ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 лютого 2013 року № 813/255/13-а
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого - судді Гулкевич І.З.
при секретарі - Козак Н.Є.,
за участю відповідача ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Трускавецького міського центру зайнятості до ОСОБА_1 про стягнення коштів у сумі 3 558,00 грн -,
ВСТАНОВИВ:
Трускавецький міський центр зайнятості звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ОСОБА_1 про стягнення коштів у сумі 3 558,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що 22.03.2011 року ОСОБА_1 надано статус безробітного. Вказує на те, що ОСОБА_1 під час реєстрації в центрі та набутті статусу безробітного надав недостовірну інформацію стосовно свого статусу. Тобто, будучи зайнятою особою, ОСОБА_1 безпідставно отримував допомогу з безробіття за період з 01.03.2011 р. працював по угоді цивільно-правового характеру в ДП санаторій «Молдова» та отримував оплату згідно акту виконаних робіт за відпрацьовані 17 робочих днів. Даний факт був встановлений під час розслідування страхового випадку та після завершення виплати відповідачу допомоги. Безпідставно виплачена сума допомоги по безробіттю підлягає стягненню з відповідача, оскільки в добровільному порядку він відмовляється її повернути.
Представник позивача в судове засідання не з»явився, надав заяву про розгляд справи без участі уповноваженого представника.
Відповідач в судовому засіданні позовні вимоги визнав повністю.
Заслухавши пояснення відповідача,дослідивши подані документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про зайнятість населення" від 1 березня 1991 року № 803-XII безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи. Безробітними визнаються також інваліди, які не досягли пенсійного віку, не працюють та зареєстровані як такі, що шукають роботу.
Відповідно до п. 2 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку громадян, які шукають роботу, і безробітних, затвердженого Постановою КМУ від 14 лютого 2007 р. №219, для одержання статусу безробітного громадянин особисто подає у день, що настає після закінчення встановленого строку для пошуку підходящої роботи, до центру зайнятості заяву із зазначенням у ній інформації про те, що він не зареєстрований як фізична особа- підприємець та займається видами діяльності, що визначені ч.3 ст.1 Закону України «Про зайнятість населення», і не отримує пенсію на пільгових умовах.
Встановлено, що Трускавецьким міським центром зайнятості 22.03.2011 року ОСОБА_1 надано статус безробітного та призначено допомогу по безробіттю на підставі поданої 15.03.2011 року заяви, в якій відповідач зазначив, що він не є підприємцем, трудовою діяльністю не займається, не працює за наймом на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) на підприємствах, в установах і організаціях, незалежно від форм власності та не отримує пенсію.
Матеріалами справи підтверджено, що відповідач ОСОБА_1 за час перебування на обліку в Трускавецькому міському центрі зайнятості як безробітний відповідно Закону України "Про зайнятість населення" та Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" за період з 22.03.2011 року по 25.10.2011 року одержав 3715 грн. 16 коп. допомоги з безробіття, відповідачем було здійснено сплату заборгованості в сумі 157,16 грн.
Трускавецьким міським центром зайнятості було здійснено розслідування страхового випадку та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" №1533-ІІІ та виявлено, що ОСОБА_1 на момент звернення до центру зайнятості перебував у цивільно-правових відносинах з ДП санаторій "Молдова" на підставі укладеної угоди від 01.03.2011 року про виконання робіт.
За наслідками перевірки Трускавецьким міським центром зайнятості складено акт №129 від 26.10.2011 року.
Відповідно до частини 2 статті 36 Закону № 1533-ІІІ застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг, а згідно частини 3 цієї ж статті сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.
Таким чином, ОСОБА_1, будучи працевлаштованим у ДП санаторій «Молдова» звертаючись 15.03.2011 року в Трускавецький міський центр зайнятості з заявою про надання статусу безробітного з виплатою допомоги по безробіттю, вказав недостовірні відомості щодо себе.
За таких обставин відповідач не мав права на одержання статусу безробітного і отримання допомоги по безробіттю.
Відповідач в добровільному порядку не повернув кошти в сумі 3 558,00 грн., тому допомога по безробіттю у вказаній сумі підлягає стягненню з нього.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, суд вважає, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами та підлягають до задоволення.
На підставі ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України із урахуванням того, що рішення ухвалене на користь позивача - суб'єкта владних повноважень, судові витрати здійснені таким не підлягають до компенсації.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з ОСОБА_1 на користь Трускавецького міського центру зайнятості (р/р 37178301900018, ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 22410922 , одержувач Трускавецький МЦЗ в сумі 3 558 грн (три тисячі п»ятсот п»ятдесят вісім гривень) виплаченої допомоги по безробіттю.
Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено 05.03.2013 року
Суддя Гулкевич І.З.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2013 |
Оприлюднено | 06.03.2013 |
Номер документу | 29727275 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні