Рішення
від 22.01.2013 по справі 296/2311/12-ц
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/2311/12-ц

2/296/108/13

Рішення

Іменем України

"22" січня 2013 р. м.Житомир

Корольовський районний суд міста Житомира

в складі: головуючого - судді Драча Ю.І.,

при секретарі - Сус Н.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт-Сервіс»до ОСОБА_1 про стягнення боргу, та за зустрічним позовом ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт-Сервіс»про захист прав споживачів -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з позовом в якому просить суд винести рішення про стягнення з відповідача ОСОБА_1, заборгованності у розмірі 7 136 грн. 00. за договором підряду від 27 вересня 2009 року.

ОСОБА_1 звернулась до суду з зустрічним позовом до позивача про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь 5 831 (п'ять тисяч вісімсот тридцять одна) грн.. 85 коп. неустойки в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ухвалою Корольовського районного суду від «29»березня 2011 року зустрічий позов ОСОБА_1 до первісного позивача був прийнятий до сумісного розгляду з позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс»до ОСОБА_1 про стягнення заборгованності в зв'язку з тим, що обидва позови взаємопов'язані та виникли з одних правовідносин на підставі договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», і спільний їх розгляд є доцільним, зокрема, вимоги за позовами можуть зараховуватися, або коли задоволення зустрічного позову може виключити повністю або частково задоволення первісного позову.

В подальшому, ОСОБА_1 змінила предмет позовних вимог та просила: стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь 8 850,69 грн. неустойку в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту замку рейки DM35|92 конструкції № 2 та неплотного закривання двері конструкції № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», яка складається з 5 007,78 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 3 842,91 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6). Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь неустойку у розмірі 1 372 грн. 20., в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту ламінату з зовнішньої сторони конструкції № 2 та № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», яка складається з 776,4 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 595,8 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 1 372,20 грн. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь неустойку у розмірі 617,49 грн., в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» за порушення терміну гарантійного ремонту замків, які зачиняють двері в конструкції № 2 та № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 268,11 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 617,49 грн.

Надалі, ОСОБА_1, відповідач за первісним позовом, позивач за зустрічним позовом, збільшила позовні вимоги та просила: стягнути з ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь 11 526,48 грн. неустойку в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту замку рейки DM35|92 конструкції № 2 та неплотного закривання двері конструкції № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», яка складається з 6 521,76 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 5 004,72 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6).

Стягнути з ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь неустойку у розмірі 4 116,6 грн., в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту ламінату з зовнішньої сторони конструкції № 2 та № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», яка складається з 2 329,2 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 1 787,4 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 4 116,6 грн.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», на її користь неустойку у розмірі 3 361,89 грн., в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту замків, які зачиняють двері в конструкції № 2 та № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», яка складається з 1 902,18 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 1 459,71 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 3 361,89 грн.

Позивач за первісним позовом, відповідач за зустрічним позовом, двічі в судове засідання не з'явився, хоча належним чином і завчасно був повідомлений про дату, час та місце слухання справи і не направив на адресу суду клопотання про відкладення слухання справи або клопотання про слухання справи у його відсутність в зв'язку з чим і на підставі положень ч. 3 ст. 169 Цивільного процесуального Кодексу України суд залишає позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», до ОСОБА_1 про стягнення боргу без розгляду.

Суд, заслухавши представника позивача за зустрічним позовом, дослідивши матеріали справи, встановив наступні факти та відповідно ним правовідносини.

27 вересня 2010 року ОСОБА_1 та Товариство з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», уклали договір підряду № 530 (надалі - Договір), відповідно до пункту 1.1. якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», зобов'язався в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі виконати такі роботи: виготовити метало-пластикові конструкції з профільної системи OPENTECK (надалі -конструкція) в кількості, асортименті та за цінами вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до цього Договору і являється його невід'ємною частиною та провести монтаж цих конструкцій, а ОСОБА_1 зобов'язалась прийняти та оплатити дані роботи в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі.

ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс»виконало роботи, передбачені Договором, та акт виконаних робіт підписан ОСОБА_1 та уповноваженою особою ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс»29 жовтня 2010 року.

ОСОБА_1 27.09.2010 року сплатила ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», аванс у розмірі 10 800 гривень 00 коп., що підтверджується квитанцією ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс»до прибуткового касового ордеру № 530 від 27.09.2010 року.

Решту суми Договору ОСОБА_1 сплатила ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», відповідно до п. 2.4.2. Договору згідно з графіком про погашення розстрочених платежів, який є додатком до Договору та є його невід'ємною частиною, наступним чином: 20.11.2010 року - 1 000 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового ордеру ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс»від 20.11.2010 року

16.12.2010 року -1 000 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового ордеру ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс»від 16.12.2010 року .

20.01.2011 року -1 000 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового ордеру ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс»від 20.01.2011 року № 8 .

Тобто, сплата була проведене у повній відповідності до графіку про погашення розстрочених платежів, додаток № 1 до Договору.

Всього ОСОБА_1 сплатила ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс» 13 800 гривень 00 коп. наступним чином: 27.09.2010 року - 10 800 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового касового ордеру № 530 від 27.09.2010 року.

20.11.2010 року - 1 000 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового ордеру від 20.11.2010 року.

16.12.2010 року -1 000 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового ордеру позивача від 16.12.2010 року.

20.01.2011 року -1 000 гривень 00 коп. відповідно до прибуткового ордеру позивача від 20.01.2011 року № 8.

Тобто, між сторонам справи існують правовідносини, врегульовані Законом України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до п. 5.1. Договору, гарантійний строк на виготовлені та змонтовані конструкції за вказаним Договором становить 5 (п'ять) років з моменту підписання акту приймання -передачі виконаних робіт.

Під час гарантійного терміну експлуатації виявились наступні недоліки конструкції, виготовленої за Договором, а саме:

Не працює замок рейка DM35/92 конструкція перечертити 2;

Дверь в конструкції перечертити 6 плотно не зачиняється, залишая отвори.

На конструкції № 2 та № 6 не працюють замки, які зачиняють двері;

На сендвич плиті конструкції № 2 сповз ламінат з зовнішньої сторони;

На сендвич плиті конструкції № 6 сповз ламінат з зовнішньої сторони

Про вказані недоліки конструкції ОСОБА_1, покупець, повідомила ТОВ «Гамма Еліт - Сервіс», продавець, заявами від 20 грудня 2010 року щодо недоліків замка рейки DM35/92 конструкція перечертити 2, двері в конструкції перечертити 6 плотно не зачиняється, залишая отвори від 07 квітня 2011 року щодо сповзання ламінату з зовнішньої сторони на сендвич плиті конструкції № 2 та сендвич плиті конструкції № 6 від 19 квітня 2011 року щодо не роботи на конструкції № 2 та № 6 замків, які зачиняють двері про безоплатне усунення недоліків товару з додаванням акту виконаних робіт від 29.10.2010 року, укладеного між нею та ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс», який є документом, що фіксує дату продажу, яки направила ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс»засобами поштового зв'язку - цінними листами від 20 грудня 2010 року від 07 квітня 2011 року та від 19 квітня 2011 року.

Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів»гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб.

Відповідно до пункту 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»продавець, виробник зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення.

Однак, до цього часу відповідач за зустрічим позовом, ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс», не вчинив будь-яких дій з усунення недоліків гарантійного товару, про які повідомила ОСОБА_1 відповідними заявами, та не надав суду будь-яких доказів про вчинення дій з гарантійного ремонту недоліків проданого товару відповідно до Договору.

На підставі вищевикладеного, суд вважає позов ОСОБА_1 до товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», обгрунтованим, та таким, що підлягає до задоволення в повному обсязі.

Належним виконанням зобов'язання є виконання, у результаті якого припиняються права та обов'язки сторін зобов'язання (ст. 599 Цивільного Кодексу України) (постанова Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ від 20.12.2010 року, справа № 3-57гс10).

Відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, повинно сплатити неустойку відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», яка розрахована наступним чином:

Щодо конструкції № 2: 3 881 грн. 98 коп. - вартість конструкції № 2. 3 881 грн. 98 : 100% = 38,82 грн. -1 % від вартості конструкції № 2.

03 січня 2011 року -останній день усунення недоліків в конструкції № 2 (14 днів з моменту пред'явлення вимоги).

з 04 січня 2011 року по 20 чернвя 2011 року = 168 днів -термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 2.

168 днів (термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 2 відповідно до абзацу 1 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») х 38,82 грн (1 % від вартості конструкції № 2 відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») = 6 521,76 грн. -неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Щодо конструкції № 6:

2 979 грн. 32 коп. - вартість конструкції № 6.

2 979,32 грн. : 100% = 29,79 грн. - 1 % від вартості конструкції № 6.

03 січня 2011 року -останній день усунення недоліків в конструкції № 6 (14 днів з моменту пред'явлення вимоги).

з 04 січня 2011 року по 20 червня 2011 року = 168 днів -термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 6.

168 днів (термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 6 відповідно до абзацу 1 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») х 29,79 грн (1 % від вартості конструкції № 2 відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») = 5 004,72 грн. -неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Всього: 6 521,76 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 5 004,72 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) =

11 526,48 грн.

Щодо пошкодження ламінату на сендвіч панелі зовнішньої сторони конструкції № 2 та конструкції № 6:

Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів»гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб.

Відповідно до пункту 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»продавець, виробник зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення.

07 квітня 2011 року ОСОБА_1 вернулась до відповідача з заявою про безоплатне усунення недоліків товару з додаванням акту виконаних робіт від 29.10.2010 року, укладеного між нею та ТОВ «амма Еліт-Сервіс», який є документом, що фіксує дату продажу, яку направила відповідачу засобами поштового зв'язку цінним листом 07 квітня 2011 року.

Останній день усунення недоліків гарантійного товару припадає на 21 квітня 2011 року.

Відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Відповідно до комерційної пропозиції відповідача від 22.09.2010 року, вартість конструкції № 2 складає 3 881 грн. 98 коп.

Відповідно до комерційної пропозиції відповідача від 22.09.2010 року, вартість конструкції № 6 складає 2 979 грн. 32 коп.

Таким чином, відповідач повинен сплатити неустойку відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту ламінату з зовнішньої сторони конструкції № 2 та № 6 у розмірі 4 116,6 гривень, яка розрахована наступним чином:

Щодо конструкції № 2:

3 881 грн. 98 коп. -вартість конструкції № 2.

3 881 грн. 98 : 100% = 38,82 грн. -1 % від вартості конструкції № 2.

21 квітня 2011 року - останній день усунення недоліків в конструкції № 2 (14 днів з моменту пред'явлення вимоги -з 07 квітня 2011 року).

з 22 квітня 2011 року по 20 червня 2011 року = 60 днів -термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 2.

60 днів (термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 2 відповідно до абзацу 1 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») х 38,82 грн (1 % від вартості конструкції № 2 відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») = 2 329,2 грн. -неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Щодо конструкції № 6:

2 979 грн. 32 коп. - вартість конструкції № 6.

2 979,32 грн. : 100% = 29,79 грн. - 1 % від вартості конструкції № 6.

21 квітня 2011 року - останній день усунення недоліків в конструкції № 2 (14 днів з моменту пред'явлення вимоги -з 07 квітня 2011 року).

з 22 квітня 2011 року по 20 червня 2011 року = 60 днів -термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 6.

60 днів (термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 6 відповідно до абзацу 1 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») х 29,79 грн (1 % від вартості конструкції № 2 відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») = 1 787,4 грн. -неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Всього: 2 329,2 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 1 787,4 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 4 116,6 грн. Щодо не недоліків замків на конструкції № 2 та № 6, які зачиняють двері

Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів»гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб.

Відповідно до пункту 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.

Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»продавець, виробник зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення.

19 квітня 2011 року ОСОБА_1 звернулась до ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс»з заявою про безоплатне усунення недоліків товару з додаванням акту виконаних робіт від 29.10.2010 року, укладеного між нею та ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс», який є документом, що фіксує дату продажу, яку направила відповідачу засобами поштового зв'язку цінним листом 19 квітня 2011 року.

Останній день усунення недоліків гарантійного товару припадає на 3 травня 2011 року. Однак, до цього часу ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс»не вчинило будь-яких дій з усунення недоліків гарантійного товару та не надало відповідних доказів суду.

Відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Відповідно до комерційної пропозиції відповідача від 22.09.2010 року, вартість конструкції № 2 складає 3 881 грн. 98 коп.

Відповідно до комерційної пропозиції відповідача від 22.09.2010 року, вартість конструкції № 6 складає 2 979 грн. 32 коп.

Таким чином, ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс»повинен сплатити неустойку відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту на конструкції № 2 та № 6 замків, які зачиняють двері у розмірі 3 361,89 грн., яка розрахована наступним чином:

Щодо конструкції № 2:

3 881 грн. 98 коп. -вартість конструкції № 2.

3 881 грн. 98 : 100% = 38,82 грн. -1 % від вартості конструкції № 2.

03 травня 2011 року - останній день усунення недоліків в конструкції № 2 (14 днів з моменту пред'явлення вимоги -з 19 квітня 2011 року).

з 03 травня 2011 року по 20 червня 2011 року = 49 днів -термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 2.

49 днів (термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 2 відповідно до абзацу 1 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») х 38,82 грн (1 % від вартості конструкції № 2 відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») = 1 902,18 грн. -неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Щодо конструкції № 6:

2 979 грн. 32 коп. - вартість конструкції № 6.

2 979,32 грн. : 100% = 29,79 грн. - 1 % від вартості конструкції № 6.

03 травня 2011 року - останній день усунення недоліків в конструкції № 2 (14 днів з моменту пред'явлення вимоги -з 19 квітня 2011 року).

з 03 травня 2011 року по 20 червня 2011 року = 49 днів -термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 6.

49 днів (термін прострочення усунення недоліків в конструкції № 6 відповідно до абзацу 1 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») х 29,79 грн (1 % від вартості конструкції № 2 відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») = 1 459,71 грн. -неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Всього: 1 902,18 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 1 459,71 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 3 361,89 грн.

Крім цього, ОСОБА_1 просить стягнути з ТОВ «Гамма Еліт-Сервіс»понесені нею і документально підтверджені судові витрати за розгляд даної справи, а саме 120 гривень 00 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи, що були сплачені ОСОБА_1 при поданні зустрічної позовної заяви. На підставі положень ст. 88 ЦПК України такі витрати слід стягнути з відповідача на користь позивачки в повному обсязі.

На підставі вищевикладеного, керуючись абзацем 2 ч. 1 ст. 7, пункту 2 ч. 1, ч. 5, абзацами 1 та 3 ч. 9 ст. 8, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», ст. ст. 10, 11, ч. 2 ст. 31, ст. 88, ч. 2 ст. 113, ст. 123, 124, 209, 212, 213, 214, 215, 218 ЦПК України, суд-

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт-Сервіс»про захист прав споживачів задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, (м. Житомир, вул. Київська, 10) на користь ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) 11 526,48 грн. неустойку в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту замку рейки DM35|92 конструкції № 2 та неплотного закривання двері конструкції № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, яка складається з 6 521,76 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 5 004,72 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6).

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, (м. Житомир, вул. Київська, 10) на користь ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) неустойку у розмірі 4 116,60 грн., в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту ламінату з зовнішньої сторони конструкції № 2 та № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, яка складається з 2 329,2 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 1 787,4 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 4 116,6 грн.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, (м. Житомир, вул. Київська, 10) на користь ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) неустойку у розмірі 3 361,89 грн., в порядку абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»за порушення терміну гарантійного ремонту замків, які зачиняють двері в конструкції № 2 та № 6, вказаними в комерційній пропозиції № Ж530 від 27.09.2010 року, яка є додатком до Договору підряду № 530 від 27 вересня 2010 року, укладеного між ОСОБА_1 та Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, яка складається з 1 902,18 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 2) + 1 459,71 грн. (неустойка відповідно до абзацу 3 ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»щодо конструкції № 6) = 3 361,89 грн.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Гамма Еліт - Сервіс», код ЄДРПОУ 33974966, (м. Житомир, вул. Київська, 10) на користь ОСОБА_1 (АДРЕСА_1) судові витрати на інформаційно -технічне забезпечення розгляду справи, що були сплачені ОСОБА_1 при поданні зустрічної позовної заяви у розмірі 120 грн. 00 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до апеляційного суду Житомирської області через Корольовський районний суд шляхом подання в десятиденний строк з дня проголошення рішення апеляційної скарги. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Головуючий суддя Ю. І. Драч

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення22.01.2013
Оприлюднено05.03.2013
Номер документу29569068
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —296/2311/12-ц

Ухвала від 03.02.2011

Цивільне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Рішення від 06.07.2011

Цивільне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Ухвала від 06.07.2011

Цивільне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Рішення від 22.01.2013

Цивільне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні