ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 березня 2013 р. Справа № 804/2060/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіСтепаненко В.В. при секретаріНовченко Є.Ю. за участю: прокурора представника позивача Булавки Л.С. Малиш І.Ф. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та Територіального управління в Дніпропетровській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Глобус-плюс» про стягнення штрафу,-
ВСТАНОВИВ:
Дніпропетровський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та Територіального управління в Дніпропетровській області звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Глобус-плюс» про стягнення штрафу у розмірі 1700,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що внаслідок порушення вимог законодавства України про автомобільний транспорт до відповідача застосовано штраф у розмірі 1700,00 грн., який ним у добровільному порядку протягом строку, встановленого законодавством, не був сплачений.
Прокурор та представник позивача у судовому засіданні підтримали позов та просили задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи. Заяви про відкладення розгляду справи на іншу дату з обґрунтуванням поважності причин неприбуття в судове засідання. У судовому засіданні 25.02.2013 року відповідач заперечив проти позовних вимог, зазначивши, що оскільки автомобіль був обладнаний тахографом, тому наявність індивідуальної книжки водія не є обов'язковою.
Частиною 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Заслухавши пояснення сторін, розглянувши наявні документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
07 червня 2012 року на підставі завдання на перевірку від 06.06.2012 року №247 державними інспекторами територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Івано-Франківській області проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, в результаті якої виявлено порушення: надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, визначених статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме не оформлена індивідуальна контрольна книжка водія. За наслідками перевірки складено акт №064773 від 07.06.2012 року.
26 червня 2012 року позивачем на адресу відповідача направлено рекомендованою кореспонденцією повідомлення про розгляд справи про порушення відповідачем законодавства про автомобільний транспорт.
Справа про виявлене порушення розглянута начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Дніпропетровській області, за результатами було складено постанову про застосування фінансових санкції №151882 від 07.08.2012 року в сумі 1700,00 грн., яка направлена на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням, однак повернулась у зв'язку із неврученням.
У судовому засіданні встановлено, що акт перевірки та постанова про застосування фінансових санкцій відповідачем не оскаржені, фінансові санкції в добровільному порядку не сплачені.
Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначено Законом України «Про автомобільний транспорт».
Положеннями статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
Відповідно до пункту 6.3 «Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07 червня 2010 року № 340, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2010 року за № 811/18106 водій, що керує транспортним засобом, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку.
З огляду на вищевказану норму, суд приходить до висновку, що у позивача повинно бути у наявності або працюючий тахограф або індивідуальна контрольна книжка водія.
25.02.2013 року у судовому засіданні відповідач заявив, що автомобіль був обладнаний тахографом, у зв'язку з чим просив оголосити перерву для надання документів, що підтверджують наявність тахографу у транспортному засобі. Однак в судове засідання, призначене на 06.03.2013 року, відповідач документів в підтвердження використання на транспортному засобі технічного пристрою тахографу не надав. Причини неявки у судове засідання та ненадання вказаних документів суду не повідомив.
Згідно з абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно із частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Приймаючи до уваги викладене та враховуючи, що відповідачем у судовому засіданні не спростовано факту порушення, встановленого в акті перевірки № 021709 від 09.02.2012, та ним не були оскарженні дії відповідача щодо проведення перевірки, а відтак суд вважає, що позивач не позбавляється відповідальності за вчинені ним правопорушення.
Таким чином суд приходить до висновку, що постанова територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Дніпропетровській області №151882 від 07.08.2012 року про застосування фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн. прийнята на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Законом України «Про автомобільний транспорт», тому позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 11, 70-72, 86, 128, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Дніпропетровського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та Територіального управління в Дніпропетровській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Глобус-плюс» про стягнення штрафу - задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Глобус-плюс» (м.Дніпропетровськ, вул. В.Дубініна, буд.9, код ЄДРПОУ 31497034) до державного бюджету України накладений адміністративно-господарський штраф за порушення вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт згідно постанови про застосування фінансових санкцій №151882 від 07.08.2012 р. в сумі 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот гривень нуль копійок) на р/р 31118106799002, МФО 805012, код ЄДРПОУ 37988155, код штрафу 21081100, УДКУ у Дніпропетровській області.
Повний текст постанови складено 11 березня 2013 року.
Суддя В.В. Степаненко
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2013 |
Оприлюднено | 11.03.2013 |
Номер документу | 29820930 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Степаненко Вячеслав Віталійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні