ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України 06 березня 2013 р. Справа №801/1559/13-а Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі: головуючого судді Дудіна С. О., розглянув порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби до Лобановського сільського комунального підприємства «Вега» про стягнення 38 498,19 грн. Суть справи: Джанкойська об'єднана державна податкова інспекція в АР Крим Державної податкової служби звернулася до Окружного адміністративного суду АР Крим та просить стягнути з рахунків Лобанівського сільського комунального підприємства "Вега" у банках, обслуговуючих відповідача, заборгованість в сумі 38498,19 грн., в тому числі податок на прибуток підприємств в сумі 24639,81 грн., плату за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 4821,79 грн., збір за геологорозвідувальні роботи в сумі 9036,59 грн. Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 11.02.2013р. було відкрито провадження у справі, закінчено підготовче провадження, справа призначена до судового розгляду. Позовні вимоги обґрунтовані наявністю у відповідача податкового боргу та положеннями ст. 20, 95 Податкового кодексу України, відповідно яких органи державної податкової служби уповноважені звертатися до суду з позовами про стягнення суми податкового боргу з платників податків. 05.03.2013р. до Окружного адміністративного суду АР Крим надійшло клопотання позивача про розгляду справи у відсутність його представника. Відповідно до наданого клопотання позивач позовні вимоги підтримав у повному обсязі. Відповідач письмових заперечень на адміністративний позов суду не надав, явку представника у судове засідання не забезпечив. Про час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином рекомендованою кореспонденцією, про що свідчать наявне в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення. Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Враховуючи, що матеріали справи в достатній мірі характеризують взаємовідносини сторін, та приймаючи до уваги те, що учасники судового процесу були належним чином проінформовані про дату, час і місце судового розгляду, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження. Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 3 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом. Вищий адміністративний суд України в пункті 11 Листа від 30.11.2009 р. N 1619/10/13-09 зазначив, що під час вирішення справи у порядку письмового провадження його фіксування за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, оскільки в такому разі не проводиться судове засідання і, відповідно, справа розглядається без участі секретаря. На підставі цього, справа розглядається без проведення судового засідання. Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі, суд ВСТАНОВИВ: Матеріали справи свідчать, що Лобанівське СКП «Вега» зареєстровано Джанкойською районною державною адміністрацією АР Крим 01.11.2000р., про що зроблено запис №1125107000100020. Згідно довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та статуту, підприємство здійснює основні види діяльності: 41.00.0 – збирання, очищення та розподілення води, перебуває на податковому обліку в Джанкойській ОДПІ АРК ДПС з 20.11.2000р. за №П-1059. Пунктом 4.1.1 статті 4 встановлено, що кожна особа зобов'язана сплачувати встановлені цім Кодексом, законами з питань митної справи податки та збори, платником яких вона є згідно з положеннями цього Кодексу. Відповідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Статтею 49 ПК України визначені умови подання податкової декларації до податкового органу. Відтак п. 49.2 ст. 49 ПК України передбачено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Згідно п. 54.1 ст. 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою. Згідно матеріалів справи, відповідачем були самостійно визначені грошові зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства згідно поданої ним податкової декларації за 1 кв. 2012р. №9023032074в сумі 3466,00 грн. Відповідно до податкової декларації з податку на прибуток №9044983481 за півріччя 2012 року розмір самостійно визначених грошових зобов'язань склав 6454,00 грн. Згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємства №9066600979 за 3 квартали 2012р. розмір самостійно визначеного грошового зобов'язання склав 14265,00 грн. Таким чином, розмір самостійно задекларованих відповідачем сум податку на прибуток за три квартали 2012 року склав 24185 грн., з яких відповідачем було частково сплачено 1040,23 грн., через що розмір заборгованості становить 23144,77 грн. Згідно складеного позивачем акта камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №2467/1501/31147784 від 05.09.2012р. було встановлено порушення відповідачем термінів сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на прибуток протягом строків, визначених п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», за період з 19.08.2009р. по 01.08.2012р. в сумі 6600,00 грн. На підставі зазначеного акта перевірки 19.09.2012р. позивачем було винесено податкове повідомлення-рішення №0021701501 на суму 1320,00 грн. штрафних санкцій, яке було отримано відповідачем 21.09.2012р. згідно поштового повідомлення. Відповідно до акта камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №3556/1501/311477784 від 22.11.2012р. позивачем було встановлено порушення відповідачем термінів сплати узгодженої суми грошового зобов'язання з податку на прибуток протягом строків, визначених п. 16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, за 2010 рік, І квартал 2011р., І квартал 2012р. в сумі 4520,90 грн. На підставі зазначеного акта перевірки 13.12.2012р. Джанкойською ОДПІ АРК ДПС було винесене податкове повідомлення-рішення №0027571501 про застосування до відповідача 175,04 грн. штрафних санкцій, яке було отримано відповідачем 13.12.2012р. головним бухгалтером підприємства згідно підпису на корінці податкового повідомлення-рішення. Суми штрафних санкцій за вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, за твердженням позивача, відповідачем сплачені не були. Матеріали справи також свідчать, що 31.07.2012р. відповідачем був поданий податковий розрахунок з плати за користування надрами для видобування корисних копалин №9044945017 за ІІ квартал 2012р., відповідно до якого відповідачем була самостійно визначена сума грошового зобов'язання в розмірі 2640,25 грн., оплачена відповідачем частково в сумі 2384,26 грн., що призвело до утворення заборгованості в розмірі 255,99 грн. 26.10.2012р. відповідачем був поданий податковий розрахунок з плати за користування надрами для видобування корисних копалин №9066600315 за 3 квартал 2012р., відповідно до якого відповідачем була самостійно визначена сума грошового зобов'язання за звітний період в розмірі 3186,20 грн. та яка у встановлені строки сплачена не була. 13.08.2012р. Джанкойською ОДПІ АРК ДПС був складений акт №2167/1503/31147784 «Про результати камеральної перевірки з питання несвоєчасної сплати за користування надрами для видобування корисних копалин платником податків – Лобанівське Сільське комунальне підприємство «Вега» по терміну сплати 19.11.2011р., 19.02.2012р.», яким було встановлено порушення відповідачем вимог п. 263.12 ст. 263 та п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме: несвоєчасна сплата за користування надрами для видобування корисних копалин по терміну сплати за 10.11.2011р. та 19.02.2012р., фактично сплачено 02.08.2012р., що підтверджується інформацією автоматизованих систем Джанкойської ОДПІ АРК ДПС – АІС «Облік податків та платежів». На підставі зазначеного акта, Джанкойською ОДПІ АРК ДПС 15.08.2012р. було винесене податкове повідомлення-рішення №0018661503 на суму 599,80 грн. штрафних санкцій, яке було отримано 15.08.2012р. головним бухгалтером підприємства відповідно до підпису на корінці податкового повідомлення-рішення. 10.10.2012р. Джанкойською ОДПІ АРК ДПС був складений акт №2852/1503/31147784 «Про результати камеральної перевірки з питання несвоєчасності сплати за користування надрами для видобування корисних копалин платником податків – Лобанівське Сільське комунальне підприємство «Вега» по терміну сплати 19.02.2012р, 20.05.2012р.», яким було встановлено порушення відповідачем п.263.12 ст. 263, п. 49.18.2 ст. 49, п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме: несвоєчасна сплата податкового зобов'язання – за користування надрами для видобування корисних копалин по терміну сплати 19.02.2012р. та 20.05.2012р., фактично сплачено 26.09.2012р., що підтверджується інформацією автоматизованих систем Джанкойської ОДПІ АРК ДПС – АІС «Облік податків та платежів». На підставі зазначеного акта, Джанкойською ОДПІ АРК ДПС 15.10.2012р. було винесене податкове повідомлення-рішення №0023421503 на суму 372,74 грн. штрафних санкцій, яке було отримано 15.10.2012р. головним бухгалтером підприємства відповідно до підпису на корінці податкового повідомлення-рішення. 02.11.2012р. Джанкойською ОДПІ АРК ДПС був складений акт №3259/1503/31147784 «Про результати камеральної перевірки з питання несвоєчасності сплати за користування надрами для видобування корисних копалин платником податків – Лобанівське Сільське комунальне підприємство «Вега» по терміну сплати 20.05.2012р, 19.08.2012р.», яким було встановлено порушення відповідачем. 263.12 ст. 263, п. 49.18.2 ст. 49, п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме: несвоєчасна сплата податкового зобов'язання – за користування надрами для видобування корисних копалин по терміну сплати 20.05.2012р, 19.08.2012р., фактично сплачено 29.10.2012р., що підтверджується інформацією автоматизованих систем Джанкойської ОДПІ АРК ДПС – АІС «Облік податків та платежів». На підставі зазначеного акта, Джанкойською ОДПІ АРК ДПС 06.11.2012р. було винесене податкове повідомлення-рішення №0024801503 на суму 407,06 грн. штрафних санкцій, яке було отримано 06.11.2012р. головним бухгалтером підприємства відповідно до підпису на корінці податкового повідомлення-рішення. Штрафні санкцій за вказаними податковими повідомленнями-рішеннями в загальній сумі 1379,60 грн., за твердженням позивача, відповідачем сплачені не були. Згідно поданих відповідачем розрахунків збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок Державного бюджету, загальна сума зобов'язань була визначена відповідачем в розмірі 8284,51 грн.: - за 4 квартал 2009р. - 1234,02 грн.; - за І квартал 2010р. - 1207,11 грн.; - за ІІ квартал 2010р. - 1897,09 грн.; - за ІІ квартал 2010р. - 383,66 грн.; - за ІІІ квартал 2010р. - 2222,72 грн.; - за 4 квартал 2010р. - 1339,91 грн. Вказана сума зобов'язань, за твердженням позивача, також не була сплачена відповідачем. 06.12.2011р. Джанкойською ОДПІ в АРК був складений акт №5876/1503/31147784 «Про результати камеральної перевірки питання несвоєчасної сплати збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету платником податків – Лобанівського Сільського комунального підприємства «Вега» по терміну сплати 19.02.2008р., 20.05.2008р., 19.08.2008р., 19.02.2009р.», відповідно до якого було встановлено порушення відповідачем п. 13 Порядку встановлення нормативів збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, та його справляння, затвердженого Постановою КМУ від 29.01.99р. №115, п. 6.5 Інструкції про порядок справляння збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рух нок державного бюджету від 23.06.99р. №474/3767, п. 57.1 ст. 57 ПК України, а саме: несвоєчасна сплата податкового зобов'язання – бору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету по термінам сплати 19.02.2008р., 20.05.2008р., 19.08.2008р., 19.02.009р., фактично сплачено 28.01.2011р., 29.04.2011р., 21.07.2011р., 28.03.2011р., 24.06.2011р., 30.11.2011р., 25.02.2011р., що підтверджується інформацією автоматизованих систем Джанкойської ОДПІ АРК – АІС «Облік податків та платежів». 13.12.2011р. Джанкойською ОДПІ АРК було винесено податкове повідомлення-рішення №0056531503 на суму 752,08 грн. штрафних санкцій, яке відповідач отримав 13.12.2011р. відповідно до підпису головного бухгалтера підприємства на корінці податкового повідомлення-рішення, однак суму штрафу у встановлені строки не сплатив. Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. В свою чергу, відповідно до пункту 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк). Пунктом 14.1.175. статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. Таким чином, грошове зобов'язання платника податку становиться податковим боргом з моменту його узгодження у порядку, визначеному Податковим кодексом. Стосовно самостійно угоджених відповідачем податкових зобов'язань зі сплати збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави в 2009-2010р.р., суд зазначає, що відповідно до п.п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації і не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку (пункт 56.1 статті 56 Податкового кодексу України). Суду не надано доказів здійснення відповідачем передбаченої пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України процедури адміністративного оскарження вищезазначених податкових повідомлень-рішень, а також їх оскарження до суду. Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Згідно з п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу, а у разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження. Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Згідно до п. 59.4. ст. 59 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Відповідно до п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», який був чинним до 01.01.2011р., платникам податків надсилалися податкові вимоги у разі самостійного визначення податкового зобов'язання шляхом подачі податкових декларацій, та які не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення. Відповідно до п.п. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 зазначеного Закону податкові вимоги надсилалися: а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк; б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу. Згідно п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення. 02.11.2001р. позивачем була виставлена відповідачу перша податкова вимога №1/81 на суму податкового боргу в розмірі 642,57 грн. (отримана 22.11.2001р. відповідно до поштового повідомлення). 15.02.2002р. позивачем була виставлена відповідачу друга податкова вимога №2/72 на суму 1685 грн. (отримана відповідачем 14.03.2002р. відповідно до поштового повідомлення). Відповідно до п. 59.5 ст. 59 ПК України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається). На підставі цього нові податкові вимоги позивачем на адресу відповідача не надсилалися. Як вбачається з розрахунку позовних вимог та довідки про розрахунки з бюджетом, загальна сума податкового боргу відповідача (основного зобов'язання та штрафних санкцій) за наведеними вище податками та зборами становить 38498,19 грн., в тому числі податок на прибуток підприємств в сумі 24639,81 грн., плату за користування надрами для видобування корисних копалин в сумі 4821,79 грн., збір за геологорозвідувальні роботи в сумі 9036,59 грн. Суд зазначає, що заборгованість відповідача зі сплати податків та зборів відповідає ознакам, визначеним підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України, відповідно якого податковим боргом визнається сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк. Отже, сума заборгованості відповідача складає 38 498,19 грн., підтверджується матеріалами справи, та є податковим боргом в розумінні Податкового кодексу України. Всупереч вимогам статті 71 КАС України відповідач не надав суду доказів сплати заборгованості або оскарження податкових повідомлень-рішень. Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1. ст. 20 ПК України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини. Згідно з пунктом 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Таким чином, враховуючи підтвердження матеріалами справи наявності податкового боргу відповідача та дотримання податковим органом законодавчо встановленої процедури стягнення податкового боргу, суд дійшов висновку щодо правомірності вимог позивача та необхідності їх задоволення. Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Керуючись ст. ст. 161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ПОСТАНОВИВ: 1. Адміністративний позов задовольнити. 2. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Лобановське сільське комунальне підприємство «Вега» (96150, Джанкойський район, с. Лобанове, вул. Гагаріна, 34, ідентифікаційний код 31147784), заборгованість з податку на прибуток підприємств у сумі 24639,81 грн. шляхом зарахування на рахунок 33211806700096, ГУДК в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37694755, місцевий бюджет Джанкойського району Лобанівська селищна рада, код платежу 11020200. 3. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Лобановське сільське комунальне підприємство «Вега» (96150, Джанкойський район, с. Лобанове, вул. Гагаріна, 34, ідентифікаційний код 31147784), заборгованість з плати за користування надрами для видобування корисних копалин у сумі 4821,79 грн. шляхом зарахування на рахунок №33113366700087, ГУДК в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37694755, місцевий бюджет Джанкойського район, код платежу 13030100. 4. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Лобановське сільське комунальне підприємство «Вега» (96150, Джанкойський район, с. Лобанове, вул. Гагаріна, 34, ідентифікаційний код 31147784), заборгованість зі сплати збору за геологорозвідувальні роботи у сумі 9036,59 грн. шляхом зарахування на рахунок 31112080700087, ГУДК в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37694755, місцевий бюджет Джанкойського району, код платежу 21081400. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Дудін С.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2013 |
Оприлюднено | 19.03.2013 |
Номер документу | 29941459 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дудін С.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дудін С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні