Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
29 листопада 2012 р. № 2-а- 12677/12/2070
Харківський окружний адміністративний суд,
у складі: головуючого -судді Чалої А.С.,
при секретарі судового засідання - Пшеничному В.О.,
за участю представника прокуратури - прокурора відділу прокуратури м. Харкова Косіченка М.М., представника позивача -Литвинової Н.С. за довіреністю,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові справу за адміністративним позовом прокурора Червонозаводського району міста Харкова в інтересах держави в особі Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»в особі відокремленого підрозділу «Держенергонагляд у Північному регіоні»до товариства з обмеженою відповідальністю «Регіон»про стягнення штрафу,
В С Т А Н О В И В:
Прокурор Червонозаводського району міста Харкова звернувся до Харківського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»в особі відокремленого підрозділу «Держенергонагляд у Північному регіоні»з адміністративним позовом до ТОВ «Регіон», в якому просить стягнути з відповідача до Державного бюджету України штраф в розмірі 1020 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час проведення перевірки дотримання відповідачем вимог законодавства про електроенергетику встановлено порушення. За результатами перевірки відповідачу внесено припис № 07/11-04-074 від 21.05.2012 року про усунення виявлених порушень вимог Закону України «Про електроенергетику». У зв'язку з невиконанням припису на відповідача накладено штраф у розмірі 1020 грн., який він у добровільному порядку не сплатив.
У судовому засіданні прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали та просили суд задовольнити позов повністю.
Відповідач у судове засідання свого представника не направив, про причини не явки суд не повідомив, хоча про день та час судового засідання повідомлений належним чином, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення від 21.11.2012 року.
Розглянувши подані документи та матеріали, заслухавши пояснення прокурора, представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про електроенергетику»від 16.10.1997 року № 575/97-ВР та пунктів l, 3 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.02.06 року № 131) державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд).
Метою державного енергетичного нагляду (контролю) є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України, сфери теплопостачання, енергетичної безпеки держави шляхом здійснення контролю за дотриманням суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання та споживачами електричної енергії вимог нормативно-правових і нормативно-технічних актів у сфері виробництва, постачання та споживання електричної і теплової енергії.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про електроенергетику»державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право давати споживачам та суб'єктам електроенергетики приписи про приведення засобів обліку, контролю та регулювання споживання електричної і теплової енергії у відповідність з нормами, правилами і стандартами в електроенергетиці.
Статтею 27 Закону України «Про електроенергетику»встановлено, що за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Національної комісії регулювання електроенергетики України, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Як вбачається з матеріалів справи, 13 вересня 2012 року державним інспектором з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у ОСОБА_3 в присутності директора ТОВ «Регіон» ОСОБА_4 проведено планову перевірку виконання припису № 07/11-04-074 від 21.05.2012 року щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду, за результатами якої складено акт (протокол) № 07/11-04-006 від 13.09.2012 року. Перевіркою встановлено невиконання вимог припису № 07/11-04-074 від 21.05.2012 року.
У зв'язку з невиконанням припису інспекції Держенергонагляду в Харківській області від 21.05.2012 року № 07/11-04-074 старшим державним інспектором України з енергонагляду у Харківській області у відношенні ТОВ «Регіон»винесена постанова № 07/10-01-064 від 18.09.2012 року про накладання штрафу за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері постачання (ухилення від виконання припису) у розмірі 1020 грн.
Згідно зазначеної постанови, штраф підлягає сплаті протягом 30 днів з дня прийняття постанови.
Постанова № 07/10-01-064 від 18.09.2012 року про накладання штрафу отримана відповідачем 25 вересня 2012 року, про що свідчить копія рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.
На час розгляду справи штраф відповідачем не сплачений.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги щодо стягнення з відповідача штрафу за порушення законодавства про електроенергетику, згідно постанови № 07/10-01-064 від 18.09.2012 року, відповідають чинному законодавству України, обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи і підлягають задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 14, 160-163, 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України,
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Регіон" (64801, Харківська область, Близнюківський район, смт. Близнюки, вул. Радянська, 11, код 31378617) до Державного бюджету України штраф у сумі 1020 (одна тисяча двадцять) грн.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У повному обсязі текст постанови виготовлено 03.12.2012 року.
Суддя Чала А.С.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2012 |
Оприлюднено | 22.03.2013 |
Номер документу | 30111262 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мороко А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні