Справа № 815/1386/13-а
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 березня 2013 року о 12 год. 13 хв. м. Одеса
У залі судових засідань № 25
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Свиди Л.І.
при секретарі судового засідання - Кочмар М.І.
за участю сторін:
представника позивача - Верба О.В. (по довіреності)
представника відповідача - не з'явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Миколаївської міжрайонної державної податкової інспекції Одеської області Державної податкової служби до Житлово-комунального господарства Миколаївської селищної ради Одеської області про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
До суду звернулась Миколаївська міжрайонна державна податкова інспекція Одеської області Державної податкової служби з адміністративним позовом до Житлово-комунального господарства Миколаївської селищної ради Одеської області про стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 22570,61 грн.
Представник позивача адміністративний позов підтримав, на заявлених вимогах наполягав з підстав, викладених у позові, оскільки за відповідачем рахується заборгованість, яка залишається не погашеною.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, час та місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином та завчасно (аркуші справи 39, 41-43), а тому справу розглянуто за його відсутності.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.
Житлово-комунальне господарство Миколаївської селищної ради Одеської області зареєстровано 05.09.2001 року Миколаївською районною державною адміністрацією Одеської області та на обліку як платник податків знаходиться у Миколаївській міжрайонній державній податковій інспекції Одеської області Державної податкової служби (аркуш справи 7, 9).
За відповідачем рахується заборгованість на доходи фізичних осіб у розмірі 22570,61 грн., яка станом на теперішній час не погашена.
Зазначена заборгованість виникла в результаті не сплати самостійно визначеного відповідачем податку на доходи фізичних осіб, що встановлено документальною позаплановою виїзною перевіркою Житлово-комунального господарства Миколаївської селищної ради Одеської області з питань повноти обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб з доходів у вигляді заробітної плати, та повноти виплати доходів у вигляді заробітної плати за період з 01.10.2009 року по 31.07.2012 року, за результатами якої складено акт №125/17-103/31640552 від 10.09.2012 року (аркуші справи 16-24).
Відповідно до п.п.168.1.1, 168.1.2, 168.1.5 п.168.1 ст.168 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.
Згідно із п.п.168.4.6 п.168.4 ст.168 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року контроль за правильністю та своєчасністю сплати податку здійснює орган державної податкової служби за місцезнаходженням юридичної особи або її відокремленого підрозділу та відповідно до п.п.168.4.7 п.168.4 ст.168 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року відповідальність за своєчасне та повне перерахування сум податку до відповідного бюджету несе юридична особа або її відокремлений підрозділ, що нараховує (виплачує) оподатковуваний дохід.
Відповідно до п. 36.1 ст. 36 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Згідно із п. 36.5 ст. 36 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Відповідно до п.п. 16.1.3, 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно із п.п 4.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року податковим боргом є сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Таким чином відповідач повинен був сплатити суму заборгованості податку на доходи фізичних осіб, яка визначена ним самостійно у сумі 22570,61 грн.
Слід зазначити, що за результатами перевірки з питань повноти обчислення та своєчасності внесення відповідачем до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб з доходів у вигляді заробітної плати, та повноти виплати доходів у вигляді заробітної плати за період з 01.10.2009 року по 31.07.2012 року, податковим органом на суму самостійно визначеного зобов'язання нараховано грошове зобов'язання на суму 7881,08 грн., яке було сплачено відповідачем у повному обсязі, що свідчить про його згоду з наявною заборгованістю та виявленими перевіркою порушень щодо її сплати.
Відповідно до п. 20.1.28 ст. 20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI органи державної податкової служби мають право: застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Враховуючи вищевикладене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Миколаївської міжрайонної державної податкової інспекції Одеської області Державної податкової служби обґрунтовані, відповідають вимогам чинного законодавства, у зв'язку з чим підлягають задоволенню повністю.
Відповідно до приписів ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 69-71, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Миколаївської міжрайонної державної податкової інспекції Одеської області Державної податкової служби до Житлово-комунального господарства Миколаївської селищної ради Одеської області про стягнення заборгованості з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 22570,61 грн. - задовольнити повністю.
Стягнути з Житлово-комунального господарства Миколаївської селищної ради Одеської області (код ЄДРПОУ 31640552) заборгованість з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 22570,61 грн. на р/р №33217800700347, ГУДКСУ в Одеській області, отримувач платежу УДКСУ у Миколаївському районі Одеської області, код ЄДРПОУ 37958466, МФО банку отримувача 828011, код платежу 11010101.
Постанова набирає законної сили у порядку ст. 254 КАС України.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга на постанову подається до Одеського окружного адміністративного суду, та одночасно її копія надсилається до Одеського апеляційного адміністративного суду.
Повний текст постанови складено та підписано 25 березня 2013 року.
Суддя Л.І. Свида
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2013 |
Оприлюднено | 27.03.2013 |
Номер документу | 30200709 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні