Постанова
від 18.03.2013 по справі 819/559/13-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/559/13-a

"18" березня 2013 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі головуючого судді Осташа А.В. при секретарі Яницькій О.Р.

за участю:

представника позивача - Коваленко О.І.;

представника відповідача - не з'явився.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у місті Тернополі адміністративну справу за

позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області

до Мельнице-Подільської номерної районної комунальної лікарні

про стягнення коштів в сумі 70 512, 73 грн. в дохід місцевого бюджету,-

ВСТАНОВИВ :

Державна фінансова інспекції в Тернопільській області (надалі по тексту - позивач, або ДФІ в Тернопільській області) звернулася до суду з адміністративним позовом до Мельнице-Подільської номерної районної комунальної лікарні (далі - Лікарня або відповідач) про стягнення коштів отриманих від здачі в оренду приміщень в сумі 16171,85 грн. та коштів використаних по загальному фонду в сумі 54340,88 грн., а всього в загальній сумі 70 512, 73 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі з мотивів, що викладені в адміністративному позові. Вона зокрема пояснила, що на підставі акту ревізії Чортківською міжрайонною державною фінансовою інспекцією направлено вимоги головному лікарю Мельнице-Подільської номерної районної комунальної лікарні Комару В.С. від 19.04.2012 року №19-22-13-14/477, п.2 яких його зобов'язано відшкодувати кошти отримані від здачі в оренду приміщень в сумі 25785,25 грн. в дохід районного бюджету; п.4 зобов'язано відшкодувати кошти, використані по загальному фонду джерелом яких є спеціальний фонд в сумі 54340,88 грн., які перерахувати в дохід районного бюджету. Вказаним вимогам встановлено термін виконання до 20.05.2012 року, проте, станом на 05.03.2013 року Відповідачем не виконано в повному обсязі п.п.2 та 3 вимог, а саме: не відшкодовано 16171,85 грн. коштів отриманих від здачі в оренду приміщень; не відшкодовано 54340,88 грн. коштів, використаних по загальному фонду.

З врахуванням вищенаведеного, представник позивача просить стягнути з відповідача в дохід Борщівського районного бюджету кошти в сумі 70512,73 грн. (надалі по тексту - вимоги).

Відповідач явку повноважного представника по справі не забезпечив, хоча про день, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином - у відповідності до вимог ст. ст. 33, 35 КАС України.

Отже, суд вважає що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, тому можливо розглянути справу без участі відповідача, представника відповідача, відповідно до положень ст. 128 КАС України.

Крім пояснення представника позивача, судом досліджені письмові докази, наявні у матеріалах справи.

Заслухавши у відкритому судовому засіданні пояснення представника позивача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, з наступних міркувань.

Судом встановлено, що відповідно до п.1.3.3 плану контрольно-ревізійної роботи на І квартал 2012 року Чортківською міжрайонною державною фінансовою інспекцією проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Мельнице-Подільської номерної районної комунальної лікарні за період з 01.04.2008 р. по 01.03.2012 р. За наслідками проведення ревізії складено акт від 04.06.2012 р. №22-22/38.

Як вбачається з матеріалів справи, ревізією встановлено, що в порушення рішення сесії Борщівської районної ради №406 від 23.12.2008 року, де зазначено, що кошти від оренди приміщень, які перебувають у власності територіальної громади Борщівського району в повному обсязі повинні поступати на рахунок районного бюджету, кошти від оренди приміщень надходили на рахунок Лікарні. Внаслідок вказаного порушення Борщівський районний бюджет недоотримав 25785,25 грн. Відповідач даний пункт вимоги виконав частково, станом на 05.03.2013 року не сплачено 16171,85 грн.

Також під час проведення ревізії встановлено, що в порушення ст. 13 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 р. № 2542-ІІІ та ст. 13 та ч.4 ст. 23 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VІ, якими визначено, що спеціальний фонд включає бюджетні призначення на видатки за рахунок конкретно визначених джерел надходжень, п. 23 та п. 49 Порядку складання, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. №228 щодо дотримання послідовності проведення видатків спеціального фонду у межах і відповідно до надходжень та п.3 Переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямків використання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2002 р. №659 (у період її дії), який визначає, що власні надходження бюджетних установ підгрупи 1 (плата за послуги, що надаються бюджетними установами) за рахунок загального фонду були покриті видатки, джерелом доходів яких є спеціальний фонд, на загальну суму 54340,88 грн.

На підставі акту ревізії Чортківською міжрайонною державною фінансовою інспекцією направлено вимоги головному лікарю Комару В.С. від 19.04.2012 р. №19-22-13-14/477, пунктами 2 та 3 яких його зобов'язано: відшкодувати кошти отримані від оренди приміщень в сумі 16171,85 грн.; відшкодувати кошти, використані по загальному фонду, джерелом яких є спеціальний фонд в сумі 54340,88 грн.

Судом встановлено, що у встановлений термін та на час подання даного позову, відповідачем не забезпечено виконання в повному обсязі вищевказаних пунктів вимог.

З врахуванням викладеного, суд приходить до переконання, що відповідачем не виконано в повному обсязі вимоги Державної фінансової інспекції від 19.04.2012 р. №19-22-13-14/477, оскільки ним не проведено відповідну роботу щодо повернення коштів в повному обсязі.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Відповідно до ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" органи Держфінінспекції уповноважені звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З врахуванням вищенаведеного, суд приходить до переконання, що відповідачем не виконано в повному обсязі вимоги Державної фінансової інспекції від 19.04.2012 р. №19-22-13-14/477.

З врахуванням викладеного, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог шляхом стягнення з Мельнице-Подільської номерної районної комунальної лікарні коштів в сумі 70 512, 73 грн. в дохід місцевого бюджету.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", ст. ст. 69, 70, 94, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Мельнице-Подільської номерну районну комунальну лікарню (48751, вул. Незалежності, 24, смт. Мельнице-Подільська, Борщівський район, Тернопільська область, код ЄДРПОУ 02000501) кошти в сумі 70 512 грн. 73 коп., які перерахувати в дохід Борщівського районного бюджету за наступними реквізитами: р/р 31418544700030, МФО 838012, код класифікації 37971052, призначення платежу - «Інші надходження» 24060300.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу (оголошення вступної та резолютивної частини постанови), а також: прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Головуючий суддя Осташ А. В.

копія вірна

Суддя Осташ А. В.

Дата ухвалення рішення18.03.2013
Оприлюднено01.04.2013
Номер документу30119323
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/559/13-а

Постанова від 18.03.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Осташ А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні