Постанова
від 08.04.2013 по справі 824/632/13-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 квітня 2013 р. справа № 824/632/13-а

Чернівецький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши у порядку скороченого провадження справу за адміністративним позовом прокурора м. Чернівці в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Агентство повітряних сполучень та туризму "Аеротур" про стягнення фінансових санкцій, -

В С Т А Н О В И В :

Прокурор м. Чернівці (далі - прокурор) діючи в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач або Нацкомісія) звернувся до суду із адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства "Агентство повітряних сполучень та туризму "Аеротур" (далі - відповідач або ВАТ "Аеротур") про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 3060 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що до відповідача Нацкомісією, за порушення на ринку цінних паперів, було застосовано штрафні санкції у загальному розмірі 3060 грн. Однак, у строки встановленні законом, відповідачем зазначений штраф не сплачений, що обумовило звернення до суду із позовом.

Ухвала про відкриття скороченого провадження у адміністративній справі від 19.03.2013 р. направлена відповідачеві рекомендованим листом з повідомленням, однак до суду повернуто поштові відправлення із повісткою. Відповідно до довідки Укрпошти причиною повернення є "за зазначеною адресою не проживає". Згідно із ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Виходячи з викладеного, суд вважає, що відповідач повідомлений належним чином про день, час та місце розгляду справи по суті. Отже, строки для надання заперечень відповідачем, передбачені ч. 3, ст. 183-2 КАС України, закінчились. Оскільки заперечень з боку відповідача не надходило, суд, згідно п.2 ч.5 ст.183-2 КАС України, розглядає справу у порядку скороченого провадження.

Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з'ясувавши обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі виходячи із наступного.

Так, прокурор діючи в інтересах держави, виявивши факти порушення ВАТ "Аеротур" вимог законодавства на ринку цінних паперів, керуючись ст.60 КАС України звернувся до суду із позовом.

Порушення ВАТ "Аеротур" вимог законодавства на ринку цінних паперів полягали у наступному.

Так, постановами Нацкомісії від 17.07.2012 р. №№ 192-ПР-4-Е, 193-ПР-4-Е,194-ПР-4-Е відносно ВАТ "Аеротур" порушено справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

30.07.2012 р. Нацкомісією складено акти про порушення на ринку цінних паперів за №№ 227-ПР-4-Е, 226-ПР-4-Е, 228-ПР-4-Е, якими задокументовано порушення в діяльності ВАТ "Аеротур" вимог ст.ст.39,40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» від 23.02.2006 р., №3480-IV (далі - Закон №3480) та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р., №1591 (далі - Положення).

Суть порушень задокументованих вищезазначеними актами полягала у тому, що відповідачем не розміщено у загальнодоступній інформаційній базі Нацкомісії регулярну річну інформацію за 2011 р., не подано її (регулярну річну інформацію за 2011 р.) до Нацкомісії та не опубліковано в офіційному друкованому виданні.

Вищезазначені акти та постанови ВАТ "Аеротур" були направлені на адресу відповідача. Докази, які свідчать про їх оскарження відповідачем, суду не надані.

За результатами розгляду зазначених справ про правопорушення на ринку цінних паперів 17.08.2012 р. уповноваженою особою Нацкомісії прийнято постанови: № 192-ПР-4-Е про накладення на ВАТ "Аеротур" штрафних санкцій в сумі 1020 грн. за не опублікування в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації - звіту за 2011 рік; № 193-ПР-4-Е про накладення на ВАТ "Аеротур" штрафних санкцій в сумі 1020 грн. за неподання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік; № 194-ПР-4-Е про накладення на ВАТ "Аеротур" штрафних санкцій в сумі 1020 грн. за нерозміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік. Загальний розмір штрафних санкцій складає 3060 грн. Зазначені постанови надіслані на адресу відповідача.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» від 30.10.1996 р., №448/96-ВР (далі - Закон №448) під державним регулювання ринку цінних паперів розуміють здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно ч.1 ст. 5, ч.2 ст.6 Закону №448 державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату.

Відповідно до ст.9 Закону №448 уповноваженими особами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є, зокрема, Голова та члени Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; уповноважені Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадові особи.

Згідно із п.п. 5,6 та 7 ч.1 ст.11 Закону №448 державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема, за:

- не опублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

- нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

- неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ст.12 Закону №448 уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка виявила факт вчинення юридичною особою правопорушення на ринку цінних паперів, складає акт, який разом з письмовими поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та пов'язаними з таким правопорушенням документами протягом п'яти робочих днів подає уповноваженій особі Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка має право застосовувати санкцію за правопорушення на ринку цінних паперів. Санкції застосовуються Головою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, уповноваженими Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадовими особами після розгляду документів, що підтверджують факт правопорушення.

Уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про застосування санкції протягом 30 робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення. Рішення про застосування санкції оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, до якої застосовано санкцію.

Згідно з ст.11 Закону №448 у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Постанови від 17.08.2012 року №192-ПР-4-Е, №193-ПР-4-Е, №194-ПР-4-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у визначеному законом порядку не оскаржені та відповідно не скасовані, доказів про сплату штрафних санкцій суду ВАТ "Аеротур" не подано.

За таких обставин, суд вважає, що позов прокурора м. Чернівці в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Агентство повітряних сполучень та туризму "Аеротур" про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 3060 грн. підлягає задоволенню у повному обсязі.

Керуючись статтями 11, 71, 79, 86, 94, 158-162, 183-2 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов прокурора м. Чернівці в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Агентство повітряних сполучень та туризму "Аеротур" про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 3060 (три тисячі шістдесят) грн. 00 коп. задовольнити.

Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Агентство повітряних сполучень та туризму "Аеротур" (код ЄДРПОУ 23249742) до Державного бюджету України штрафні санкції в розмірі 3060 (три тисячі шістдесят) грн. 00 коп. на р/р №31111106700002 УДКСУ у м. Чернівцях, ОКПО 37978173, банк одержувач ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135, код бюджетної класифікації 21081100.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Порядок і строки оскарження постанови визначаються ст.ст. 183-2, 185, 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку сторонами, а також іншими особами, якщо суд вирішив питання про їх права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя О.В. Анісімов

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2013
Оприлюднено10.04.2013
Номер документу30538368
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/632/13-а

Постанова від 08.04.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 19.03.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні