8/447-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 грудня 2006 р. Справа № 8/447-06
Суддя господарського суду Мельник І.Ю.
при секретарі судового засідання Гнилюк О.В. , розглянувши матеріали справи
за позовом:Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Пирогова , 135А, м. Вінниця , 21100)
до:ПП «Віста» (вул.. Володарського , 39а, м . Вінниця , Вінницької області)
про стягнення 4656,25 грн.
Представники :
позивача : Балтянський В.С., за дорученнм
відповідача : Башта М.О., за дорученням
ВСТАНОВИВ :
Заявлено позов про стягнення 4 656,25 грн. штрафних санкцій - вартості не створених в 2005 році 1- го робочого місця для працевлаштування інваліда та його не працевлаштування.
Відповідач в відзиві на позовну заяву та в засіданні суду проти позову заперечує мотивуючи тим, що юридична особа не має адміністративної дієздатності. Підстави накладення штрафу відсутні , оскільки на підприємстві робочі місця пов'язані з небезпечними умовами праці.
Представник позивача в судовому засіданні свої позовні вимоги підтримує.
Представниками сторін подано клопотання про незастосування технічної фіксації судового процесу (аудіозапису), яке підлягає задоволенню.
Розглянувши матеріали справи, давши їм оцінку, заслухавши представників сторін, судом встановлено, що в 2005 р. відповідач повинен був створити одне робоче місце і працевлаштувати одного інваліда.
Згідно рядка 02 Звіту Форми 10 ПІ чисельність працюючих інвалідів штатних працівників обчислюється відповідно до п. п. 3.3.1- 3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві , затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.1995 року № 171 та Інструкції щодо заповнення форми 10 ПІ, затвердженою наказом Мінпраці України 29.12. 2004 року № 338 шляхом підсумування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства , що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців за період з початку року.
Середньоспискова чисельність інвалідів-штатних працівників, які були зайняті на підприємстві відповідно до звіту Форми 10 ПІ у 2005 році становить: 0 чоловік.
Кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлених нормативом на 2005 рік становить: 8 х 0,04 = 1 робоче місце.
Відповідач не надав суду доказів , що його підприємство відноситься до галузі , яка чинним законодавством звільнена від працевлаштування інвалідів і створення для них робочих місць. Відповідач не забезпечив встановленого нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, а тому згідно ст.20 зазначеного Закону повинен був перерахувати Вінницькому обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів до 15 квітня 2006 р.. кошти у розмірі середньорічної зарплати за 2005 рік за кожне робоче місце не зайняте інвалідом, що становить 4 656,25 грн. за 1 нестворене робоче місце для інвалідів .
Ленінський Районний центр зайнятості м. Вінниці листом від 10.05.2006р № 02-31/1010 повідомив відділення Фонду про те, що відповідач у 2004 і 2005 роках інформацію про потребу у працевлаштуванні інвалідів не подав .
Працевлаштування інвалідів у відповідача не здійснювалось з вини підприємства ,яке не надало інформацію органам, які здійснюють працевлаштування інвалідів про вільні робочі місця та вакантні посади для інвалідів, а тому позбавило зазначені органи можливості здійснити працевлаштування інвалідів, тому відповідальність за не створення робочих місць для інвалідів покладається на підприємство.
Відповідно до Положення про Фонд соціального захисту інвалідів затвердженого постановою КМУ від 26 вересня 2002 року № 1434 Фонд соціального захисту інвалідів є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства та підпорядковується йому. Фонд відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за своєчасним перерахуванням сум адміністративно - господарських санкцій, що надходять від підприємств, установ і організацій за недодержання ними нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів.
На день розгляду справи в суді відповідач доказів створення місць для працевлаштування одного інваліда в 2005 році позивачу і суду не надав. Тому по вищезазначеним та фактичним обставинам справи позовні вимоги судом задовольняються в повній сумі 4 656,25 грн. - 50 % вартості одного нествореного робочого місця для працевлаштування інваліда і його не працевлаштування.
Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задоволити.
2. Стягнути з ПП "Віста" ,вул. Володарського , 39а , м. Вінниця , Вінницької області (р/р 26005279582001 ФКБ "Приватбанк" , МФО 302689, код ЄДРПОУ 31189583) на користь Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Пирогова, 135 а, м. Вінниця, 21100 ( Держбюджет м. Вінниця, р/р 31217230600002, код 21727686 в УДК Вінницької області, м. Вінниця, МФО 802015, призначення платежу 31189583; 50070000;221 "Платежі до Фонду соціального захисту інвалідів") 4 656,25 грн. - вартості одного нествореного місця для працевлаштування інваліда і його не працевлаштування.
3. Видати виконавчий лист по заяві позивача після набрання постановою законної сили.
Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Мельник І.Ю.
Повний текст постанови оформлено та підписано 12.12.06 року.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2006 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 305227 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Мельник І.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні