Постанова
від 25.03.2013 по справі 805/2415/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 березня 2013 р. Справа №805/2415/13-а

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 10.47. год.

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Логойди Т.В.,

секретар судового засідання Бікшиєва О.М.,

з участю представника позивача Бурики І.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у місті Дружківці Донецької області Державної податкової служби до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Довгожитель» про припинення юридичної особи,

в с т а н о в и в :

У лютому 2013 року Державна податкова інспекція у місті Дружківці Донецької області Державної податкової служби звернулася до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому просила припинити юридичну особу - об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Довгожитель».

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги, просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Причин неявки суду не повідомив, заяв про відкладення розгляду справи не надсилав.

Враховуючи наведене суд вирішує справу на підставі наявних у ній доказів.

Судом встановлено, що предметом даного позову є припинення підприємницької діяльності юридичної особи, яка як платник податків перебуває на обліку у позивача, заборгованості перед бюджетом не має, та з 04 жовтня 2010 року, тобто з моменту реєстрації не подавала податкову звітність, про що податковим органом складено довідку про ненадання звітності суб'єктом підприємницької діяльності від 29 січня 2013 року №16/15-1.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд приходить до висновку про те, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до ч. 8 ст. 19 Господарського кодексу України усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.

Пунктом 3 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» встановлено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів.

Статтею 26 Закону України «Про об'єднання громадян», який підлягав застосуванню щодо періоду до 01 січня 2013 року, було встановлено, що об'єднання громадян у встановленому порядку подають фінансовим органам декларації про свої доходи та витрати.

Відповідно до ст. 25 вказаного Закону контроль за джерелами та розмірами надходжень, сплатою податків об'єднаннями громадян здійснюють відповідно фінансові органи та органи державної податкової інспекції.

Крім того, ст. 19 вказаного Закону було також встановлено, що припинення діяльності об'єднання громадян може бути проведено шляхом його реорганізації або ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску). Ліквідація об'єднання громадян здійснюється на підставі статуту або рішення суду.

З 01 січня 2013 року Закон України «Про об'єднання громадян» втратив чинність у зв'язку з введенням в дію Закону України «Про громадські об'єднання», який містить аналогічні положення.

Так, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про громадські об'єднання» громадське об'єднання зі статусом юридичної особи, створені ним юридичні особи (товариства, підприємства) зобов'язані вести бухгалтерський облік, фінансову та статистичну звітність, бути зареєстрованими в органах державної податкової служби та сплачувати до бюджету обов'язкові платежі відповідно до закону.

Статтею 25 вказаного Закону встановлено, що припинення діяльності громадського об'єднання здійснюється, зокрема, за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об'єднання.

Припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи має наслідком припинення цієї юридичної особи у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Частиною 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» визначено, підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є, зокрема, неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Юридична особа, що є відповідачем у справі, не подавала протягом року органам державної податкової служби податкові декларації та інші документи фінансової звітності відповідно до закону, що згідно з наведеними нормами права є підставою для припинення юридичної особи.

Згідно з ч. 1 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Керуючись статтями 23, 94, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в :

Позов Державної податкової інспекції у місті Дружківці Донецької області Державної податкової служби до об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Довгожитель» про припинення юридичної особи задовольнити.

Припинити юридичну особу - об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Довгожитель» (код ЄДРПОУ 37237197; дата проведення державної реєстрації - 01 жовтня 2010 року; юридична адреса: 84200, Донецька обл., м. Дружківка, вул. Степана Разіна, 27).

Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 КАС України, і може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку, визначеному статтею 186 КАС України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Логойда Т. В.

Дата ухвалення рішення25.03.2013
Оприлюднено01.04.2013
Номер документу30143305
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2415/13-а

Постанова від 25.03.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Ухвала від 12.03.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

Ухвала від 25.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні