Постанова
від 20.02.2013 по справі 810/151/13-а
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И 20 лютого 2013 року           справа № 810/151/13-а Київський окружний адміністративний суд у складі - головуючого судді Василенко Г.Ю., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом заступника Васильківського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління № 23» про стягнення штрафних санкцій, ВСТАНОВИВ: Заступник Васильківського міжрайонного прокурора Київської області, що діє в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до суду з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління № 23» про стягнення штрафних санкцій у розмірі 17   000,00 грн. Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що постановою № 995-ЦД-1-Е від 11 липня 2012 року, за невиконання розпорядження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень, було накладено на відповідача штраф у розмірі  17  000,00 грн. Вказана постанова відповідачем не була оскаржена в установленому законом порядку, штраф станом на момент звернення з позовом до суду в добровільному порядку сплачений не був. Відповідачу направлялась копія ухвали про відкриття скороченого провадження у адміністративній справі за адресою, вказаною у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. До суду повернувся конверт із зазначенням «за відсутністю адресата». Відповідно до ст. 33 КАС України, судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином. Перевіривши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд вважає за необхідне позов задовольнити. Частиною 1 статті 1 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”(далі –Закон) встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Згідно з ч. 1 ст. 5 вищевказаного Закону державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Судом встановлено, що 14.06.2012 року заступником керівника Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - ДКЦПФР) прийнято постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів стосовно ВАТ «Будівельно-монтажне управління № 23», згідно якого встановлено, що відповідач в супереч вимогам ст. 40 Закону, розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР не розмістило в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії регулярну річну інформацію за 2010 рік у встановлений законодавством строк. Керівника підприємства було зобов'язано з'явитися 26 червня 2012 року до ДКЦПФР для підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів та надання письмових пояснень. Відповідно ч.ч. 1,2 ст. 39 ЗУ “Про цінні папери та фондовий ринок” емітенти, які здійснили відкрите (публічне) розміщення цінних паперів, зобов'язані своєчасно та в повному обсязі розкривати інформацію про: фінансово-господарський стан і результати діяльності емітента у строки, встановлені законодавством; будь-які дії, що можуть вплинути на фінансово-господарський стан емітента та призвести до значної зміни ціни на його цінні папери; власників великих пакетів (10 відсотків і більше) акцій. Інформація про власників великих пакетів (10 відсотків і більше) акцій подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку особою, яка веде облік права власності на акції емітента у депозитарній системі України, у строки, порядку та за формою, що встановлені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Інформація про власників великих пакетів (10 відсотків і більше) акцій є відкритою і оприлюднюється Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку шляхом розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів. Статтею 40 вказаного Закону передбачено, що    регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік. 26.06.2012 року заступником начальника Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складено акт № 1011-ЦД-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, якими встановлено, що ВАТ «Будівельно-монтажне управління № 23» не виконало Розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 29.03.12 р. № 169-ЦД-1-Е, термін виконання якого закінчився 30.04.12р. Порядок та строки розгляду Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів врегульовано “Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій”, затвердженими рішенням Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 р. за N 120/14811. Відповідно до п. 5 Розділу І Правил уповноважені особи комісії в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції. Відповідно до п. 1 Розділу VII Правил розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення за справою. Рішення уповноваженої особи за справою оформлюється у вигляді постанови. На підставі вищезазначеного акту, уповноваженою особою Комісії було винесено постанову від 26.06.12р. про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів. 27.06.2012 р. на адресу ВАТ надіслано вищезазначений акт та постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів. За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів відносно ВАТ «Будівельно-монтажне управління № 23» 11.07.2012 р. уповноваженою особою Комісії було прийнято постанову № 995-ЦД-1-Е про накладення санкцій    у вигляді сплати штрафу в розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17   000,00 грн. за нерозміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних ДКЦПФР у встановлений законодавством строк регулярної річної інформації емітента за 2010 рік . Відповідно до п.5,6,7 ст.11 Закону 448/96-ВР державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: 5) неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;6) нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів -у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 7) неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Згідно ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. Штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку. Судом встановлено, що постанова про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, станом на момент розгляду справи не оскаржена, штраф згідно постанови на суму 17  000,00 грн. в добровільному порядку не сплачений, заперечень з цього приводу чи доказів погашення заборгованості відповідачем не надано. Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення з відповідача штрафу є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.      Керуючись ст. ст. 158-163, 167, КАС України, суд, -                                                           ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов заступника Васильківського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - задовольнити. Стягнути з відкритого акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління № 23» (код ЄДРПОУ 01039760) на користь Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку штраф у розмірі 17  000 (сімнадцять тисяч) грн. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.            Суддя                                                                                        Василенко Г.Ю.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2013
Оприлюднено05.03.2013
Номер документу29722482
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/151/13-а

Постанова від 20.02.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 11.01.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні