Рішення
від 28.03.2013 по справі 904/984/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

27.03.13р. Справа № 904/984/13-г

За позовом Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Дніпропетровськ

до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9, м. Дніпропетровськ

про стягнення 7925 грн.

Суддя Кеся Н.Б.

При секретарі судового засідання - помічник судді Бобир Ю.В.

Представники:

Від позивача - Верещак О.М., представник, дов. №17 від 05.02.2013р.

Від відповідача - Чеславська Н.Г., представник, дов. №10/12-2012 від 10.12.2012р.

СУТЬ СПОРУ:

Дніпропетровське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України звернулось з позовом до Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9, в якому просить господарський суд стягнути з Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 в доход Державного бюджету України на рахунок Державної казначейської служби України за місцем реєстрації комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 як платника податків за кодом бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції" штраф в сумі 5000 (п'ять тисяч) гривень та пеню в сумі 2925 (дві тисячі дев'ятсот двадцять п'ять) гривень, всього 7925 (сім тисяч дев'ятсот двадцять п'ять) гривень та судові витрати покласти на Відповідача.

В обґрунтування Позову Позивач посилається на невиконання Відповідачем рішення про накладення штрафу у добровільному порядку.

Представник Позивача подав заяву про збільшення розміру позовних вимог від 25.02.13р., в якій просить суд стягнути з комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 в доход загального фонду Державного бюджету України на рахунок Державної казначейської служби України за місцем реєстрації комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 як платника податків за кодом бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції" штраф в сумі 5000 (п'ять тисяч) гривень та пеню в сумі 5000 (п'ять тисяч) гривень, всього 10000 (десять тисяч) гривень.

Зазначена заява про збільшення розміру позовних вимог прийнята судом до розгляду на підставі ч.4 ст.22 ГПК України.

Відповідач позов не визнав, позовні вимоги вважає необґрунтованими та безпідставними. Крім того, 12.03.13р. Відповідач подав клопотання, в яму просить суд залучити до матеріалів справи оригінал платіжного доручення № 1003 від 11 03.2013р. (а.с. 40). Одночасно просить звільнити Відповідача КЖЕП №9 від сплати пені, оскільки розмір накладеного штрафу не відповідає ступеню провини підприємства і суперечить нормам Закону України " Про захист економічної конкуренції", оскільки майже в сім разів перевищує суму отриманого доходу, чим порушується принцип справедливості.

Позивач 25.03.13р. подав заяву про уточнення розміру позовних вимог, якими зменшив суму вимог до Відповідача і просить стягнути з нього в доход загального фонду Державного бюджету України на рахунок Державної казначейської служби України за місцем реєстрації комунального підприємства "житлово-експлуатаційне підприємство № 9" Дніпропетровської міської ради як платника податків за кодом бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції" пеню в сумі 5000 (п'ять тисяч) грн.

Зазначена заява про уточнення розміру позовних вимог прийнята судом до розгляду на підставі ч.4 ст.22 ГПК України.

В судовому засіданні 27.03.13р. оголошено вступну та резолютивну частину судового рішення в порядку ст. 85 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши надані докази, господарський суд -

встановив:

Рішенням адміністративної колегії Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 16.10.2012 року № 104/01-12/07-12 по справі № 89/07-10-1/12 (а.с. 11-14) визнано дії Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 щодо встановлення оператору телекомунікацій економічно необґрунтованого розміру оплати за надання послуг використання місць загального користування (сходові клітки, поза квартирні коридори, горища, підвали, тощо) будівель комунальної власності для розміщення та подальшого обслуговування в них телекомунікаційних мереж, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", визначеним пунктом першим частини другої статті 13 цього Закону, у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку надання послуг використання місць загального користування (сходові клітки, поза квартирні коридори, горища, підвали, тощо) будівель комунальної власності для розміщення та подальшого обслуговування в них телекомунікаційних мереж, шляхом встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.

За вчинені Відповідачем порушення Позивачем відповідно до абзацу четвертого частини статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" накладено штраф у розмірі 5000 грн.

Позивач листом від 16.10.12р. №3910/44/07-12 надіслав на адресу Комунального житлово-експлуатаційного підприємства №9 рішення адміністративної колегії Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 16.10.2012 року № 104/01-12/07-12 по справі № 89/07-10-1/12, яке останнім було отримано про, що свідчить запис про отримання, вчинений на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (а.с. 10).

Під час судового розгляду справи Відповідач подав докази сплати штрафу у розмірі 5000 грн., що підтверджується платіжним доручення № 1003 від 11 03.2013р. (а.с. 40) та не заперечується Позивачем.

З урахуванням встановлених обставин справи та заяви про уточнення розміру позовних вимог, позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно статті 1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.

Згідно ч. 2 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" рішення органів Антимонопольного комітету, голів його територіальних відділень є обов'язковими для виконання.

Відповідно до ст. 51 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушення законодавства про захист економічної конкуренції тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. Цей строк не може бути відновлено.

Доказів оскарження рішення Антимонопольного комітету України від 16.10.2012 року № 104/01-12/07-12 по справі № 89/07-10-1/12 Відповідачем не подано.

Відповідно до частини 5 статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" Позивач, з урахуванням заяви від 20.03.2013 року про уточнення розміру позовних вимог, нарахував Відповідачу пеню в розмірі 5000 грн.

Відповідно до частини 7 статті 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" у разі несплати штрафу у строки, передбачені рішенням, органи Антимонопольного комітету України стягують пеню в судовому порядку.

Доказів сплати пені в сумі 5000 грн. Комунальне житлово-експлуатаційне підприємство № 9 до суду не надало.

Враховуюче те, що рішення про накладення штрафу прийнято Позивачем в межах своєї компетенції, вказане рішення не оскаржено Відповідачем та не виконано у добровільному порядку, позовні вимоги про примусове стягнення пені в розмірі 5000 грн. підлягають задоволенню.

Судові витрати у справі покладаються на Відповідача в порядку ст. 49 ГПК України.

Керуючись ст. ст. 4, 32, 33, 36, 43, 49, 82-85, 116-117 ГПК України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити.

Стягнути з Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 (49044, м.Дніпропетровськ, вул. Жуковського, буд. 2-Б, ідентифікаційний код 32616337) в доход загального фонду Державного бюджету України на рахунок Державної казначейської служби України за місцем реєстрації комунального підприємства "житлово-експлуатаційне підприємство № 9" Дніпропетровської міської ради як платника податків за кодом бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції" пеню в сумі 5000 (п'ять тисяч) грн.

Стягнути з Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 9 (49044, м.Дніпропетровськ, вул. Жуковського, буд. 2-Б, ідентифікаційний код 32616337) суму 1720 (одна тисяча сімсот двадцять) грн. 50 коп. судового збору в доход державного бюджету Одержувач: Управління Держказначейства у Жовтневому районі м.Дніпропетровська, код ЄДРПОУ 37989269, Відділення банку ГУДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, р/р 31214206783005, КБКД 22030001, "Судовий збір, код 03499891.

Видати накази після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання і може бути оскарженим протягом цього строку до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.

Суддя Н.Б. Кеся Повне рішення складено - 01.04.13р.

Дата ухвалення рішення28.03.2013
Оприлюднено05.04.2013
Номер документу30430134
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/984/13-г

Ухвала від 30.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 22.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 11.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Рішення від 28.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 12.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 27.02.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 04.02.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні