Постанова
від 12.02.2013 по справі 812/1054/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 лютого 2013 року Справа № 812/1054/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Смішливої Т.В.,

при секретарі судового засідання: Любімовій Г.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Добровільної народної дружини «Правопорядок» про стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків, у сумі 440,02 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

28 січня 2013 року позивач звернувся до суду з позовом, у якому зазначив, що Добровільна народна дружина «Правопорядок» і.к. 25963643 є юридичною особою. Як платник збору на обов'язкове соціальне страхування, що має найману робочу силу знаходиться на обліку в Антрацитівській міській виконавчий дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за № 440240001239.

Згідно фінансового звіту про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, форми 4-ФСС, станом на 01.07.2004 у відповідача є непогашена частина заборгованості у сумі 440,02 грн.

Станом на 01.07.2004 Добровільна народна дружина «Правопорядок» має прострочену заборгованість у сумі 440,02 грн.

Оскільки відповідач не сплатив у добровільному порядку заборгованості зі сплати страхових внесків позивач звернувся до суду з даним позовом.

У судове засідання представник позивача не прибув, надав заяву про розгляд справи за його відсутністю.

Відповідач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином. (а.с. 19).

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що Добровільна народна дружина «Правопорядок», і.к. 25963643, є юридичною особою, зареєстрована Виконавчим комітетом Антрацитівської міської ради в Луганській області (а.с.9,10). Як платник збору на обов'язкове соціальне страхування, що має найману робочу силу знаходиться на обліку в Антрацитівській міській виконавчий дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за № 440240001239 (а.с. 7,8).

З довідки Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вбачається, що, на підставі рішення Господарського суду Луганської області від 26.01.2007 по справі № 15/12пн, 05.02.2007 за № 13791310000000579 державним реєстратором внесено запис щодо внесення судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством, однак, на час розгляду справи вказана юридична особа не ліквідована. (а.с. 10, 11, 17)

З 1 січня 2011 року набрав чинності Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" № 2464 від 08.07.2010, який визначає правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Статтею 1 вказаного Закону передбачено, що єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Однак, прикінцевими та перехідними положеннями Закону № 2464 встановлено, що стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.

Відповідно до ст. 23 Закону України від 18.01.2001 № 2240-ІІІ "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" (далі - Закон) страхувальники -роботодавці сплачують до Фонду різницю між нарахованими для роботодавців і найманих працівників страховими внесками та витратами, пов'язаними з наданням матеріального забезпечення та соціальних послуг застрахованим особам відповідно до цього Закону.

Перерахування зазначених сум шляхом безготівкових розрахунків здійснюється страхувальниками-роботодавцями один раз на місяць - у день, встановлений для одержання в установах банку коштів на оплату праці за відповідний період.

У разі нестачі у страхувальників-роботодавців коштів для виплати заробітної плати та сплати страхових внесків у повному обсязі нарахування їх на заробітну плату і перерахування страхових внесків до Фонду провадиться пропорційно до сум заробітної плати.

У разі незабезпечення банківськими установами перерахування страхових внесків до Фонду одночасно з видачею коштів на виплату заробітної плати банківські установи сплачують за рахунок власних коштів до Фонду суму несплачених страхових внесків.

У відповідності зі ст. 27 Закону страхувальники зобов'язані нараховувати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.

Якщо страхувальники несвоєчасно чи не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені статтею 30 Закону.

Частиною 1 статті 30 Закону передбачено, що у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальником, у тому числі через ухилення від реєстрації як платника страхових внесків, або неповної їх сплати страхувальник сплачує суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.

Згідно фінансового звіту про нараховані внески, перерахування та витрати, пов'язані з загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, форми 4-ФСС, станом на 01.07.2004 у відповідача є непогашена частина заборгованості у сумі 440,02 грн. (а.с. 12)

Як вбачається з довідки про заборгованість Добровільної народної дружини «Правопорядок», станом на 01.07.2004 відповідач має прострочену заборгованість у сумі 440,02 грн. (а.с.6).

Відповідачем позов не оспорено, доказів перерахування заборгованості не надано.

За таких обставин, позовні вимоги суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності задовольнити повністю.

Стягнути з Добровільної народної дружини «Правопорядок» (код 25963643) на користь Виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на р/р 37172500100001 в ГУДКСУ Луганської області, МФО 804013, код ЄДРПОУ 21785643, заборгованості зі сплати страхових внесків у сумі 440,02 грн. (чотириста сорок грн. 02 коп.)

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2013
Оприлюднено13.02.2013
Номер документу29255790
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1054/13-а

Ухвала від 15.06.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 30.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 21.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 03.05.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Постанова від 12.02.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 29.01.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні