ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України 14 лютого 2013 р. Справа №2а-13912/12/0170/26 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді ПетренкоВ.В., за участю секретаря Асєєвої Л.О., розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в Білогірському районі АР Крим до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інсант-2007» про стягнення, за участю представників сторін: від позивача – не з'явився; від відповідача – не з'явився. Суть спору: Управління Пенсійного фонду України в Білогірському районі АР Крим (далі – позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративнім позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інсант-2007» (далі – відповідач) про стягнення заборгованості по штрафним санкціям та пені у розмірі 9276,25 грн. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 11.12.2012 року позовну заяву залишено без руху. Позивачем у встановлений судом строк були усунені недоліки позовної заяви. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 15.01.2013 року відкрито провадження в адміністративній справі. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 15.01.2013 року закінчено підготовче провадження та справу призначено до судового розгляду. Позивач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про день, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить звіт про відправку електронною поштою (а.с.46), надав клопотання про розгляд справи за його відсутності (а.с.41). Відповідач у судове засідання не з'явився, про день, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином через рекомендоване повідомлення поштою, але повідомлення повернулось з відміткою “за закінченням терміну зберігання” (а.с.47,48), так відповідно до ст.37 КАС України особа, яка відмовилась одержати повістку, вважається такою, що її повідомлено про дату, час і місце судового засідання. Клопотань, заперечень на позов не надав, про поважність причин неприбуття у судове засідання суду не повідомив. Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі статті 128 КАС України розглядати справу за відсутністю представників позивача та відповідача. Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд ВСТАНОВИВ: Згідно з частиною 1 статтю 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції – переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Пунктом 7 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено коло суб'єктів владних повноважень, до яких віднесено орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Як свідчать матеріали справи, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інсант-2007» зареєстровано у якості юридичної особи 31.03.2008 року Білогірською районною державною адміністрацією АР Крим, що підтверджується Довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (а.с.5) та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (а.с.6). З матеріалів справи вбачається що, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інсант-2007» взято на облік як платник страхових внесків в Управлінні Пенсійного фонду України в Білогірському районі АР Крим. Спеціальним Законом, що визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов'язкового державного соціального страхування є Закон України “Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” від 08.07.2010 року №2464-VI (далі – Закон № 2464), який набрав чинності з 01.01.2011 року. Відповідно до п.2 ч.1 ст.1 Закону №2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) – консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. Пунктом 1 ч. 1 ст. 4 Закону № 2464 передбачено, що платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно – правовими договорами (крім цивільно – правового договору, укладеного з фізичною особою –підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організації, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. Відповідно до п.п.1,4 ч.2 ст.6 Закону №2464 платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики. Згідно з ч.8 ст.9 Закону №2464 платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Базовим звітним періодом для виду платника, до якого відноситься відповідач, є календарний місяць. Згідно п. 2 ч. 11 статті 25 Закону України № 2464 територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум На підставі п. 2 ч. 11 статті 25 Закону України № 2464 за несвоєчасну сплату єдиного внеску рішеннями № 306 від 19.10.2012 року відповідачу нараховані штрафні санкції у розмірі 1779,68 грн. та пеня у розмірі 3007,66 грн. (а.с.31), № 307 від 19.10.2012 року відповідачу нараховані штрафні санкції у розмірі 645,95 грн. та пеня у розмірі 904,33 грн. (а.с.28), № 308 від 19.10.2012 року відповідачу нараховані штрафні санкції у розмірі 767,66 грн. та пеня у розмірі 836,75 грн. (а.с.29), № 309 від 19.10.2012 року відповідачу нараховані штрафні санкції у розмірі 749,56 грн. та пеня у розмірі 584,66 грн. (а.с.30), усі вказані рішення отримані відповідачем 24.10.2012, що підтверджується відміткою на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.28-31). Відповідно до п.7 ст.13 Закону №2464 Пенсійний фонд та його територіальні органи мають право стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску. Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника (ч.12 ст.9 Закону №2464). Згідно п. 14. статті 25 Закону України № 2464 суми пені та штрафів, передбачених цим Законом, підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти робочих днів після надходження відповідного рішення. Відповідно до п. 15 статті 25 Закону України № 2464 рішення територіального органу Пенсійного фонду про нарахування пені та/або застосування штрафів, передбачених частинами одинадцятою і дванадцятою цієї статті, є виконавчим документом. Суми штрафів та нарахованої пені, застосованих за порушення порядку та строків нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску, стягуються в такому самому порядку, що і суми недоїмки із сплати єдиного внеску. Відповідач у порядку, передбаченому ст.71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості зі сплати штрафних санкцій та пені у розмірі 9276,25 грн., або оскарження рішення територіального органу Пенсійного фонду про застосування фінансових санкцій. Враховуючи зазначене вище, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 71, 94, 160-163 КАС України, суд ПОСТАНОВИВ: 1.Адміністративний позов задовольнити. 2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Інсант-2007» (97600, АР Крим, м. Білогірськ, вул. Гоголя, 10, ЄДРПОУ 35812810) на користь Управління Пенсійного фонду України в Білогірському районі АР Крим (97600, АР Крим, м. Білогірськ, вул.. Островського, 3) суму заборгованості по штрафним санкціям та пені у розмірі 9276,25 грн., перерахувавши: - 8454,53 грн. на р/р 37192016000117 у ГУ Державного казначейства України в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 22300429; - 821,72 грн. на р/р 37192083000117 у ГУ Державного казначейства України в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 22300429. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Петренко В.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2013 |
Оприлюднено | 01.04.2013 |
Номер документу | 30287307 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Петренко В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні