Постанова
від 27.02.2013 по справі 815/932/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/932/13

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 лютого 2013 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси до Компанія АСК у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю про стягнення штрафних санкцій,-

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулась Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси з адміністративним позовом до Компанія АСК у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю про стягнення штрафних санкцій у сумі 22780 грн.

Позивач до суду не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином та завчасно, в матеріалах справи міститься заява представника позивача про розгляд справи за його відсутності (аркуш справи 70).

Представник відповідача також до суду не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином та завчасно (аркуш справи 69).

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України суд має право розглянути справу у письмовому провадженні, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду та за відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи вищевикладені приписи КАС України, суд прийшов до висновку про можливість продовження розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до ч.1 ст.52 КАС України суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача належним позивачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.

Керуючись зазначеними приписами КАС України, враховуючи реорганізацію податкового органу, суд вважає за необхідне замінити неналежного позивача Державну податкову інспекцію у Малиновському районі м. Одеси на належного - Державну податкову інспекцію у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби.

Вивчивши позовну заяву та дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню частково, виходячи з наступного.

Виконавчим комітетом Одеської міської ради 19.07.2000 року здійснена державна реєстрація юридичної особи Компанія АСК у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 №258451 (аркуш справи 8).

На обліку платника податків відповідач знаходиться у ДПІ у Малиновському районі м. Одеси, що підтверджується Довідкою №1504/29-120 від 02.06.2009 року (аркуш справи 12).

Державною податковою адміністрацією у Закарпатській області, Державною податковою адміністрацією у Луганській області, проведено перевірки господарських одиниць гральних залів, що належать Компанія АСК у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю, з питань дотримання суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, за результатами яких складено акти перевірок №0020/07/12/23/31094811 від 12.02.2009 року, №0044/12/32/23/26522322 від 11.03.2009 року, №0045/12/32/23/25622322 від 12.03.2009 року (аркуші справи 26-29, 32-35, 41-44).

Зазначеними перевірками встановлення порушення відповідача п. 1 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг .

На підставі виявлених порушень Державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси винесено рішення №0002372301 від 17.03.2009 року, яким застосовано до відповідача штрафні санкції у сумі 6120 грн., №0002672301 від 24.03.2009 року - у сумі 3740 грн., №0002662301 від 24.03.2009 року - у сумі 12920 грн. (аркуші справи 25, 31, 40).

Відповідно до ст. 1 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг №265/95-ВР від 06.07.1995 року (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними особами (їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами), які здійснюють операції з розрахунків у готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також уповноваженими банками та суб'єктами підприємницької діяльності, які виконують операції купівлі-продажу іноземної валюти.

Згідно із ст.2 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг №265/95-ВР від 06.07.1995 року реєстратор розрахункових операцій - пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг). До реєстраторів розрахункових операцій відносяться: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо; автомат з продажу товарів (послуг) - це реєстратор розрахункових операцій, який в автоматичному режимі здійснює видачу (надання) за готівкові кошти або із застосуванням платіжних карток, жетонів тощо товарів (послуг) і забезпечує відповідний облік їх кількості та вартості.

Приписи ст. 11 Закону України Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг №265/95-ВР від 06.07.1995 року передбачають, що терміни переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій встановлюються Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, Державної податкової адміністрації України та Національного банку України.

Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг №265/95 від 06.07.1995 року суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосування платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язанні проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведенні у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Згідно із п. 2 ст. 17 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг №265/95 від 06.07.1995 року (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) у разі застосування при здійсненні розрахункових операцій непереведеного у фіскальній режим роботи, незареєстрованого, неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого порядку реєстратора розрахункових операцій за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовується фінансова санкція у розмірі двадцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Не погодившись з рішеннями Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси №0002372301 від 17.03.2009 року, №0002672301 від 24.03.2009 року, №0002662301 від 24.03.2009 року про застосування штрафних санкцій на загальну суму 22780 грн., відповідач оскаржив зазначені рішення в судовому порядку.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 07.12.2010 року по справі №2а-7144/09/1570 позовні вимоги Компанія АСК у вигляді ТОВ задоволено частково, скасовано рішення Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси №0002372301 від 17.03.2009 року в частині застосування до відповідача штрафних санкцій у сумі 5780 грн., №0002672301 від 24.03.2009 року - у сумі 3400 грн., №0002662301 від 24.03.2009 року - у сумі 12580 грн.(аркуші справи 52-57).

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 07.07.2011 року апеляційні скарги Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси та Компанія АСК у вигляді ТОВ залишено без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 07.12.2010 року по справі №2а-7144/09/1570 - без змін (аркуші справи 58-62).

За переглядом судових рішень по справі №2а-7144/09/1570, Вищим адміністративним судом залишено без задоволення касаційну скаргу податкового органу на рішення судів попередніх інстанцій, постанову Одеського окружного адміністративного суду від 07.12.2010 року та Ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 07.07.2011 року - без змін.

Таким чином, судом встановлено правомірність нарахування відповідачу штрафних санкцій у розмірі 1020 грн.

Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Станом на теперішній час сума штрафних санкцій не сплачена, а тому підлягає стягненню з відповідача.

Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, враховуючи правомірність рішень про застосування до відповідача штрафних санкцій у сумі 1020 грн., що встановлено судовими рішеннями в іншій справі, несплату відповідачем штрафних санкцій до цього часу, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню частково.

Відповідно до приписів ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 69-71, 94, 128, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби до Компанія АСК у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю про стягнення штрафних санкцій у сумі 22780 грн. - задовольнити частково.

Стягнути з Компанія АСК у вигляді Товариства з обмеженою відповідальністю (код ЄДРПОУ 31094811) заборгованість у розмірі 1020 грн. на р/р №31114104700007, Головного управління державного казначейства України в Одеській області, МФО 828011, код 23213460, код платежу 21080900.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Постанова набирає законної сили у порядку ст. 254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга на постанову подається до Одеського окружного адміністративного суду, та одночасно її копія надсилається до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Л.І. Свида

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2013
Оприлюднено04.04.2013
Номер документу29623307
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/932/13-а

Постанова від 27.02.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні