Постанова
від 19.03.2013 по справі 1570/7478/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/7478/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 березня 2013 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі :

головуючої судді - Потоцької Н.В.

при секретарі Паровенко І.П.

розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби до комунального підприємства "Парк культури і відпочинку ім. Горького", за участю третьої особи: Одеської міської ради про стягнення коштів з рахунків у банках, -

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Малиновському районі м. Одеси Одеської області звернулася до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до комунального підприємства "Парк культури і відпочинку ім. Горького", третя особа: Одеська міська рада, в якому просить суд прийняти рішення про стягнення заборгованості у розмірі 174 429, 49 грн. з розрахункових рахунків №26043010257960, банк ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023, №№26043010257960, банк ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023.

19.03.2013 року позивач надав заяву про зменшення суми позовних вимог, відповідно до якої, ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Одеської області просить стягнути з відповідача суму податкового боргу у розмірі 121 149, 73 грн., у зв'язку з частковою сплатою.

В обґрунтування своєї правової позиції позивач зазначає, що згідно даних облікових карток КП "Парк культури і відпочинку ім. Горького" та довідки - розрахунку податкового боргу станом на 28.02.2013 рік заборгованість складає 121 149, 73 грн.

Вказана заборгованість виникла у зв'язку з несплатою самостійно визначеного відповідачем податкового зобов'язання по земельному податку.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, надавши до суду клопотання про розгляд справи за відсутністю представника податкового органу за вхідним №7712/13 від 19.03.2013 року та просить суд задовольнити позов у повному обсязі з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час і місце розгляду справи відповідач був повідомлений належним чином, що підтверджується особистим підписом директора підприємства Бочковар О.О. у довідковому листі.

До суду від відповідача 19.12.2012 року за вх.. №40731/12 надійшли письмові заперечення проти позову, відповідно до яких, відповідач просить суд в задоволенні позову ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Одеської області ДПС відмовити у зв'язку з тим, що позивачем не надано жодного доказу про звернення податкового органу до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери якого належить майно платника податку з відповідним поданням щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника.

Представник третьої особи /Одеська міська рада/ до суду не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, крім того судом на адресу Одеської міської ради було направлено лист-повідомлення від 26.02.2013 року за вих..№6450, відповідно до якого, ОМР було повідомлено про залучення до участі у справі в якості третьої особи.

Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу без участі позивача, представника відповідача та третьої особи у відповідності до положень ст. 128 КАС України в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд вважає за необхідне задовольнити даний позов з наступних підстав.

Відповідно ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Суд зазначає, що перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначено Податковим Кодексом України.

Відповідно до п.п. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, платники податків зобов'язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст.20 Податкового кодексу України №2756-VІ від 02 грудня 2010 року, органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою(Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву)гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Пунктом 41.5. ст.41 Податкового Кодексу України, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно до п. 287.4 ст. 287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у новій звітній податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Пунктом 54.1. ст. 54 Податкового кодексу України, передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п. 56.11. ст. 56 Податкового кодексу України, не підлягає оскарженню грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.

Разом з тим, згідно п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до приписів п.п. 96.1. ст.96 Податкового кодексу України у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про:

96.1.1. виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради;

96.1.2. затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу;

96.1.3. ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії;

96.1.4. прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Відповідно до п.п. 96.3. ст. 96 відповідь щодо прийняття одного із зазначених рішень надсилається органу державної податкової служби протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

В судовому засіданні встановлено, що комунального підприємства "Парк культури і відпочинку ім. Горького" перебуває на обліку у державній податковій інспекції у Малиновському районі м. Одеси як платник податків з 21.07.1999 року за №531(а/с. 9).

Заборгованість КП "Парк культури і відпочинку ім. Горького", відповідно до облікової картки, станом на 28.02.2013 року становить 121 149, 73 грн.

Вказана заборгованість виникла у зв'язку з самостійно визначеними відповідачем у податкових деклараціях з плати за землю за 2012 рік податкового зобов'язання, так:

на початок листопада 2011 року податковий борг по земельному податку склала - 117 614.34 грн., а саме: 30.11.11р. нарахування по декларації №122027 від 17.11.2011р. на суму -12 128,34 грн., 09.12.11р. донараховано ШС ППР № 0002211503 від 07.12.2011р. на суму - 7 874.48 грн., 16.12.11р. відповідно до платіжного доручення від 16.12.11р. № 239 відбулася сплата боргу в сумі 2 000,00 грн.., 17.12.11 р. донараховано ШС ППР № 0002221503 від 07.12.2011р. на суму -27 245,62 грн., 29.12.11р. відповідно до платіжного доручення від 29.12.11р. № 255 відбулася сплата боргу в сумі 3 000,00 грн., 30.12.11р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 09.12.11р. № 123784 на суму - 9 845,08 грн. та згідно декларації від 16.12.11р. № 124155 в розмірі - 10 078,60 грн.

З 01.11.12р. по 01.01.2012 нараховано земельного податку в розмірі - 67 172,12 грн. та відбулася сплата протягом зазначеного періоду в сумі - 5 000,00 грн.

Станом на 01.01.2012р . податковий борг становить - 180 056,86 грн.

30.01.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 11.01.12р. № 9013216084 в розмірі - 10078,60 грн., 29.02.12р. відповідно до платіжного доручення від 29.02.12р. № 47 відбулася сплата боргу в сумі 2000,00 грн.;

01.03.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 15.02.12р. № 9005401341 в розмірі - 10078,60 грн., 21.03.12р. відповідно до платіжного доручення від 21.03.12р. № 60 відбулася сплата боргу в сумі 1000,00 грн.., 29.03.12р. відповідно до платіжного доручення від 29.03.12р. № 66 відбулася сплата боргу в сумі 2000,00 грн.;

30.03.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 14.03.12р. № 9011342322 в розмірі - 10078,56 грн.;

30.04.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 15.02.12р. № 9019848823 в розмірі - 10091,73 грн., 11.05.12р. відповідно до платіжного доручення від 11.05.12р. № 90 відбулася сплата боргу в сумі 1900,00 грн., 29.05.12р. відповідно до платіжного доручення від 29.05.12р. № 104 відбулася сплата боргу в сумі 5000,00 грн.;

30.05.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 11.05.12р. № 9025931096 в розмірі - 11309,15 грн., 12.06.12р. відповідно до платіжного доручення від 12.06.12р. № 109 відбулася сплата боргу в сумі 9000,00 грн., 27.06.12р. відповідно до платіжного доручення від 27.06.12р. № 122 відбулася сплата боргу в сумі 2864,00 грн.;

30.06.12 p. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 06.12р. № 9032812783 в розмірі - 12959,15 грн.;

01.07.12р. відбулось нарахування за актом перевірки згідно ППР від 21.06.12р. №0009162301 в розмірі - 14319,00 грн., 12.07.12р. відповідно до платіжного доручення від 12.07.12р. № 134 відбулася сплата боргу в сумі 8000,00 грн.;

30.07.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 05.07.12р. № 9038424408 в розмірі - 15137,83 грн., 31.07.12р. відповідно до платіжного доручення від 31.07.12р. № 148 відбулася сплата боргу в сумі 2600,00 грн., 02.08.12р. відповідно до платіжного доручення від 02.08.12р. № 149 відбулася сплата боргу в сумі 3455,00 грн., 15.08.12р. відповідно до платіжного доручення від 15.08.12р. № 153 відбулася сплата боргу в сумі 20000,00 грн., 15.08.12р. відповідно до платіжного доручення від 15.08.12р. № 154 відбулася сплата боргу в сумі 8369,74 грн., 30.08.12р. відповідно до платіжного доручення від 30.08.12р. № 169 відбулася сплата боргу в сумі 4100,00 грн.;

30.08.12р. відбулось нарахування по строку згідно декларації від 15.08.12р. № 9049145854 в розмірі - 15327,05 грн.

Отже за період листопад 2011 року - вересень 2012 року нараховано земельного податку в розмірі - 176 551,79 грн. та відбулася сплата протягом зазначеного періоду в сумі -75 288,74грн.

Всього за 2012 рік сплачено підприємством - 111 198,48 грн.

Станом на 28.02.2013 року за 2013 рік сплачено - 64 439,48 грн.

Відповідно до п. 87.9. ст.. 87 Податкового кодексу України у разі наявності у платника податків податкового боргу органи державної податкової служби зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Тобто, враховуючи, що на початок листопада 2011 року податковий борг по земельному податку складав - 117 614,34 грн. сплата підприємства за період з листопада 2011 року по грудень 2012 року та частково за січень 2013 року йшла на погашення податкового боргу підприємства за період до листопада 2011 року.

За період листопад 2011 року - вересень2012 року підприємством станом на 28.02.13 року було сплачено - 63 023,62 грн.

Тобто, податковий борг підприємства зменшився та становить 176 551,79 грн. - 63 023,62 грн. = 113 528,17 грн. + пеня у розмірі 7 621,56 грн.

Відповідно до п.286.2. ст.286 Податкового кодексу України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Згідно з п.285.1 ст.285 Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Відповідно до п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом ЗО календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Відповідно до приписів п.п.129.1.1. п. 129.1. ст.. 129 Податкового кодексу України зазначено, що після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Нарахування пені розпочинається:

а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;

п.п 129.3.1. п. 129.3. вищезазначеної статті було визначено , що нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань;

п. 129.4. ст.. 129 Податкового кодексу України встановлено, що пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Згідно до Наказу Державної податкової адміністрації України від 17.12.2010 № 953 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби»

Податковий органом приймалися заходи щодо погашення податкового боргу шляхом направлення на адресу відповідача податкової вимоги від 21 вересня 2010 року № 1/2071 на суму усього -8530,59 грн.

Другою податковою вимогою від 2 листопада 2010 року № 2/2369 підприємству виставлено загальну суму податкового боргу платника податків за погодженими грошовими зобов'язаннями станом на 2 листопада 2010 року, усього -34906,22 грн., в тому числі за основним платежем -34631,62 грн., за пенею -274,60 грн.

Зазначена вимога надіслана підприємству 11.11.2010 року.

Суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до ч. 1 ст.96 Податкового кодексу України у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про:

виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради;

затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу;

ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії;

прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Відповідно до п.96.4. ст..96 Податкового кодексу України, до якого виникнення у державного або комунального підприємства податкового боргу є підставою для розірвання трудового договору (контракту) з керівником такого підприємства.

П. 96.5. ст..96 Податкового кодексу України зазначено, що трудові договори (контракти), що укладаються з керівником державного або комунального підприємства, повинні містити положення про зазначену відповідальність, що є їх істотною умовою.

В судовому засіданні встановлено та матеріалами податковим органом 03.08.2012 року на адресу Одеської міської ради було направлено подання про розгляд питання щодо розірвання контракту з керівником підприємства, який допустив податковий борг по платежам до бюджету та державних цільових фондів. 16.08.2012 року листом №1836/01-14/24 ОМР повідомила, що вказане подання податкового органу розглянуто та підстав для звільнення директора Бочковар О.О. немає, податковий борг виник не з її вини, питання щодо погашення податкового податкового боргу вирішується.

22.10.2012 року на ім'я Одеського міського голови Костусєва О.О. було направлено повторне подання за № 21650/9/19-041. Відповідно до листа секретаря Одеської міської ради, Одеською міською радою не приймалося рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу.

З урахуванням викладеного, приписами статті 96 ПК України встановлений особливий порядок погашення податкового боргу певних видів суб'єктів господарювання державного та комунального секторів економіки, зокрема таких, як: комунальні підприємства, що діють на основі комунальної власності територіальної громади; державні підприємства, що діють на основі державної власності і не підлягають приватизації.

Законодавцем визначено, що засновником і власником комунальних унітарних підприємств є компетентний орган місцевого самоврядування, який є представником відповідної територіальної громади сіл, селищ, міст, районів у містах або територіальні громади перелічених адміністративно-територіальних одиниць, майно яких перебуває в управлінні районної або обласної ради. Управління комунальними підприємствами здійснюють виконавчі органи рад - виконавчі комітети, відділи, управління, комітети та інші органи сільських, селищних, міських рад. Функції управління комунальними підприємствами обласних та районних рад можуть бути передані відповідним місцевим державним адміністраціям згідно із вимогами законодавства.

У процесі створення і діяльності комунального підприємства до його статутного фонду, який формує виконавчий орган ради, передається майно та грошові кошти місцевого бюджету відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.

Отже, приймаючи до уваги особливості правового режиму використання та управління грошовими коштами місцевого бюджету виникають законодавчо визначені підстави з одного боку, прийняття органом управління комунального підприємства рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків, з іншого - виконання обов'язку ОДПС звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття відповідного рішення.

Відповідно до приписів п.96.1 ст.96 Податкового кодексу України ДПІ у Малиновському районі м. Одеси було направлено звернення від 20.10.2011р. до Одеської міської ради щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків або затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу.

Відповідно до п.п.96.3. ст.96 відповідь щодо прийняття одного із зазначених рішень надсилається органу державної податкової служби протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

Суд також вважає за необхідне зазначити, що приписами п.96.1.1 ст. 96 ПК України передбачені інші організаційно-правові заходи погашення податкового боргу комунальними підприємствами, зокрема: затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу (п. 96.1.2); ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії (п. 96.1.3); прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків (п. 96.1.4).

Суд критично ставиться до посилань представника відповідача, що позивачем не надано жодного доказу про звернення податкового органу до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери якого належить майно платника податку з відповідним поданням щодо прийняття рішення про виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника, вказане твердження було спростовано під час дослідження письмових доказів, у зв'язку з тим, що в матеріалах справи наявні подання податкового органу про розгляд питання щодо розірвання контракту з керівником підприємства, який допустив борг по платежах до бюджетного та державних цільових фондів. (а/с 62, 64)

Відповідно до приписів ст. 96 ПК України, встановлений особливий порядок погашення податкового боргу певних видів суб'єктів господарювання комунального сектору економіки, зокрема: комунальні підприємства, з урахуванням чого і виникає законодавчо визначена підстава, для прийняття Одеською міською радою рішення про виділення коштів з сцевого бюджету на сплату податкового боргу.

Виходячи з приписів ст. 19 ч. 2 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 статті 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 ч. 1 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Станом на час розгляду справи, відомостей щодо погашення податкового боргу КП "Парк культури і відпочинку ім. Горького" в сумі 121 149, 73 грн. не надано.

Приймаючи до уваги викладене та враховуючи, що позивачем обґрунтовано та підтверджено належним чином позовні вимоги щодо звернення стягнення податкового боргу КП "Парк культури і відпочинку ім. Горького" у розмірі 121 149, 73 грн. на кошти Одеської міської ради, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 6-8, 71, 86, 158-163, 167 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби до комунального підприємства "Парк культури і відпочинку ім. Горького", за участю третьої особи: Одеської міської ради про стягнення коштів з рахунків у банках - задовольнити повністю.

Стягнути з комунального підприємства «Парк культури та відпочинку ім. Горького» (65065, м. Одеса, вул.. Космонавтів, 17/А, код ЄДРПОУ 05534232) заборгованість у розмірі 121 149, 73 грн. з розрахункових рахунків:

№26043010257960, банк ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023;

№26043010257960, банк ПАТ «Укрсоцбанк», МФО 300023.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги, або в порядку ч.2 ст. 186 КАС України.

Суддя Потоцька Н.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.03.2013
Оприлюднено28.03.2013
Номер документу30144067
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/7478/2012

Ухвала від 06.12.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Постанова від 19.03.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Ухвала від 20.12.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні