У Х В А Л А
м.Вінниця
18 березня 2013 р. Справа № 802/1124/13-а
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Дончик Віталій Володимирович, розглянувши матеріали позовної заяви Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ностромо плюс" про стягнення податкового боргу
в с т а н о в и в :
15.03.2013 року до Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Вінницької ОДПІ до ТОВ "Ностромо плюс" про стягнення податкового боргу.
Ознайомившись з позовною заявою та доданими матеріалами, вважаю, що зазначена позовна заява підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Частиною другою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до статті 104 КАС України позов пред'являється шляхом подання позовної заяви до суду першої інстанції.
За правилами, встановленими пунктом третім частини першої статті 107 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає вона вимогам, встановленим статтею 106 КАС України.
Пунктом четвертим частини першої статті 106 КАС України визначено, що у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Так, частиною п'ятою статті 105 КАС України, передбачено, що адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.
Як вбачається з прохальної частини позову, Вінницька ОДПІ просить суд стягнути з відповідача суму податкового боргу в розмірі 128845,28 грн.
Згідно з пунктом п'ятим частини четвертої статті 50 КАС України, громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень в інших випадках, встановлених законом.
В тексті позовної заяви позивач зазначає, що податковий борг виник внаслідок несплати відповідачем податкового зобов'язання по податку на додану вартість, який, відповідно до норм Бюджетного та Податкового кодексів України, зараховується (справляється) до Державного бюджету (ст.200 ПК України).
В той час, як заявник взагалі не вказує бюджет до якого потрібно зарахувати суму податкового боргу.
Так, в порушення норм чинного законодавства, в прохальній частині позову заявником не вказано призначення платежу, у разі стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, а саме: не вказано рівень бюджету, рахунок та інші реквізити, необхідні для перерахунку платежу . Враховуючи те, що вказана справа підлягає розгляду в порядку скороченого провадження, що позбавить можливості суд уточнити у позивача позовні вимоги, заявнику слід сформувати свої вимоги у відповідності до норм податкового та бюджетного законодавства.
Слід також зазначити, що така необхідність полягає у тому, що згідно норм Закону України "Про виконавче провадження" передбачено відповідні вимоги до оформлення виконавчого листа, а саме виконавчий лист повинен містити один із таких реквізитів, як: "… рахунки стягувача та боржника тощо" (п.3 ч.1 ст.18 Закону).
Враховуючи вищевикладене, суд позбавлений можливості вирішити питання щодо відкриття провадження.
За правилами визначеними частиною 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених в статті 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, про що повідомляє позивача та надає йому строк для усунення недоліків.
Керуючись статтею 108 КАС України, -
у х в а л и в :
Позовну заяву Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ностромо плюс" про стягнення податкового боргу залишити без руху.
Надати Вінницькій об'єднаній державній податковій інспекції Вінницької області Державної податкової служби 5-денний термін, з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху, для усунення недоліків шляхом подачі до суду адміністративного позову із зазначенням рівню бюджету, рахунку та інших реквізитів, необхідних для перерахунку платежу.
Роз'яснити, що в разі не усунення недоліків позовна заява повертається заявнику .
Дану ухвалу направити заявнику.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя /підпис/ Дончик Віталій Володимирович
Копія вірна:
Суддя:
Секретар:
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2013 |
Оприлюднено | 20.03.2013 |
Номер документу | 30013549 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні