Постанова
від 11.02.2013 по справі 760/696/13- п
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

№3-639/13

760/703/13-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 лютого 2013 року м. Київ

Суддя Солом'янського районного суду м. Києва Г.О. Козленко, за участю секретаря Ю.О. Базюнь, прокурора Д.В.Гузиря, представника Київської регіональної митниці П.Г. Козлюка, розглянувши матеріал, який надійшов від Київської регіональної митниці, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця Одеської області, директора ТОВ «Фінанси-Бізнес-Інвестиції», який зареєстрований: АДРЕСА_1, проживає за адресою: АДРЕСА_2, паспорт серії НОМЕР_1,

за ознаками порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України, -

в с т а н о в и в :

Відносно директора ТОВ «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» ОСОБА_2 складено протокол про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст.483 МК України, яке полягає в тому, що 12.11.2012 у зоні митного контролю відділу митного оформлення № 3 митного поста «Київ-Спеціалізований» Київської регіональної митниці, за адресою: м. Київ, вул. Лугова 9, перевізник АТ «ДХЛ Інтершенл Україна» (DXL), при митному огляді міжнародного експрес-відправлення документального характеру (DOX) № 8258323953, який надійшов з Тайваню від фірми ALL STAR LINK Logistics Co Ltd (7f,-3, No.5 Hangxiang Rd Dayuan Township Taoyuan County 337 Taiwan), на адресу Slayg Medical LTD Slyva Sergey (04107 Nagirna street 8/32 Kyiv 0410 Ukraine) були виявлені документи, а саме: оригінал Commercial Invoice (комерційний інвойс) від 17.10.12 № АТ 121017 на суму 42708,7 доларів США, виставлений компанією "Zhuhai Aotin Imp.& Exp.Co.Ltd" (301 BLOK5 NO1 TOWER GREENVIEW COURTJIUZHOU ROAD EAST JIDA ZHUHAI Китай) підприємству ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (04107, м. Київ, вул. Нагірна,8/32) на товар «коляски інвалідні та частини до них, в асортименті, загальною кількістю 318 місць»; оригінал certificateoforigin (сертифікат походження) ССРІТ 104419356 від 22.10.2012, виданий на Invoice (комерційний інвойс) від 17.10.12 № АТ121017 на товар «коляски інвалідні та частини до них» загальною кількістю 318 місць»; оригінал міжнародної морської транспортної накладної Bill оfLading № SZCV 12100088А, з зазначенням відправника компанії "Zhuhai Aotin Imp.& Exp.Co.Ltd" (301 BLOK5 NO1 TOWER GREENVIEW COURTJIUZHOU ROAD EAST JIDA ZHUHAI Китай), а одержувачем товару контейнера MRKU4379093, кількості місць - 318, ваги брутто - 6809,120 кг, є - ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (04107, м. Київ, вул. Нагірна,8/32).

30 листопада 2012 року в зоні діяльності Південної митниці на митну територію України з Китаю надійшов контейнер №MRKU4379093 з товаром «вироби медичного призначення:коляски інвалідні, частини до них, частини палиць та милець, в асортименті, вага брутто 6809,120 кг», по коносаменту SZCV 12100088А, в якому відправником зазначено підприємство "Zhuhai Aotin Imp.& Exp.Co.Ltd" (301 BLOK5 NO1 TOWER GREENVIEW COURTJIUZHOU ROAD EAST JIDA ZHUHAI Китай), а одержувачем є українське підприємство ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (04107, м. Київ, вул. Нагірна, 8/32).

Для переміщення через митний кордон України вищевказаного товару було подано проформу-інвойс 17.10.12 № АТ121017 на товар «коляски інвалідні та частини до них, в асортименті, загальною кількістю 318 місць» на загальну суму 69290,40 Євро, виставлений компанією «SLIGE s.r.o.» (19000 Pod Harfou 933/64 Praha 9 Vysocany Чехія) українському підприємству ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (04107, м.Київ, вул.Нагірна,8/32).

30 листопада 2012 року вищезазначений вантаж було заявлено до митного оформлення митному посту «Західний» Київської регіональної митниці за МД (типу - ІМ 40) №100200000/2012/594065, загальною фактурною вартістю 69290,40 Євро. До митного оформлення вантажу за даною ВМД, митним органам були надані наступні товаросупровідні документи: проформу-інвойс 17.10.12 № АТ121017 на товар «коляски інвалідні та частини до них, в асортименті, загальною кількістю 318 місць» на загальну суму 69290,40 євро, виставлений компанією «SLIGE s.r.o.» (19000 Pod Harfou 933/64 Praha 9 Vysocany Чехія) українському підприємству ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (04107, м. Київ, вул.Нагірна,8/32); Bill оf Lading № SZCV 12100088А; контракт № 2012/09/-3 між компанією «SLIGE s.r.o.» (19000 Pod Harfou 933/64 Praha 9 Vysocany Чехія) та ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (04107, м.Київ, вул.Нагірна,8/32), підписаний ОСОБА_2 з української сторони та ОСОБА_3 (ОСОБА_3) зі сторони чеської компанії; оригінал certificate of origin (сертифікат походження) ССРІТ 104419356 від 22.10.2012, виданий на Invoice (комерційний інвойс) від 17.10.12 № АТ121017 на товар «коляски інвалідні та частини до них» загальною кількістю 318 місць».

Відповідно до Податкового Кодексу України, ст.197, п.п. 197.1.27.» постачання виробів медичного призначення, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів і виробів медичного призначення за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України» звільняються від оподаткування податком на додану вартість.

На вироби медичного призначення код УКТ ЗЕД 8713900000 встановлена ставка імпортного мита 0 %.

Таким чином, при ввезені товарів на митну територію України ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" не сплачує платежі до Бюджету Держави.

Під час порівняльної перевірки документів, виявлених в зоні митного контролю Київської регіональної митниці 12.11.2012 у міжнародному експрес-відправленні документального характеру (DOX) № 8258323953, та документів, на підставі яких товар був переміщений через митний кордон України та поданий до митного контролю та митного оформлення на митному посту «Західний» Київської регіональної митниці, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товару, а саме: співпадає назва товару, дані про асортимент, вагу та кількість товару, про виробника та країну походження товару, номер контейнеру, номери та дати товаросупровідних документів.

Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товар «коляски інвалідні та частини до них, в асортименті, загальною кількістю 318 місць», придбаний ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" у компанії "Zhuhai Aotin Imp.& Exp.Co.Ltd" (301 BLOK5 NO1 TOWER GREENVIEW COURTJIUZHOU ROAD EAST JIDA ZHUHAI Китай) за вартістю 42708,7 доларів США (341639,7 гривень по курсу на день переміщення товарів через митний кордон України 30.11.2012 року).

Тобто, 30.11.2012 вантаж «коляски інвалідні та частини до них, в асортименті, загальною кількістю 318 місць», був переміщений через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві дані відносно вартості товару.

Згідно інформації отриманої від ТОВ «ДХЛ Інтернешнл Україна» (DHL), міжнародного експрес-відправлення документального характеру (DOX) № 8258323953 доставлено за адресою вказаною в авіа накладній, в графі одержувача квитанції про вручення проставлено підпис - ОСОБА_10.

Також слід зазначити, що адресою одержувача міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 8258323953 зазначено «Slayg Medical LTD» Slyva Sergey, 04107, Nagirna street 8/32 Kyiv 04107 Ukraine. Вказана адреса також є фактичною та юридичною адресою ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції".

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Згідно п.3 Рішення Засновника ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції", директором вказаного підприємства призначено його засновника - ОСОБА_2 з правом першого підпису.

Виходячи з вищевикладеного, митним органом зроблено висновок, що у діях засновника та директора ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" ОСОБА_2 вбачаються ознаки порушення митних правил передбачених частиною 1, ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії направлених на переміщений через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві дані відносно їх вартості.

Згідно матеріалам справи, предмети правопорушення: коляски інвалідні та частини до них, в асортименті 318 коробів (вага брутто 6809 кг.), загальною вартістю 341639,70 грн вилучені та зберігаються на складі Київської регіональної митниці за адресою: м. Київ, бул. І.Лепсе, 8-А.

В судовому засіданні, особа яка притягається до адміністративної відповідальності, зазначив, що його вина у скоєнні адміністративного правопорушення відсутня. Надавши до суду письмові пояснення, згідно яких зазначив, що його дії по придбанню вантажу з митною вартістю в 69290,40 Євро є правомірними, і в них відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст.483 МК України, тому, відповідно до п.1 ст.247 КпАП України, просив закрити провадження щодо нього та повернути вилучений товар. При цьому пояснив, що ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» з компанією SLIGE s.r.o., м. Прага, Чехія уклало контракт № 2012/09/-3. Предметом цього контракту є постачання з боку компанії SLIGE s.r.o. до ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» колясок інвалідних, ортопедичних пристосувань, медичних меблів, а також комплектуючих для виробництва технічних та інших засобів реабілітації для інвалідів. При цьому конкретний перелік виробів, що постачається в межах окремої партії товару, зазначається у відповідних інвойсах Постачальника.

Замовлення виробів до постачання відбувається шляхом подання з боку ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» до компанії SLIGE s.r.o. відповідної заявки. Після отримання заявки, компанія SLIGE s.r.o. запитує про можливість постачання замовлених виробів у виробників Китаю. Отримавши підтвердження з боку китайських виробників, компанія SLIGE s.r.o. надає ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» підтвердження про можливість постачання замолених товарів, шляхом надсилання відповідного інвойсу.

Згідно п.3.1. зазначеного контракту, Постачальник поставляє продукції Покупцю на умовах CIP Київ, або CIF Одеси чи CIF Іллічівськ. Обраний сторонами пункт доставки зазначається у відповідному інвойсі на партію товару. Таким чином, Постачальник зобов'язаний доставити товар до пункту його митного оформлення на території України. Всі витрати, пов'язані з цим, включені у ціну товару, визначену у інвойсі Постачальника.

В п.3.4. зазначеного контракту зазначено, що поставку товару, який продає компанія SLIGE s.r.o. ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції», буде здійснювати компанія Zhuhai Aotin Imp.&Exp.Co., Ltd., Китай, або компанія Jianlian Homecare Products Co. Limited, Китай, з заводу компанії Foshan Dongfang Medical Equipment Manufactory Ltd., в м. Фошан, Китай. Крім того, із умов п. 3.4. контракту випливає, що зазначені китайські компанії відправляючи вантаж діяли від імені та за дорученням компанії SLIGE s.r.o. Крім того між ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» та зазначеними китайськими компаніями відсутні будь-які ділові або договірні відносини.

Згідно ч.1 ст.334 ЦК України, право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно п.3.5. контракту між ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» та компанією SLIGE s.r.o.: «товар считается сданным Покупателем по количеству согласно данным, указанным в инвойсе после завершения таможенного оформления в стране Покупателя». Таким чином, власником товару до завершення його митного оформлення в Україні залишається компанія SLIGE s.r.o., а тому тимчасове вилучення товару митним органом на підставі ст. 511 МК України є протиправним та порушує право власності компанії SLIGE s.r.o. на зазначений товар.

Ціна за партію виробів медичного призначення, проданих підприємству ОСОБА_2 компанією SLIGE s.r.o. згідно інвойсу № АТ 121017 від 17.10.2012, в розмірі 69 290,40 Євро була погоджена обома сторонами договору. При цьому на ці товари не встановлені державні регульовані ціни, і, отже сторони мають право встановлювати будь-які ціни на такі товари.

Згідно митної декларації (форма МД-2) № 100200000/2012/859329, декларантом вантажу, який надійшов на адресу ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» в контейнері № MRKU 4379093, зазначено ТОВ «Інтер Консалтинг», представником декларанта визначено гр. ОСОБА_6, тобто я, не є особою, яка заповнювала або подавала до митного органу товаросупровідні документи, а отже в діях ОСОБА_2 відсутні ознаки правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 МК України.

Також ОСОБА_2 звертає увагу на те, що міжнародного поштового експрес відправлення з інвойсом № АТ 121017 від 17.10.2012 р. компанії Zhuhai Aotin Imp.&Exp.Co., Ltd., в якому зазначено ціну товару в 42 708,70 доларів США, отримано громадянином України - ОСОБА_7. Жодних ні ділових ні договірних стосунків з компанією Zhuhai Aotin Imp.&Exp.Co., Ltd. ні ОСОБА_2 особисто, ні співробітники його підприємства не підтримували та не підтримують, тому, чому, ким, та за яких обставин був відправлений вищезазначений інвойс на ім'я ОСОБА_7 йому не відомо.

ОСОБА_2 вважає, що його дії по придбанню вантажу з договірними цінами, визначеними контрактом з компанією SLIGE s.r.o. є законними та жодним чином не впливають на права та законні інтереси сторонніх осіб, в тому числі і держави, оскільки на вироби медичного призначення встановлена 0 % ставка імпортного мита. Отже яка б не була митна вартість вантажу, ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» не сплачувало б жодних платежів до бюджету. Тому визначення іншої митної вартості вантажу не впливає на податкові зобов'язання підприємства особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

В той же час, стосовно різниці цін на товар, зазначених в інвойсах компаній SLIGE s.r.o. та Zhuhai Aotin Imp.&Exp.Co., Ltd., зазначає, що вона обґрунтована тим, що SLIGE s.r.o. здійснює додаткові витрати по відправленню вантажу із Китаю в Україну, по його експедируванню та перевезенню в Україні. Крім того, компанія SLIGE s.r.o. для закупівлі товару використовує власні оборотні кошти, придбаваючи товар в Китаї на умовах 100 % передплати. Крім того, згідно укладеного контракту з компанією SLIGE s.r.o., умови постачання товару здійснюються на умовах СІР Київ, де продавець зобов'язаний оплатити витрати, пов'язані з перевезенням товару до названого пункту призначення, також покладається обов'язок по забезпеченню стархування від ризиків втрати й ушкодження товару під час перевезення на користь покупця. Тобто, різниця цін в інвойсах компанії Zhuhai Aotin Imp.&Exp.Co., Ltd та компанією SLIGE s.r.o. також обґрунтовується умовами постачання товару.

Згідно ч.3 ст.54 МК України, за результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів митний орган визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень статті 55 цього Кодексу. Однак митний орган не використав надане йому повноваження по коригуванню митної вартості товару, що також доводить правомірність визначення сторонами договору зазначеної ціни на товар.

Адвокат ОСОБА_8, який діє в інтересах громадянина ОСОБА_2 в судовому засіданні вказав на те, що в діях ОСОБА_2 не вбачається порушень митних правил передбачених ч.1 ст.483 МК України та обґрунтував вищенаведені пояснення.

Представник Київської регіональної митниці протокол про порушення митних правил підтримав, зазначив, що вина ОСОБА_2 підтверджується матеріалами справи та просив застосувати санкцію передбачену ч.1 ст.483 МК України, з його думкою погодився прокурор, який приймав участь у розгляді справи.

Суд, дослідивши матеріали справи про порушення митних правил в їх сукупності, заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, адвоката ОСОБА_8, який діє в інтересах ОСОБА_2, представника Київської регіональної митниці, думку прокурора, приходить до висновку що в діях ОСОБА_2 відсутні ознаки правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України, виходячи з наступного.

Частиною 1 ст.483 Митного Кодексу України передбачено, що переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Так, виходячи з вимог закону, порушення митних правил, які передбачені ст.483 МК України може мати місце тільки при наявності в діях особи суб'єктивної сторони правопорушення, яка характеризується направленістю дій на умисне переміщення товарів через митний кордон України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю, на що звернуто увагу і в Постанові Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», але матеріали справи таких доказів не містять.

Виходячи з диспозиції вказаної статті, суб'єктом є особа, яка безпосередньо вчинила дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України.

Суб'єктом вказаного правопорушення є декларант, відповідно п.8 ч.1 ст.4 МК України - особа яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування.

Обов'язки декларанта при здійсненні митного оформлення передбачені ст.ст.265, 266 МК України.

Статтею 266 МК України встановлено, що декларант зобов'язаний: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу митного органу пред'явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х цього Кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи. Перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах, брати проби та зразки товарів. У разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант.

Відповідно до ч.1 ст.257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.

Згідно ч.1 ст.248 МК України митне оформлення розпочинається з моменту подання митному органу декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування -з моменту отримання митним органом від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію.

Також слід зазначити, що адресою одержувача міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 8258323953 зазначено «Slayg Medical LTD» Slyva Sergey, 04107, Nagirna street 8/32 Kyiv 04107 Ukraine. Вказана адреса також є фактичною та юридичною адресою ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції". Згідно пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, за адресою реєстрації ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" зареєстровано ще декілька фірм і пакет документів, який надійшов від "Zhuhai Aotin Imp.& Exp.Co.Ltd" був адресований не йому.

З матеріалів адміністративної справи вбачається, що згідно митної декларації (а.с.13-18) декларантом зазначено ТОВ «Інтер консалтинг», представником декларанта визначено гр. ОСОБА_6, згідно пояснень якого, документи, для здійснення ним митно-брокерских послуг, йому надав співробітник ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» - ОСОБА_9. Тобто гр. ОСОБА_2 не є особою, яка заповнювала або подавала до митного органу товаросупровідні документи.

При цьому, згідно облікової картки № 100000/26/12/7979, по ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції» особою уповноваженою на роботу з митницею є ОСОБА_9 (а.с.87).

Суб'єктом правопорушення, передбаченого ст.483 МК України, є у тому числі посадові особи підприємств, діяння яких, за суб'єктивною стороною характеризуються прямим умислом, і особисто жодних дій з декларування товару ОСОБА_2 не вчиняв, а відтак, у нього відсутній умисел на подання митному органу документів які містять неправдиві дані, і з протоколу про порушення митних правил не зазначено, які саме дії вчинив ОСОБА_2, що були спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням його митної вартості. Внаслідок чого, зі змісту протоколу не вбачається причинно-наслідкового зв'язку між діями ОСОБА_2 та переміщення товарів через митний кордон України.

Отже виходячи з вищевикладеного в діях ОСОБА_2 відсутні ознаки правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.

Митні органи мають право здійснювати митний контроль правильності заповнення митних декларацій, декларацій митної вартості, та достовірності зазначених у них даних, законності ввезення митних товарів на територію України та інше, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів, результати якої оформлюється актом (довідкою), в яких, за наявності, зазначаються і факти заниження та факти завищення податкових зобов'язань підприємства. Проте, такі дані у справі відсутні, однак, є припущення представника митного органу щодо ухилення від сплати податків, зборів, обов'язкових платежів, які, без належних доказів, не можуть бути узяті до уваги судом.

На вироби медичного призначення код УКТ ЗЕД 8713900000 встановлена ставка імпортного мита 0 %.

Таким чином, при ввезені товарів на митну територію України ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" не сплачує платежі до Бюджету Держави.

Виходячи з вимог закону, обов'язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності за ст.483 МК України є наявність в діях правопорушника вини у формі прямого умислу.

Разом з тим, з наведених обставин не вбачається наявність в діях ОСОБА_2 суб'єктивної сторони правопорушення - прямого умислу на приховування товару, зазначеного у протоколі про адміністративне правопорушення.

Представник митного органу під час розгляду справи посилався на те, що ОСОБА_2 був поданий підроблений інвойс для розмитнення товару. Однак матеріали справи не містять доказів порушення кримінальної справи або кримінального провадження за фактом підробки і використання інвойсів.

Підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначення нормативними актами документів, без яких неможливо одержати дозволу митного органу на пропуск товарів через митний кордон, якими зокрема, є митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, та інші. При цьому, підробленими вважаються як фальшиві документи, так і справжні до яких внесено не правдиві відомості, чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації що до фактів, які ними посвідчуються, а також, документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Незаконно одержаними є документи, які особа отримала за відсутності законних підстав, або з порушенням установленого порядку, документами, що містять неправдиві дані будуть зокрема такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Таких порушень по справі не встановлено.

Відповідно то ст.ст.49, 58 МК України, митною вартістю товарів які переміщуються через державний кордон України, або ввозяться на територію України, відповідно до митного режиму імпорту, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена, або підлягає сплаті за ці товари.

Стаття 51 МК України, митна вартість товарів що ввозяться на територію України, відповідно до митного режиму імпорту, визначається декларантом відповідно до глави 9 МК України, ст.57 якої вказує, що визначення митної вартості таких товарів здійснюється за основним та другорядним методами, з яких основним є за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції) і цей метод є першим у визначенні митної вартості імпортованих в Україні імпортних товарів.

З матеріалів справи вбачаються договірні правовідносини між SLIGE s.r.o. та ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" згідно п.3.4. контракту №2012/09/-3 від 03.09.2012 зазначено, що поставку товару, який продає компанія SLIGE s.r.o. ПП «Фінанси-Бізнес-Інвестиції», буде здійснювати компанія Zhuhai Aotin Imp.&Exp.Co., Ltd., Китай, або компанія Jianlian Homecare Products Co. Limited, Китай, з заводу компанії Foshan Dongfang Medical Equipment Manufactory Ltd., в м. Фошан, Китай.

Також зазначеним контрактом визначено, що «общая стоимость Товара, поставляемого по Настоящему контракту (далее - Общая сума Контракта) составляет 600,000.00 EUR (шестсот тисяч Евро) и включает стоимости всех отдельных партий товара».

Згідно з ст.486 МК України, та ст.245 КУпАП завданнями провадження у справах про порушення митних правил та про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, та вирішення її в точній відповідності із законом.

Відповідно до вимог ст.495 МК України, та ст.251 КУпАП, доказами у справі про правопорушення, є будь-які фактичні данні, на основі яких, у визначеному законі порядку встановлюється наявність чи відсутність порушення митних правил, винність даної особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Виходячи з вищевикладеного, суд приходить до висновку, що провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч.1 ст.483 МК України слід закрити на підставі п.1 ч.1 ст.247 КУпАП у зв'язку з відсутністю в його діях складу вказаного правопорушення.

Керуючись ст.ст.8, 245, 247, 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст.248, 257, ч.1 ст.483, ст.486 Митного кодексу України, суд, -

постановив:

Провадження по адміністративній справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.483 МК України - закрити, у зв'язку з відсутністю в його діях складу правопорушення.

Предмети порушень митних правил: коляски інвалідні та частини до них в асортименті 318 коробів вагою 6809 кг, що вилучені відповідно до протоколу про порушення митних правил № 1252/10000/12 від 5 грудня 2012 року, повернути ПП "Фінанси-Бізнес-Інвестиції" (код ЄДРПОУ 34965952, адреса: 04107, вул. Нагірна, 8/32, м. Київ).

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва, шляхом подачі апеляційної скарги через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя - Г.О. Козленко

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.02.2013
Оприлюднено28.02.2013
Номер документу29619810
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/696/13- п

Постанова від 11.02.2013

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні