cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
05.03.13р. Справа № 1/5005/11106/2012 За позовом Комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація № 31", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області
до Приватного підприємства "Сервіс-Гарант", м. Кривий Ріг Дніпропетровської області
про спонукання укласти договір
Суддя Рудь І.А.
Представники:
від позивача: не з'явився;
від відповідача: Прокопченко Н.В., дов. б/н від 22.01.13р.; Шрамко Н.В., керівник.
СУТЬ СПОРУ:
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 31" звернулося до господарського суду з позовом, в якому просить вважати договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території № 31/671-12 укладеним з Приватним підприємством "Сервіс-Гарант" на умовах поданого позивачем проекту цього договору.
Позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідно до норм Закону України „Про житлово-комунальні послуги", постанови Кабінету Міністрів України „Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" № 869 від 01.06.11р., рішення Криворізької міської ради Дніпропетровської області № 435 від 27.12.2011р. „Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для власників (орендарів) не житлових приміщень у житлових будинках" встановлений тариф на послуги окремо по кожному будинку на рівні, встановленому для населення міста та визначений обов'язок юридичних осіб укласти договори і брати участь у загальних для всього будинку, споруди експлуатаційних витратах пропорційно загальній площі, що використовується чи належить на праві власності.
23.10.2012р. відповідач отримав поштою два екземпляри договору № 31/671-12 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (на не житлове приміщення загальною площею 130,3 кв.м. за адресою: м. Кривий Ріг, вул. 20-го Партз'їзду, 14), але на даний час не повернув на адресу позивача підписаний екземпляр договору та відповіді не надав. Невиконання відповідачем вимог закону щодо укладення зазначеного договору стало підставою для звернення позивача до суду з даною позовною заявою.
Відповідач проти задоволення позову заперечував. У відзиві на позов зазначив, що 23.10.12р. не отримував від позивача проекту спірного договору, та сам неодноразово звертався до позивача з метою укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, оскільки зацікавлений у його укладанні, але позивач, вчиняючи протиправні дії, намагався примусити відповідача підписати договір без попереднього ознайомлення з ним, позбавляючи права на укладання протоколу розбіжностей до договору. Вважає, що позивачем порушено процедуру укладання спірного договору та сам позивач весь цей час ухиляється від досудового врегулювання спору. Вказує, що відповідач не заперечує укласти спірний договір, але якщо він набере чинності з моменту його укладання. Просив в позові відмовити.
В судове засідання 05.03.13р. представник позивача не з'явився. На адресу суду надійшла заява позивача про розгляд справи за відсутності його представника.
Суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника позивача, оскільки про час та місце розгляду справи останній повідомлений належним чином.
В порядку ст. 85 ГПК України в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників відповідача, дослідивши надані докази, господарський суд -
встановив:
Відповідно до преамбули Закону України „Про житлово-комунальні послуги" цей Закон визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки.
Згідно з пунктом 1 частини 3 статті 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору; виконавець зобов'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором (пункт 3 частини 2 статті 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги").
Згідно пунктів 5 та 7 рішення Криворізької міської ради від 26.11.2008р. № 823 „Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкової території у м. Кривому Розі" встановлено управителям жилих будинків укласти угоди із споживачами зазначених послуг, а суб'єктам господарюванням, які орендують нежилі приміщення у жилих будинках або яким нежилі приміщення належать на праві власності, брати участь у загальних для всього жилого будинку експлуатаційних витрат пропорційно загальній площі, що використовується чи належить на праві власності.
26.01.2010р. між Управлінням житлово-комунального господарства виконкому міськради, як замовником, та позивачем - Комунальним підприємством „Житлово-експлуатаційна організація №31", як управителем, було укладено договір з управління будинком, спорудою або групою будинків та споруд (Договір управління), предметом якого є передача замовником управителю функції управління та надання послуг утримання будинку, споруди або групи будинків і споруд та об'єктів благоустрою, що розташовані на при будинкових територіях (далі - об'єкт), для забезпечення його сталого функціонування відповідно до цільового призначення, збереження його споживчих властивостей та організації забезпечення потреби власників, співвласників, наймачів, орендарів окремих житлових і нежитлових приміщень (далі -мешканці об'єкта) у своєчасному отриманні житлово-комунальних послуг відповідної якості (далі - послуги), а замовник надає право управителю відрахувати належну йому плату від загальної суми оплати за житлово-комунальні послуги, а також відшкодувати здійснені ним необхідні витрати, пов'язані з управлінням об'єктом, у разі, коли управитель отримав на такі витрати письмову згоду замовника.
Згідно пункту 2.2. Договору управління управитель зобов'язаний, в тому числі укладати із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Як вбачається з матеріалів справи, 23.10.2012р. відповідачем отримано два екземпляри проекту договору про надання послуг з утримання будинків і споруди та прибудинкової території № 31/671-12 з додатками (надалі - Договір) Про отримання вказаного поштового відправлення свідчить поштове повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 12).
Проте, вказаний проект Договору відповідачем підписаний не був та відповіді відповідача на пропозицію позивача укласти Договір в строки, передбачені ч. 3 ст. 181 Господарського кодексу України матеріали справи не містять.
Уу зв'язку із чим КП „ЖЕО № 31" звернулося до господарського суду з позовом, в якому просить вважати договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території № 31/671-12 укладеним з Приватним підприємством "Сервіс-Гарант" на умовах поданого позивачем проекту цього договору:
Договір № 31/671-12
про надання послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій
м. Кривий Ріг „01" жовтня 2012 р.
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 31" УБЖП міськвиконкому в особі директора Шараха Олега Леонідовича, що діє на підставі Статуту (далі - виконавець), з однієї сторони та Приватне підприємство „Сервіс -Гарант" (далі - споживач), що є власником нежитлового приміщення, з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
Предмет договору
1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинку і прибудинкової території (далі - послуги), де знаходиться приміщення споживача за адресою: м. Кривий Ріг, вул.. 20-го Партз'їзду, буд.. 14, загальною площею 130,3 кв.м., а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором .
2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. На момент укладання договору нормативна вартість 1 кв.м. складає 2,1870 грн. і є нефіксованою, так як за ненадані послуги або надані не в повному обсязі нарахування не проводяться.
Оплата спожитих послуг
3. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг вноситься не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим. Для оплати виконавець надає щомісячно рахунок та за вимогою споживача податкову накладну.
4. Послуги оплачуються в готівковій або безготівковій формі.
5. Плата вноситься на розрахунковий рахунок № 26005010154856 у ПАТ "ВТБ Банк", МФО 321767, ОКПО 20280438.
6. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі 0,5 % від суми оплати за кожен день прос рочки. Але не більше подвійної ставки НБУ.
7. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець здійснює перерахунок розміру плати.
Права та обов'язки сторін
8. Споживач має право на:
1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку ;
9. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3) бере зобов'язання по сплаті боргу, який виник з 02.02.2009 року по 01.10.2012 року;
4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
ліквідації аварій - цілодобово;
встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом /договором;
6) проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);
7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно проводити підготовку квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
10. Виконавець має право:
1) вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації нежитлових приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, у тому числі несанкціонованого, у квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), не житлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом/договором;
4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості цих робіт;
5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни.
11. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
6) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;
7) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;
8) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
Відповідальність сторін
12. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;
3) порушення зобов'язань, встановлених договором і законодавством.
13. Виконавець несе відповідальність за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;
3) На підставі ст.. 631 ЦК України сторони підтверджують, що умови цього договору застосовуються до правовідносин, що виникли з 02.02.2009р..
Порядок розв'язання спорів
14. У разі порушення виконавцем умов договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів. У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
15. Акт-претензія подається виконавцю, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
16. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
Форс-мажорні обставини
17. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору.
Строк дії договору
18. Цей договір діє до 31.12.2013 року.
У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено в письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.
19. Цей договір може бути розірваний достроково у разі: переходу права власності (користування) на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), не житлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи; невиконання його сторонами умов цього договору.
20. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.
Адреси і підписи сторін
Як зазначає позивач, наданий проект договору є типовим і затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. №529 „Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій".
Відповідно до частини 3 статті 179 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно із частинами 1, 2 статті 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками; проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін; у разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
Відповідно до ст. 187 Господарського кодексу України спори ,що виникають при укладенні господарських договорів за державним замовленням або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не вирішено інше.
З урахуванням викладеного укладення Договору про надання послуг з утримання будинків і споруди та прибудинкової території № 31/671-12 між сторонами є обов'язковим, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню.
Одночасно, господарський суд не знаходить підстав для визначення початку дії Договору з 01.10.2012р. та визначення, що умови цього договору застосовуються до правовідносин з надання послуг з утримання будинку і прибудинкової території, де знаходиться приміщення відповідача, що склалися між сторонами у період з 02.02.09р. по 01.10.12р., оскільки позивач не довів, що не міг звернутися до суду із спірними вимогами вчасно через обставини, незалежні від його волевиявлення (непереборні обставини). Крім того, умови, визначені позивачем у п.п. 3 п. 9 та п.п. 3 п. 13 Договору, не передбачені умовами типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. №529 „Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та при будинкових територій".
Заперечення відповідача судом відхиляються, оскільки спростовуються матеріалами справи.
Відповідно ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. ст. 4, 32-34, 43, 49, 75, 82-85, 116, 117 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Зобов'язати Приватне підприємства "Сервіс-Гарант" (50059, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. 20-го Партз'їзду, б. 14, код ЄДРПОУ 21883334) укласти з Комунальним підприємством „Житлово-експлуатаційна організація №31" (50029, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шкапенка, 13А, код ЄДРПОУ 20280438) договір № 31/671-12 про надання послуг з утримання будинків і споруди та прибудинкової території на наступних умовах:
Договір № 31/671-12
про надання послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій
м. Кривий Ріг
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 31" УБЖП міськвиконкому в особі директора Шараха Олега Леонідовича, що діє на підставі Статуту (далі - виконавець), з однієї сторони та Приватне підприємство „Сервіс -Гарант" (далі - споживач), що є власником нежитлового приміщення, з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
Предмет договору
1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинку і прибудинкової території (далі - послуги), де знаходиться приміщення споживача за адресою: м. Кривий Ріг, вул.. 20-го Партз'їзду, буд.. 14, загальною площею 130,3 кв.м., а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором .
2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. На момент укладання договору нормативна вартість 1 кв.м. складає 2,1870 грн. і є нефіксованою, так як за ненадані послуги або надані не в повному обсязі нарахування не проводяться.
Оплата спожитих послуг
3. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг вноситься не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим. Для оплати виконавець надає щомісячно рахунок та за вимогою споживача податкову накладну.
4. Послуги оплачуються в готівковій або безготівковій формі.
5. Плата вноситься на розрахунковий рахунок № 26005010154856 у ПАТ "ВТБ Банк", МФО 321767, ОКПО 20280438.
6. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі 0,5 % від суми оплати за кожен день прос рочки. Але не більше подвійної ставки НБУ.
7. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець здійснює перерахунок розміру плати.
Права та обов'язки сторін
8. Споживач має право на:
1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку ;
9. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
ліквідації аварій - цілодобово;
встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом /договором;
5) проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);
6) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
7) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
8) своєчасно проводити підготовку квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
10. Виконавець має право:
1) вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації нежитлових приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, у тому числі несанкціонованого, у квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), не житлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом/договором;
4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт щодо усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості цих робіт;
5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни.
11. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
6) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;
7) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;
8) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
Відповідальність сторін
12. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;
3) порушення зобов'язань, встановлених договором і законодавством.
13. Виконавець несе відповідальність за:
1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;
2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;
Порядок розв'язання спорів
14. У разі порушення виконавцем умов договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів. У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
15. Акт-претензія подається виконавцю, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
16. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
Форс-мажорні обставини
17. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги відповідно до умов договору.
Строк дії договору
18. Цей договір діє до 31.12.2013 року.
У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено в письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.
19. Цей договір може бути розірваний достроково у разі: переходу права власності (користування) на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), не житлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи; невиконання його сторонами умов цього договору.
20. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.
Адреси і підписи сторін
Договір є укладеним з моменту набрання рішенням у цій справі законної сили.
Стягнути з Приватного підприємства "Сервіс-Гарант" (50059, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. 20-го Партз'їзду, б. 14, код ЄДРПОУ 21883334) на користь Комунального підприємства „Житлово-експлуатаційна організація №31" (50029, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Шкапенка, 13А, код ЄДРПОУ 20280438) 1 073 грн. 00 коп. (одну тисячу сімдесят три грн.. 00 коп.)витрат по сплаті судового збору.
Накази видати після набрання судовим рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
Суддя І.А. Рудь Повне рішення складено -11.03.13р.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2013 |
Оприлюднено | 13.03.2013 |
Номер документу | 29850140 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Рудь Ірина Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні