cpg1251
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
26.02.13р. Справа № 38/5005/11526/2011
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Бондарєв Е.М.
при секретарі судового засідання Сизончик Н.В.
за участю представників сторін:
від кредиторів - Романова І.М., довіреність №06-03-32 від 03.01.13р., представник ВД ДОВ ФССзТВП;
- Кривонос Н.О., довіреність №142/08-36 від 08.01.13р., представник УПФ України в с. Синельниковому та Синельниківському районі Дніпропетровської області;
від боржника - Коршун В.В., ліквідатор
розглянувши справу
за заявою Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби, Дніпропетровська область, Дніпропетровський район, смт. Ювілейне
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг", Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Романівка, вул. Степова, буд. 2 (код ЄДРПОУ 34317138) порушено 11.06.10р. за заявою Синельниківської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Синельникове (правонаступником якої є Дніпропетровська міжрайонна державна податкова інспекція Дніпропетровської області Державної податкової служби, Дніпропетровська область, Дніпропетровський район, смт. Ювілейне ).
Постановою господарського суду від 08.07.10р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, призначено ліквідатора - Романова Костянтина Валерійовича, ліцензія АВ №470295 (49064, м. Дніпропетровськ, а/с 3740), якого зобов'язано за результатами проведеної роботи скласти ліквідаційний баланс, звіт про ліквідаційну діяльність і надати вказані документи на затвердження господарському суду.
05.07.11р. господарським судом Дніпропетровської області у справі №Б34/236-10 затверджено ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, ліквідовано юридичну особу - товариство з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг", провадження у справі припинено.
Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 23.08.11р. апеляційну скаргу публічного акціонерного товариства "ОТП Банк", м. Київ залишено без задоволення, постанову господарського суду Дніпропетровської області від 08.07.10р. у справі №Б34/236-10 залишено без змін.
Постановою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 23.08.11р. апеляційну скаргу публічного акціонерного товариства "ОТП Банк", м. Київ задоволено, ухвалу господарського суду Дніпропетровської області від 05.07.11р. у справі №Б34/236-10 скасовано, справу передано до господарського суду Дніпропетровської області для розгляду на стадію ліквідації.
Згідно автоматизованої системи розподілу справу №Б34/236-10 передано на розгляд судді Бондарєву Е.М.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 05.04.12р. припинено повноваження арбітражного керуючого Романова Костянтина Валерійовича, ліцензія АВ №470295 (49064, м. Дніпропетровськ, а/с 3740), як ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг", Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Романівка, вул. Степова, буд. 2 (код ЄДРПОУ 34317138) та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Коршун Владислава Володимировича (ліцензія серія АВ №470366 від 29.04.10р., 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 2, к. 220, ідентифікаційний номер 2889914571), якого зобов'язано у строк до 13.06.12р. подати на затвердження до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.
19.12.12р. до господарського суду надійшов ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, який згідно п.1 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" слід розглянути у судовому засіданні за участю ліквідатора та представників кредиторів.
Також, 19.12.12р. від ліквідатора Коршун Владислава Володимировича надійшло клопотання про затвердження розміру оплати послуг ліквідатора у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень, починаючи з дати призначення. Оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство здійснювати за рахунок кредиторів, пропорційно їх вимогам включених до реєстру вимог кредиторів, а саме стягнути з:
- УПФ України в м. Синельникове та Синельниківському районі Дніпропетровської області 1 149, 70 грн. оплати послуг ліквідатора та 31, 31 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство;
- РВ "Запорізька регіональна дирекція" АТ "ОТП Банк" в м. Запоріжжя 17 051, 53 грн. оплати послуг ліквідатора та 464, 49 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство;
- Синельниківської МВД ФССзТВП 45, 77 грн. оплати послуг ліквідатора та 1, 25 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство;
- ПП "Левіт-Комплект" 60, 42 грн. оплати послуг ліквідатора та 1, 65 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство.
21.01.13р. ліквідатор надав уточнений звіт та ліквідаційний баланс, та просить затвердити звіт ліквідатора від 13.12.12р. по оплаті послуг за період з 05.04.12р. по 13.12.12р. в сумі 18 307, 42 грн. та витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство за період з 05.04.12р. по 13.12.12р. в сумі 498, 70 грн. оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство здійснювати за рахунок кредиторів, пропорційно їх вимогам включених до реєстру вимог кредиторів, а саме стягнути з:
- УПФ України в м. Синельникове та Синельниківському районі Дніпропетровської області 1 034, 35 оплати послуг ліквідатора та 498, 70 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство;
- РВ ТОВ "ОТП Факторинг Україна" 17 177, 86 грн. оплати послуг ліквідатора та 467, 93 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство;
- Синельниківської МВД ФССзТВП 42, 11 грн. оплати послуг ліквідатора та 1, 15 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство;
- ПП "Левіт-Комплект" 53, 10 грн. оплати послуг ліквідатора та 1, 45 грн. витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство.
ТОВ "ОТП Факторинг Україна" заперечує проти клопотання ліквідатора щодо затвердження та стягнення з кредиторів оплати послуг арбітражного керуючого та витрат оскільки комітетом кредиторів не встановлювалася оплата послуг арбітражного керуючого в процедурі банкрутства товариства, тому немає жодних підстав щодо стягнення цих послуг з кредиторів, які і так понесли матеріальні збитки в розмірі неповернутого кредиту та процентів.
Також, ВД ДОВ Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та управління Пенсійного фонду України в м. Синельниковому та Синельниківському районі Дніпропетровської області заперечують проти задоволення клопотання ліквідатора посилаючись на те, що відсутні правові підстави для затвердження та стягнення оплати послуг арбітражного керуючого та витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство.
25.02.13р. приватним підприємством "Левіт Комплекс" надані письмові пояснення де останній зазначив, що заперечує проти задоволення клопотання ліквідатора, оскільки комітетом кредиторів не встановлювалась оплата послуг арбітражного керуючого в процедурі банкрутства товариства, та просить справу розглядати без участі представника ПП "Левіт Комплекс".
Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до вимог ч.ч. 1, 5 ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон) у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Отже, законодавством передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів зі ст.52 Закону, яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства. До таких потенційних кредиторів належать органи податкової служби, фонди соціального страхування та їх повідомлення ліквідатором здійснюється шляхом надіслання письмових повідомлень таким кредиторам.
В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:
- УПФ України в м. Синельниковому та Синельниківському районі Дніпропетровської області на суму 24 733, 17 грн.;
- Синельниківської міжрайонної виконавчої дирекції ФССзТВП на суму 1 008, 01 грн.;
- Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби на суму 2 555, 40 грн.;
- ТОВ "ОТП Факторинг Україна" на суму 410 502, 94 грн.;
- ПП "Левіт-Комплект" на суму 1 269, 16 грн.
Згідно довідок Відділу Держкомзему у Синельниківському районі Дніпропетровської області №1344-010/2 від 08.05.12р., Головного управління Держкомзему у Запорізькій області №337/200/02-12 від 10.08.12р., Територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області №05-14/1395 від 15.05.12р., Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Запорізькій області №07/07-21/1420 від 15.06.12р., Відділу з питань надзвичайних ситуацій Синельниківської районної державної адміністрації №07/05/12 від 07.05.12р., Державної інспекції сільського господарства в Запорізькій області №1339 від 05.07.12р., Синельниківської МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області №5884 від 10.05.12р., ВРЕР ДАІ з обслуговування с. Запоріжжя №2 ГУМВС України в Запорізькій області №1/17-1447 від 21.06.12р., Синельниківського МБТІ Дніпропетровської області №244 від 11.05.10р., Запорізького МБТІ №11110 від 15.06.12р. за боржником автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, великовантажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, земельних ділянок, нерухомого майна не зареєстровано.
На запити ліквідатора отримані відповіді ВДВС Синельниківського МРУЮ, Синельниківського міськрайонного центру зайнятості, ВВД ФССНВВПЗ України в м. Синельникові Дніпропетровської області, Дніпропетровської МДПІ, Жовтневого ВДВС Запорізького МУЮ, ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС, Синельниківського управління по експлуатації газового господарства ПАТ "Дніпропетровськгаз", ТОВ "Гольфстрім - ІІ" про відсутність заборгованості банкрута та відкриті виконавчі провадження надіслані на адресу ліквідатора.
Відповідно до витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №35864060 від 27.04.12р. зареєстрований арешт нерухомого майна, обтяжувач - Жовтневий ВДВС Запорізького МУЮ (запис № 1 від 03.09.08р. за №7849880, запис № 2 від 29.07.09р. за № 8923197; запис № 3 від 29.07.09р. за № 8923297, запис № 4 від 27.04.10р. за № 10023197).
Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 35782065 від 24.04.12р. зареєстрована податкова застава активів платника податків на підставі ст. 8 Закону України № 2181, обтяжувач - Синельниковська ОДПІ Дніпропетровської області (запис № 1 від 05.06.08р. за № 7332436) та арешт рухомого майна, обтяжувач - Жовтневий ВДВС Запорізького МУЮ (запис № 2 від 22.12.08р. за №8317645, запис №3 від 29.07.09р. за №8923288; запис №4 від 29.07.09р. за № 8923298, запис №5 від 12.07.10р. за № 10023206).
За рішенням Синельниковської О ДІЛ Дніпропетровської області ДПА України № 1/240 від 25.07.11р. податковий борг у сумі 2 555, 40 гривень (1 569, 63 гривень основного боргу та 985, 78 гривень штрафних санкцій) списано як безнадійний.
Статтею 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб (підприємців) створюється ЄДР, який містить відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, дати та номеру записів про внесення змін до нього, дати видачі або зміни свідоцтва про державну реєстрацію, дані про установчі документи, дати та № записів про внесення змін до них, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, тощо.
Відповідно до вимог ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", який набув чинності з 01.07.04р., в ЄДР містяться відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.
Відповідно до вимог ч.ч.1, 3 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до ЄДР були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до ЄДР, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою. Вказаний Закон, також, визначає порядок внесення до ЄДР записів про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, які здійснюються державним реєстратором (п.7 ст.19 вищевказаного закону).
Згідно з ч.8 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", до ЄДР внесено запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Божник за юридичною адресою відсутній, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (т.1 а.с.29-31), юридична особа товариство з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг" за своїм місцезнаходженням відсутнє (запис 10).
З метою пошуку керівних осіб та майна боржника, здійснення перевірки щодо незаконних дій у процедурі банкрутства ліквідатором направлено заяви до Синельниківського МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області, Синельниківську міжрайонну прокуратуру та ГВПМ Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС (вих. № 83/39 від 12.06.12 р., вих. № 83/40 від 12.06.12 р., вих. № 83/41 від 12.06.12р.,), за результатами розгляду яких відмовлено в порушенні кримінальної чи адміністративної справи.
Виходячи з вимог ч.2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", суд вважає, що ліквідатор надав суду достатньо доказів про відсутність боржника за адресою місцезнаходження, повно відобразив обставини справи, додав відповідні документи до звіту.
В ліквідаційному балансі ліквідатором відображено активи банкрута та пасив, який виявлений в ліквідаційній процедурі.
Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.
Майна, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту, не виявлено. У зв'язку з тим, що активів банкрута не виявлено, задоволення вимог кредиторів не відбувалось.
Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, заслухавши у судовому засіданні ліквідатора суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.
За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Згідно п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Відносно клопотання ліквідатора про затвердження розміру оплати послуг та звіту по оплаті послуг за період з 05.04.12р. по 13.12.12р. в сумі 18 307, 42 грн. та витрат пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство в сумі 498, 70 грн. необхідно зазначити.
Частиною 12 статті 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
У відповідності до частини 14 статті 3-1 Закону оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до частини 16 статті 3-1 Закону звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
З урахуванням наведеного, суд вважає, що клопотання ліквідатора підлягає відхиленню, оскільки чинне законодавство передбачає як обов'язкову умову для затвердження розміру оплати послуг та звіту ліквідатора - рішення комітету кредиторів.
Керуючись ст.86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.22-32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній на 04.11.2012року ), суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання ліквідатора про затвердження розміру оплати послуг, звіту ліквідатора та стягнення з кредиторів оплати послуг та витрат - відхилити.
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг", Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Романівка, вул. Степова, буд. 2 (код ЄДРПОУ 34317138).
Ліквідувати юридичну особу - товариство з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг", Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Романівка, вул. Степова, буд. 2 (ЄДРПОУ 34317138).
Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:
- УПФ України в м. Синельниковому та Синельниківському районі Дніпропетровської області на суму 24 733, 17 грн.;
- Синельниківської міжрайонної виконавчої дирекції ФССзТВП на суму 1 008, 01 грн.;
- Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби на суму 2 555, 40 грн.;
- ТОВ "ОТП Факторинг Україна" на суму 410 502, 94 грн.;
- ПП "Левіт-Комплект" на суму 1 269, 16 грн.
Припинити повноваження ліквідатора у справі № 38/5005/11526/2011 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Люксор Трейдінг", Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Романівка, вул. Степова, буд. 2 (код ЄДРПОУ 34317138) арбітражного керуючого Коршун Владислава Володимировича (ліцензія серія АВ №470366 від 29.04.10р., 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 2, к. 220, ідентифікаційний номер 2889914571).
Провадження у справі припинити.
Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Суддя Е.М. Бондарєв
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2013 |
Оприлюднено | 12.03.2013 |
Номер документу | 29830270 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні