Рішення
від 19.02.2013 по справі 5009/4778/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 2/129/12

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.02.13 Справа № 5009/4778/12

Суддя Мойсеєнко Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Прокурора Жовтневого району м. Запоріжжя, в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, -

позивач: Запорізька міська рада, м. Запоріжжя,

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000", м. Запоріжжя,

про внесення змін до п.п. 5, 9 договору оренди земельної ділянки від 25.02.2005р.,

за участю представників сторін:

від прокуратури: Дядюшева К.Є. (службове посвідчення № 001891 від 29.08.2012 р., прокурор прокуратури Жовтневого району м. Запоріжжя);

від позивача: Часова І.А. (довіреність № 01-17/03206 від 31.10.2012р., головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та самоврядного контролю управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради);

від відповідача: Ізрайлевич С.З. (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 17.01.2013 р., директор ТОВ «БРИЗ-2000»); Гордон Л.Л. (довіреність б/н від 18.02.2013р.);

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду Запорізької області звернувся прокурор Жовтневого району м.Запоріжжя в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах,- Запорізької міської ради з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000", про внесення змін до п. п. 5, 9 договору оренди земельної ділянки від 25.02.2005р.

В обґрунтування позовної заяви прокурор посилається на те, що відповідно до вимог п. 2 ч. 4 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" та пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. річний розмір орендної плати для інших категорій земель не може бути меншим трикратного розміру земельного податку. Вказує, що в результаті проведеної перевірки встановлено, що відповідач по справі сплачує орендну плату за договором оренди землі від 25.02.2005р., укладеним з позивачем, у розмірі, що не відповідає вимогам Податкового кодексу України та рішень Запорізької міської ради № 79 від 03.03.2008р. та № 16 від 27.07.2011р. та жодних дій для приведення договору у відповідність до вимог законодавства не здійснює. Просить внести зміни до п. п. 5, 9 договору оренди земельної ділянки від 25.02.2005р. стосовно визначення розміру нормативно грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати.

Позов заявлено на підставі ст. 121, 142 Конституції України, ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру", ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 21 Закону України "Про оренду землі", ст. ст. 274, 288, 290 Податкового кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України.

Ухвалою господарського суду від 19.12.2012 р. позовну заяву прийнято до розгляду, порушено провадження у справі, присвоєно справі номер провадження 2/129/12 та призначено розгляд справи на 15.01.2013 р.

15.01.20123 р. позивач надав письмові пояснення, в яких він зазначає, що повністю підтримує позовні вимоги прокурора. Вказує, що враховуючи зміну законодавства щодо визначення розміру орендної плати за користування землею, прийняття Запорізькою міською радою відповідних рішень про затвердження розміру нормативно грошової оцінки та розміру орендної плати, підвищення цін, тарифів, збільшення ставки земельного податку, Запорізька міська рада вважає, що позов підлягає задоволенню. Просить задовольнити позовні вимоги прокурора у повному обсязі.

Прокурор в судовому засіданні 15.01.2013р. підтримав позовні вимоги у повному обсязі. Також надав суду заяву, в якій просить залучити до участі у справі Головне управління Держземагенства в Запорізькій області в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, оскільки фахівці цього управління здійснюють розрахунок нормативно-грошової оцінки землі.

У зв'язку з неявкою в судове засідання представника відповідача та невиконанням ним вимог суду у повному обсязі, суд ухвалою від 15.01.2013р. відклав розгялд справи на 04.02.2013р., а також відмовив у задоволенні клопотання прокурора про залучення до участі у справі Головного управління Держземагенства в Запорізькій області в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, оскільки рішення в даній справі ніяким чином не вплине на права та обов'язки Головного управління Держземагенства в Запорізькій області щодо жодної зі сторін по справі. Залучення цього органу до участі у справі в якості третьої особи обґрунтоване прокурором саме для отримання доказів по справі, що в свою чергу можливо здійснити шляхом витребування цих доказів за ухвалою суду.

В судовому засіданні 04.02.2013 р. судом оголошувалась перерва до 19.02.2013 р.

19.02.2013 р. відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому висловив свою незгоду з позовними вимогами та просить відмовити в задоволенні позовних вимог прокурора. Посилається на те, що умовами укладеного між сторонами договору оренди землі та приписами законодавства не передбачено такої підстави для зміни розміру орендної плати як зміна (чи встановлення нової) нормативної грошової оцінки землі. Тому встановлення з 01.03.2008 р. та 27.07.2011 р. нормативної грошової оцінки земель м. Запоріжжя не є підставою для зміни розміру орендної плати за договором. Крім того, вказує, що грошова оцінка застосовується при укладанні договорів оренди землі, тому затвердження Запорізькою міською радою технічної документації по нормативній грошовій оцінці земель населеного пункту м. Запоріжжя породжує правові наслідки стосовно договорів оренди землі, укладених після 01.03.2008 р., та не є обов'язковою підставою для внесення до договору оренди землі від 25.02.2005 р. змін в частині визначення нормативної грошової оцінки землі, розміру орендної плати. В обґрунтування своєї позиції також посилається на ч. 2 ст. 284 Господарського кодексу України, відповідно до якої умови договору оренди зберігають свою силу на весь строк дії договору, а також у разі якщо після його укладення законодавством встановлено правила , що погіршують становище орендаря. Враховуючи зазначене, відповідач вважає, що з урахуванням ст. 21 Закону України «Про оренду землі» та статей 274, 288 Податкового кодексу України, обґрунтованими є вимоги позивача лише в частині сплати орендної плати за земельну ділянку у розмірі 3% річних від нормативної грошової оцінки, яка визначена умовами договору, а саме: 3% від суми 1472593,92 грн., що становить 44177,82 грн. Крім того, зауважує, що позивачем не дотримано вимог ст. 188 Господарського кодексу України стосовно порядку внесення змін в договір, оскільки відповідачу не надсилався проект додаткової угоди та не надавались документи, які підтверджують обґрунтованість збільшення розміру орендної плати. Також вказує, що в матеріалах справи відсутній витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку землі за встановленою формою.

В судовому засіданні 19.02.2013р. були присутні прокурор та представники обох сторін, за їх заявою фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася.

Прокурор та представник позивача підтримали заявлені позовні вимоги.

Представники відповідача проти задоволення позову заперечили з підстав, викладених у відзиві на позов. Також подали суду письмове клопотання від 19.02.2013 р. про призначення у справі судової експертизи, на вирішення якої просять поставити питання, яка нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1792 га, кадастровий номер 2310100000:01:016:0085, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, 3. Проведення судової експертизи доручити судовим експертам Дніпропетровського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Суд залишив клопотання відповідача про призначення судової експертизи без задоволення, оскільки в матеріалах справи наявний витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:01:016:0085 по вул. Дзержинського, 3 у м. Запоріжжя, виданий на запит суду компетентним державним органом - Головним управлінням Держземагенства у Запорізькі області. Відповідно до ст. 33,34 ГПК України обов'язок надавати суду докази покладений на сторони. Доказів того, що нормативна грошова оцінка оскаржена у встановленому законом порядку немає. Не надано відповідачем також доказів того, що розмір нормативно грошової оцінки є іншим. Крім того, 19.02.2013р. є останнім днем процесуального строку розгляду справи, встановленого ст. 69 ГПК України, а клопотань про продовження строку розгляду справи сторонами не заявлено.

В судовому засіданні 19.02.2013 р. судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, судом встановлено наступне.

Запорізькою міською радою (орендодавець, позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000" (орендар, відповідач) укладено договір оренди землі, зареєстрований Запорізькою регіональною філією ДП «Центр ДЗК», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 25.02.2005 р. за № 040526100110.

Відповідно до умов пунктів 1, 2 цього договору орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку загальною площею 0,1792 га по вул.Дзержинського, 3, м. Запоріжжя, для розташування цілісного майнового комплексу торгового центру.

В п. 5 договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1472593,92 грн.

Згідно з пунктами 9-11 договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 14725,94 грн. за календарний рік в цінах 2004 року. Обчислення розміру орендної плати здійснюється з урахуванням індексів інфляції.

Орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на розрахунковий рахунок місцевого бюджету Жовтневого району 33216812800003 у відділенні держказначейства у Жовтневому районі, МФО 813015, ЄДРПОУ 26014123, код 13050200.

Договір укладено строком на 9 років (п. 8 договору).

Отже, на час розгляду судом даної справи умови договору оренди землі є чинними.

03.03.2008 р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя», згідно якого вирішено, зокрема, впровадити, оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки, визнано рішення Запорізької міської ради від 15.06.2001 р. № 17 «Про затвердження грошової оцінки земель міста Запоріжжя» визнано таким, що втратило чинність з моменту впровадження нової нормативної грошової оцінки.

Рішенням Запорізької міської ради від 27.07.2011 р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення м. Запоріжжя» затверджено розміри орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя.

На підставі викладеного, Запорізька міська рада звернулась до товариства з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000" з листом від 19.07.2012 р. № 01-32/01856 про внесення змін до договору оренди землі щодо викладення пункту 5 договору в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 3379048 грн. 96 коп. (три мільйона триста сімдесят дев'ять тисяч сорок вісім гривень 96 копійок) в цінах 2012 року» та пункту 9 в редакції: «Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 101371,47 грн. (сто одна тисяча сімдесят одна гривня 47 копійок), що складає трикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2012 року». У випадку прийняття зазначеної пропозиції відповідачу запропоновано звернутись письмово до Запорізької міської ради з листом про прийняття цієї пропозиції. Також з метою виготовлення та підписання тексту додаткової угоди до договору оренди землі орендарю запропоновано звернутись особисто до Державного підприємства «Державний Земельний Кадастр» Запорізького виробничого відділу.

Надсилання вказаного листа відповідачу підтверджується фіскальним чеком від 06.08.2012р. № 0875, копія якого наявна в матеріалах справи.

Відповідач не надав відповіді на вказаний лист та не звернувся до Запорізької міської ради для укладання додаткової угоди до договору оренди землі.

Проведеною прокуратурою Жовтневого району м. Запоріжжя перевіркою повноти сплати орендарями району плати за землю було встановлено, що ТОВ «Бриз 2000» не замовляло в Управлінні Держкомзему у м. Запоріжжя Запорізької області перерахунок нормативної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до рішення Запорізької міської ради від 03.03.2008 р. № 79.

На підставі вказаних обставин прокурор Жовтневого району м. Запоріжжя в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, Запорізької міської ради просить внести запропоновані відповідачу зміни до пунктів 5, 9 договору оренди земельної ділянки від 25.02.2005р. в судовому порядку.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі", який є спеціальним законом для регулювання спірних правовідносин сторін, передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.

Аналогічне положення закріплено в п. 32 договору.

Частиною 1 статі 2 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до статей 651, 652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.

У ст. 23 Закону України "Про оренду землі" закріплено, що орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.

Сторони погодили у п. 12 договору, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік, зокрема, у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляцій; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати; в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до ст. 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форма і строки внесення орендної плати на землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Як визначено у пп. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XIII - орендна плата).

Виходячи з положень пп. 9.1.10 п. 9.1 ст. 9 Податкового кодексу України орендна плата, поряд із земельним податком, є формою плати за землю, яку за приписами підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 віднесено до загальнодержавних податків.

Згідно з пп. 270.1.1 п. 270.1 ст. 270 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування за цим податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Базою оподаткування відповідно до пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Згідно з п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно з пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

- для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом .

Відповідно до п. 274.1 ст. 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 і 278 цього Кодексу.

Таким чином, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є загальнодержавним податком, мінімальний граничний розмір якого регулюється Податковим кодексом України. Зокрема, розмір річної орендної плати для земельних ділянок несільськогосподарського призначення не може бути меншим 3-х відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

У той же час, вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, а також затвердження конкретних ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України віднесено пунктом 35 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до виключеної компетенції сільської, селищної, міської рад, яка реалізується шляхом прийняття відповідних рішень на пленарних засіданнях ради.

За приписами ч. ч.1, 3 ст. 18, ч. 1 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.

Частинами 1,3 статті 23 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Виходячи з наведених положень законодавства, затвердження нормативної грошової оцінки землі, ставок земельного податку та розміру орендної плати відноситься до виключної компетенції відповідної місцевої ради. При цьому, мінімальний граничний розмір орендної плати залежить від розміру земельного податку, який, у свою чергу, обчислюється від нормативної грошової оцінки землі. В разі її зміни відповідно підлягають перегляду ставки земельного податку та розмір орендної плати.

Рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008 р. № 79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя» було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя, виконану українським ДНДІПМ «Дніпромісто», затверджено базову вартість 1 кв.м. землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008 р., значення коефіцієнтів місцерозташування та впливу локальних факторів, а також впроваджено оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки.

Відповідно до рішення Запорізької міської ради від 27.07.2011р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення м.Запоріжжя» було затверджено розміри орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя.

Зокрема, цим рішенням встановлено, що розмір орендної плати визначається згідно формули О=П*К*К 1 , де О - розмір орендної плати, П - розмір земельного податку, визначений згідно вимог Податкового кодексу України, К - коефіцієнт, визначений даним рішенням, К 1 - коефіцієнт індексації. Загальне значення коефіцієнту К для всіх ділянок міста Запоріжжя дорівнює 3.

Звідси, з урахуванням приписів пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 та п. 274.1 ст. 274 Податкового кодексу України, загальний розмір річної орендної плати для земельних ділянок несільськогосподарського призначення міста Запоріжжя не може бути меншим 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Згідно з ч. 1 ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Вищезазначені рішення Запорізької міської ради не визнавались недійсними в судовому прядку та є чинними.

На запит суду уповноваженим державним органом у сфері земельних відносин - Головним управлінням Держземагенства у Запорізькій області надано витяг щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є предметом укладеного між сторонами договору оренди землі. Відповідно до цього витягу, оформленого у формі довідки від 14.01.2013 р. №0001/05/01, нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:01:016:0085 по вул. Дзержинського, 3 у м. Запоріжжя складає 3379048,96 грн.

Таким чином, розмір земельного податку для вказаної земельної ділянки складає 33790,49 грн. (1% від нормативної грошової оцінки), а орендна плата складає 101371,47 грн. (3 х 33790,49 грн.).

Отже, запропоновані відповідачу для внесення змін у договір розміри нормативної грошової оцінки землі та орендної плати відповідають вимогам чинного законодавства та рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008 р. № 79, від 27.07.2011р. № 16.

Нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість перегляду орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Заперечення відповідача спростовуються вищевикладеним.

Враховуючи встановлені судом обставини, позовні вимоги про внесення змін у пункти 5,9 договору оренди земельної ділянки в частині нормативно грошової оцінки землі та розміру орендної плати підлягають задоволенню у запропонованій позивачем редакції.

Відповідно до 49 ГПК України судовий збір за розгялд позовної заяви підлягає стягненню з відповідача в дохід Державного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

1.Змінити п. 5 договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер 2310100000:01:016:0085) по вул. Дзержинського, 3 у м. Запоріжжя площею 0,1792 га, укладеного між Запорізької міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000", зареєстрованого Запорізькою регіональною філією ДП «Центр ДЗК», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 25.02.2005 р. за № 040526100110, виклавши його у такій редакції:

«Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 3 379 048 грн. 96 коп. (три мільйона триста сімдесят дев'ять тисяч сорок вісім гривень 96 копійок) в цінах 2012 року».

2. Змінити п. 9 договору оренди земельної ділянки (кадастровий номер 2310100000:01:016:0085) по вул. Дзержинського, 3 у м. Запоріжжя площею 0,1792 га, укладеного між Запорізької міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000", зареєстрованого Запорізькою регіональною філією ДП «Центр ДЗК», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 25.02.2005 р. за № 040526100110, виклавши його у такій редакції:

«п. 9. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 101 371,47 грн. (сто одна тисяча сімдесят одна гривня 47 копійок), що складає трикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2012 року».

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "БРИЗ-2000" (вул. Дзержинського, буд. 3, м. Запоріжжя, 69063, код ЄДРПОУ 31002029) в дохід Державного бюджету України (одержувач: УДКСУ у м. Запоріжжя (Орджонікідзевський район), 22030001, банк одержувача: ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015, код ЄДРПОУ 38025409, рахунок №31215206783007) судовий збір в сумі 1147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім грн. 00 коп.).

Видати наказ.

Суддя Т.В.Мойсеєнко

Повне рішення оформлено і підписано,

згідно із вимогами ст. 84 ГПК України 28.02.2013 р.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення19.02.2013
Оприлюднено04.03.2013
Номер документу29659079
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5009/4778/12

Ухвала від 15.01.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мойсеєнко Т.В.

Постанова від 29.05.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Ушенко Л.В.

Ухвала від 23.04.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Ушенко Л.В.

Ухвала від 21.03.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Ушенко Л.В.

Рішення від 19.02.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мойсеєнко Т.В.

Ухвала від 19.12.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Мойсеєнко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні