Ухвала
від 27.01.2009 по справі 10/97б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

10/97б

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

                    

27.01.09                                                                                 Справа № 10/97б.

Суддя М.Ю. Ковалінас,  при секретарі Лозюк Д.А.,

розглянувши матеріали справи  за заявою

кредиторів       -  Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції

                        у  м. Луганську;

                     -  Управління Пенсійного фонду України  в Ленінському районі  

                        м. Луганська

до боржника   -  Державного будівельно - монтажного управління

                        "Будмонтаж",  м. Луганськ

Про  банкрутство

В присутності представників сторін:

від кредиторів:

-  Євдокіменко В.К., дов. №9758/09 від 03.09.08. (УПФУ);

- Кузнєцова І.М., дов. №205/10 від 08.01.09. (МДПІ);

від боржника - керуючий санацією Криштов Є.Ф.

Суть справи: банкрутство за нормами Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (далі за текстом - Закон), процедура санації.

Сторони та учасники провадження у справі своєчасно та належним чином повідомлені судом  про час і місце розгляду справи (ухвала від 28.11.08.).

               Розглянувши матеріали справи та додатково надані, вислухавши присутніх, суд

в с т а н о в и в :

          Провадження у справі №10/97б про банкрутство боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ,  порушено  господарським судом 10.04.03. за спільною  заявою кредиторів - Ленінської МДПІ у м. Луганську, УПФУ в Ленінському районі              м. Луганська, у зв'язку  з неспроможністю боржника сплатити заборгованість по сплаті  податків та обов'язкових платежів до бюджету у встановлений Законом строк, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

          Ухвалою суду від 05.05.03. визнано обґрунтованими вимоги ініціюючих кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Криштова Є.Ф. за пропозицією Луганської філії Агентства з питань банкрутства (лист №431 від 29.04.03.).

          Оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство боржника опубліковано в офіційному друкованому органі - газеті "Голос України" №103 від 05.06.03., у встановлений Законом 30-дений строк до суду із заявами про визнання грошових вимог до боржника звернулися конкурсні кредитори.

          Ухвалою від 16.12.03. у справі затверджено реєстр вимог кредиторів та в порядку ст. 16  Закону зобов'язано розпорядника майна спільно з кредиторами, чиї вимоги включено до реєстру, скликати та провести загальні збори кредиторів та засідання комітету кредиторів, надати суду рішення комітету кредиторів щодо подальшої судової процедури банкрутства у справі.

          У виконання вимог Закону арбітражним керуючим - розпорядником майна боржника Криштовим Є.Ф. суду представлено за супровідним листом - клопотанням №10/97-Б від 09.02.04. протокол загальних зборів кредиторів б/н від 09.02.04., на яких було обрано повноважний комітет кредиторів,  а також надав протокол засідання комітету кредиторів б/н від 09.02.2004., згідно якого комітетом кредиторів було вирішено клопотати перед судом про введення процедури санації та призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Криштова Є.Ф.

          Процедуру санації боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, відкрито ухвалою суду від  09.02.04., керуючим санацією призначено арбітражного керуючого Криштова Є.Ф., на якого покладено обов'язок щодо подання на розгляд та затвердження суду плану санації боржника у строк не пізніше шести місяців з дня винесення ухвали про санацію боржника.

          За супровідним листом №10/97-1 від 14.01.05. керуючий санацією Криштов Є.Ф. надав матеріали по проведенню процедури санації,  зокрема: протокол засідання комітету кредиторів б/н від 14.01.05., з тексту якого вбачається, що комітетом було заслухано звіт керуючого санацією  про незадовільні результати санації та затверджено його, вирішено звернутись до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;  а також, надав й аналогічне клопотання комітету кредиторів (лист б/н,  б/д а.с. 70 т.2).

          У довідці б/н від 14.01.98. Луганського обласного управління статистики зазначено, що боржник  за організаційно - правовою формою господарювання є державним підприємством, форма власності -  загальнодержавна.

Згідно Статуту боржника -  Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, провулок Пролетарський, 11, ідент. код 05591626 (а.с. 12-18  т.1),  його засновано на державній власності відповідно до розпорядження Голови Луганської обласної державної адміністрації від 08.04.97. №288, підприємство підпорядковане Луганській обласній державній адміністрації, яка є органом управління майном боржника (вступна частина Статуту);  майно Підприємства є державною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання; відчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплені за підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (ст. 4  п. п. 4.2, 4.4  Статуту).

Листом №1-8/70 від 02.02.05. (а.с. 74 т.2) Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області, суду повідомлено, що боржник - Державне будівельно монтажне управління "Будмонтаж", м. Луганськ, органами приватизації ФДМУ по Луганській області,  не було приватизовано.

Листом №15/01-18-50 від 18.02.05. Управління будівництва Луганської обласної державної адміністрації суду повідомлено, що облдержадміністрація не заперечує проти порушення справи про банкрутство боржника, приймаючи до уваги незадовільні  показники фінансово-господарської діяльності підприємства за 1997-2001р.р., відсутність замовлень на виконання будівельно-монтажних робіт у 2002 р., недостатній обсяг зворотних коштів для погашення кредиторської заборгованості, тощо (а.с.79 т. 2).          

          Ухвалою від 22.02.05. провадження у справі №10/97б про банкрутство боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", м. Луганськ, зупинено, оскільки щодо нього діють положення Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ, яким встановлено мораторій на застосування примусової реалізації майна, у тому числі й у ліквідаційній процедурі, який поширюється на підприємства, у статутних фондах яких частка державної власності становить понад 25%.

          Приймаючи до уваги, що провадження у справі №10/97б триває понад п'ять років, фактичне припинення боржником виробничої діяльності, та те, що час розгляду справи у суді перевищує всі розумні строки, ухвалою від 10.11.08. судом поновлено провадження у справі №10/97б та її призначено до розгляду у судовому засіданні й  зобов'язано керуючого санацією Криштова Є.Ф. надати суду звіт про стан здійснення процедури санації у справі, зокрема щодо наявності у підприємства - боржника активів, розробки плану санації, а також зобов'язано комітет кредиторів у справі, орган управління майном боржника - Луганську обласну державною адміністрацію, Фонд державного майна України, й Державний департамент з питань банкрутства Міністерства економіки України, Луганський обласний відділ з питань банкрутства, надати суду  у письмовому вигляді  їх думку щодо подальшого руху справи (можливість завершення санації, відкриття ліквідаційної процедури, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ  та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.

          На адресу господарського суду  надійшли:

          - супровідний лист Ленінської МДПІ у м. Луганську, вих. №2385/10 від 26.01.09., до якого додано висновок щодо останнього подання боржником податкових декларацій до МДПІ - 22.05.06., а також відомості щодо рахунків боржника у банківських установах;

          - лист Луганського обласного відділу з питань банкрутства Міністерства економіки України, №62 від 19.01.09., у якому повідомлено, що інформація, надана до відділу арбітражним керуючим Криштовим Є.Ф. на даний час не дає можливості об'єктивно оцінити стан справ та наявність активів на підприємстві боржника, таким чином, до надання пропозицій щодо подальшої процедури банкрутства з боку органу, уповноваженого управляти державним майном  - Луганської обласної державної адміністрації, та отримання вичерпної інформації щодо фінансово-господарського стану підприємства, відділ не може надати обґрунтовану пропозицію щодо подальшої судової процедури у справі;

          - лист Головного управління економіки Луганської обласної державної адміністрації, №22-3/190 від 24.01.09., у якому повідомлено, що раніше, на виконання вимог ухвали суду від 10.11.08. Головним управлінням економіки було направлено лист від 27.11.08. №22-3/3232, з пропозиціями, але у зв'язку з виявленням розбіжностей у базі даних лист від 27.11.08. №22-3/3232 відкликано;

          - лист Луганської обласної державної адміністрації, №9/13-330 від 24.01.09., згідно якого зазначено, що Луганська обласна державна адміністрація, як орган управління майном боржника, підтримує припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури щодо нього, у зв'язку з незадовільними результатами санації та відсутністю у підприємства основних засобів виробництва і кадрів, оскільки у боржника відсутнє нерухоме майно та інші основні засоби виробництва, введення ліквідаційної процедури не зашкодить державним інтересам.

          У дане судове засідання прибув керуючий санацією Криштов Є.Ф. та надав клопотання (лист від 26.01.09. б/н) про відкладення розгляду справи, до закінчення правоохоронними органами перевірки щодо пошуку керівництва, фінансово-господарчих та правовстановлюючих документів підприємства, печаток, штампів та майнових активів, й до зазначеного клопотання додано протокол засідання комітету кредиторів від 22.01.09. б/н, на якому розглянуто звіт керуючого санацією, прийнято його до уваги та вирішено зобов'язати керуючого санацією звернутись до правоохоронних органів з заявою про вжиття необхідних заходів щодо розшуку матеріальних активів підприємства, правовстановлюючих документів, печаток та штампів (копія додається).

          За таких обставин, клопотання керуючого санацією слід задовольнити, розгляд справи відкласти.

Керуючись ст. ст. 1, 2, 3-1, 16, 17-21 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. ст. 1, 2 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна",  ст. ст.  38, 50, 86, 87 ГПК України, суд

у х в а л и в :

1.Призначити розгляд справи на 13.03.09., на 10 годин 45 хвилин, каб. №310.

          2.Керуючому санацією Криштову Є.Ф . - подати до суду в строк до 12.03.09.  звіт за підсумками своєї роботи, попередньо розглянутий і схвалений комітетом кредиторів, а також іншу документацію відповідно до ст. ст. 17, 21 Закону, зокрема інформацію щодо складання  та схвалення плану санації боржника;  надати докази наявності чи  відсутності у боржника майнових активів та грошових коштів  для задоволення вимог кредиторів –акти інвентаризації, описи тощо, довідки БТІ, МРЕВ, Управління земельних ресурсів, Інспекції Держтехнагляду, банківських установ, тощо; відомості ВДВС щодо наявності чи відсутності виконавчих проваджень стосовно боржника; рішення органу управління майном боржника та  інших уповноважених органів; скликати комітет кредиторів, провести його засідання у порядку визначеному ст. 16 Закону й надати суду легітимне рішення  комітету кредиторів щодо затвердження звіту керуючого санацією або щодо можливості ліквідації банкрута, як юридичної особи, укладення мирової угоди між сторонами у справі,  тощо.

3.Комітету кредиторів -  надати суду в строк до 12.03.09. належне рішення комітету (у вигляді відповідного протоколу засідання комітету кредиторів) щодо подальшого руху справи (зокрема про можливість припинення процедури санації, введення ліквідаційної процедури або укладення мирової угоди між сторонами у справі,  з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ  та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003, пропозиції комітету кредиторів щодо кандидатури ліквідатора у справі.

          

4.Зобов'язати Луганську обласну державну адміністрацію, як орган управління майном боржника, -  надати суду в строк до 12.03.09., уточнену письмову думку щодо подальшого провадження у справі (зокрема: про необхідність продовження процедури санації або про можливість припинення процедури санації боржника, визнання боржника банкрутом та  введення ліквідаційної процедури, укладення мирової угоди між сторонами, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.

          

5.Державному департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України, м. Київ,  Луганському обласному відділу з питань банкрутства Міністерства економіки України, м. Луганськ,  -  у строк до 12.03.09.,  надати суду погоджену у встановленому Порядку пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для призначення його новим керуючим санацією або  ліквідатором у справі №10/97б  про банкрутство боржника - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", провул. Пролетарський, буд. 11,                          м. Луганськ, ідентифікаційний код 05591626.

          6.Зоов'язати ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" в особі Луганської обласної дирекції, м. Луганськ, та Філію ВАТ КБ "Надра" в особі філії Луганське регіональне управління №12, м. Луганськ, - надати суду, в строк до 12.03.09., відомості щодо залишку коштів на рахунках боржника  - Державного будівельно монтажного управління "Будмонтаж", провул. Пролетарський, буд. 11, м. Луганськ, ідентифікаційний код 05591626, станом на 01.02.09., а також щодо руху коштів по цих рахунках з 22.02.05. по 01.01.09.

Явка у судове засідання керуючого санацією Криштова Є.Ф.,  членів комітету кредиторів,  представників боржника  та учасників  є обов'язковою.

Суддя                                                                                     М.Ю. Ковалінас

Надр. 14 прим.:

1 - до справи;

2 - 5 - кредиторам:

- УПФУ в Ленінському районі м. Луганська;

- Ленінській МДПІ у м. Луганську;

- ВД ЛОВ Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Луганськ;

- ВАТ "Луганськобленерго" в особі філії Луганських електричних мереж, м. Луганськ;

6 - боржнику;          

7 - керуючому санацією Криштову Є.Ф.;

8 - Луганській обласній державній адміністрації;

9 - Фонду державного майна України, м. Київ;

10 - Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Луганській області, м. Луганськ;

11 - Державному департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України, м. Київ;

12 - Луганському обласному відділу з питань банкрутства;

          13 - ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" в особі Луганської обласної дирекції (91016, м. Луганськ,

          вул. Радянська, 61);

          14 - Філії ВАТ КБ "Надра" в особі філії Луганське регіональне управління №12, (91000, м. Луганськ,           вул. Карла Маркса, 7А).

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення27.01.2009
Оприлюднено17.02.2009
Номер документу2942733
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/97б

Ухвала від 20.09.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 04.08.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 19.07.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 05.07.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 02.06.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 24.03.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 01.03.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 27.01.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 16.12.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 29.07.2010

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кривохижа Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні