КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 2а-15438/12/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Шулежко В.П. Суддя-доповідач: Твердохліб В.А.
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 березня 2013 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Твердохліб В.А.,
суддів Троян Н.М., Бужак Н.П.,
за участю секретаря Погребняк М.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Києві апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 січня 2013 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рудекс» до Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Рудекс» (далі - Позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва із позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби (далі - Відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 30.10.2012 року №0011352208 та №0011342208.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 січня 2013 року адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням, Відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та постановити нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.
В апеляційній скарзі апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи по суті.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що Позивач зареєстрований Печерською районною у м.Києві державною адміністрацією 17.04.2002 року за №10701050001006181 (код ЄДРПОУ 31991879).
23.04.2002 року Позивача взято на податковий облік Відповідачем за №29071.
Згідно свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 11.04.2005 року №37681793 Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість.
Відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку Позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських відносин з ТОВ «РІП» (код за ЄДРПОУ 32163147), ТОВ «Ціррус ЛТД» (код за ЄДРПОУ 37027720), ТОВ «ТПК Салтіс» (код за ЄДРПОУ 37146414), ТОВ «НП Сомет» (код за ЄДРПОУ 37027735), ТОВ «Фелікс Ко» (код за ЄДРПОУ 37208889) та ТОВ «СП ЕТО» (код за ЄДРПОУ 33696460) за період з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року, за результатами якої від 17.10.2012 року складено акт №864/22-8/31991879.
В ході перевірки контролюючим органом виявлені порушення Позивачем п.3.1 ст. 3, п.5.1, пп.5.3.9 п.5.3 ст.5, пп.11.2.1 п.11.2 ст.11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» за період з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року, внаслідок чого Позивачем занижено податок на прибуток всього у сумі 508 264,00 грн., в тому числі по періодах: ІІ-й квартал 2010 року - 230,00 грн.; ІІІ-й квартал 2010 року - 5 758,00 грн.; ІV-й квартал 2010 року - 448 443,00 грн.; І-й квартал 2011 року - 53 833,00 грн.; пп.7.2.3, п.п.7.2.6 п.7.2, пп.7.4.5 п.7.4 , в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму у сумі 406 111,00 грн., в тому числі за: травень 2010 року на 184,00 грн.; липень 2010 року на 2 052,00 грн.; серпень 2010 року на 2 554,00 грн.; жовтень 2010 року на 335 831,00 грн.; листопад 2010 року на 21 545,00 грн.; грудень 2010 року на 878,00 грн.; березень 2011 року 43 067,00 грн.
Позивач за період з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року перебував у фінансово-господарських взаємовідносинах з ТОВ «РІП».
ТОВ «РІП» виписало податкову накладну №39 від 31.03.2011 на суму 258 400,00 грн., в тому числі ПДВ 43 066,67 грн.
31.03.2011 року Позивачем сплачено ТОВ «РІП» суму 258 400,00 грн., в тому числі ПДВ 43 066,67,00 грн. за надані послуги по укладеному договору.
Відповідно до податкової звітності, поданої до органів державної податкової служби, ТОВ «РІП» не мало основних засобів, не декларувало амортизаційних відрахувань та відповідно додаток К1 до декларації з податку на прибуток підприємств до податкової інспекції не подавало.
Згідно пояснень засновника та директора ТОВ «РІП» ОСОБА_2 він в лютому 2011 року зареєстрував на своє ім'я ТОВ «РІП» за грошову винагороду без мети здійснення фінансово-господарської діяльності, жодних документів, які стосуються фінансово-господарських взаємовідносин та діяльності ТОВ «РІП», він не підписував, жодного договору на виконання робіт, надання послуг, податкові декларації тощо, від імені директора ТОВ «РІП» з іншими підприємствами він не підписував. печаткою ТОВ «РІП» не користувався, де знаходиться підприємство та бухгалтерські документи та хто виконує та веде фінансово-господарську діяльність ТОВ «РІП» йому не відомо.
Згідно протоколу допиту свідка ОСОБА_3, головного бухгалтера ТОВ «РІП» вказана особа не здійснювала господарську діяльність на підприємстві ТОВ «РІП», будь-якого відношення до даного підприємства не має, розрахунковий рахунок на території України не відкривала, будь-яке підприємство не реєструвала, податкові угоди та інші реєстраційні документи ніколи не підписувала, печатки та штампи не замовляла та письмове доручення на ТОВ «РІП» ніколи не давала.
Декларації з податку на додану вартість за період березень-травень 2011 року підписані ОСОБА_2
За період з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року Позивач мав фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «Ціррус ЛТД».
Вказаним підприємством видано Позивачу податкову накладну №7 від 11.05.2010 року на суму 1 102,40 грн., в тому числі ПДВ 183,73 грн.
19.07.2010 року Позивачем сплачено ТОВ «Ціррус ЛТД» суму 1 102,40 грн., в тому числі ПДВ 183,73 грн. за два бутилі фреона R-22 (балон 13,6 кг).
Відповідно до податкової звітності, поданої до органів державної податкової служби, ТОВ «Ціррус ЛТД» не мало основних засобів, не декларувало амортизаційних відрахувань та відповідно додаток К1 до декларації з податку на прибуток підприємств до податкової інспекції не подавало.
Відповідно до протоколу допиту свідка ОСОБА_4 на початку 2010 року незнайомий чоловік запропонував їй тимчасово оформити на неї фірму за грошову винагороду, на що вона погодилась. Фактично фінансово-господарською діяльністю ТОВ «Ціррус ЛТД» вона не займалася, документів щодо господарської діяльності не формувала та не підписувала, корпоративних прав учасника товариства не набувала, місце розташування ТОВ «Ціррус ЛТД», фінансово-господарська та податкова документація їй не відомо.
За період діяльності з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року Позивач мав фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «ТПК «Салтіс».
29.09.2010 року між ТОВ «ТПК «Салтіс» та Позивачем укладено договір №18 на суму 614 120,00 грн. в тому числі ПДВ 102 353,33 грн.
За даними декларації з податку на прибуток основні засоби у ТОВ «ТПК «Салтіс» відсутні. Рядки 01.2 "приріст балансової вартості запасів", 04.02 "прибуток балансової вартості запасів", 04.10 "Витрати на поліпшення основних фондів" та 07 "Сума амортизаційних відрахувань" декларацій з податку на прибуток підприємства прокреслені.
За період діяльності з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року Позивач мав фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «Фелікс Ко».
Проте, відповідно до податкової звітності, поданої до органів державної податкової служби, ТОВ «Фелікс Ко» не мало основних засобів, не декларувало амортизаційних відрахувань та відповідно додаток К1 до декларації з податку на прибуток підприємств до податкової інспекції не подавало.
Згідно протоколу допиту свідка ОСОБА_5, який є керівником та засновником підприємства, незнайома особа запропонувала йому за грошову винагороду відкрити на його ім.»я фірму. ОСОБА_5 надав цій особі копію паспорта и ідентифікаційного коду. Місцезнаходження підприємства йому не відоме.
За період з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року Позивач мав фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «НП Сомет».
Відповідно до податкової звітності, поданої до органів державної податкової служби, ТОВ «НП Сомет» не мало основних засобів, не декларувало амортизаційних відрахувань та відповідно додаток К1 до декларації з податку на прибуток підприємств до податкової інспекції не подавало.
22.03.2011 року ТОВ «НП Сомет» знято з обліку за №10741070006036057 та скасовано державну реєстрацію №13561170010001411 від 23.11.2011 року.
У підтвердження законності включення до податкового кредиту сум ПДВ та формування валових витрат по взаємовідносинам з ТОВ «ТПК Салтіс» (код ЄДРПОУ 37146414), ТОВ «РІП» (код за ЄДРПОУ 32163147), ТОВ «Ціррус ЛТД» (код за ЄДРПОУ 37027720), ТОВ «НП Сомет» (код за ЄДРПОУ 37027735), ТОВ «Фелікс Ко» (код за ЄДРПОУ 37208889), ТОВ «СП ЕТО» (код за ЄДРПОУ 33696460) за період з 01.01.2010 року по 31.03.2012 року Позивач надано суду копії первинних документів.
09.10.2010 року між Позивачем та ТОВ «ТПК «Салтіс» укладено договір №25, за умовами якого ТОВ «ТПК «Салтіс» зобов'язалося передати у власність Позивача кондиціонери, а Позивач - оплатити поставлений товар. Загальна сума договору складає 794 556,00 грн.
На виконання умов вказаного договору виписано видаткові накладні №241 від 20.10.2010 року на суму 467 388,00 грн., №243 від 11.01.2011 року на суму 139 692,00 грн., №239 від 20.10.2010 року на суму 187 476,00 грн., а всього на суму 794 556,00 грн., а також податкові накладні №241 від 18.10.2010 року на суму 244 142,00 грн., №243 від 20.10.2010 року на суму 293 092,00 грн., №239 від 15.10.2010 року на суму 257 322,00 грн., а всього на суму 794 556,00 грн.
Крім того, між сторонами укладені господарські договори в спрощений спосіб на підставі рахунків-фактури:
№5 від 25.08.2010 року, згідно якого передано у власність Позивача піч газову, термостат, фільтра повітряні, зволожувач повітря на суму 17 616,00 грн. (поставка товару підтверджується видатковою накладною №5 від 25.08.2010 року на суму 17 616,00 грн., податковою накладною №1 від 25.08.2010 року на суму 17 616,00 грн.;
№35 від 08.10.2010 року, згідно якого поставлено Позивачу піч газова - 1шт. на суму 14 122,00 грн. (поставка товару підтверджується видатковою накладною №236 від 08.10.2010 року, податковою накладною №236 від 08.10.2010 року на суму 14 112,00 грн.;
№19 від 23.09.2010 року, згідно якого поставлено Позивачу товару на суму 21 480,00 грн., що підтверджується податковою накладною №30 від 24.09.2010 року, видатковою накладною №30 від 24.09.2010 року на суму 21 480,00 грн.;
№84 від 20.10.2010 року на суму 3 700,80 грн., щодо поставки вентиля та двигуна, що підтверджується видатковою накладною №244 від 20.10.2010 року та податковою накладною №244 від 20.10.2010 року.
29.09.2010 року між сторонами укладено договір №18 про постачання кондиціонерів на суму 614 420,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №235 від 27.10.2010 року на суму 614 420,00 грн., податковою накладною №235 від 04.10.2010 року на суму 614 420,00 грн.
12.10.2011 року між Позивачем та ТОВ «ТПК «Салтіс» укладено договір №26, за умовами якого ТОВ «ТПК «Салтіс» зобов'язувалось передати у власність Позивача кондиціонер RUUD VKKB-A 180 NM29EFS вартістю 717 600,00 грн.
На виконання умов вказаного договору виписано видаткову накладну №447 від 01.11.2010 року та податкову накладну №447 від 01.11.2010 року на суму 129 400,00 грн., податкову накладну №245 від 20.10.2010 року на суму 50 000,00 грн., податкову накладну №240 від 15.10.2010 року на суму 151 200,00 грн. та податкову накладну №237 від 12.10.2010 року на суму 387 000,00 грн.
Оплата підтверджується банківськими виписками №11 від 06.09.2010 року, 22.09.2010 року, 04.10.2010 року, 07.10.2010 року, 12.10.2010 року, 15.10.2010 року, 08.10.2010 року, 20.10.2010 року, №1 від 23.11.2010 року, 24.11.2010 року, 29.11.2010 року, 09.12.2010 року.
В подальшому товар придбаний у ТОВ «ТПК «Салтіс» поставлено іншим контрагентам Позивача, а саме:
СПД ОСОБА_6 на підставі рахунку-фактури №СФ-0000096 від 02.08.2010 року поставлено фільтр д/кондиціонеру та зволожувач повітря на загальну суму 6 442,80 грн., що підтверджується видатковою накладною № РН-0000010 від 26.08.2010 року, податковою накладною №75 від 12.08.2010 року;
ПП «Фірма ТЕД» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000122 від 05.10.2010 року поставлено піч газову, термостат на загальну суму 15 960,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000013 від 08.10.2010 року, податковою накладною №93 від 06.10.2010 року, довіреністю №17 від 08.10.2010 року;
ТОВ «ПОПОННЕ ТРАУЗЕС ФЕКТОРІ» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000110 від 10.09.2010 року поставлено піч газову на суму 24 332,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000018 від 15.12.2010 року, податковою накладною №85 від 17.09.2010 року, довіреність №941222 від 14.12.2010 року;
ТОВ «Мегатекс» на підставі договору №01/10/10 від 01.10.2010 року поставлено кондиціонер даховий канального типу на суму - 620 000,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000014 від 27.10.2010 року, податковою накладною №88 від 01.10.2010 року, платіжним дорученням №24677 від 01.10.2010 року, довіреністю №1898 від 06.11.2010 року;
ТОВ «СНВК «ЮПІТЕР» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000134 від 19.10.2010 року виконано роботи по заміні вентиля, двигуна, встановлено обладнання, матеріали: вентиль газовий, двигун викиду продуктів згорання на суму 4 750,00 грн., що підтверджується актом здачі-прийняття робіт №201001 від 20.10.2010 року, податковою накладною №107 від 20.10.2010 року;
ТОВ «НПЦ «Екологія» на підставі договору №07/10/10 від 07.10.2010 року поставлено кондиціонер, термостат двоступеневий, клапан забору зовнішнього повітря на загальну суму 149 566,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000001 від 11.01.2011 року, податковою накладною №105 від 19.10.2010 року, додатком до податкової накладної, податковою накладною №97 від 11.10.2010 року, додатком до податкової накладної, рахунком-фактурою №СФ-0000127 від 11.10.2010 року на суму 49 169,00 грн., та рахунком-фактурою №СФ-0000124 від 07.10.2010 року на суму 100 396,00 грн., податковою накладною №115 від 26.11.2010 року, додатком до податкової накладної, довіреністю №5 від 11.01.2011 року;
ТОВ «НПЦ «Екологія» на підставі договору №06/10/10 від 06.10.2010 року поставлено кондиціонер, термостат двоступеневий, клапан забору зовнішнього повітря на загальну суму 654 372,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000015 від 20.10.2010 року, податковою накладною №104 від 19.10.2010 року, додатком до податкової накладної, податковою накладною №100 від 15.10.2010 року, додатком до неї, податковою накладною №96 від 08.10.2010 року, додатком до неї, рахунком-фактурою №СФ-0000128 від 11.10.2010 року на суму 540 340,00 грн., рахунком-фактурою №СФ-0000123 від 07.10.2010 року на суму 114 032,00 грн., рахунком-фактурою №СФ-0000132 від 15.10.2010 року на суму 300 000,00 грн., довіреністю №375 від 20.10.2010 року.
Факт проведення оплати підтверджується банківськими виписками від 15.10.2010 року, 08.10.2010 року та 20.10.2010 року.
Між Позивачем та ТОВ «НП Сомет» укладено у спрощений спосіб господарські договори на підставі рахунку-фактури №7120150 від 13.08.2010 року про поставку Позивачу зовнішнього блоку кондиціонеру та термостату на суму 15 326,40 грн., що підтверджується видатковою накладною №7120150 від 13.08.2010 року та податковою накладною №265 від 13.08.2010 року; рахунку-фактури №7120026 від 19.07.2010 pоку про поставку Позивачу печі газової, термостату, магнітного пускача на суму 12 311,20 грн., що підтверджується видатковою накладною №147 від 19.07.2010 року та податковою накладною №147 від 19.07.2010 року.
Факт проведення оплати підтверджується банківськими виписками від 13.08.2010 року, 21.08.2010 року, 06.09.2010 року та 22.09.2010 року.
В подальшому товар придбаний у ТОВ «НП Сомет» поставлено покупцям Позивача:
СПД - ОСОБА_6 на підставі рахунку-фактури №СФ-0000092 від 30.07.2010 року поставлено піч газову, термостат одноступеневий на загальну суму 11 464,80 грн., що підтверджується видатковою накладною № РН-0000011 від 26.08.2010 року, податковою накладною №74 від 12.08.2010 року;
ТОВ «Атлетичний клуб» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000100 від 05.08.2010 року поставлено термостат одноступеневий на суму 2 469,60 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000009 від 26.08.2010 року, податковою накладною №78 від 21.08.2010 року, довіреністю серія ЯПМ №855232 від 25.08.2010 року;
ТОВ «СНВК «ЮПІТЕР» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000103 від 17.08.2010 року виконано роботи по демонтажу, монтажу, пусконалагоджуванню зовнішнього блоку кондиціонеру, встановлено зовнішній блок кондиціонеру канального на загальну суму 15 321,60 грн., що підтверджується актом здачі-прийняття робіт № 300801 від 30.09.2010 року, податковою накладною №76 від 17.08.2010 року;
ПАТ «Українська Страхова Компанія «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000087 від 20.07.2010 року виготовлено роботи щодо заміни магнітного пускателя, ременя встановлено магнітний пускатель, ремень клиновий на загальну суму 1 090,00 грн., що підтверджується актом здачі-прийняття робіт №220701 від 22.07.2010 року, податковою накладною №65 від 21.07.2010 року, податковою накладною №65/ЗЦ від 21.07.2010 року;
ТОВ «Інноваційне Машинобудування» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000086 від 14.07.2010 року поставлено піч газову, термостат одноступеневий на суму 12 420,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №0РН-0000007 від 19.07.2010 року, податковою накладною №64 від 16.07.2010 року, довіреністю №20 від 16.07.2010 року.
Факт проведення оплати підтверджується банківськими виписками від 13.01.2011 року, 23.02.2010 року та 07.10.2010 року.
Між Позивачем та ТОВ «Ціррус ЛТД» укладено договір в спрощений спосіб на підставі ст.181 Господарського кодексу України.
На підставі рахунку-фактури №7 від 11.05.2010 року ТОВ «Ціррус ЛТД» передало у власність Позивача фреон R-22 (балл 13,6 кг.) вартістю 1 102,40 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000005 від 11.05.2010 року, податковою накладною №7 від 11.05.2010 року на суму 1 102,40 грн.
Факт проведення оплати підтверджується банківськими виписками від 19.07.2010 року.
В подальшому товар, придбаний у ТОВ «Ціррус», поставлено ТОВ «Атлетичний клуб». На підставі рахунку-фактури №СФ-0000075 від 30.06.2010 року виконано роботи щодо заправки кондиціонеру на суму 1 456,00 грн., що підтверджується актом №260801 від 26.08.2010 року, податковою накладною №79 від 21.08.2010 року.
Між Позивачем та ТОВ «Феліс Ко» укладено договір в спрощений спосіб на підставі ст.181 Господарського кодексу України.
Згідно рахунку-фактури №85 від 02.12.2010 року ТОВ «Феліс Ко» передало у власність Позивача термостат двухступеневий TSTATG 2200*C, ремень клиновий L1650, плату керування розпалювачем GOODMAN B1282625, вентиль газовий GOODMAN B1172607, датчик контролю полум'я для пічки GOODMAN B1172607, реле перегріву GOODMAN B13709-12 на загальну суму 5 270,00 грн.
Факт поставки вказаного товару підтверджується видатковою накладною №225 від 02.12.2010 року, податковою накладною №225 від 02.12.2010 року на вказану суму.
Факт проведення оплати підтверджується банківськими виписками від 09.12.2010 року.
В подальшому товар, придбаний у ТОВ «Феліс Ко», поставлено:
- ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000147 від 01.12.2010 року Позивачем проведені роботи щодо встановлення ременю клинового та запуск на зимовий режим опалення та кондиціонування на загальну суму 640,00 грн., що підтверджується актом №ОУ-081201 від 08.12.2010 року, податковою накладною №121 від 06.12.2010 року;
- ТОВ «СНВК «ЮПІТЕР» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000149 від 08.12.2010 року виконано роботи по заміні обладнання та поставлено товар ремень клиновий, плата, вентиль газовий, датчик контролю для пічки на загальну суму 5 282,00 грн., що підтверджується актом №ОУ-091201 від 09.12.2010 року, податковою накладною №122 від 08.12.2010 року;
- ТОВ «СНВК «ЮПІТЕР» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000146 від 01.12.2010 року поставлено термостат двоступеневий на загальну суму 1 584,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000016 від 02.12.2010 року, податковою накладною №116 від 01.12.2010 року;
- ТОВ «Евротермінал 2004» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000150 від 09.12.2010 року поставлено реле перегріву на суму 440,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №РН-0000017 від 09.12.2010 року, податковою накладною №123 від 09.12.2010 року, довіреністю серія ЯПБ №158241 від 09.12.2010 року;
- ТОВ «Евротермінал 2004» на підставі рахунку-фактури №СФ-0000135 від 01.11.2010 року проведені роботи по заміні вентиля, встановлено реле разрядження, вентиль газовий на суму 3 773,10 грн., що підтверджується актом №051101 від 05.11.2010 року, податковою накладною №110 від 02.11.2010 року.
Факт оплати підтверджується банківськими виписками від 13.01.2011 року, 23.02.2010 року, 07.10.2010 року, 06.09.2010 року, 21.08.2010 року, 09.12.2010 року.
24.03.2011 року між Позивачем та ТОВ «Ш-БУД-КИЇВ» укладено договір №24-01, за умовами якого ТОВ «Ш-БУД-КИЇВ» зобов'язувалось виконати роботи по очищенню повітроводів системи опалювання, кондиціонування і вентиляції в конференц-залах і павільйону №2 ЗАТ «Центр агропромислових технологій», вартість робіт складає 258 400,00 грн.
31.03. 2011 року між Позивачем, ТОВ «Ш-БУД-КИЇВ» та ТОВ «РІП» укладено договір №2 від 31.03.2011 року про переведення боргу, згідно умов якого ТОВ «Ш-БУД-КИЇВ» переводить борг, що виник на підставі договору №24-01 від 24.03.2011 року на ТОВ «РІП».
Виконання договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт №49 від 31.03.2011 року та податковою накладною №39 від 31.03.2011 року, а факт оплати підтверджується відповідними банківськими виписками.
Роботи передбачені договором №24-01 від 24.03.2011 року проведені для ЗАТ «Центр агропромислових технологій» на підставі договору №25/03/10 від 25.03.2010 року на суму 265 730,68 грн., що підтверджується актом №033104 від 31.03.2010 року, податковою накладною №27 від 25.03.2010 року, протоколом погодження ціни, специфікацією №1.
11.01.2011 року між Позивачем та ТОВ «СП ЕТО» укладено договір №02пнр щодо проведення технічного обслуговування, на виконання умов якого підписано акт здачі-прийняття робіт №14 від 18.01.2011 року щодо пусконаладжування двох пічок газових GOODMAN GPG на суму 7 200,00 грн., та виписано податкову накладну №14 від 18.01.2011 року на суму 7 200,00 грн.
02.11.2010 року між Позивачем та ТОВ «СП ЕТО» укладено договір №2-то, на виконання умов якого сторонами виписано акт №ОУ-12 від 28.01.2011 року щодо технічного обслуговування обладнання, повітряного обладнання та кондиціонування на суму - 9 500,00 грн., та виписано податкову накладну №12 від 03.01.2011 року на суму 9 500. 00 грн.; акт №465 від 28.12.2010 року щодо технічного обслуговування обладнання повітряного опалення та кондиціонування на суму 9 500,00 грн., та виписано податкову накладну №465 від 09.12.2010 року на суму 9 500,00 грн.; акт №188 від 30.11.2010 року щодо технічного обслуговування обладнання повітряного опалення та кондиціонування на суму 9 500,00 грн., та виписано податкову накладну №188 від 04.11.2010 року на суму 9 500,00 грн.
19.10.2010 року між Позивачем та ТОВ «СП ЕТО» укладено договір №19-10-1 про надання послуг, за умовами якого контрагент Позивача мав надати послуги Позивачу щодо оренди автокрана та автопогрузчика, реконструкція дійсних дифузорів, роботи по монтажу/демонтажу кондиціонерів, пусконалагоджувальні роботи, встановлення обладнання та поставка кондиціонеру RUUD VKKB-A 180 NM29EFS - 4 шт. Загальна вартість послуг складає 828 398,60 грн.
Виконання умов вказаного договору підтверджується актом №ОУ-0078 від 15.11.2010 року на суму 828 398,60 грн., податковою накладною №65 від 22.10.2010 року на суму 306 000,00 грн., податковою накладною №64 від 21.10.2010 року на суму 400 000,00 грн., податковою накладною №78 від 22.10.2010 року на суму 122 398,60 грн.
27.12.2010р. між сторонами укладено договір №09-то, згідно умов якого ТОВ «СП ЕТО» мало виконати роботи щодо очистки газових теплообмінників в І кварталі 2011 року. Вартість робіт складає 18 500,00 грн.
Виконання робіт підтверджується актом №ОУ-13 від 24.01.2011 року на суму 18 500,00 грн., податковою накладною №13 від 13.01.2011 року на суму 18 500,00 грн.
Факт проведення оплати по вищезазначеним договорам підтверджується банківськими виписками від 20.10.2010 року, 04.11.2010 року, 04.02.2011 року, 23.02.2011 року, 25.03.2011 року.
В подальшому, товар (роботи/послуги) було поставлено іншим контрагентам Позивача, а саме:
ЗАТ «Центр Агропромислових Технологій»:
на підставі договору №16/01/09 від 16.01.2009 року надані роботи по очистці газових теплообмінників в І кварталі 2011 року на суму 19 980,00 грн., що підтверджується актом №280101 від 28.01.2011 року, рахунком-фактури №СФ-0000158 від 11.01.2011 року, податковою накладною №5 від 12.01.2011 року;
на підставі договору №29-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в січні 2011 року на суму 4 200,00 грн., що підтверджується актом №310101 від 31.01.2011 року, рахунком-фактури №СФ-0000157 від 11.01.2011 року, податковою накладною №4 від 12.01.2011 року;
на підставі договору №30-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в січні 2011 року на суму 4 200,00 грн., що підтверджується актом №310102 від 31.01.2011 року, рахунком-фактури №СФ-0000156 від 11.01.2011 року, податковою накладною №6 від 12.01.2011 року;
на підставі договору №31-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в січні 2011 року на суму 2 100,00 грн., що підтверджується актом №310103 від 31.01.2011 року, рахунком-фактури №СФ-0000155 від 11.01.2011 року, податковою накладною №7 від 12.01.2011 року;
на підставі договору №31-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в грудні 2010 року на суму 2 100,00 грн., що підтверджується актом №291203 від 29.12.2009 року, рахунком-фактурою №СФ-0000143 від 01.12.2009 року, податковою накладною №117 від 01.12.2010 року;
на підставі договору №31-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в грудні 2010 року на суму 2 100,00 грн., що підтверджується актом №301103 від 30.11.2010 року, рахунком-фактури №СФ-0000136 від 01.11.2010 року, податковою накладною №111 від 03.11.2010 року;
на підставі договору №29-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в грудні 2010 року на суму 4 200,00 грн., що підтверджується актом №291201 від 29.12.2010 року, рахунком-фактури №СФ-0000145 від 01.12.2010 року, податковою накладною №118 від 01.12.2010 року;
на підставі договору №29-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в грудні 2010 року на суму 4 200,00 грн., що підтверджується актом №301101 від 30.11.2010 року, рахунком-фактури №СФ-0000138 від 01.11.2010 року, податковою накладною №112 від 03.11.2010 року;
на підставі договору №30-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в грудні 2010 року на суму 4 200,00 грн., що підтверджується актом №291202 від 29.12.2010 року, рахунком-фактури №СФ-0000144 від 01.12.2010 року, податковою накладною №119 від 01.12.2010 року;
на підставі договору №30-ТО від 02.01.2009 року здійснено технічне обслуговування повітряного опалення та кондиціонування в листопаді 2010 року на суму 4 200,00 грн., що підтверджується актом №301102 від 30.11.2010 року, рахунком-фактури №СФ-0000137 від 01.11.2010 року,, податковою накладною №113 від 03.11.2010 року;
на підставі договору №11/10/10 від 11.10.2010 року в оренду автокран та автопогрузчик, реконструкція концентричних дифузорів, роботи по монтажу/демонтажу дахових кондиціонерів, пусконаладжувальні роботи, встановлення обладнання на загальну суму 1 584 516,00 грн., що підтверджується актом №151101 від 15.11.2010 року, рахунком-фактури №СФ-0000142 від 16.11.2010 року, податковою накладною №109 від 21.10.2010 року, додатком до неї, податковою накладною №108 від 20.10.2010 року з додатком, податковою накладною №106 від 19.10.2010 року з додатком, податковою накладною №101 від 14.10.2010 року з додатком, податковою накладною №99 від 11.10.2010 року з додатком, податковою накладною №114 від 15.11.2010 року з додатком.
Згідно з пп.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.
Підпунктом 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено, що не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).
Згідно ч.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факт здійснення господарської операції. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Складені контрагентами Позивача документи на виконання умов укладених договорів є первинними в розумінні ч.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», оформлені належним чином із зазначенням усіх обов'язкових реквізитів.
Згідно пп.7.3.1 п.7.3 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку;
або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.
Відповідно до пп.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.
Пунктом 5.1 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» встановлено, що валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь - яких витрат платника податку, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються таким платником податку для їх подальшого використання у власті господарській діяльності.
Згідно пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» не належать де складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачені правилами ведення податкового обліку.
Згідно ч.1 ст.204 ЦК України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Відповідно до ч.1 ст.215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається (ч.2 ст,215 ЦК України).
Частинами 1-3 статті 228 ЦК України встановлено, що правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.
Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.
Обов'язковість установлення умислу поширюється на визнання недійсними правочинів, вчинених із метою, що суперечить інтересам держави і суспільства.
В матеріалах справи відсутні докази про те, що укладені між Позивачем та його контрагентами угоди спрямовані на ухилення від сплати податків.
Відсутня будь-які відомості про те, що стосовно посадових осіб ТОВ «Рудекс» порушено кримінальну справу за фактами вчинення ними злочинів у сфері оподаткування та господарської діяльності.
Згідно ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» встановлено, що якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, були внесені до нього, то вони вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
На момент укладення і виконання договорів між Позивачем та його контрагентами останні були зареєстровані платниками податку на додану вартість.
З огляду на вказане, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції про правомірність формування Позивачем складу валових витрат та податкового кредиту з податку на додану вартість, а тому донарахування контролюючим органом податкових зобов'язань з податку на прибуток та податку на додану вартість є безпідставним.
Таким чином, колегія суддів дійшла висновку про обґрунтованість та правомірність рішення суду першої інстанції стосовно задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 30.10.2012 року №0011352208 та №0011342208.
Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи допущені порушення норм матеріального чи процесуального права, які передбачені ст.ст. 201, 202 КАС України.
З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, судове рішення постановлено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст.ст. 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Державної податкової служби залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 січня 2013 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, передбачені ст. 212 КАС України.
Головуючий суддя Твердохліб В.А.
Судді Троян Н.М.
Бужак Н.П.
Ухвала складена в повному обсязі 26 березня 2013 року.
Головуючий суддя Твердохліб В.А.
Судді: Троян Н.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.03.2013 |
Оприлюднено | 28.03.2013 |
Номер документу | 30239876 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Твердохліб В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні