Постанова
від 14.11.2006 по справі 4/107-11а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

43010, м.

Луцьк, пр. Волі, 54 а

             

ПОСТАНОВА

 

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

"14" листопада 2006 р.

Справа № 4/107-11А.

 

за позовом малого

підприємства "Турія", м. Луцьк

до відповідача департамент

містобудування Луцької міської ради,                         м. Луцьк

про скасування

рішення

 

Суддя

Слободян П. Р.

Секретар

судового засідання Ведмедюк М.П.

Представники:

від позивача: Таргоній

О. В. - довіреність у справі

від відповідача:

Шнит Т. І. - - довіреність у справі

 

Суть спору

позивач - мале підприємство "Турія", м. Луцьк звернувся в суд з

позовом до департаменту містобудування Луцької міської ради, м. Луцьк в якому

просить визнати недійсною відмову інспекції державного архітектурно -

будівельного контролю виконавчого комітету Луцької міської ради, у наданні

дозволу МП "Турія" на виконання будівельних робіт по будівництву

4-квартирного житлового будинку по вул. Потапова, 1а за № 1912/22 від

28.12.2005 року та зобов'язати департамент містобудування Луцької міської ради

прийняти нове рішення про надання дозволу МП "Турія" на виконання

будівельних робіт по будівництву 4-квартирого житлового будинку в м. Луцьку,

по. вул. Потапова, 1а.

Відповідач у відзиві від

30.10.2006р. та представник в судовому засіданні у задоволені позовних вимог МП

"Турія" просить відмовити в повному об'ємі, мотивуючи тим, що

департамент містобудування не приймає ніяких рішень відносно надання дозволів

на виконання будівельних робіт, тому що це право надане відповідній інспекції.

Дослідивши матеріали справи,

заслухавши пояснення, доводи та заперечення представників сторін, господарський

суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення, виходячи з наступного:

2 грудня 2004 року мале

підприємство "Турія" звернулося до інспекції державного архітектурно

- будівельного контролю виконавчого комітету Луцької міської ради з клопотання

за вих. № 102/12 від 02.12.2004 року щодо надання дозволу на виконання

будівельних робіт по будівництву 2 поверхового 4-квартирного житлового будинку

в м. Луцьку по вул. Потапова, 1а.

28 грудня 2005 року Інспекція

державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Луцької

міської ради - листом за вих. № 1912/22 відмовила у наданні відповідного

дозволу МП "Турія" з посиланням на рішення Луцького міського суду Волинської

області від 17.09.2002 року по справі № 2-58/2002, яким постановлено

"Визнати незаконним та скасувати рішення Луцького міськвиконкому № 158 від

30.03.2000 року "Про попереднє погодження місця розташування 4-квартирного

житлового будинку малого підприємства "Турія" на вул. Потапова"

та № 216 від 28.04.2000 року "Про - затвердження проекту відведення та

надання МП "Турія" земельної ділянки на вул. Потапова" для

будівництва 4- квартирного житлового будинку"

Відповідно до ст. 2 Кодексу

адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є

захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних

осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної

влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб,

інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі

законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. У справах

щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень

адміністративні суди (в даному випадку господарський суд) перевіряють, чи

прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що

передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з

метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх

обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо

(неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед

законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з

дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для

прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це

рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відмовляючи заявнику в наданні

дозволу на виконання будівельних робіт по будівництву 2 поверхового

4-квартирного житлового будинку в м. Луцьку по вул. Потапова, 1а, інспекцією

ДАБК не враховано тих обставин, що документи були виготовлені на підставі

зовсім інших рішень Луцької міської ради, а саме на підставі рішення

виконавчого комітету Луцької міської ради від 25.11.2004 року за № 455

"Про дозвіл на будівництво " та рішення Луцької міської ради від

10.06.2004р. № 17/20 "Про зміну малому підприємству "Турія"

права користування земельною ділянкою на вул. Потапова".

Відмова інспекції державного

архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Луцької міської ради

порушує п. 3.3. Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних

робіт, затвердженого Наказом Держбуду України від 05.12.2000 року № 273, п.

12.4. Типових регіональних правил забудови, затверджених Наказом Держбуду

України від 10.12.2001 року № 219, оскільки заявнику не було надано належно

обґрунтованого і мотивованого роз'яснення щодо невідповідності поданих

документів вимогам законодавства.

Згідно ч. 2 п. 12.4. Типових

регіональних правил забудови, затверджених Наказом Держбуду України від

10.12.2001 року № 219 відмова надати дозвіл на виконання будівельних робіт може

бути оскаржена в суді в установленому законом порядку.

Відповідно до вимог ст. 71 Кодексу

адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті

обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідач належним чином не

оспорив пред'явлені позовні вимоги та не підтвердив свої заперечення

відповідними доказами.

Згідно ч. 1 ст. 393 Цивільного

кодексу України правовий акт органу місцевого самоврядування, який не

відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна

визнається незаконним та скасовується.

На підставі викладеного, керуючись

ст.ст. 393 Цивільного кодексу України, ст.ст. 2, 71, 160 - 163 Кодексу України

про адміністративне судочинство, господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

 

1. Позов задовольнити.

2. Визнати недійсною відмову

інспекції державного архітектурно - будівельного контролю Виконавчого комітету

Луцької міської ради, у наданні дозволу МП "Турія" на виконання

будівельних робіт по будівництву 4-квартирного житлового будинку по вул.

Потапова, 1а, за № 1912/22 від 28.12.2005 року.

3. Зобов'язати департамент

містобудування Луцької міської ради розглянути питання про надання дозволу МП

"Турія" на виконання будівельних робіт по будівництву 4-квартирого

житлового будинку в м. Луцьку, по. вул. Потапова, 1а.

4. Стягнути з департаменту

містобудування Луцької міської ради,                         м. Луцьк, вул. Б.

Хмельницького, 21, код 34572135) в користь малого підприємства

"Турія", (м. Луцьк, вул. Пушкіна, 1, код 13353734) 3,40 грн. в

повернення витрат по сплаті державного мита.

Дана постанова, у відповідності до

ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, набирає законної сили

після закінчення строку подання заяви про її апеляційне оскарження, якщо таку

заяву не буде подано. Якщо буде подано заяву про апеляційне оскарження, але

апеляційна скарга не буде подана у строк, встановлений КАС України, постанова

набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної

скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення

апеляційного розгляду справи.

Заява про апеляційне оскарження та

апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції

через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія

апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду

апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження даної постанови суду

подається протягом десяти днів з дня складення її у повному обсязі. Апеляційна

скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви

про апеляційне оскарження.

Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

 

                                                                                         

             

Суддя                                                       

Слободяном Петром Романовичем                                                  

                                                      

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення14.11.2006
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу296839
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/107-11а

Постанова від 14.11.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян П.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні