального центру Козара В.І. та головного бухгалтера Сторожук О.П.

За результатами ревізії встановлено, про що був складений акт № 22 - 22/102 від 18.09.2012 року, що внаслідок недотримання вимог рішення сесії Борщівської районної ради № 406 від 23.12.2008 року, Терцентром не перераховано до районного бюджету кошти, отримані за оренду приміщень в загальній сумі 71870 грн. в тому числі за 2009 рік - 9194 грн., за 2010 рік - 21774 грн., за 2011 рік - 24808 грн. та за січень - липень 2012 року - 16094 грн. Внаслідок допущеного порушення районному бюджету нанесено матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 71870 грн.

Дане порушення призвело до завищення доходів по спеціальному фонду бюджету у Звітах про виконання бюджету по доходах по коду класифікації доходів 25010300 «Плата за оренду майна бюджетних установ», що є порушенням ч.1 ст.3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 року.

На підставі вищевказаного та згідно п.7 ст. 10 Закону № 2939, відповідачу було направлено обов'язкові вимоги від 21.09.2012 року № 19-22-13-14/1216, пунктом 2 яких відповідача було зобов'язано перерахувати до районного бюджету кошти від оренди приміщень в розмірі 71870 грн. Термін виконання обов'язкових вимог встановлено до 25.10.2012 року.

Як випливає із матеріалів справи та не заперечується позивачем у справі, що на виконання п.2 вимоги від 21.09.2012 року № 19-22-13-14/1216, відповідачем до районного бюджету було перераховано кошти в сумі 12000 грн.

Таким чином, залишок сум, належних до перерахування відповідачем в дохід районного бюджету, на виконання п. 2 вищевказаних вимог, становить 59800 грн.

Статтею 15 Закону № 2939 передбачено, що законні вимоги службових осіб контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Відповідно до п. 10 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а тому підлягають задоволенню.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 10, 11, 94, 160 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ :

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути з комунальної установи Борщівської районної ради «Мельнице - Подільський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» ( площа Галицька, 37, смт. Мельниця - Подільська, Борщівський район, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 03189475) кошти в сумі 59800 (п'ятдесят дев'ять тисяч вісімсот) гривень 00 копійок до районного бюджету за реквізитами ГУДКСУ в Тернопільській області, Борщівський районний бюджет, МФО 838012, ідентифікаційний код - 37971052, р/р 33219871700030, призначення платежу - орендна плата (22080401).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Головуючий суддя Осташ А. В.

копія вірна

Суддя Осташ А. В.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.02.2013
Оприлюднено13.02.2013
Номер документу29193420
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/160/13-а

Постанова від 06.02.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ А. В.

Ухвала від 25.01.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні