Постанова
від 04.04.2013 по справі 801/2667/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

04 квітня 2013 р. о 10:25 год. Справа №801/2667/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Москаленка С.А., при секретарі судового засідання Магері М.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби

до Приватного підприємства "Барон-Н"

про стягнення,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у м. Сімферополі АР Крим ДПС (далі - позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Приватного підприємства "Барон-Н" (далі - відповідач) про стягнення 2 211,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач не сплачує у встановлені законом строки штрафні санкції, нараховані за несвоєчасне надання податкових розрахунків єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою.

Ухвалами суду від 18.03.2013 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про дату час та місце судового засідання повідомлений належним чином - судовою повісткою, надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю, позовні вимоги підтримує у повному обсязі.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про дату час та місце судового засідання повідомлений належним чином - судовою повісткою, про поважність причин неприбуття у судове засідання суд не повідомив.

Згідно ч.6 ст.71 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

За таких обставин, суд вважає можливим розглянути справу на основі наявних в ній доказів за відсутністю не з'явившихся представників сторін.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Відповідач у справі є юридичною особою (ідентифікаційний код 35408875), що підтверджується наданими витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.10-11), довідкою Головного управління статистики в АР Крим (а.с.12) , знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції в м. Сімферополь АР Крим як платник податків з 07.09.2007 року, що підтверджується довідкою Ф.4-ОПП(а.с.9, зв.б.).

Відповідно до пункту 16.1.3. п.16.1. ст.16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

11.02.2011 року посадовою особою позивача проведено камеральну перевірку своєчасності подання податкової звітності відповідача за 4 квартал 2010 року.

За результатами перевірки складено акт №804/1504 від 11.02.2011р., яким встановлено порушення відповідачем вимог ст.4 Указу Президента України від 03.07.1998р. №2755-VI "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктом малого підприємництва", а саме неподання податкового розрахунку єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою за 4 квартал 2010 року (граничний строк подання 19.04.2011р., фактично не подано) (а.с.14).

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0001101504/0 від 25.02.2011 року, яким позивачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 170 грн. (отримано відповідачем 11.03.2011 року) (а.с.13).

У встановлені законом строки податкове повідомлення-рішення №0001101504/0 від 25.02.2011 року не оскаржене, а відтак визначена ним сума грошового зобов'язання є узгодженою.

26.04.2011 року посадовою особою позивача проведено камеральну перевірку своєчасності подання податкової звітності відповідача за 1 квартал 2011 року.

За результатами перевірки складено акт № 5418/1504/35408875 від 26.04.2011 року, яким встановлено порушення відповідачем вимог ст.4 Указу Президента України від 03.07.1998р. №2755-VI "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктом малого підприємництва", а саме неподання податкового розрахунку єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою за 1 квартал 2011 року (граничний строк подання 19.04.2011р., фактично не подано) ( а.с.15, зв.б.).

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0004391504 від 29.04.2011 року, яким позивачу визначено суму грошового зобов'язання з єдиного податку за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 1,00 грн. (отримано відповідачем 29.04.2011 року) (а.с.15).

У встановлені законом строки податкове повідомлення-рішення №0004391504 від 29.04.2011 року не оскаржено, а відтак визначена ним сума грошового зобов'язання є узгодженою.

27.10.2011 року посадовою особою позивача проведено камеральну перевірку своєчасності подання податкової звітності відповідача за 3 квартал 2011 року.

За результатами перевірки складено акт № 15338/1504/35408875 від 27.10.2011 року, яким встановлено порушення відповідачем вимог ст.4 Указу Президента України від 03.07.1998р. №2755-VI "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктом малого підприємництва", а саме неподання податкового розрахунку єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою за 3 квартал 2011 року (граничний строк подання 19.10.2011 року, фактично не подано) ( а.с.17).

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0013181504 від 09.12.2011 року, яким позивачу визначено суму грошового зобов'язання з єдиного податку за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 1020 грн. (отримано відповідачем 19.12.2011 року) (а.с.15).

У встановлені законом строки податкове повідомлення-рішення №0013181504 від 09.12.2011 року не оскаржено, а відтак визначена ним сума грошового зобов'язання є узгодженою.

02.02.2012 року посадовою особою позивача проведено камеральну перевірку своєчасності подання податкової звітності відповідача за 4 квартал 2011 року.

За результатами перевірки складено акт № 830/1504/35408875 від 02.02.2012 року, яким встановлено порушення відповідачем вимог ст.4 Указу Президента України від 03.07.1998р. №2755-VI "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктом малого підприємництва", а саме неподання податкового розрахунку єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою за 4 квартал 2011 року (граничний строк подання 19.01.2012 року, фактично не подано) ( а.с.19).

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0002311504 від 20.02.2012 року, яким позивачу визначено суму грошового зобов'язання з єдиного податку за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 1020 грн. (отримано відповідачем 02.03.2012 року) (а.с.18).

У встановлені законом строки податкове повідомлення-рішення №0002311504 від 20.02.2012 року не оскаржено, а відтак визначена ним сума грошового зобов'язання є узгодженою.

Визначені вищевказаними податковими повідомленнями-рішеннями суми грошових зобов'язань у загальному розмірі 2211 грн. відповідачем не сплачені.

Доказів своєчасного подання до органів податкової служби податкової звітності з єдиного податку відповідачем не надано.

Пунктом 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно з п.59.3 ст.59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Позивачем надіслано відповідачу податкову вимогу №963 від 23.03.2011 року на суму 170 грн. (а.с.20).

Відповідно до п.58.3 ст. 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Суд зазначає, що податкового вимога №963 від 23.03.2011 року надіслана на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Таким чином суд вважає, що зазначена податкова вимога була належним чином надіслана відповідачу та вважаються врученою.

Відповідно до п.59.5 ст.59 Податкового кодексу України, у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Згідно з п.п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

За таких обставин, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.

В судовому засіданні 04.04.2013 року оголошено вступну і резолютивну частини постанови, постанову у повному обсязі складено 09.04.2013 року.

Керуючись ст.ст.122, 158, 160-163, 167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство «Барон-Н», (ідентифікаційний номер 35408875) в дохід Державного бюджету (р/р 31519969700002 в ГУ ДКСУ в АР Крим, м. Сімферополь, ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026, код платежу 5318050300) податковий борг з єдиного податку в сумі 2211 (дві тисячі двісті одинадцять) грн. 00 коп.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Москаленко С.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення04.04.2013
Оприлюднено12.04.2013
Номер документу30594623
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/2667/13-а

Постанова від 04.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

Ухвала від 18.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні