Постанова
від 26.01.2009 по справі 793-2008а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

793-2008А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 215

ПОСТАНОВА

Іменем України

26.01.2009Справа №2-19/793-2008А

За поданням – Контрольно-ревізійного управління в АРК, м.Сімферополь АР Крим

До відповідача – Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної ради м.Сімферополя, м.Сімферополь АР Крим

Про спонукання до виконання певних дій та стягнення 99370,00 грн.

Суддя Мокрушин В.І.

Секретар Хлебнікова Н.С.

П Р Е Д С Т А В Н И К И :

Від заявника – Ткаченко Б.В., гол. спец. відділу, довіреність № 13-14/7561 від 20.11.2008 р.  

Від відповідача – Лемтюжнікова О.В., заст. нач. юридичного відділу, довіреність № 021-9/254 від 19.01.2009 р.    

Суть спору:

Заявник подав до господарського суду АР Крим заяву про спонукання відповідача до виконання певних дій, а саме: просить спонукати відповідача виконати вимоги п.2, 3, 5 обов'язкових вказівок КРУ в АРК від 23.10.2007 року № 04-14/7901 щодо відшкодування суми 99370 грн.

Відповідач надав відзив на позов, згідно якому позовні вимоги не визнає та просить у задоволенні позову відмовити.

Позивач заявою уточнив позовні вимоги, відповідно яким загальна сума порушень складає 99173,60 грн.

Провадження по справі здійснювалося відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України.

Представники сторін відмовилися від послуг перекладача.

Відповідно до ст.9, 10 Конституції України, ст.9 Європейської хартії регіональних мов (ратифікована Законом України від 15.05.2003 року № 802), ст.3 Декларації прав національностей України (від 01.11.1991 року № 1771), ст.10 Закону України «Про судоустрій» (від 07.02.2002 року № 3018), ст.18 Закону України «Про мови» (від 28.10.1989 року № 8312), ст.10, 12 Конституції Автономної Республіки Крим (Закон України від 23.12.1998 року № 350), ст.15 Кодексу адміністративного судочинства України та клопотанням представників сторін вони давали пояснення по справі на російській мові.

Фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася у зв'язку з виходу з ладу технічної системи звукозапису програми «Діловодство», що підтверджує акт від 26.01.2008 р.            

Відповідно до ст.130 Кодексу адміністративного судочинства України перед початком слухання справи представникам сторін була вручена пам'ятка про права та обов'язки сторін.

Розглянув матеріали справи,  суд –

В С Т А Н О В И В :

Згідно із ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України (від 06.07.2005 року № 2747 із змінами та доповненнями) кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Відповідно до п.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України (від 06.07.2005 року № 2747 із змінами та доповненнями) в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.  

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що тягар доказування в спорі покладається на відповідача – орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Позивач звернувся до суду АР Крим заяву про спонукання відповідача до виконання певних дій, а саме: просить спонукати відповідача виконати вимоги п.2, 3, 5 обов'язкових вказівок КРУ в АРК від 23.10.2007 року № 04-14/7901 щодо відшкодування суми 99370 грн.

28 вересня 2007 р. Контрольно-ревізійним управлінням в АР Крим проведено ревізію дотримання вимог законодавства у процесі використання наданих з державного бюджету місцевим бюджетам субвенцій на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям; надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг теплопостачання, водопостачання та водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та зрідженого газу та інших пільг, а також коштів Фонду соціального захисту інвалідів на забезпечення інвалідів та інвалідів-чорнобильців автомобілями, санаторно-курортним оздоровленням в Управлінні праці та соціального захисту населення Центральної районної ради м.Сімферополя за період з 01.07.2005 р. по 01.07.2007 р., про що складено акт № 04-30/123 (а.с.9-31).

Ревізією встановлено факти порушення фінансової дисципліни, порядку ведення бухгалтерського обліку та незаконних витрат державних коштів.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» (від 26.01.1993 року № 2939-XII із змінами та доповненнями) завданням контрольно-ревізійного управління є здійснення державного контролю за виконанням місцевого бюджету.

Відповідно до п.7 ст.10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» (від 26.01.1993 року № 2939-XII із змінами та доповненнями) Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено  виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Відповідно до п.7 ст.10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» (від 26.01.1993 року № 2939-XII із змінами та доповненнями) Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням  в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право пред'являти керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збереження і використання державної власності та фінансів, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і  позички використовуються  з  порушенням  чинного  законодавства.

Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України (від 06.07.2005 року № 2747 із змінами та доповненнями) обставини, встановлені  судовим  рішенням в адміністративній,  цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших  справ,  у  яких беруть  участь  ті самі особи або особа,  щодо якої встановлено ці обставини.

Постановою господарського суду АР Крим від 28.03.2008 року по справі № 2-16/17103-2007А за адміністративним позовом Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної ради м.Сімферополя до Контрольно-ревізійного управління в АР Крим визнано незаконними вимоги КРУ в АРК від 23.10.2007 р. № 04-14/7901 у частині спонукання Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної ради м.Сімферополя до відшкодування до бюджету суму незаконно і не по цільовому призначенню використаних коштів в розмірі 98430,40 грн.; ініціювати зменшення асигнувань за КФК 090210 «Інші пільги ветеранам ВОВ» в сумі 98430,40 грн.

З урахуванням викладеного суд відмовляє у задоволенні позову у цій частині позовних вимог.

В судовому засіданні позивач надав платіжне доручення № 936 від 27.03.2008 р., що підтверджує сплату відповідачем 743,20 грн.

Таким чином, провадження по справі у цій частині підлягає закриттю на підставі п.3 ст.157 Кодексу адміністративного судочинства України (від 06.07.2005 року № 2747 із змінами та доповненнями).

На підставі викладеного та керуючись ст.17, 18, 70, 76, 86, 162 Кодексу адміністративного судочинства України (від 06.07.2005 року № 2747 із змінами та доповненнями), суд

П О С Т А Н О В И В :

·          У задоволенні позовних вимог Контрольно-ревізійного управління в АР Крим (95006, бул.Леніна, 5/7, м.Сімферополь, код ЄДРПОУ 20703979, відомостей про р/р не має) про спонукання Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної ради м.Сімферополя  (95044, вул.60 років Жовтня, 13/64, м.Сімферополь, код ЄДРПОУ 23205437, відомостей про р/р не має) щодо відшкодування суми у розмірі 99370 грн. відмовити на суму 98430,40 грн.

·          Провадження у справі в частині стягнення 743,20 грн. закрити.

·          Постанову направити сторонам замовленою кореспонденцією.

Постанова може бути оскаржена у апеляційному порядку відповідно до ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України .

Вступна та резолютивна частина Постанови проголошена у судовому засіданні 26.01.2009 року у 11 год. 15  хв.

 

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Мокрушин В.І.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення26.01.2009
Оприлюднено17.02.2009
Номер документу2943022
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —793-2008а

Постанова від 26.01.2009

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Мокрушин В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні