ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32
УХВАЛА
11.02.13 Справа № 20/49б.
За заявою
кредитора - Державної податкової інспекції у м. Свердловську
Луганської області,
до боржника - Відкритого акціонерного товариства "Свердловське
автотранспортне підприємство 10973", м. Свердловськ
Луганської області,
про банкрутство
суддя Т.С. Кірпа,
представники:
від кредитора - Платонова Н.М., довіреність № 3 від 02.01.2013., ДПІ в м.Свердловську Луганської області;
від кредитора - Богуш І.М., довіреність № 05-01 від 08.01.2013, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області;
від кредитора - Пономарьов Д.В., довіреність № 999/09-20 від 24.01.2013, УПФУ в
м.Свердловьску Луганської області;
ліквідатор Сиволобов М.М. - не прибув,
обставини справи: банкрутство, ліквідаційна процедура відповідно до положень розділу ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992. №2343-ХІІ (в редакції Закону від 30.06.1999 №784-ХІV), розгляд поточного звіту ліквідатора,
в с т а н о в и в:
За заявою кредитора, Державної податкової інспекції у м. Свердловську Луганської області, господарським судом Луганської області 22.03.2005. порушено провадження у справі №20/49б про банкрутство боржника, ВАТ "Свердловське автотранспортне підприємство № 10973", м. Свердловськ Луганської області, відповідно до ст. 7 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Ухвалою суду від 21.10.05. у справі №20/49б введено процедуру санації боржника та призначено керуючим санацією арбітражного керуючого Іванову М.О.
22.12.06. по справі №20/49б суд звільнив від виконання обов'язків керуючого санацією арбітражного керуючого Іванову М.О. та за рекомендацією Державного департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України призначив нового керуючого санацією боржника, арбітражного керуючого Седляра О.П.
В подальшому термін процедури санації боржника судом продовжено.
Як вбачається із матеріалів справи, керуючим санацією Седляром О.П. надано звіт про проведену роботу в процедурі санації від 24.03.2010. № 516, згідно якого державний пакет акцій боржника, який знаходився в Управлінні Фонду державного майна України викуплено ОСОБА_7, та протокол зборів комітету кредиторів від 06.04.2010. №2, де членами комітету кредиторів одноголосно постановлено рішення клопотати перед господарським судом Луганської області про відкриття ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства "Свердловське автотранспортне підприємство № 10973" та визнання останнього банкрутом.
Так, на засіданні комітету кредиторів, яке відбулося 06.04.2010. (протокол №2), у зв`язку з незадовільним фінансовим станом боржника та неможливістю погашення кредиторської заборгованості, постановлено рішення про введення ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого Седляра О.П., який виконував повноваження керуючого санацією.
Дане рішення, зокрема, ґрунтується на порівняльному аналізі по виявленню ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства ВАТ "Свердловське автотранспортне підприємство № 10973".
На виконання ухвали господарського суду від 07.06.2010. №20/49б керуючим санацією Седляром О.П. надано копію виписки із реєстру власників іменних цінних паперів №18/1 від 22.06.2010.
Крім того, Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Луганській області листом від 01.07.2010. за №10-08-03129 повідомлено, що станом на 01.07.2010. державна частка в статутному капіталі ВАТ "Свердловське автотранспортне підприємство №10973", ідентифікаційний код 3116022, відсутня.
Враховуючи фактичні обставини справи, незадовільний фінансовий стан боржника, постановою від 01.07.2010. №20/49б, суд прийняв рішення про:
- визнання боржника, Відкритого акціонерного товариства "Свердловське автотранспортне підприємство № 10973", м. Свердловськ Луганської області, вул. Базовська, 1, ідентифікаційний код 03116022, банкрутом;
- відкриття ліквідаційної процедури банкрута строком на дванадцять місяців, тобто до 01.07.11.;
- призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Седляра Олександра Петровича (ліцензія серія НОМЕР_4 від 07.02.05., мешкає за адресою: АДРЕСА_3, ідентифікаційний номер НОМЕР_1), звільнивши її від виконання повноважень керуючого санацією боржника по справі №20/49б;
- відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом", зобов'язання керівника боржника передати ліквідатору протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.
Відповідно до п. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" на ліквідатора Седляра О.П. покладено обов'язок подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України (газети "Голос України" чи "Урядовий кур'єр") за рахунок банкрута у 5-денний строк оголошення про визнання боржника банкрутом, з дотриманням відомостей, передбачених ч. 5 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також з повідомленням про те, що претензії кредиторів приймаються ліквідатором у місячний строк з дня публікації згаданого оголошення.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд скасував арешт, накладений на майно боржника, Відкритого акціонерного товариства "Свердловське автотранспортне підприємство № 0973", м. Свердловськ Луганської області, вул. Базовська, 1, ідентифікаційний код 03116022, визнаного банкрутом, та інші обмеження по розпорядженню майном боржника. Накладення нових арештів чи інших обмежень по розпорядженню майном боржника не допускається.
Крім того, зазначеною постановою суд зобов'язав:
- ліквідатора Седляра О.П. провести ліквідаційну процедуру, відповідно до вимог ст.ст. 16, 22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", надати суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.
- комітет кредиторів на засіданні комітету розглянути звіт та ліквідаційний баланс банкрута, відповідно до ст. ст. 16, 22, 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", протокол з зазначеного питання надати суду.
За листом від 14.11.2011 № 10-07-05611 Регональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області повідомило про те, що за даними Реєстру державного майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, на балансі ВАТ «Свердловське АТП 10973» за станом на 16.05.2011 продовжує перебувати державне майно - колишні об'єкти мобрезерву:
- автомобіль МТО-АТ ЗІЛ-157 КЕ № 54-34 ВГН;
- матеріали, запчастини, малоцінний інвентар.
Регіональне відділення, як орган управління вищезазначеним державним майном, з метою прийняття обґрунтованих управлінських рішень стосовно подальшого використання зазначеного майна, неодноразово зверталось до ліквідатора Седляра О.П. з проханням надати інформацію про стан ефективного використання, утримання та збереження цього державного майна.
У зв'язку з тим, що ліквідатор Седляр О.П. жодної відповіді до Регіонального відділення не надав, робочою групою у складі представників Регіонального відділення по Луганській області - Іськової О.С. та Насєдкіної В.П. та в присутності ліквідатора Седляра О.П., 25.08.2011 здійснена перевірка стану утримання, збереження та використання зазначеного державного майна з виїздом на його місце розташування. За результатами цієї перевірки складено акт.
На усні запрошення Регіонального відділення щодо підписання цього акту, Седляр О.П. до Регіонального відділення так і не прибув.
Тому Регіональне відділення направило цей акт перевірки з додатком до нього у двох примірниках для підписання ліквідатором Седляром О.П. Одночасно з цим, Регіональне відділення зазначило, що обидва примірника підписаних актів перевірки, додатків до них необхідно повернути в строк до 24.10.2011 до Регіонального відділення для затвердження.
Оскільки Седляром О.П. акти та додатки не повернуті, Регіональне відділення затвердило цей акт без підпису ліквідатора Седляра О.П. (копія акту залучена до матеріалів справи).
У ході цієї перевірки встановлено, що об'єкти державного майна 6 найменувань у кількості 378 одиниць мають повний моральний та фізичний знос, тому Регіональне відділення листом від 02.09.2011 № 18-07-04278 запропонувало провести їх списання відповідно до вимог Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 (копія листа додана).
Крім того, зазначеною перевіркою встановлена відсутність на балансі товариства державного майна 43 найменувань у кількості 2427 одиниць, що свідчіть про те, що ВАТ «Свердловське АТП 10973» не було забезпечене збереження державного майна, що спричинило збитки державі.
В зв'язку з цим, відповідно до п. 2 Порядку визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 116, Регіональним відділенням нараховані збитки, які ВАТ «Свердловське АТП 10973» зобов'язано відшкодувати державі за незбереження державного майна (копії листа від 23.09.2011 № 18-07-04610, претензії від 31.08.2011 № 18-07-04231, поштового повідомлення про вручення від 01.10.2011 додані).
Враховуючи те, що ліквідатором ВАТ «Свердловське АТП 10973» Седляром О.П. жодних дій щодо проведення списання державного майна не здійснено, відповіді на претензію Регіонального відділення ліквідатором також не надано, акт перевірки не підписано і не повернуто, Регіональне відділення листом від 11.11.2011 № 10-07-05588 звернулось до Свердловської районної прокуратури Луганської області з проханням вжити заходи прокурорського реагування на ліквідатора ВАТ «Свердловське АТП 10973» Седляра О.П., як керівника цього товариства, щодо негайного виконання ним вимог Регіонального відділення Фонду державного майна по Луганській області, як органу управління вищезазначеним майном.
З метою захисту майнових прав держави, Регіональне відділення просить суд не закривати процедуру ліквідації ВАТ «Свердловське АТП 10973» до вирішення питання щодо подальшого використання державного майна, яке перебуває на балансі банкрута.
Як свідчать матеріали справи, ухвалою від 21.11.2011 № 20/49б суд продовжив термін повноважень ліквідатора Відкритого акціонерного товариства "Свердловське автотранспортне підприємство № 10973", Седляра О.П. на три місяці, до 01.04.2012. та зобов'язав Седляра О.П. у термін до 10.12.2011 надати суду та Регіональному відділенню інформацію щодо стану утримання, збереження та використання державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу ВАТ «Свердловське АТП 10973».
Проте, на адресу суду надійшов лист від 28.02.2012 № 10-07-01034 Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області про наступне.
За даними Реєстру державного майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, на балансі ВАТ «Свердловське АТП 10973» за станом на 28.02.2012 продовжує перебувати державне майно - колишні об'єкти мобрезерву:
- автомобіль МТО-АТ ЗІЛ-157 КЕ № 54-34 ВГН;
- матеріали, запчастини, малоцінний інвентар.
Враховуючи той факт, що на даний час ліквідатором ВАТ «Свердловське АТП 10973», Седляром О.П. жодних дій щодо проведення списання державного майна не здійснено, відповіді на претензію Регіонального відділення ліквідатором не надано, акт перевірки від 25.08.2011 не підписано і не повернуто, Регіональне відділення листом від 23.02.2012 № 11-07-00964 звернулось до голови комітету кредиторів ВАТ «Свердловське АТП 10973» ДПІ у м. Свердловську Луганської області та до Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Луганській області з проханням розглянути питання заміни ліквідатора ВАТ «Свердловське АТП 10973» Седляра О.П. на іншого ліквідатора, або вплинути у межах, визначених чинним законодавством, на цього ліквідатора щодо виконання ним вимог Регіонального відділення, як уповноваженого органу управління державним майном, яке перебуває на балансі банкрута.
За таких обставин, з метою захисту майнових прав держави, Регіональне відділення просило суд не закривати процедуру ліквідації ВАТ «Свердловське АТП 10973» до вирішення питання щодо подальшого використання державного майна, яке перебуває на балансі ВАТ «Свердловське АТП 10973».
Із матеріалів справи вбачається, що комітетом кредиторів на засіданні 30.03.2012 (протокол № 8 від 30.03.2012) прийнято рішення про заміну ліквідатора Седляра О.П. та призначення нового ліквідатора по справі арбітражного керуючого Сиволобова М.М.
Враховуючи зазначене, суд припинив повноваження арбітражного керуючого Седляра О.П. по виконанню обов'язків ліквідатора банкрута та призначив, терміном до затвердження судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на підставі ч. 9 ст. 3 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором у справі арбітражного керуючого Сиволобова Максима Марковича, ліцензія серії НОМЕР_3 від 25.06.2007, який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 (адреса для листування: 91002, АДРЕСА_2), ідентифікаційний номер НОМЕР_2.
Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд зобов'язав арбітражного керуючого Седляра О.П. протягом 15-ти днів з дня призначення нового ліквідатора передати бухгалтерську і іншу документацію Відкритого акціонерного товариства «Свердловське автотранспортне підприємство 10973», м. Свердловськ Луганської області, печатки і штампи, матеріальні і інші цінності банкрута ліквідатору Сиволобову М.М.
Як вбачається із матеріалів справи, на виконання ухвали господарського суду від 20.08.2012 №20/49б ліквідатором Сиволобовим М.М. надано поточний звіт про наступне.
На виконання приписів ухвали господарського суду Луганської області у справі №20/49б від 20.08.2012 ліквідатор повідомив суд, що процедуру ліквідації у справі ще не завершено, тривають заходи з оцінювання і продажу майна банкрута, а також заходи із встановлення усіх кредиторів у справі, через не передавання повної докладної інформації про розгляд вимог кредиторів колишнім ліквідатором Седляром О. П.
Так, вже здійснено оцінювання 2 об'єктів нерухомості банкрута, очікується рецензія на звіт про оцінку та майно буде виставлене на продаж, здійснюється оцінювання й інших об'єктів. Виявлено усіх кредиторів у справі про банкрутство, складено реєстр, який постійно уточнюється.
Залишаються непогодженими комітетом кредиторів вимоги поточного кредитора ТОВ «Консалтингова фірма «ЕКСПЕРТ» в сумі 55' 500,00 грн., які вже визнано рішенням господарського суду, яке набрало чинності, та включено до реєстру вимог кредиторів.
Також ще не розглянуте комітетом кредиторів питання щодо вимог колишнього ліквідатора Седляра О. П. Останній надав усне повідомлення про те, що ним було укладено трудові угоди з колишніми працівниками ВАТ «Свердловське АТП 10973», які охороняли майно банкрута до його реалізації, та нараховано їм винагороду на загальну суму 52768,85 грн. Цю винагороду частково сплачено, згідно відомостей на виплату заробітної плати, на загальну суму 40882,00 грн. Також Седляр О.П. повідомив, що ним було укладено трудову угоду з ОСОБА_8 - головним бухгалтером та нараховано їй винагороду у сумі 6254,55 грн., але не сплачено. У зв'язку з цим Седляром О.П. надано документи, які підтверджують нарахування та виплату вищенаведених витрат та запропоновано відшкодувати йому ці витрати з коштів банкрута, а також сплатити несплачену раніше частину винагороди за трудовими угодами. Таким чином, загальна сума коштів, які просить відшкодувати йому колишній ліквідатор Седляр О.П., складає 40882,00 грн., заборгованість із сплати винагороди фізичним особам, з якими було укладено трудові угоди, складає 18141,40 грн.
Щодо заяви з грошовими вимогами ДПІ у м. Свердловську вих. № 7925/10 від 26.09.2012, то її розглянуто, вимоги визнано в повному обсязі та включено до реєстру кредиторів, до четвертої черги задоволення.
Враховуючи викладене, ліквідатор просив суд відкласти розгляд звіту ліквідатора, надавши йому час для завершення процедури ліквідації у справі.
За таких обставин суд задовольнив подане клопотання та, керуючись ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, відклав розгляд справи.
Суд зобов'язав ліквідатора Сиволобова М.М. прийняти невідкладні заходи по виявленню, оцінці та реалізації майна банкрута, погашенню заборгованості по заробітній платі колишнім працівникам банкрута.
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області за листом від 08.02.2013 №10-01/00758 просить суд не закривати процедуру ліквідації ВАТ «Свердловське АТП 10973» до вирішення питання щодо подальшого використання державного майна, яке перебуває на балансі ВАТ «Свердловське АТП 10973».
Матеріали справи свідчать, що на адресу суду надійшла скарга від 18.01.2013 №326/10 Державної податкової інспекції у м. Свердловську Луганської області та Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської області, з проханням визнати неправомірними дії ліквідатора ВАТ «Свердловське АТП_10973» Сиволобова М.М. щодо невиконання вимог комітету кредиторів по оскарженню рішення господарського суду Луганської області від 17.09.2012 та зобов'язати ліквідатора Сиволобова М.М. виконати вимогу комітету кредиторів та подати апеляційну скаргу на вказане рішення господарського суду.
Враховуючи зазначене, суд призначив розгляд даної скарги у засіданні суду.
Проте, ліквідатор Сиволобов М.М. у судове засідання не прибув, на виконання приписів ухвали господарського суду Луганської області у справі № 20/496 від 20.08.2012 за листом від 06.02.2013 №20-20/49 повідомив суд про те, що процедуру ліквідації у справі ще не завершено, тривають заходи з продажу майна банкрута. Так, вже здійснено оцінювання 2 об'єктів нерухомості банкрута, на вимогу комітету кредиторів у справі одержано рецензію на звіт про оцінку та майно буде виставлене на продаж, здійснюється оцінювання й інших об'єктів. Комітетом кредиторів в порядку ст. 30 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції, що діяла до 18.01.2013, було доручено подати оголошення з метою обрання організатора відкритих аукціонних торгів з продажу майна. Таке оголошення було опубліковане в листопаді 2012 року у офіційному виданні Луганської облради «Наша Газета». Після публікації комітетом кредиторів було доручено ліквідатору змінити текст оголошення та додати для листування поштові реквізити кредитора - Свердловської ДПІ. Друге оголошення про конкурс з надання послуг з організації аукціонних торгів було опубліковане в газеті «Наша газета» № 190 (3658) від 21.12.2012. На це оголошення надійшла заявка, яка ще комітетом кредиторів розглянута та погоджена не була. Залишаються непогодженими комітетом кредиторів вимоги поточного кредитора ТОВ «Консалтингова фірма «ЕКСПЕРТ» в сумі 55' 500,00 грн., які вже визнано рішенням господарського суду, яке набрало чинності, та включено до реєстру кредиторів.
Щодо скарги кредиторів ДПІ у м. Свердловську та УПФУ в м. Свердловську вих. №326/10 від 18.01.2013, то ліквідатор Сиволобов М.М. вважає її безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Було повідомлено комітет кредиторів про недоцільність та безпідставність оскарження зазначеного судового рішення з підстав, які неодноразово викладалися на зборах комітету кредиторів та в поясненнях господарському суду в справі про банкрутство. Судочинство в Україні, зокрема, господарське, здійснюється із всебічним дослідженням доказів, неупереджено та із дотриманням всіх норм процесуального законодавства вже на стадії розгляду справ судами першої інстанції.
Щодо зобов'язання вчинити дії з оскарження, то комітет кредиторів не має повноважень зобов'язувати ліквідатора вчиняти якісь окремі дії, якщо це не передбачено законодавством. Пунктом 8 статті 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції, що діяла до 18.01.2013) визначено компетенцію комітету кредиторів, до якої належить: обрання голови, скликання зборів, укладення мирової угоди, зміна процедури, зміна арбітражного керуючого, згода на укладення значних угод та інші, передбачені вказаним Законом повноваження. Зобов'язання ліквідатора оскаржити якесь судове рішення, або здійснити інші дії, які не є для ліквідатора обов'язковими в силу чинного законодавства, є перевищенням владних повноважень.
Щодо посилання на те, що лише ліквідатор мав можливість апеляційного оскарження зазначеного рішення, то це ствердження є хибним, оскільки статтею 91 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що право подати апеляційну скаргу мають також особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки. Якщо кредитор у справі про банкрутство вважає, що судовим рішенням відносно банкрута, порушено питання щодо його прав та обов'язків, він має самостійно звернутися до апеляційної інстанції, а не перекладати свої обов'язки на осіб, які не зобов'язані це робити. Таким чином, ДПІ та УПФУ у м. Свердловську відмовлено у задоволенні апеляційної скарги, оскільки скарга не містила достатнього обґрунтування того, що рішення господарського суду Луганської області у справі № 13/5014/2042/2012 від 17.09.2012р. стосується прав чи обов'язків ДПІ та УПФУ у м. Свердловську. У разі, коли ДПІ та УПФУ у м. Свердловську не мають пояснення, в чому саме порушені їх права та інтереси рішенням господарського суду Луганської області у справі № 13/5014/2042/2012 від 17.09.2012, то це питання, на думку ліквідатора, не має актуальності ані для апеляційної інстанції, ані для зборів комітету кредиторів.
Звернення з апеляційною скаргою на рішення Господарського суду Луганської області у справі № 13/5014/2042/2012 від 17.09.2012р. більш ніж через 4 місяці після його винесення не матиме позитивного результату та потягне необґрунтовані і недоцільні витрати на сплату судового збору в розмірі 0,75 мінімальної заробітної плати. Строки для апеляційного оскарження сплинули, тому апеляційний суд залишить без задоволення апеляційну скаргу.
Кредитори-скаржники в своїй скарзі на дії ліквідатора просять господарський суд Луганської області зобов'язати певну особу подати апеляційну скаргу на рішення господарського суду Луганської області. Така вимога, на думку ліквідатора, взагалі суперечить будь-якій логіці та здоровому глузду.
Крім того, ліквідатор повідомив суд про неможливість бути присутнім у судовому засіданні 11.02.2013.
Таким чином, ліквідатор Сиволобов М.М. просить суд відмовити ДПІ у м. Свердловську та УПФ в м. Свердловську в задоволенні скарги на дії ліквідатора та відкласти розгляд звіту ліквідатора у справі № 20/496, надавши час для завершення процедури ліквідації у справі.
Оскільки ліквідатор у дане судове засідання не прибув, суд, керуючись ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, відкладає розгляд справи та скарги кредиторів.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 1, 3 1 , 5, 7, 22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 1, 4 1 , 38, 43, 77, 86, 87 Господарського процесуального кодексу України, суд,
у х в а л и в:
1. Відкласти розгляд справи та скарги кредиторів, Державної податкової інспекції у м. Свердловську Луганської області та Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської області на 04.03.2013 на 12 год. 30 хв., у приміщенні господарського суду Луганської області, кім.333.
2. Зобов'язати ліквідатора Сиволобова М.М. прийняти невідкладні заходи по виявленню, оцінці та реалізації майна банкрута, погашенню вимог кредиторів, в тому числі погашенню заборгованості по заробітній платі колишнім працівникам банкрута, стягненню дебіторської заборгованості, вирішити питання щодо подальшого використання державного майна, яке перебуває на балансі ВАТ "Свердловське автотранспортне підприємство № 10973", у термін до 01.03.2012 надати суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута відповідно до вимог ст. ст. 16, 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", попередньо розглянуті на засіданні комітету кредиторів, подати до суду пояснення та відзив на скаргу кредиторів Державної податкової інспекції у м. Свердловську Луганської області та Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської області, надати належні докази звернення до апеляційній інстанції з апеляційною скаргою (при наявності).
3. Зобов'язати комітет кредиторів у термін до 01.03.2013 на засіданні комітету розглянути звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, протокол з зазначених питань надати суду.
4. Дану ухвалу надіслати банкруту, кредиторам у справі; Регіональному відділенню ФДМ України по Луганській області; ліквідатору Сиволобову М.М..
Визнати обов'язковою явку у засідання суду ліквідатора Сиволобова М.М., заявників, Державної податкової інспекції у м. Свердловську Луганської області та Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської області та членів комітету кредиторів.
Суддя Т.С. Кірпа
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 11.02.2013 |
Оприлюднено | 14.02.2013 |
Номер документу | 29276230 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Кірпа Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні