Постанова
від 06.03.2013 по справі 801/1686/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 березня 2013 р. (11:10) Справа №801/1686/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Аблякимова Е.Е., за участю секретаря судового засідання Залюбовської Л.В., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну без представників сторін

за позовом Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮБК-Будінвест"

про стягнення

Обставини справи: Феодосійська об'єднана державна податкова інспекція АР Крим Державної податкової служби (далі - Позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮБК - Будінвест" (далі - Відповідач) про стягнення суми податкового боргу з орендної плати за землю з юридичних осіб у розмірі 142 203,76 грн. (у т.ч. з урахуванням штрафних санкцій).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач в порушення вимог Податкового кодексу України створив податковий борг з орендної плати за землю з юридичних осіб в сумі 142 203,76 грн.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 15.02.2013 року відкрито провадження у справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином та надав заяву про розгляд справи за їх відсутності, в яких позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив задовольнити

Відповідач у судове засідання явку представника не забезпечив, про час, місце і дату слухання справи належним чином повідомлений за адресою реєстрації фізичної особи, поштовий конверт повернувся з відміткою відділення зв'язку "за закінченням терміну зберігання" (а.с.51)

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши пояснення представника позивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮБК-Будінвест" (ЄДРПОУ 34798006) зареєстроване юридичною особою Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 15.12.2006 року, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (а.с.27) та перебуває на обліку в органах державної податкової служби за №547 від 20.12.2006 року, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків (а.с.28).

Відповідач має податкову заборгованість з орендної плати за землю в сумі 180 439,16 грн.

Борг відповідача виник у зв'язку із несплатою грошових зобов'язань, визначених контролюючим органом та самостійно задекларованих зобов'язань.

Судом встановлено, що відповідачем до Феодосійської ОДПІ АРК ДПС надана податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) на 2012 рік (вх. № 11420 від 05.06.2012р.) якою узгоджене податкове зобов'язання з орендної плати у сумі 283 407,04 грн. за рік, у тому числі з січня по грудень 2012 року у сумі 23 617,25 грн. за місяць (а.с. 25).

Однак Відповідачем допущена несплата самостійно узгодженого зобов'язання з орендної плати , а саме:

- за серпень 2012 року у сумі 23 617,25 грн.

- за вересень 2012 року у сумі 23 617,25 грн.

- за жовтень 2012 року у сумі 23 617,25 грн.

- за листопад 2012 року у сумі 23 617,25 грн.

- за грудень 2012 року у сумі 23 617,25 грн.

Феодосійською МДПІ (правонаступником якої є Феодосійська ОДПІ АР Крим ДПС) було проведено камеральну перевірку своєчасності сплати податкового зобов'язання з орендної плати. За результатами перевірки був складений акт №992/15-3/34798006 від 16.08.2012 року (а.с.23-24).

На підставі Акту було прийнято податкове повідомлення рішення № 0007951503 від 13.09.2012 року, яким до Відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170 грн. (а.с.20).

Феодосійською МДПІ (правонаступником якої є Феодосійська ОДПІ АР Крим ДПС) було проведено камеральну перевірку своєчасності подання податкової звітності. За результатами перевірки був складений Акт №67/15-1/34798006 від 17.01.2011 року (а.с. 9).

На підставі Акту було прийнято податкове повідомлення рішення № 0000141501 від 02.02.2011 року, яким до Відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170 грн. (а.с.7).

Феодосійською об'єднаною державною податковою інспекцією АР Крим Державної податкової служби було проведено камеральну перевірку звітності з податку на прибуток. За результатами перевірки був складений Акт №1071/15-1/34798006 від 03.06.2011 року (а.с. 13). На підставі Акту було прийнято податкове повідомлення рішення № 0002581501 від 07.06.2011 року, яким до Відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 1 грн. (а.с.11).

Феодосійською об'єднаною державною податковою інспекцією АР Крим Державної податкової служби було проведено камеральну перевірку звітності з податку на прибуток. За результатами перевірки був складений Акт №1233/15-1/34798006 від 19.09.2012 року. (а.с.17). На підставі Акту було прийнято податкове повідомлення рішення № 0000941501 від 02.10.2012 року, яким до Відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170 грн.(а.с. 15).

Відповідно до п.п.14.1.175 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Згідно до п.36.1, п.36.2 ст.36 Податкового кодексу України (далі - ПК України), податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.

Відповідно до п.46.1 ст.46 ПК України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Підпунктами 54.3.1-54.3.6 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України визначено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо:

54.3.1. платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію;

54.3.2. дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках;

54.3.3. згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов'язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган;

54.3.4. рішенням суду, що набрало законної сили, особу визнано винною в ухиленні від сплати податків;

54.3.5. дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом;

54.3.6. результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов'язань, визначених платником податків у митних деклараціях.

Узгоджена сума податкових зобов'язань, визначена в зазначених податкових повідомленнях-рішеннях, які відповідачем не оскаржувалися та податкових деклараціях у встановлений законодавством строк в повному обсязі відповідачем сплачена не була.

Згідно п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України), плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до ст. 269 ПК України платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) і землекористувачі.

Згідно п. 285.1 ст. 285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Згідно п. 286.2 ст. 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 287.3 статті 287 ПК України визначено, що податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

На виконання вимог Податкового кодексу України позивачем сформовано податкову вимогу № 45 від 04.02.2011 року про обов'язок відповідача сплатити податковий борг в сумі 8 001,73 грн., яка отримана відповідачем у 21.02.2011 року (а.с.30).

Відповідно до пп.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно п.95.1 ст.95 ПК України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно п. 95.2 статті 95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Згідно п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючий такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам ДПС, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Станом на час розгляду справи загальна сума заборгованості відповідача становить 142 203,76 грн., що підтверджується матеріалами справи та не спростовується відповідачем.

Відповідно до частини 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із статтею 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Докази суду надають особи, які беруть участь у справі.

Статтею 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Суд, згідно зі статтею 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Отже, проаналізувавши зазначені вище норми чинного законодавства України, матеріали адміністративного позову, суд вважає, що позовні вимоги Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮБК - Будінвест" про стягнення податкового боргу є правомірними та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з Відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст.94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮБК - Будінвест" (98109, АР Крим, м. Феодосія вул. Челнокова, б. 72, ЄДРПОУ 34798006) на користь Феодосійської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби (98112, АР Крим, м. Феодосія, вул. Кримська, 82-В) суму заборгованості з податкового боргу у розмірі 142 203,76 (сто сорок дві тисячі двісті три) гривні 76 копійок з рахунків платника податків у банках.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.

Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Аблякимов Е.Е.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення06.03.2013
Оприлюднено11.04.2013
Номер документу30575392
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/1686/13-а

Постанова від 06.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

Ухвала від 15.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні