Постанова
від 12.12.2012 по справі 2а-11717/12/0170/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 грудня 2012 р. (10:40) Справа №2а-11717/12/0170/22

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Радчука А.А., при секретарі судового засідання Говорун М.Ф., без участі представників сторін, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Оренда Сіті"

про стягнення.

Обставини справи. Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (далі - позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Оренда Сіті" (далі - відповідач) про стягнення узгодженого податкового боргу з ПДВ в розмірі 441 781,30грн.

Ухвалами Окружного адміністративного суду від 23.10.12р. відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

Під час розгляду справи представником позивача було уточнено позовну заяву в сумі позову та остаточно просили суд стягнути з ТОВ "Оренда Сіті" на користь місцевого бюджету за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків податковий борг з ПДВ у розмірі 441 656,15 грн.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав заяву про розгляд справи за його відсутності, в якій позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив останні задовольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про день та час розгляду справи повідомлявся належним чином за місцезнаходженням, про причини неявки суд не повідомив.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів з'ясування обставин по справі, керуючись ст.ст.33,128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутності представників сторін.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС України до компетенції адміністративного суду віднесено спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закону України від 04.12.1990 №509-ХІІ "Про державну податкову службу в Україні" (далі - Закон №509) державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах входять до складу органів державної податкової служби і є органами виконавчої влади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Згідно із п.11 ст.10 Закону №509 державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Враховуючи викладене, позивач у справі є суб'єктом владних повноважень, законом передбачено право звернення позивача до суду із позовом про стягнення заборгованості, справу належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Відповідач зареєстрований як юридична особа та знаходиться на обліку у позивача як платник податків, зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно п.п.41.1.1 п.41.1. ст. 41 ПК України органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби є контролюючими органами в розумінні Кодексу.

Таким чином, позивач є контролюючим органом по відношенню до відповідача, як платника податків.

Згідно п.41.5 ст. 41 Податкового Кодексу України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Згідно з п. 46.1 Податкового кодексу України податкова декларація - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до п. 57.1 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Судом встановлено, що на підставі податкової декларації з ПДВ за 8 місяць 2011 р. №173969 від 23.09.2011р. відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 288,00 грн., частково сплачено на суму 162,85 грн. Заборгованість складає 125,15 грн. До теперішнього часу сума не сплачена.

28.09.2011р. співробітниками позивача проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість з питань своєчасності подання. Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового Кодекс України - не подані податкові декларації з податку на додану вартість за період серпень 2011р. (граничний строк подання 20.09.2011 р.. фактично декларацію подано 23.09.2011 ).

За результатами перевірки складено акт перевірки №13833/15-2 від 28.09.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0020031502 від 09.10.2011р. на суму 170,00 грн. (направлено рекомендованою кореспонденцією, згідно поштового повідомлення 09.10.2011 р). До теперішнього часу не сплачено.

01.11.2011р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість з питань своєчасності подання. Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового Кодекс України - не подані податкові декларації з податку на додану вартість за період вересень 2011р. (граничний строк подання 20.10.2011 р., фактично декларацію не подано ).

За результатами перевірки складено акт перевірки №15650/15-2 від 01.11.2011р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0024481502 від 08.11.2011р. на суму 1 020,00 грн. (направлено рекомендованою кореспонденцією, згідно поштового повідомлення 08.11.2011 р). До теперішнього часу не сплачено.

На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за 10 місяць 2011 р. №205323 від 09.11.2011р., відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 2641,00 грн. До теперішнього часу сума не сплачена.

На підставі податкової декларації з податку на додану вартість за 9 місяць 2011 р. №206886 від 01.12.2011р., відповідачем самостійно визначена сума податку до сплати - 720,00 грн. До теперішнього часу сума не сплачена.

17.01.2012р. співробітниками Державної податкової служби проведена документальна позапланова невиїзна перевірка з питань взаємовідносин з ПП «Робота Плюс» за жовтень 2011р. Перевіркою встановлені порушення п.198.6, ст.198 Податкового Кодексу України та донараховано податку на додану вартість за період жовтень 2011 р. в розмірі 348 768,00 грн.

За результатами перевірки складено акт перевірки №422/23-4 від 17.01.2012р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0014722301 від 14.02.2012р. на суму 435 960,00 грн., у тому числі за основним платежем на суму 348 768,00 грн., та за штрафними санкціями на суму 87 192,00 грн. (направлено рекомендованою кореспонденцією згідно поштового повідомлення 15.02.2012р). До теперішнього часу не сплачено.

20.02.2012р. співробітниками Державної податкової служби проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість з питань своєчасності подання. Перевіркою встановлені порушення п.п.49.18.1 п.49.18 ст.49 Податкового Кодекс України - не подані податкові декларації з податку на додану вартість за період грудень 2011р. (граничний строк подання 20.01.2012 р., фактично декларацію не подано ).

За результатами перевірки складено акт перевірки №1911/15-2 від 20.02.2012р., на підставі якого прийнято податкове повідомлення-рішення №0003361502 від 27.02.2012р. на суму 1 020,00 грн. (направлено рекомендованою кореспонденцією, згідно поштового повідомлення 27.02.2012р). До теперішнього часу не сплачено.

Доказів про повну сплату узгоджених податкових зобов'язань суду не надано та станом на 16.10.2012 року заборгованість складає 441 656,15грн.

Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податку набуває статусу податкового боргу з моменту його узгодження та несплати у порядку, визначеному Податковим кодексом України.

Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право в тому числі стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.

Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Податкова вимога надсилається платнику податків органом державної податкової служби в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, що встановлено ч. 1 п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, тобто з урахуванням змісту поняття "податковий борг", встановленому п. 14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається органом державної податкової служби платнику податків на суму податкового боргу.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання та повинна містити вказану в п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України інформацію, зокрема, розмір податкового боргу.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення -рішення згідно з п. 59.4. ст. 59 Податкового кодексу України.

Позивачем направлена відповідачу податкова вимога 1/5732 від 03.10.2011р., яка повернута у зв'язку із відсутністю адресата.

Відповідачем в порядку, встановленому ст. 71 КАС України не надано доказів повного погашення суми податкового боргу, а так саме не надано даних про оскарження зазначеної вище податкової вимоги та податкових повідомлень-рішень.

За таких обставин вимоги позивача є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи й підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 94, 158-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Оренда Сіті" (м.Сімферополь, вул.Балаклавська,68, ЄДРПОУ 35228568, р/р 26005134972600, 26049134972600 в АТ «Укрсиббанк», МФО 351005) на користь місцевого бюджету (р/р31114029700002 ГУ ДКС У в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 38040558, код платежу 3014010100) рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків податковий борг з ПДВ у розмірі 441 656 (чотириста сорок одна тисяча шістсот п'ятдесят шість) грн.15 коп.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.

Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Радчук А.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.12.2012
Оприлюднено19.02.2013
Номер документу29370818
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11717/12/0170/22

Постанова від 12.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 23.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 23.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні