Ухвала
від 19.02.2013 по справі 286/606/13-к
ОВРУЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Овруцький районний суд Житомирської області

Справа № 286/606/13-к

Кримінальне

провадження № 12013060250000021

У Х В А Л А

19.02.2013

Слідчий суддя Овруцького районного суду Житомирської області Вачко В. І.

при секретарі Першко А. А.,

за участю: слідчого СВ Овруцького РВ УМВС України у Житомирській області Богуша О.С.,

прокурора Овруцької міжрайонної прокуратури Житомирської області Савчука Б.Г.,

розглянувши клопотання слідчого СВ Овруцького РВ УМВС України у Житомирській області Богуша О.С., погоджене прокурором Овруцької міжрайонної прокуратури Житомирської області Савчуком Б.Г.,

про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ТзОВ «Статпостач» в Овруцькому районі,

ВСТАНОВИВ:

В заявленому 13.02.2013р. до слідчого судді Овруцького районного суду Житомирської області клопотанні слідчий, у зв'язку з провадженням досудового розслідування, матеріали за яким внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12013060250000021 від 10.01.2013р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.190 КК України, просить надати дозвіл на проведення в період з 04 березня 2013 року до 19 березня 2013 року включно спеціалістами Держфінінспекції в Житомирській області позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ТзОВ «Статпостач» в Овруцькому районі Житомирської області, м.Овруч, вул.І.Франка, 7, код ЄДРПОУ 37485328, колективна форма власності, підконтрольна установа, з таких питань: 1) Правильності і законності (дотримання законодавства) здійснення закупівлі продуктів харчування ТОВ «Статпостач» для навчальних закладів Овруцького району, а саме дотримання цін, якості та обсягів закупівель? Яким чином та чи законно використані бюджетні кошти для закупівлі продуктів харчування в 2012 році? 2) Чи є різниця між цінами на поставлені до навчальних закладів Овруцького району продуктів харчування (якщо так, то яка), представленими ТОВ «Статпостач», та цінами, які діяли на ринку в 2012 році? 3) В якому розмірі, ким та коли ТОВ «Статпостач» перераховано грошові кошти під час проведення закупівель продуктів харчування на навчальні заклади Овруцького району протягом 2012 року? 4) Чи входить в обов'язок забезпечення ТОВ «Статпостач» їдалень навчальних закладів Овруцького району матеріально-технічною базою, кухонним та столовим інвентарем? Якщо так, то чи не спричинено збитків державному бюджету під час виконання покладених обов'язків на дане товариство? 5) Чи покладено в обов'язки ТОВ «Статпостач» під час забезпечення продуктами харчування їдалень навчальних закладів Овруцького району погоджувати меню харчування учнів з відповідними контролюючими установами (якими саме) та чи не допущено порушень з даного приводу протягом 2012 року? 6) У разі встановлення порушення при виконанні покладених на ТОВ «Статпостач» зобов'язань в Овруцькому районі, вказати які нормативні документи порушено, винні особи, які порушили, розмір заподіяних збитків та період, в який сталось порушення?

Обгрунтовуючи клопотання слідчий зокрема посилається на те, що 10 січня 2013 року до Овруцького РВ УМВС України в Житомирській області надійшло депутатське звернення Народного депутата України по Житомирському виборчому мажоритарному округу ОСОБА_3 про те, що 13 грудня 2012 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Статпостач» було оголошено переможцем конкурсних торгів, влаштованих Міністерством соціальної політики України, на закупівлю послуг харчування учнів шкіл Овруцького району Житомирської області, хоча представлені ціни на продукти харчування ТзОВ «Статпостач» є значно завищеними за ціни, які діють на території Житомирської області та безпосередньо на території Овруцького району. В ході досудового розслідування оперативним шляхом встановлено, що закупівельні ціни на продукти харчування, по яких здійснюється постачання до їдалень навчальних закладів Овруцького району, перевищують діючі на ринку ціни в 1,5-2 рази, що свідчить про порушення цінової політики при здійсненні державних закупівель продуктів харчування та розтрату бюджетних коштів на території Овруцького району Житомирської області. Відтак, в ході досудового розслідування виникла необхідність перевірити законність проведення закупівель продуктів харчування для навчальних закладів Овруцького району та витрачання державних коштів. Покликаючись на норми статті 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006р. № 346/1025/685/53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2006р. за № 1166/13040, та статті 40 КПК України, слідчий просить клопотання задоволити.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал (частина 6). Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження (частина 7). Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості (частина 8).

Як випливає із змісту ст.2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» підконтрольними установам є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетні установи і суб'єкти господарювання державного сектору економіки, а також підприємства, установи та організації, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно.

Із депутатського звернення вбачається, що ТзОВ «Статпостач», 37485328, яке 13 грудня 2012 року було оголошено переможцем конкурсних торгів, влаштованих Міністерством соціальної політики України, на закупівлю послуг з харчування учнів шкіл Овруцького, Олевського та Лугинського районів Житомирської області, знаходиться за адресою: 03057, м.Київ, вул.Смоленська, 17.

Відповідно до пункту 2.1 Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006р. № 346/1025/685/53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2006р. за № 1166/13040, органи державної контрольно-ревізійної служби проводять планові та позапланові виїзні ревізії за зверненнями правоохоронних органів за місцезнаходженням об'єкта контролю відповідно до Закону та Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550,

Відтак, дослідивши матеріали клопотання, заслухавши думку прокурора та слідчого, слідчий суддя дійшов висновку про відмову у задоволенні клопотання, оскільки місцезнаходженням об'єкта контролю ТзОВ «Статпостач» є місто Київ, вул.Смоленська, 17, а отже перевірка його діяльності за територіальним принципом не відноситься до компетенції Держфінінспекції в Житомирській області.

Тому з огляду на викладене, керуючись ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.2.1 Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006р. № 346/1025/685/53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2006р. за № 1166/13040, ст.ст.369, 372 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання слідчого СВ Овруцького РВ УМВС України у Житомирській області Богуша О.С., погодженого прокурором Овруцької міжрайонної прокуратури Житомирської області Савчуком Б.Г., про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ТзОВ «Статпостач» в Овруцькому районі - відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя В. І. Вачко

СудОвруцький районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення19.02.2013
Оприлюднено22.02.2013
Номер документу29422459
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —286/606/13-к

Ухвала від 19.02.2013

Кримінальне

Овруцький районний суд Житомирської області

Вачко В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні