Постанова
від 25.02.2013 по справі 2а-11869/12/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України   25 лютого 2013 р.  Справа №2а-11869/12/0170/3                                                                                м.Сімферополь Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу   за позовом   Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим           до   Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГСТРОЙСНАБ"               про стягнення за участю представників сторін: від позивача - не з'явився, від відповідача - не з'явився. Суть справи: Інспекція з питань захисту прав споживачів АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГСТРОЙСНАБ" про стягнення заборгованості у сумі 1700,00 грн.    Ухвалою суду від 15.11.12 р. провадження у справі зупинено до набрання законної сили судовим рішенням Окружного адміністративного суду АР Крим по справі № 2а-8828/12/0170/23. В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на порушення відповідачем вимог чинного законодавства у сфері прав споживачів, з огляду на що до відповідача було застосовано штрафні санкції. Відповідачем письмових заперечень проти позову не надано. З урахуванням вищевикладеного, положень ст. 128 КАС України, вивчивши матеріали справи, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд ВСТАНОВИВ: ТОВ "Югстройснаб" є юридичною особою, ЄДРПОУ 37860850, зареєстровано 13.10.2011 р. Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради  АР Крим за адресою місцезнаходження: 95040, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Генерала Васильєва, буд.32А, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія довідки статистики. 07.05.2012 р. вих.№ 513 Інспекцією з питань захисту прав споживачів АР Крим від на адресу державного управління архітектури, будівництва та регіонального розвитку Сімферопольської міської ради було направлено запит про надання інформації про наявність або відсутність дозволу на розміщення зовнішньої реклами - стаціонарної рекламної конструкції (на трьох опорах), яка розміщена у м. Сімферополі по вул. Сімферополі вздовж дороги на території яка прилягає до будинку №32-А по вул. Генерала Васильєва з інформацією про ТОВ "Югстройснаб". Вих.№ 892,890,891/08-05 від 18.05.2012 р. Головне управління архітектури, будівництва та регіонального розвитку направило на адресу Інспекції з питань захисту прав споживачів повідомлення про те, що вказана рекламна конструкція встановлено незаконно, та включена до проекту рішення виконавчого комітету Сімферопольської міської ради "Про демонтаж рекламних конструкцій, встановлених з порушенням Законодавства України на території місця Сімферополя". Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим у ході здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу в м. Сімферополь АР Крим виявлено   розповсюдження зовнішньої реклами з порушенням Закону України "Про рекламу": розміщення рекламного носія вздовж дороги по вул. Генерала Васильєва 32-А з інформацією про ТОВ "Югстройснаб", що реалізує вагонку, блок-хаус, дошку-підлоги, фанери і т.і.,  направленою на формування та підтримку інтересу споживачів реклами до товару, зі змістом: "вагонка, блок-хаус, дошка-підлоги, фанера, OSB стенові панелі дошка обрізна, шифер, підвісні стелі ТОВ "Югстройснаб" г. Симферополь, вул. Генерала Васильева, д. 31А тел: (066) 046-29-10"., про що складено протокол № 89 від 22.05.2012 р. У вказаному протоколі зазначено про те, що дана зовнішня реклама розповсюджена з ознакою порушення ч. 1 ст. 16 Закону України "Про рекламу" (без дозволу на розміщення зовнішньої реклами, видане виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради), оскільки наявне порушення вимог п. 44 Постанови КМУ № 2067 від 29.12.2003 р. "Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами": "Спеціальні конструкції повинні маркуватись з вказанням на каркасі спеціальної конструкції власника конструкції, номера дозволу та строку його дії". Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим вих.№ 668 від 25.05.2012 р. на адресу ТОВ "Югстройснаб" на підставі п. 2 ст. 26 Закону України "Про рекламу" направлена вимога про надання до 06.06.2012 р. наступної інформації: - документально підтверджену інформацію про вартість розповсюдженої (виготовленої) реклами відповідно до п.5 ст. 27 Закону України "Про рекламу" (акт виконаних робіт, рахунок, платіжне доручення) або пояснення з зазначенням причини неможливості надати таку інформацію; - свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ "Югстройснаб" та  про сплату податку; - договір на виготовлення та/або розміщення реклами і погоджений макет даного зображення; - пояснення за фактом даного порушення і інформацію про усунення порушення. Вказана вимога була отримана позивачем 31.05.2012 року, про що свідчить наявна в матеріалах справи копія поштового повідомлення про вручення поштового відправлення. ТОВ "Югстройснаб" 06.06.2012 р. на адресу Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим надало пояснення, згідно з якими конструкція з назвою ТОВ "Югстройснаб", номерами телефону та інформацією про товар, який реалізується, підприємством розміщена біля входу (в'їзду) на територію бази, де здійснює діяльність вказане підприємство та не містить заклику до придбання товару та відповідно до законодавства України є вивіскою, а не об'єктом зовнішньої реклами. 15.06.2012 р. позивачем прийнято рішення про початок розгляду справи про порушення законодавства про рекламу на підставі протоколу № 89 від 25.05.2012 р. 27.06.2012 р. вих.№ 872 Інспекцією з питань захисту прав споживачів направлено на адресу ТОВ "Югстройснаб" повідомлення про дату проведення засідання комісії, на якому буде розглянуто питання про накладення штрафних санкцій за порушення позивачем вимог Закону України "Про рекламу". 10.07.2012 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим за порушення ч. 1 ст. 16 Закону України "Про рекламу", керуючись ст. 27 вказаного Закону України, накладено на ТОВ "Югстройснаб" штраф в розмірі 1700,00 грн., про що винесено рішення  № 180-р. Загальні правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, в тому числі, спосіб (процедура) здійснення державного нагляду (контролю) для широкого кола  державних органів нагляду (контролю), обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), передбачені Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" № 877 від 05.04.2007 р. (далі – Закон України № 877). Так, відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України № 877 дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Згідно з абз.1 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України № 877 виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Тобто органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, спосіб здійснення державного нагляду (контролю) встановлюються виключно законами. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю). Тобто положення Закону України № 877 встановлює загальні засади державного нагляду (контролю) по відношенню всіх сфер діяльності суб'єктів господарювання, конкретні ж засоби, порядок та процедура здійснення державного нагляду (контролю) можуть деталізовуватись спеціальними законами. Зокрема, спеціальним нормативним актом, що безпосередньо регулює спірні правовідносини, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання  реклами, контролю в сфері дотримання вимог законодавства у вказаній сфері, є Закон України "Про рекламу" № 270 від 03.07.1996 р. (далі Закон України № 270). Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 26 Закону України № 270 контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів - щодо захисту прав споживачів реклами. Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України "Про захист прав споживачів" № 1023 від 12.05.1991 р. спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальні органи в областях, містах Києві та Севастополі, а на території Автономної Республіки Крим - орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері захисту прав споживачів здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів, забезпечують реалізацію державної політики щодо захисту прав споживачів. Таким чином, органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері виробництва, розповсюдження та споживання реклами щодо захисту прав споживачів реклами, встановлюються законом. Відповідно до п. 1 Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року N 465/2011 (далі - Положення № 465), Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) є центральним органом виконавчої влади; входить до системи органів виконавчої влади і реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Держспоживінспекція України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Відповідно до п.п. 1) п. 3 Положення № 265 основними завданнями Держспоживінспекції України є реалізація державної політики, в тому числі, щодо державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері. Відповідно до п.п. 1) п.4 Положення № 265 Держспоживінспекція України відповідно до покладених на неї завдань в тому числі здійснює державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Відповідно до п. 6, 11 Положення № 265 Держспоживінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку проводити контрольні перевірки правильності здійснення розрахунків зі споживачами; давати суб'єктам господарювання обов'язкові до виконання приписи щодо припинення порушень прав споживачів; вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами надання документів, усних чи письмових пояснень, відео- та звукозаписів, іншої інформації, необхідної для здійснення Держспоживінспекцією України повноважень щодо контролю за додержанням законодавства про рекламу. Тобто Держспоживінспекція як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів має відповідні владні повноваження щодо здійснення контролю за дотриманням положень законодавства про рекламу. Відповідно до п. 7 Положення № 265 Держспоживінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної інспекції з питань захисту прав споживачів" № 755 від 29.06.2011 р. утворено Держспоживінспекцію в Автономній Республіці Крим. Відповідно до Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим, затвердженого Головою Держінспекції України з питань захисту прав споживачів 29.11.2011 р., Інспекція з питань захисту прав споживачів в АР Крим є територіальним органом Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів. Згідно з п.п. 4.1 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням законодавства щодо захисту прав споживачів реклами та державний ринковий нагляд. Відповідно до абз.5 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом. Відповідно до абз.2 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій. Тобто заходи державного контролю можуть бути проведені як шляхом перевірок (планових або позапланових), ревізій оглядів, обстежень, так і шляхом вчинення інших дій, спрямованих на реалізацію суб'єктом владних повноважень відповідних владних функцій під час здійснення процедури державного контролю, яка визначена законом. Відповідно до ч. 10 Закону України № 877 посадові особи органу державного нагляду (контролю) з метою з'ясування обставин, які мають значення для повноти проведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь-яких документів чи предметів, якщо це передбачено законом. Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України № 270 на вимогу органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю. Таким чином, з урахуванням понять способу, заходів державного нагляду (контролю), встановлених Законом України № 877, Законом України № 270 встановлений спосіб здійснення державного нагляду (контролю) у межах повноважень, передбачених законом, органами державної влади, на яких покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу. Відповідно до п.п.11, 13 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 693, за наявності ознак порушення законодавства про рекламу приймається рішення про початок розгляду справи. Посадові особи Держспоживінспекції та її територіальних органів, які розглядають справу: перевіряють відповідність реклами вимогам законодавства до змісту та достовірності реклами, порядку її виготовлення і розповсюдження; отримують документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, що стосується порушень законодавства про рекламу; готують попередні висновки і вносять їх на розгляд Голови Держспоживінспекції, його заступників, начальників територіальних органів Держспоживінспекції, їх заступників. Згідно з п.п. 6.1.1 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим має право у сфері захисту прав споживачів реклами вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами надання документів, усних чи письмових пояснень, відео- та звукозаписів, іншої інформації, необхідної для здійснення Держспоживінспекцією в АР Крим повноважень щодо контролю за додержанням законодавства про рекламу. Отже здійснення державного нагляду (контролю) органами виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в сфері дотримання вимог законодавства про рекламу за наявності ознак порушення законодавства про рекламу шляхом перевірки відповідності реклами вимогам чинного законодавства, витребування необхідної інформації, що стосується суті ознак порушення (в тому числі, документів, доказів та пояснень) як заходу державного нагляду (контролю) з урахуванням положення  абз.2 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 під час реалізації уповноваженим органом владних повноважень не суперечить вимогам Закону України № 877. З урахуванням того, що Закон України № 877 є загальним нормативним актом по відношенню до широкого кола державних органів нагляду (контролю), у зв'язку з чим встановлює загальні правила (засади) підстав та процедури проведення заходів державного нагляду (контролю), Закон України "Про рекламу" є спеціальним нормативним актом, який визначає владні повноваження спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів щодо здійснення контролю за дотриманням положень законодавства про рекламу, в тому числі, що стосується її виробництва, розповсюдження та споживання. Таким чином, здійснення відповідачем контролю за дотриманням позивачем вимог законодавства про рекламу не суперечить вимогам Закону України № 877 та відповідає вимогам чинного законодавства. Спеціальним нормативним актом, що регулює правовідносини, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, контролю в сфері дотримання вимог законодавства у вказаній сфері, є Закон України "Про рекламу" № 270 від 03.07.1996 р. (далі Закон України № 270). Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України від 03.07.1996 р. № 270 "Про рекламу" розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Типові правила розміщення зовнішньої реклами, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. № 2067, регулюють відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами. Відповідно до п. 3 Типових правил зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України "Про рекламу" зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Відповідно до п. 44 Типових правил рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії. Доказів отримання відповідного дозволу на розміщення зовнішньої рекламної конструкції, розташованої за адресою м. Сімферополь, вздовж дороги на території, яка прилягає до будинку № 32-А по вул. Генерала Васильєва, відповідачем в матеріали справи не надано. Доказів надання інформації про вартість розповсюджуваної зовнішньої реклами на запит Інспекції з питань захисту прав споживачів з боку ТОВ "Югстройснаб" в матеріали справи відповідачем не надано. Відповідно до п. 1), п. 3) ч. 2 ст. 27 Закону України "Про рекламу" відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть: рекламодавці, винні, зокрема, у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами; розповсюджувачі реклами, винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами. Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону України "Про рекламу" за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальним органам, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону України "Про рекламу" рішення у справах про порушення законодавства про рекламу можуть бути оскаржені до суду. ТОВ "Югстройснаб" було оскаржено рішення Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим № 180-р від 10.07.2012 р. про накладення штрафу в розмірі 1700,00 грн. до Окружного адміністративного суду АР Крим. Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 03.09.2012 р. у справі № 2а-8828/12/0170/23 за позовом ТОВ "Югстройснаб" до Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим в задоволенні позовних вимог про скасування рішення № 180-р від 10.07.2012 р. відмовлено. Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 14.01.2013 р. постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 03.09.2012 р. залишено без змін. Відповідно до ч. 5 ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України. Відповідно до ч. 2 ст. 14 КАС України постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України. Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Отже після набрання судовим рішенням законної сили сторони та треті особи не можуть оспорювати в іншій судовій справі встановлені судом обставини. Тобто судове рішення за своєю сутністю є тим юридичним фактом, який вирішує спірні правовідносини як за матеріальною, так і за процесуальною ознакою. Отже обов'язковість судового рішення, що набрало законної сили, має ознаку  преюдиційності та підлягає врахуванню в інших судових справах. Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Ухвала Севастопольського апеляційного суду від 14.01.13 р. у справі № 2а-8828/12/0170/23 за позовом ТОВ "Югстройснаб" до Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим про скасування рішення про накладення штрафу № 180-р від 10.07.2012 р., якою залишено в силі постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 03.09.12 р. про відмову в задоволенні позовних вимог, набрала законної сили 14.01.13 р. Позивачем заявлені позовні вимоги про стягнення штрафу з відповідача на підставі рішення № 180-р від 10.07.2012 р., у скасуванні якого відповідачу було відмовлено вищевказаним рішенням Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 14.01.2013 р. у справі № 2а-8828/12/0170/23. З урахуванням викладеного позовні вимоги про стягнення з ТОВ "Югстройснаб" штрафних санкцій на підставі рішення № 180-р від 10.07.2012 р. підлягають задоволенню. В повному обсязі постанову складено 25.02.13р. Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд ПОСТАНОВИВ: Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГСТРОЙСНАБ" (ЄДРПОУ 37860850) в дохід Державного бюджету України 1700,00 грн. штрафу. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.   Суддя                        Шкляр Т.О.                                                                                                           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення25.02.2013
Оприлюднено07.03.2013
Номер документу29779866
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11869/12/0170/3

Постанова від 25.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 15.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 24.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні