ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
29 січня 2013 р. (11:05) Справа №801/745/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О.
за участю представників сторін:
від позивача - не з'явився,
від відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у Ленінському районі АР Крим Державної податкової служби
до Приозерненського комунального підприємства "Сількомунгосп"
про стягнення 13 732,98 грн.
Суть спору: Державна податкова інспекція у Ленінському районі АР Крим ДПС (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовними вимогами до Приозерненського комунального підприємства "Сількомунгосп" (далі відповідач) про стягнення податкового боргу у сумі 13 732,98 грн., у тому числі з надходжень збору за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства в розмірі 1 219,96 грн.; з податку на додану вартість у розмірі 11 541,94 грн.; з екологічного податку у розмірі 293,76 грн.; з плати за користування надрами у розмірі 677,32 грн.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 16.01.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача у судове засідання 29.01.2012 року не з'явився, звернувся до суду з клопотанням про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання 29.01.2013 року не з'явився, надав суду заперечення по справі, а також звернувся до суду з клопотанням про відкладення розгляду справи.
Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд керуючись частинами 2, 4 ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу за відсутності сторін.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд
ВСТАНОВИВ:
Приозерненське комунальне підприємство «Сількомунгосп» зареєстроване у якості юридичної особи Ленінською районною державною адміністрацією АР Крим 12.04.2001 року, ідентифікаційний код: 31331359, місцезнаходження юридичної особи: 98242, АР Крим, Ленінський район, с. Приозерне, вул. Клубна, б. 10, кв. 7, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 418447.
Відповідач взятий на податковий облік в органах державної податкової служби 22.10.2001 року за № 1505, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків та на час розгляду справи знаходиться на податковому обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі АР Крим Державної податкової служби.
Таким чином, судом встановлено, що відповідач є суб'єктом господарювання, платником податків, зобов'язаний виконувати обов'язки, покладені на нього законами у зв'язку зі здійсненням господарської діяльності, у тому числі стосовно належного нарахування та сплати податків.
Судом встановлено, що на підставі податкової декларації зі збору за спеціальне використання поверхневих та підземних вод житлово-комунальними підприємствами за 3 квартали 2012 року № 9059997091 від 02.10.2012 року, наданої Приозерненським комунальним підприємством «Сількомунгосп» до ДПІ у Ленінському районі АР Крим ДПС, відповідачем самостійно визначена сума грошового зобов'язання до сплати - 1 260,63 грн., з урахуванням часткової сплати заборгованість складає 1 219,96 грн. (а.с. 10-12).
Також, відповідачем до ДПІ у Ленінському районі АР Крим ДПС подані декларації з податку на додану вартість:
- за серпень 2012 року № 9055994584 від 17.09.2012 року із самостійно визначеною сумою грошового зобов'язання у розмірі 6 500 грн. (а.с. 14-15);
- за вересень 2012 року № 9065037531 від 22.109.2012 року із самостійно визначеною сумою грошового зобов'язання у розмірі 3 899,00 грн.(16-17);
- за жовтень 2012 року № 9071804646 від 15.11.2012 року із самостійно визначеною сумою грошового зобов'язання у розмірі 3 289,00 грн. (а.с. 18-19).
Податковим повідомленням-рішенням № 0000591502 від 12.12.2012 року до відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 348,06 грн. (а.с. 20).
Суд не бере до уваги твердження відповідача, викладені у запереченнях по справі, щодо неотримання податкового повідомлення-рішення № 0000591502 від 12.12.2012 року, оскільки на корінці зазначеного податкового повідомлення-рішення є підпис директора Замаєва В.В. про його отримання.
За несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідачу відповідно до ст. 129 ПК України ПК України у 2011-2012 року була нарахована пеня у розмірі 26,60 грн., у тому числі 30.11.2012 року у сумі 20,66 грн., 11.12.2012 року у сумі 5,94 грн. (а.с. 21-24).
З урахуванням часткової сплати заборгованість з податку на додану вартість складає 11 541,94 грн., у тому числі основний борг - 11 157,28 грн., штрафні санкції - 348,06 грн., пеня - 26,60 грн.
02.10.2012 року відповідачем до ДПІ у Ленінському районі АР Крим ДПС подано податковий розрахунок екологічного податку за 3 квартал 2012 року № 9059969738 від 02.10.2012 року із самостійно визначеною сумою податкового зобов'язання у розмірі 293,76 грн. До теперішнього часу суму не сплачено (а.с. 25-26).
05.10.2012 року відповідачем до ДПІ у Ленінському районі АР Крим ДПС подано податковий розрахунок з плати за користування надрами за 3 квартал 2012 року № 9060718577 із самостійно визначеною сумою податкового зобов'язання у розмірі 677,52 грн. З урахуванням часткової сплати заборгованість складає 677,32 грн. (а.с. 28-29).
Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпаний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України (далі по тексту -ПК України).
Відповідно до пп. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України грошове зобов'язання платника податків -сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Підпунктом 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України передбачено, що податкове зобов'язання -сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
На час звернення позивача з позовом до суду залишок несплаченого відповідачем податкового боргу складає 13 732,98 грн.
Згідно пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму грошового зобов'язання.
Відповідно до п. 95.2 ст. 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Відповідачу направлена податкова вимога № 129 від 18.09.2012 р., яка отримана 18.09.2012 року, що підтверджується підписом у корінці податкової вимоги (а.с. 31). До теперішнього часу суми не сплачено.
Згідно з п. 59.5 ст. 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилась, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Відповідно до ст. 2 Бюджетного кодексу України доходи бюджету - податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України. Податкові органи віднесені до органів стягнення в бюджет податків, зборів та інших надходжень. Органи стягнення забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до державного бюджету податків зборів та інших доходів.
Підпунктом 20.1.18 пункту 20.1 ст. 20 ПК України визначено право органів ДПС звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно п.95.1 ст. 95 ПК України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.
Пунктом 95.3 ст. 95 ПК України передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу.
Відповідно до п. 95.4 ст. 95 ПК України орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
Позивачем, в порядку ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, надані докази надсилання податкової вимоги, відповідачем не надано доказів сплати заборгованості у розмірі 13 732,98 грн., у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати відшкодуванню не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Приозерненське комунальне підприємство «Сількомунгосп» (98242, АР Крим, Ленінський район, с. Приозерне, вул. Клубна, б. 10, кВ. 7, ЄДРПОУ 31331359, р/р № 26009301392539 у філії ПАТ ПІБ в м. Керч АР Крим, МФО 324548, р\р 260000101220 в ПАТ Банк Морський, МФО 324742) податковий борг у розмірі 13 732,98 грн., у тому числі: - податку на додану вартість (р/р № 31118029700019 в УДК в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 14010100, ЄДРПОУ 37978388) у сумі 13 732,98 грн.;
- в дохід Державного бюджету Ленінського району на р/р 33117359700164в ГУ ДКСУ в АРК, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668945, код бюджетної класифікації 13020401 податковий борг з надходжень збору за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства 1 219,96 грн.;
- в дохід Державного бюджету Ленінського району на р/р 31115029700164 в ГУ ДКСУ в АРК, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668945, код бюджетної класифікації 14010100 податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 11 541,94 грн.;
- в дохід місцевого бюджету Приозерненської сільської ради на р/р № 33112364700187 в ГУ ДКСУ в АРК, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668945, код бюджетної класифікації 19010301 податковий борг з екологічного податку у розмірі 293,76 грн.;
- в дохід Державного бюджету Ленінського району на р/р 33111366700164 в ГУ ДКСУ в АРК, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668945, код бюджетної класифікації 13030100 податковий борг з плати за користування надрами у розмірі 677,32 грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя підпис Кірєєв Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2013 |
Оприлюднено | 21.02.2013 |
Номер документу | 29439182 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні