Постанова
від 21.03.2013 по справі 805/2578/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 березня 2013 р. Справа №805/2578/13-а

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецькій окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стойки В.В., при секретарі Мангуш З.В., за участю представників: позивача - Гнатенка А.В., відповідача - не з'явилися, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного підприємства «Будальп» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1360,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Приватного підприємства «Будальп» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1360,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідач має заборгованість у розмірі 1360,00 грн., яка виникла у зв'язку з несплатою відповідачем фінансових санкцій згідно постанов про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 27.06.2012 року; за № 145-ДО-1-Е в сумі 680,00 грн. за нерозміщення інформації; за № 144-ДО-1-Е в сумі 680,00 грн. за не опублікування інформації. Таким чином, позивач просить у судовому порядку стягнути з відповідача фінансові санкції у розмірі 1360,00 грн.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтвердив, просив задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, заперечень на позов та заяву про розгляд справи без його участі не направив, про дату та час проведення судового засідання був повідомлений належним чином.

Відповідно до ст. 128 КАС України, суд визнав можливим розглянути справу за відсутності представника відповідача та на підставі наявних в ній доказів.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив.

Приватне підприємство «Будальп» зареєстроване у якості юридичної особи, ідентифікаційний код 33111875, місцезнаходження: 91033, м. Луганськ, вул. Днєпровская, 47.

Судом з матеріалів справи встановлено, що Донбаським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку проведено перевірку ПП «Будальп», за результатами якої складено:

- акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 14 червня 2012 року № 144-ДО-1-Е, яким встановлено, що підприємство порушило вимоги ст. 41 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 гл. 3 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року №1591, а саме не розкрило шляхом опублікування у офіційному друкованому виданні інформацію щодо зміни складу посадових осіб емітента від 30.01.2012 року, яка опубліковується в офіційному друкованому виданні протягом п'яти робочих днів після дати вчинення дії.

14 червня 2012 року позивачем прийнято постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою розгляд справи призначено на 27 червня 2012 року.

За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів прийнято постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 27 червня 2012 року № 144-ДО-1-Е, якою на підставі п. 14 ст. 8, ст.ст. 9, 11, 12 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», п. 5 розділу ІІ , п.п. 1,4 розділу VII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 року № 2272 накладено штраф у розмірі 680 грн.

- акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 14 червня 2012 року № 145-ДО-1-Е, яким встановлено, що підприємство порушило вимоги ст. 41 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 гл. 3 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року №1591, а саме не розмістило у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - стрічці новин у встановлені законодавством строки інформацію щодо зміни складу посадових осіб емітента від 30.01.2012 року.

14 червня 2012 року позивачем прийнято постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою розгляд справи призначено на 27 червня 2012 року.

За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів прийнято постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 27 червня 2012 року № 145-ДО-1-Е, якою на підставі п. 14 ст. 8, ст.ст. 9, 11, 12 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», п. 5 розділу ІІ , п.п. 1,4 розділу VII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 року № 2272 накладено штраф у розмірі 680 грн.

Згідно копії фіскального чеку УКРПОШТИ та списку на відправлення рекомендованої кореспонденції, зазначені постанови про накладення санкції за порушення на ринку цінних паперів були відправлені відповідачу 04.07.2012 р.

У визначений законом час штраф сплачено не було.

Згідно ч.1 ст.39 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", розкриття інформації на фондовому ринку здійснюється емітентами цінних паперів шляхом: розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; подання її до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до ст. 41 вказаного Закону встановлено, що особлива інформація про емітента - інформація, до якої належать відомості про зміну складу посадових осіб емітента.

Строки, порядок і форми розкриття особливої інформації про емітента та додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Особлива інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом шляхом:

- розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;

- опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- розміщення на власному веб-сайті.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття особливої інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.

Пунктом 1 гл. 3 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 року №1591, встановлено, що розкриття особливої інформації має здійснюватись шляхом оприлюднення у стрічці новин, опублікування в офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії.

Розкриття особливої інформації здійснюється у такі строки:

- у стрічці новин - протягом одного робочого дня після дати вчинення дії, але не пізніше 10.00 години другого робочого дня після дати вчинення дії;

- в офіційному друкованому виданні - протягом п'яти робочих днів після дати вчинення дії;

- подання до Комісії - протягом десяти робочих днів після дати вчинення дії.

Спірними постановами позивача виявлені наступне порушення вимог законодавства: не опублікування та не розміщення емітентом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку інформації у офіційному друкованому виданні та у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - стрічці новин.

Відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів встановлена статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні».

Так, згідно цієї норми Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема:

- неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації -

у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, -

у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

- нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів -

у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, -

у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

- неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку -

у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, -

у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Штрафи, накладені Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.

Оскільки відповідач порушив вимоги законодавства в сфері ринку цінних паперів та фондового ринку, тому контролюючий орган правильно наклав на нього штрафи в порядку та розмірах, що відповідають вимогам законодавства.

Крім того, постановою Донецького окружного адміністративного суду від 20 листопада 2012 року у задоволенні позовних вимог Приватного підприємства «Будальп» до Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання недійсними та скасування постанов про накладання санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 27 червня 2012 року № 143-ОД-1-Е, 144-ОД-1-Е, 145-ОД-1-Е відмовлено в повному обсязі.

Виходячи з наведеного та вимог законодавства несплачена сума штрафу підлягає стягненню з відповідача в судовому порядку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, що спростували б доводи позивача, відповідач суду не надав, а отже позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Беручи до уваги те, що сума податкового боргу відповідачем у встановлені законодавством строки не сплачена, наявність вказаної заборгованості підтверджена матеріалами справи, доказів погашення відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд дійшов висновку що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158 - 163 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного підприємства «Будальп» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1360,00 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства «Будальп» в доход Державного бюджету України (відділення Державного казначейства в м. Донецьку на р/р 31110106700004, код за ЄДРПОУ 38033949, банк отримувач - Головне управління Державної казначейської служби у Донецькій області, МФО банку 834016, код платежу 21081100) фінансову санкцію у розмірі 1360 (одна тисяча триста шістдесят) гривень згідно Постанов про накладення санкції за порушення на ринку цінних паперів № 144-ДО-1-Е, № 145-ДО-1-Е від 27 червня 2012 року.

Вступну та резолютивну частини постанови виготовлено у нарадчій кімнаті і проголошено в присутності представника позивача 21 березня 2013 року. Повний текст постанови виготовлений 25 березня 2013 року.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги.

В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, з подачею копій апеляційної скарги відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Суддя Стойка В. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.03.2013
Оприлюднено01.04.2013
Номер документу30207307
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2578/13-а

Постанова від 21.03.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В. В.

Ухвала від 01.03.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В. В.

Ухвала від 01.03.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В. В.

Ухвала від 28.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Стойка В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні