9/382-АП-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м.Херсон, вул. Горького, 18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07.12.2006 Справа № 9/382-АП-06
м.Херсон, зал судового засідання № 322, 10 год. 50 хв.
Господарськийсуд Херсонської області у складі судді Ребристої С. В. при секретарі Муравльовій Г.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Заступника прокурора Суворовського району м.Херсона в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м.Херсоні, м.Херсон
до Приватного підприємства "Фараон-Плюс", м.Херсон
про стягнення 6082 грн. 17 коп.
За участю прокурора - Павленко І.В.
представників сторін:
від позивача –Лисенко І.О.- державний податковий інспектор, дор. № 14428/9/10-139 від 01.11.2006р.
від відповідача –не прибув
Суть спору: Заступник прокурора Суворовського району звернувся до господарського суду в інтересах держави в особі ДПІ у м. Херсоні (позивач) з позовною заявою в якій просить стягнути з відповідача (ПП “Фараон-Плюс”) фінансову санкцію в сумі 6082 грн. 17 коп.
Представник позивача та прокурор підтримали позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, у судові засідання 23.11.2006р. та 07.12.2006р. по справі не прибув, про причини своєї неявки суд жодним чином не інформував, не зважаючи на ті обставини, що він був належним чином повідомлений про дату, час і місце проведення судового засідання ухвалами господарського суду.
За таких обставин розгляд справи здійснюється за наявними в ній доказами відповідно до п. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представника позивача, суд
В С Т А Н О В И В:
Предметом позову є стягнення з ПП “Фараон-Плюс” (відповідач) фінансової санкції на загальну суму 6082 грн. 17 коп.
Посадовими особами ДПІ у м.Херсоні було проведено перевірку з питання додержання встановлених законодавством вимог, обов'язкових для виконання під час здійснення розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності, патентування деяких видів підприємницької діяльності за результатами перевірки складено акт № 21030167/0233 від 12.05.2005р.
Перевіркою було встановлено порушення п.5 ст. 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, та ст.5 ст. 7 Закону України “Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”.
На підставі ст. 22 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та п.2.2 ст.4 Закону України “Про погашення зобов'язань платників податкові перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідачу 15.04.2005р. позивачем було направлено податкове повідомлення форми “Р” № 0000632303/0 про визначення суми податкового зобов'язання –штрафних санкцій на суму 386 грн. 67 коп.
11.07.2005р. ДПІ у м.Херсоні проведено перевірку за результатами перевірки складено акт № 21030340/0233 від 11.07.2005р., якою встановлені порушення п.5 ст. 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та ст.5 ст. 7 Закону України “Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”.
За результатами перевірки, на підставі ст. 22 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та п.2.2 ст.4 Закону україни “Про порядок погашення зобов'язань платників податкові перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідачу 22.07.2005р. позивачем було направлено податкове повідомлення форми “Р” № 0001532303/0 про визначення суми податкового зобов'язання –штрафних санкцій на суму 5695 грн. 50 коп.
Загальна сума фінансової санкції становить 6082 грн. 17 коп.
Згідно вимог статті 25 Закону України “Про застосування реєстратора розрахункових операцій в сфері
торгівлі, громадського харчування та послуг”, суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до відповідного місцевого бюджету за місцем їх реєстрації в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Отже, підставою для нарахування зазначеної суми штрафу є факт порушення, відповідачем порядку використання реєстраторів розрахункових операцій.
Фінансова санкція за порушення здійснення розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності, згідно статті 9 Закону України “Про систему оподаткування в Україні” не являється податковим платежем.
Згідно з преамбулою Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, цей Закон визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зазначений Закон не є законом про оподаткування.
Відповідно до преамбули Закону України № 2181-Ш “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, цей Закон є спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів і обов'язкових платежів, включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.
Фінансова санкція за порушення вимог Закону України № 1776-ІП “Про застосування реєстратора розрахункових операцій в сфері
торгівлі, громадського харчування та послуг” не є податковим зобов'язанням в розумінні Закону України № 2181, тому на неї не розповсюджується процедура стягнення, визначена Законом України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, яку має проводити податкова інспекція з метою стягнення податкового боргу (направлення податкових вимог, опис активів, продаж активів тощо).
Доказів сплати боргу суду не надано.
Відповідно до положень ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення.
Дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку про обгрунтованість позовних вимог і визнає їх такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі –6082 грн. 17 коп.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови і повідомлено прокурора та представника позивача про час та місце виготовлення постанови суду в повному обсязі..
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 71, 94, 158, 160-163, 167, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з приватного підприємства “Фараон-Плюс”, м.Херсон, пр-т 200 років Херсону, 15, кв. 74 (р/рахунок відсутній, код ЄДРПОУ 32725961) до Державного бюджету фінансову санкцію в сумі - 6082 грн. 17 коп. (р/рахунок 31112106500002, код платежу 23030100, код банку 24104230, в УДК по Херсонській області, МФО 852010) стягувач ДПІ у м.Херсоні.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після апеляційного розгляду справи.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя С.В. Ребриста
Постанову складено у повному обсязі 11.12.2006р.
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 299545 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Ребриста С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні