Постанова
від 01.04.2013 по справі 819/558/13-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/558/13-a

"01" квітня 2013 р. Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої Дерех Н.В.

секретаря Ревус О.І.

за участю:

представника позивача Коваленко О.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за адміністративним позовом Державної фінансової інспекції в Тернопільській області до Територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Зборівської районної державної адміністрації Тернопільської області про зобов'язання виконати п.6 та п. 8 Вимоги № 19-17-13-14/2086 від 25.09.2012 року,

в с т а н о в и в:

Державна фінансова інспекція в Тернопільській області ( надалі позивач, ДФІ в Тернопільській області) звернулася до адміністративного суду з адміністративним позовом до Територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Зборівської районної державної адміністрації Тернопільської області (надалі відповідач, центр) про зобов'язання виконати п.6 та п. 8 Вимоги № 19-17-13-14/2086 від 25.09.2012 року.

Представник позивача Державної фінансової інспекції в Тернопільській області у судовому засіданні позовні вимоги підтримав із мотивів викладених у позовній заяві, просив їх задовольнити.

Представник відповідача Відділу освіти Борщівської районної державної адміністрації в судове засідання не з'явився. Про час, місце розгляду справи повідомлений належним чином, подав клопотання про розгляд справи за відсутності їх представника та зазначив, що повністю визнає позовні вимоги.

Суд, заслухавши у судовому засіданні представника позивача, дослідивши представлені докази по справі у їх сукупності, встановив наступні факти.

Сектором інспектування в Зборівському районі Тернопільської об'єднаної державної фінансової інспекції відповідно до п. 2.4.2.1 Плану контрольно-ревізійної роботи на III квартал 2012 року проведено ревізію Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Зборівської райдержадміністрації за період з 01.05.2009 по 24.07.2012 років, якою встановлено ряд порушень та недоліків, що відображені в акті ревізії від 17.09.2012 № 17-22/220, який підписано без заперечень.

В ході ревізії проведено перевірку дотримання вимог чинного законодавства щодо оплати праці працівників та нарахування на заробітну плату. Ревізією дотримання законодавства при нарахуванні індексації грошових доходів громадян встановлено, що в порушення п.5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 № 1078, трьом працівникам Центру, які прийняті протягом 2010 року, внаслідок неправильного визначення базового місяця, у 2011 році та протягом І півріччя 2012 року, зайво проведено нарахування вказаних виплат в сумі 4560, 53 грн. Крім того, при встановленні надбавки за вислугу років, не враховано підвищення доходів при визначенні базового місяця для нарахування індексації, внаслідок чого трьом працівникам протягом 2010-2011 років та І півріччя 2012 року зайво нараховано вказаних виплат в сумі 22173,51 грн. Крім цього встановлено, що з липня 2010 року соціального робітника Центру переведено на повну ставку у зв'язку із збільшенням обсягу виконуваних робіт. Сума підвищення доходів вказаного працівника перевищила суму індексації, яку слід було нарахувати у вказаному періоді, внаслідок чого йому зайво проведено нарахування та виплату індексації заробітної плати в сумі 4702, 94 грн.

В ході ревізії проведено перевірку дотримання вимог чинного законодавства щодо взяття та обліку зобов'язань, у тому числі фінансових, стану розрахункової дисципліни та виконання господарських угод. Під час ревізії комісією проведено замір орендованої площі приміщення, складено акт. Комісією встановлено, що площа орендованого приміщення становить 340 кв. м., в тому числі площа кабінету відділу праці управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації становить 18 кв. м., і використовується з 01.10.2010 року по 01.07.2012 року без укладеного договору оренди, не проводиться відшкодування вартості спожитої орендарем теплової енергії, електроенергії та водопостачання і водовідведення, внаслідок чого за вказаний період оплачено за сторонню юридичну особу, відповідно до проведеного розрахунку - 2995,43 грн. (в т.ч. за 2010 рік - 404,60 грн., 2011 рік -1471,25 грн., та січень-червень 2012 - 1119,58 грн.) за спожиті комунальні послуги та енергоносії.

Виходячи з вищенаведеного, в порушення п.п. 20, 22 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228, видатки за комунальні послуги та енергоносії, спожиті відділом праці управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації протягом вищевказаного періоду планувались та затверджувались в кошторисах видатків Центру, що призвело до включення недостовірних даних до проектів кошторисів, затвердження необгрунтованих асигнувань та оплати цих видатків за рахунок коштів Центру на загальну суму 2995,43 гривень.

Тернопільською об'єднаною державною фінансовою інспекцією вимогами від 25.09.2012 №19-17-13-14/2086 зобов'язано директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Зборівської районної державної адміністрації виконати п.6 - відшкодувати безпідставно виплачені кошти в сумі 26145,07 грн., в тому числі й шляхом пред'явлення цивільних позовів до винних осіб, які перерахувати до місцевого бюджету; провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних цільових фондів та повернути зайво сплачені кошти в сумі 9512,46 гривень та п.8 - відобразити дебіторську заборгованість в сумі 2995,43 грн. В установленому законодавством порядку стягнути з Управління праці та соціального захисту населення Зборівської районної державної адміністрації спожиту теплову енергію, електроенергію та водопостачання і водовідведення на суму 2995,43 грн., або шляхом пред'явлення цивільних позовів до винних осіб про стягнення цих коштів, які перерахувати до місцевого бюджету.

Станом на дату подання позову Центром частково виконано п. 6 вищевказаних вимог, а саме: відшкодовано безпідставно виплачені кошти в сумі 22041,96 грн., а також проведено перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних цільових фондів та повернуто зайво сплачені кошти в сумі 8023,03 грн. Залишок невідшкодованих коштів становить 5592,54 грн.

Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Відповідно до п.10 ст.10 вищевказаного Закону, органи державного фінансового контролю мають право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Оскільки судом встановлено, що обов'язкові до виконання вимоги від 25.09.2012 №19-17-13-14/2086 виконані відповідачем не в повній мірі, суд приходить до переконання, що позов Державної фінансової інспекції в Тернопільській області є підставним, ґрунтується на вимогах чинного законодавства, а тому позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення

керуючись, ст. ст. 2, 6, 7, 72, 86, 160 -163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Зобов'язати Територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Зборівської районної державної адміністрації Тернопільської області ( код ЄДРПОУ 37345608, м. Зборів, вул. Миру,6) виконати п.6 та п. 8 Вимоги № 19-17-13-14/2086 від 25.09.2012 року.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10 денний строк з дня постановлення постанови апеляційної скарги у порядок і строки, передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо вона не скасована, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Копію постанови надіслати відповідачу Територіальному центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Зборівської районної державної адміністрації Тернопільської області.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 02.04.1013 року.

Головуючий суддя Дерех Н.В.

копія вірна:

Суддя Дерех Н.В.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2013
Оприлюднено03.04.2013
Номер документу30345516
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/558/13-а

Постанова від 01.04.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Постанова від 01.04.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

Ухвала від 07.03.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Дерех Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні