Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 березня 2013 р. Справа №805/2431/13-а
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 13 год. 00 хв.
Донецький окружний адміністративний суд у складі
головуючий суддя: Куденков К.О.
при секретарі: Афоніній Г.Р.
за участю:
позивача: ОСОБА_1
представника відповідача: Талан Г.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні
позовну заяву ОСОБА_1
до Державної податкової інспекції у м.Краматорську Донецької області Державної податкової служби
про скасування податкових повідомлень-рішень,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (надалі - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м.Краматорську Донецької області Державної податкової служби (надалі - відповідач, ДПІ у м.Краматорську) про скасування податкових повідомлень-рішень №0017251703/6451 від 23.02.2012р., №0046891703/0/11291/10/17-3 від 19.06.2012р.
Позов мотивовано незгодою із спірними рішеннями, якими збільшено суму грошового зобов'язання з орендної плати за землю за 2009р.-2012р., та, відповідно застосовані штрафні (фінансові) санкції. Позивач вважає, що розмір орендної плати, визначений відповідним договором оренди, не підлягає збільшенню, оскільки жодних додаткових угод до договору оренди підписано не було. Позивач вказує, що розмір орендної плати повинен визначатись згідно п. 8 договору від 23.04.2009р. №003 виходячи із нормативної грошової оцінки землі 89 058,46 грн.
У судовому засіданні від 25.03.2013р. позивач адміністративний позов підтримав та просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.
Відповідач письмових заперечень на позовну заяву не надав.
Представник відповідача у судовому засіданні від 25.03.2013р. адміністративний позов не визнала та просила відмовити у задоволені позовних вимог, посилаючись на те, що відповідач розраховував суму податкового зобов'язання з орендної плати за землю відповідно до приписів законодавства, з урахуванням зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Суд, заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи адміністративного позову, дійшов наступних висновків.
Згідно договору оренди землі від 23.04.2009р. №003, укладеного між Ясногірською селищною радою та ОСОБА_1, у якості фізичної особи-підприємця, в оренду передається земельна ділянка за кадастровим номером 1412947700:00:003:0033, площею 0,2083 га.
У пункті 4 вказаного договору зазначено нормативну грошову оцінку земельної - 89 058,46 грн. (16,30х2,623х2083,00).
Відповідно до п.8 зазначеного договору, орендна плата сплачується виключно у грошовій формі в розмірі 5 відсотків нормативної грошової оцінки землі, що становить 4 452,92 грн. на рік.
Пунктом 9 передбачено, що обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється відповідно до рішення Ясногірської ради від 08.02.2008р. №12-V-3 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 08.02.2008р. №12-V-3 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 23.12.2003р. №10/IV-18 «Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки», з урахуванням щорічного коефіцієнту індексації грошової оцінки землі, доведеного Держкомземом України щорічно станом на 1 січня.
Також, відповідно до п.12, розмір орендної плати переглядається щороку у разі уточнення грошової оцінки землі на коефіцієнт індексації відповідно до ст.23 Закону України «Про плату за землю» або затвердження міською радою інших розмірів орендної плати за землю.
Відповідно до п.31 договору оренди землі від 23.04.2009р. №003, зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін.
У матеріалах справи наявна копія акту приймання-передачі в оренду земельної ділянки 1412947700:00:003:0033 від 23.04.2009р.
Позивач надав до ДПІ у м.Краматорську податкові декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності:
- за 2009 рік (вхід. №33725 від 20.05.2009р.), якою нараховано орендної плати за 2009 рік у розмірі 3 534,17 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 102 605,66 грн.;
- за 2010 рік (вхід. №1737 від 27.01.2010р.), якою нараховано орендної плати за 2010 рік у розмірі 5 432,46 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 108 639,28 грн., а також уточнююча податкова декларація орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2010р., нараховано орендної плати за 2010 рік у розмірі 7 362,96 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 185 867,76 грн. (з липня 2010р.);
- за 2011 рік (вхід. №1535 від 28.01.2011р.), якою нараховано орендної плати за 2011 рік згідно із договором оренди 9 293,39 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 185 867,76 грн.
Також, позивачем надані уточнюючі податкові декларації з плати за землю (орендна плата):
- вхід. №96303 від 27.12.2011р. за 2009 рік, якою нараховано орендної плати за землі державної або комунальної власності за 2009 рік у розмірі 3 067,59 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 89 058,46 грн.;
- вхід. №72986 від 27.12.2011р. за 2010 рік, якою нараховано орендної плати за землі державної або комунальної власності за 2010 рік у розмірі 4 452,92 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 89 058,46 грн.;
- вхід. №62609 від 27.12.2011р.за 2011 рік, якою нараховано орендної плати за землі державної або комунальної власності за 2011 рік у розмірі 4 452,92 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 89 058,46 грн.
Таким чином, з урахуванням уточнюючих декларацій, позивач визначив податкові зобов'язання з орендної плати за землю за 2009 рік у розмірі 3 067,59 грн., за 2010 рік у розмірі 4 452,92 грн., за 2011 рік у розмірі 4 452,92 грн. використовуючи нормативну грошову оцінку земельної ділянки - 89 058,46 грн.
Відповідно до поданої податкової декларації вхід. №2662 від 29.02.2012р. з плати за землю (орендна плата) за 2012 рік, позивачем нараховано орендної плати за землі державної або комунальної власності на 2012 рік у розмірі 4 452,92 грн., використана нормативна грошова оцінка земельної ділянки - 89 058,46 грн.
У матеріалах справи наявна копія листа відповідача від 18.01.2012р. №1746/0/17-3 із запрошенням позивача прибути до ДПІ у м.Краматорську для складання, узгодження та підписання акта перевірки з питання правильності нарахування узгодженого податкового зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2009, 2010, 2011 роки, яка вручена позивачу 23.01.2012р., про що свідчить копія повідомлення про вручення поштового відправлення, яка міститься у матеріалах справи.
Відповідачем проведено камеральну перевірку податкових декларацій по орендній платі за землі державної та комунальної власності №96303 від 27.12.2011р., №72986 від 27.12.2011р., №62609 від 27.12.2011р. за 2009р., 2010р., 2011р. Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, про що складено відповідний акт про результати камеральної перевірки податкової звітності від 06.02.2012р. №368/17-3-2868006195.
Зазначеним актом встановлено порушення п.288.7. ст.288 та ст.289 розділу ХІІІ Податкового кодексу України, а саме визначення розміру орендної плати з порушенням вимог Податкового кодексу України із відхиленням за 2009р. + 466,73 грн., за 2010р. + 2 313,82 грн., за 2011р. + 3 614,05 грн.
Вказаний акт із супровідним листом від 06.02.2012р. №4255/17-3 направлено на адресу позивача, та вручено 09.02.2012р., про що вбачається із відповідного повідомлення про вручення поштового відправлення.
На підставі вказаного акту відповідачем прийнято спірне податкове повідомлення-рішення №0017251703/6451 від 23.02.2012р., яким позивачу збільшено суму податкового зобов'язання з орендної плати за землю на суму 6 394,60 грн. та визначені штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1 598,65 грн. (25%) у зв'язку із визначенням суми податкового зобов'язання контролюючим органом (п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України).
Вказане податкове повідомлення-рішення направлено на адресу позивача, та вручено 25.02.2012р., про що вбачається із відповідного повідомлення про вручення поштового відправлення..
В матеріалах справи наявна копія листа відповідача від 18.04.2012р. №4982/17-3 із запрошенням прибути до ДПІ у м.Краматорську для складання, узгодження та підписання акта перевірки з питання своєчасності надання та правильності нарахування узгодженого податкового зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності на 2012 рік, копія поштового конверту про надіслання зазначеного листа позивачу, який повернутий УКРПОШТОЮ через закінчення терміну зберігання, а також копія акта №71/17-3-2868006195 неявки до органу ДПІ для складання, узгодження та підписання акта невиїзної документальної перевірки Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1.
ДПІ у м.Краматорську проведено камеральну перевірку податкової декларації по орендній платі за землі державної та комунальної власності №2662 від 29.02.2012р. за 2012р. Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, про що складено акт про результати камеральної перевірки податкової звітності від 24.05.2012р. №828/17-3-2868006195.
Відповідно до вказаного акта, встановлено порушення п.286.2. ст.286 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне подання податкової декларації (граничний строк подання 20.02.2012р., дата фактичного подання 29.02.2012р.), а також, порушення п.288.4. ст.288 розділу ХІІІ Податкового кодексу України, а саме встановлено, що розмір податкового зобов'язання, зазначеного платником у податковій декларації (розрахунку), є меншим ніж визначено за результатами камеральної перевірки, оскільки при заповненні податкової декларації (розрахунку) платником податку, а саме річної суми орендної плати за землі державної та комунальної власності на 2012 рік, здійснено з методологічною помилкою. Так, встановлено відхилення за 2012р. + 3 614,05 грн.
Вказаний акт із відповідним супровідним листом направлено на адресу позивача, та вручено 06.06.2012р., про що вбачається із відповідного повідомлення про вручення поштового відправлення.
На підставі вказаного акта відповідачем прийнято спірне податкове повідомлення-рішення №0046891703/0/11291/10/17-3 від 19.06.2012р., яким позивачу збільшено суму податкового зобов'язання з орендної плати за землю на суму 3 614,05 грн. та визначені штрафні (фінансові) санкції у розмірі 1 977,03 грн.
Із розрахунку до вказаного податкового повідомлення-рішення вбачається, що відповідачем застосований штраф у розмірі 170,00 грн. за несвоєчасне подання податкової звітності (п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України), та штраф у розмірі 1 807,03 грн. (50%) у зв'язку із визначенням суми податкового зобов'язання контролюючим органом (п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України).
Зазначене податкове повідомлення-рішення направлено на адресу позивача, та вручено 26.06.2012р., про що вбачається із відповідного повідомлення про вручення поштового відправлення.
У матеріалах справи наявна копія рішення Ясногірської селищної ради «Про внесення змін до рішення селищної ради від 23.12.2003р. №10-ІУ-18 «Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки», яким встановлені розміри річної орендної плати у відсотках від нормативної грошової оцінки земельної ділянки (5% для землі переданої в оренду позивачу), а також копія рішення Ясногірської селищної ради від 08.02.2008р. №12-V-3, якої внесені відповідні зміни.
Відповідно до рішення Ясногірської селищної ради від 18.06.2010р. №30/V-3 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель та введення в дію нормативної грошової оцінки земель селища Ясногірка», у зв'язку з тим, що базова вартість одного метра квадратного земель селища Ясногірка, яка наведена у технічній документації, розрахована станом на 01.01.2009 року і складає 27,60 грн./кв.м., врахововано коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2009 рік 1,059, та затверджено проіндексовану базову вартість одного квадратного метра у розмірі 29,23 грн./кв.м.
Вказане рішення затверджено та введено в дію нормативну грошову оцінку земель селища Ясногірка з 01.07.2010 року.
До матеріалів справи надані витяг із газети «Краматорська правда» №16 - 21.04.2010р. із проектом рішення Ясногірської селищної ради від 18.06.2010р. №30/V-3.
Крім того, згідно листа Виконавчого комітету Ясногірської селищної ради вказані рішення ради оприлюднені на інформаційних стендах на території селищної ради, а також в приміщенні селищної ради на стенді «Регуляторна політика».
Відповідно до п. 8 ч.1 ст. 14 Закону України від 25 червня 1991 року № 1251-XII «Про систему оподаткування», який діяв до набрання чинності Податковим кодексом України, встановлено, що плата за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності) належить до загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів).
Частиною 3 ст. 1 зазначеного Закону встановлено, що ставки, механізм справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), за винятком особливих видів мита та збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, збору у вигляді цільової надбавки до затвердженого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, і пільги щодо оподаткування не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів про оподаткування.
Відповідно до частини першої ст. 17 вказаного Закону, сплата податків і зборів (обов'язкових платежів) провадиться у порядку, встановленому цим Законом та іншими законами України.
У відповідності до п. 1.1 ст. 1 Податкового кодексу України, цей Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до пп.14.1.147. п.14.1. ст.14 Податкового кодексу України, плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Пунктом 6.1 ст. 6 Податкового кодексу України встановлено, що податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Таким чином, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є загальнодержавним податком, сплата якого здійснюється у відповідності до податкового законодавства.
Згідно частини другої ст. 21 Закону України від 6 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі», розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Закону України «Про плату за землю»).
Частиною другою ст. 21 Закону України від 6 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» в редакції Закону України від 02.12.2010 р. № 2756-VI, встановлено, що розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Відповідно до частини першої ст. 30 зазначеного Закону, зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
Відповідно до ст. 13 Закону України від 3 липня 1992 року № 2535-XII «Про плату за землю», який діяв до набрання чинності Податковим кодексом України, передбачено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки.
Статтею 19 зазначеного Закону встановлено, що розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за угодою сторін у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності).
За приписами пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України, базою оподаткування плати за землю є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.
Відповідно до п.288.1. ст.288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Пунктом 288.4. статті 288 Податкового кодексу України встановлено, що розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Згідно із п.289.1. ст.289 Податкового кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Відповідно до п.289.2. ст.289 Податкового кодексу України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (з питань земельних ресурсів), за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = [І - 10]:100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік.
У разі якщо індекс споживчих цін не перевищує 110 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 110.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Листами Державного комітету України із земельних ресурсів від 09.01.2009р. №14-22-6/87, від 11.01.2010р. №641/22-6-10, ресурсів від 11.01.2011р. №344/22/6-11, та листом Державного агентства земельних ресурсів України від 13.01.2012р. повідомлено про коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель за 2009р., 2010р., 2011р., 2012р. відповідно.
Із вказаних листів, наданого відповідачем детального розрахунку податкового зобов'язання по орендній платі за землю до акту камеральної перевірки уточнюючих податкових декларацій з орендної плати за землі державної та комунальної власності на 2009, 2010, 2011 та 2012 року по позивачу (додаток 2) та пояснень представника відповідача вбачається, що розмір податкового зобов'язання з орендної плати за землю за вказаний період розрахований відповідачем з урахуванням наведених положень, виходячи із нормативної грошової оцінки земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації.
Як вже зазначалось, пунктом 8 договору оренди землі від 23.04.2009р. №003, встановлено розмір орендної плати за землю, а саме 5 відсотків нормативної грошової оцінки землі.
При цьому, пунктам 9 вказаного договору передбачено обчислення розміру орендної плати з урахуванням коефіцієнту індексації грошової оцінки землі.
Зазначення в п.4 вказаного договору певного показника нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а в п.8 вказаного договору певної суми орендної плати, - не звільняє позивача від обов'язку сплати орендної плати у визначеному розмірі - 5 відсотків від дійсної нормативної грошової оцінки землі, оскільки нормативна грошова оцінка землі визначається не за згодою сторін договору, а зазначення певної суми орендної плати здійснюється для забезпечення додержання загальних вимог законодавства до умов договору, а не встановлення визначеного у певній сумі розміру орендної плати.
На підставі викладеного, суд дійшов до висновку, що посилання позивача на відсутність укладених додаткових угод до договору оренди землі щодо розміру орендної плати, як на підставу для сплати орендної плати у визначеній п. 8 договору оренди землі від 23.04.2009р. №003 певній сумі (4 452,92 грн. на рік) - є необґрунтованим. Оскільки, фактично, базою для визначення розміру орендної плати для позивача була дійсна нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації.
Наведені у позовній заяві обставини, у тому числі щодо втрати чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2000 р. № 783, не спростовують висновків актів перевірки від 06.02.2012р. №368/17-3-2868006195 та від 24.05.2012р. №828/17-3-2868006195, на підставі яких прийняті спірні рішення.
Таким чином, відповідачем правомірно збільшено позивачу суму податкового зобов'язання з орендної плати за землю податковими повідомленнями-рішеннями №0017251703/6451 від 23.02.2012р., №0046891703/0/11291/10/17-3 від 19.06.2012р.
Із пп. 54.3.2 п.54.3. ст.54 Податкового кодексу України вбачається, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Відповідно до п.п.20.1.28 пункту 20.1 ст.20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції.
Пунктом 120.1. ст.120 Податкового кодексу України встановлено, що неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Згідно п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України, у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов'язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування - тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Також, слід зазначити, що пунктом 11 Підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України встановлено, що штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).
На підставі наведеного, суд дійшов до висновку, що спірними рішеннями відповідач правомірно застосував позивача штрафні (фінансові) санкції, у тому числі 1 807,03 грн. на підставі ч.2 п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України (податкове повідомлення-рішення №0046891703/0/11291/10/17-3 від 19.06.2012р.).
З урахуванням викладеного, перевіривши спірні рішення згідно частини 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що за наведеними позивачем підставами адміністративного позову у задоволені позовних вимог слід відмовити.
Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
1. У задоволені адміністративного позову ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у м.Краматорську Донецької області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити повністю.
2. Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, вступна та резолютивна частини проголошено у судовому засіданні 25 березня 2013 року, складання постанови у повному обсязі - 29 березня 2013 року.
3. Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
4. Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Куденков К.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.03.2013 |
Оприлюднено | 03.04.2013 |
Номер документу | 30341138 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Куденков К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні