Постанова
від 04.03.2013 по справі 813/754/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018,  м. Львів,  вул. Чоловського,  2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И 04 березня 2013 року                                                                                           № 813/754/13-а     м.Львів Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Сасевича О.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом  управління Пенсійного фонду України в м.Дрогобичі та Дрогобицькому районі Львівської області до Комунального підприємства «Берізка» про стягнення заборгованості,-                                                    В С Т А Н О В И В : 30 січня 2013 року управління Пенсійного фонду України в м.Дрогобичі та Дрогобицькому районі Львівської області звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним позовом, в якому просить стягнути з Комунального підприємства «Берізка» заборгованість по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у сумі 9   651,72 грн. В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що вказана заборгованість виникла внаслідок несплати відповідачем сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з жовтня по листопад 2012 року. Згідно ухвали судді від 31.01.2013 року, скорочене провадження у даній адміністративній справі відкрито. Відповідачу надіслано судом копію ухвали про відкриття скороченого провадження  разом із витягом про процесуальні права і обов'язки сторін в адміністративній справі та  запропоновано протягом десяти днів з дня одержання вказаних вище документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Із матеріалів справи вбачається, що поштовий конверт з судовими документами, відправлений судом за зареєстрованим місцезнаходженням відповідача, органами поштового зв'язку повернений з відміткою «за закінченням терміну зберігання». Згідно ч.11 ст.35 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. У встановлений строк заперечень чи пояснень відповідача щодо даного адміністративного позову до суду не надходило. Оскільки судом належним чином виконано свій обов'язок щодо повідомлення відповідача, тому суд дійшов до висновку про наявність достатніх підстав для розгляду справи в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. У відповідності до положень ч.4 ст.183-2, п.2 ч.5 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні факти та відповідні до них правовідносини. З 01 січня 2011 року правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку регулює Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року №2464-VI (надалі – Закон №2464-VI). Відповідно до п.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» №2464-VI від 08.07.2010 року, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (надалі – єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. Згідно пункту 1 частини 1 статті 4 цього Закону, платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. Судом встановлено, що КП «Берізка» є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Пунктом 1 частини 2 статті 6 Закону №2464-VI на платників єдиного внеску покладено обов'язок своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок. Відповідно до звітів про суми нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що підлягають сплаті, поданих відповідачем з жовтня 2012 року по грудень 2012 року, нарахування єдиного внеску за даний період становить 9 651,72 грн. КП «Берізка» за вказаний період не сплачено єдиного внеску, у зв'язку із чим Підприємство нарощує суму недоїмки, що є порушенням п.1 ч.2 ст.6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Відповідно до ч.8 ст.9 Закону №2464-VI, платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Базовим звітним періодом є календарний місяць, а для платників, зазначених в абзацах третьому та четвертому пункту 1 частини першої статті 4 цього Закону, - календарний рік. Згідно ч.12 ст.9 вказаного Закону, єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу). Частинами 2, 4 статті 25 Закону №2464-VI визначено, що у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. Територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею. У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики. У разі якщо згоди з органом Пенсійного фонду не досягнуто, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею протягом десяти робочих днів з дня надходження рішення відповідного органу Пенсійного фонду або оскаржити вимогу до органу Пенсійного фонду вищого рівня чи в судовому порядку. У випадках, зазначених в абзаці шостому цієї частини, територіальний орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки. При цьому, заходи досудового врегулювання спорів, передбачені законом, не застосовуються. На виконання вимог ч.4 ст.25 Закону №2464-VI, відповідачу було направлено вимогу про сплату боргу від 02.01.2013 року №Ю-3, яка отримана особисто уповноваженою особою КП « Берізка» 10.01.2013 року, про що свідчить відмітка про отримання на вимозі. Однак, докази, які підтверджують, що згадана вимога відповідачем оскаржувалась у справі відсутні, а також відсутні відомості про сплату суми боргу єдиного внеску у повному обсязі. Отже, згідно поданих звітів про нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, недоїмка зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування становить 9   651,72 грн., станом на день розгляду справи зазначена сума у встановлені законом строки відповідачем не погашена, що є підставою для задоволення адміністративного позову. Згідно вимог ч.4 ст.94 КАС України, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати. Керуючись ст.ст.4, 7-11, 14, 69-71, 72, 86, 87, 94, 159, 160-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -                                                   П О С Т А Н О В И В : Адміністративний позов - задовольнити повністю. Стягнути з Комунального підприємства «Берізка» (місцезнаходження: 82100, Львівська область, м.Дрогобич, вул.Завалля, буд. №5,  код ЄДРПОУ - 30444861) заборгованість по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у сумі 9 651 (дев'ять тисяч шістсот п'ятдесят один) грн. 72 коп. на користь управління Пенсійного фонду України в м.Дрогобичі та Дрогобицькому районі Львівської області. Постанова суду, прийнята у порядку скороченого провадження, виконується негайно. Постанова може бути оскаржена сторонами до Львівського апеляційного адміністративного суду. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили. Суддя                                                                                Сасевич О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2013
Оприлюднено05.03.2013
Номер документу29711645
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/754/13-а

Ухвала від 15.02.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Постанова від 04.03.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сасевич Олександр Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні