Ухвала
від 03.04.2013 по справі 25/5005/10675/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

03.04.13р. Справа № 25/5005/10675/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Чередко А.Є.

при секретарі судового засідання Штефан В.П.

за участю представників сторін:

від кредитора та ліквідатора - Нікітін В.В. - наказ № 04/11-11 від 07.11.2011р.

розглянувши справу

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс", м. Дніпропетровськ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика сучасної упаковки", м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 28-А (ЄДРПОУ 36052083)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика сучасної упаковки", м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 28-А, ЄДРПОУ 36052083 (далі - боржник) порушено 11.12.2012р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс", м. Дніпропетровськ відповідно до процедури, передбаченої статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції на час порушення провадження у справі (далі - Закон).

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі є несплачена заборгованість боржника перед кредитором за простим векселем серії АА № 2294867 від 10.07.2012р. в розмірі 17970,00 грн. та відсутність боржника за місцезнаходженням, що підтверджується матеріалами справи.

Отже, заявником доведено належними доказами, як відсутність боржника за місцезнаходженням так і його неплатоспроможність та безспірність вимог ініціюючого кредитора.

На підставі викладеного постановою господарського суду від 19.12.2012р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора товариство з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс" (м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 107-Г, код ЄДРПОУ 37901205, директор Нікітін В.В.).

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора з додатками та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника кредитора-ліквідатора, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута та ліквідаційний баланс банкрута станом на 18.03.2013р., суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Так, для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб"єктів господарювання, як за попереднім місцезнаходженням боржника, так і за місцезнаходженням боржника на час розгляду справи.

Згідно рішення реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за результатами розгляду запиту № 796855 від 11.03.2013р., довідок Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області № 7/7-52 від 25.01.13р., Управління Держкомзему у м. Полтава № 02-30/01-18//46 від 16.01.13р., ВРЕР роботи з обслуговування м. Дніпропетровська та Солонянського району № 1 ДАЇ ГУ МВС України в Дніпропетровській області № 14/1РЕР-13 від 03.01.13р., ВРЕР ДАЇ з обслуговування м. Полтава та Полтавського району № 11/2-124 від 09.01.13р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 7/13-26/166 від 11.01.2013р., Державної інспекції сільського господарства в Полтавській області № 0110/4505 від 28.12.12р., Територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області № 71/14/05 від 09.01.13р., Територіального управління Держгірпромнагляду у Полтавській області № 211/03-17 від 03.01.13р. за боржником нерухомого майна, сільськогосподарської техніки, транспортних засобів, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Як вбачається з витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна в зазначених реєстрах інформація щодо арештів або обтяження майна банкрута відсутня.

Таким чином, ліквідатором не виявлено майна боржника, як за попереднім місцезнаходженням боржника, так і за місцезнаходженням боржника на час подання заяви про банкрутство та розгляду даної справи.

Також, згідно листа Державної податкової інспекції у м. Полтава Полтавської області Державної податкової служби № 182/10/22.2-20 від 08.01.2013 року станом на 04.01.2013р. боржник - ТОВ "Фабрика сучасної упаковки" податкового боргу не має, відкриті розрахункові рахунки боржника в банківських установах відсутні.

Суд, також враховує, що ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, а місцезнаходження керівних органів банкрута, як вбачається з матеріалів справи не встановлено. Отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.

Окрім цього, з матеріалів справи вбачається звернення ліквідатора до керівника боржника з вимогою надати бухгалтерську та іншу документацію боржника, на яку відповіді не одержано, як і відповідних документів, про що ліквідатором листом повідомлено ДПІ у м. Полтава Полтавської області.

Також, комісією призначеною ліквідатором було здійснено виїзд за попередніми місцезнаходженнями банкрута - м. Полтава, вул. Жовтнева, 66, м. Дніпропетровськ, вул. Г.Сталінграду, 9, м. Дніпропетровськ, вул. Виконкомівська, 15/11, за місцезнаходженням на час розгляду справи - м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 28-А та місцем проживання засновника боржника - м. Дніпропетровськ, вул.. Калинова, 53/93 та встановлено відсутність органів управління банкрута за цими адресами, а також відсутність матеріальних цінностей, бухгалтерської, фінансово-господарської документації, печаток та штампів банкрута, про що складено відповідні акти від 11.02.2013р. та 12.02.2013р.

Отже, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Відповідно до п. 5 ст. 52 Закону, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, відповідно до ст. 52 Закону, якою передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів, та яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства, під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Так, 27.12.12р. в газеті "Голос України" № 247 (5497) опубліковано оголошення про відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом.

Також, на виконання вимог зазначеного положення Закону, ліквідатором направлено відповідні запити до контролюючих органів, як за попереднім місцезнаходженням боржника, так і за місцезнаходженням на час розгляду справи, на які отримані відповіді Державної податкової інспекції у м. Полтава Полтавської області Державної податкової служби № 182/10/22.2-20 від 08.01.2013р., Управління Пенсійного фонду України в Кіровському районі м. Дніпропетровська № 663/02/18 від 29.01.13р., Управління ПФ України в Київському районі м. Полтава № 07-12/1330 від 07.02.13р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпропетровську Дніпропетровської області № 111ю від 04.01.13р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Полтава Дніпропетровської області № 252/01-22 від 21.01.13р., Жовтневої районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 02-24-465 від 26.12.12р., Виконавчій дирекції Полтавського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 01-06/26 від 03.01.13р., Кіровського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська № 2056 від 27.12.12р., Полтавського міського центру зайнятості № 05-30 від 03.01.13р., Кіровського відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції № 447/06 від 11.01.13р., Київського відділу державної виконавчої служби Полтавського міського управління юстиції № 1/4140 від 27.02.13р. про відсутність заборгованості банкрута перед вищенаведеними фондами та бюджетом, відсутність виконавчих проваджень щодо банкрута на виконанні.

Таким чином, в результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено та визнано вимоги наступних кредиторів:

- товариство з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс", м. Дніпропетровськ на суму 17970,00 грн.;

Встановлені вимоги кредитора залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Інші кредитори ліквідатором не виявлені, до господарського суду у справу про банкрутство не звертались.

Згідно з п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Також, під час розгляду справи до суду надійшло клопотання Державної податкової інспекції у м. Полтава Полтавської області Державної податкової служби за № 19155/9/10-123 від 19.12.2013р. про не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута до проведення перевірки банкрута, зупинення провадження у справі до проведення перевірки.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.

Згідно з ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).

Відповідно до ст. 22 ГПК України правом на звернення до суду з клопотаннями у справі наділені лише сторони справи.

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у м. Полтава Полтавської області не є кредитором банкрута, та відповідно і стороною у даній справі, що унеможливлює розгляд судом вищенаведеного клопотання та прийняття відповідного процесуального рішення.

Разом з цим, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п. 78.4 ст. 78 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 78.6 ст. 78 Податкового кодексу України, строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Ухвала суду про порушення провадження у справі про банкрутство боржника та постанова про визнання боржника банкрутом були направлені на адресу Державної податкової інспекції у м. Полтава Полтавської області, що зокрема підтверджується поштовим повідомленням про вручення від 19.12.2012р. Направлено було судом ДПІ і ухвалу про призначення підсумкового засідання у справі.

На час розгляду справи ДПІ у м. Полтава Полтавської області не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків та доказів неможливості отримання від банківських установ довідку про рух коштів на рахунках банкрута для проведення перевірки останнього.

Отже, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

З огляду на усе вищевикладене правові підстави для зупинення провадження у справі, не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у суду відсутні.

Натомість, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс станом на 18.03.2013р., суд знаходить достатньо підстав щодо їх затвердження.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно з п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

З підстав наведеного та керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 22, 32, п. 6 ст. 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика сучасної упаковки", м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 28-А, ЄДРПОУ 36052083.

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Фабрика сучасної упаковки", м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 28-А, ЄДРПОУ 36052083.

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя А.Є. Чередко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення03.04.2013
Оприлюднено08.04.2013
Номер документу30459105
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —25/5005/10675/2012

Ухвала від 03.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 22.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 26.02.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 19.12.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 11.12.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні