ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
19.02.09 Справа №2а-4870/08/1
Окружний адмін істративний суд Автономної Р еспубліки Крим у складі голо вуючої судді Трещової О.Р., при секретарі Єлжової Н.М., за уча стю:
представників прокурора - Тіткова Костянтина Сергійов ича, Штехбарт Діни Володимир івни,
представника відповідача - Білянської Алі Вікторівни ,
представника третьої особ и - ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Кер ченського міжрайонного прир одоохоронного прокурора в ін тересах держави в особі Держ авної інспекції по контролю за використанням та охороною земель до Приморської селищ ної ради про визнання рішенн я недійсним,
ВСТАНОВИВ:
До окружного адміністрат ивного суду АР Крим з адмініс тративним позовом звернувся Керченський міжрайонний при родоохоронний прокурор в інт ересах держави в особі Держа вної інспекції по контролю з а використанням та охороною земель до Приморської селищн ої ради про визнання рішення Приморської селищної ради в ід 21.03.2008 року «Про попереднє пог одження місце розташування о б' єкту і надання згоди на ск ладання проекту землеустрою щодо відведення земельної д ілянки площею 0,3 га ТОВ «Метан -сервіс» незаконним.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 20 жовтня 2008 року відкрито провадження по справі.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 20 жовтня 200 8 року закінчено підготовче п ровадження та справу признач ено до судового розгляду.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 10 грудня 200 8 року у якості третьої особи , яка не заявляє самостійних в имог на предмет позову, на ст ороні відповідача суд залучи в до участі товариство з обме женою відповідальністю «Мет ан-сервіс».
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідно до Закону У країни «Про Державний бюджет на 2008 рік» було передбачено, щг о земельні ділянки передають ся в оренду виключно на підст аві аукціонів. Перевіркою, пр оведеною прокуратурою встан овлено, що 21.03.2008 року Приморсько ю селищною радою прийнято рі шення «Про попереднє погодже ння місце розташування об' є кту і надання згоди на склада ння проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянк и площею 0,3 га ТОВ «Метан-серві с» для будівництва компресор ної станції. Але з урахування м того, що аукціон з питання на дання в оренду зазначеної зе мельної ділянки не проводивс я, прокурор вважає, що рішення відповідача є незаконним.
У судовому засіданні предс тавник прокуратури позовні в имоги підтримав у повному об сязі та надав пояснення відп овідно до обставин, викладен их в позовній заяві.
В судове засіданні предста вник позивача не зявився, пов ідомлений належним чином про час, дату та місце розгляду сп рави, про причини неявки суд н е повідомив.
У судовому засіданні предс тавник відповідача проти поз ову заперечував та пояснив, щ о дійсно, Законом України «Пр о Державний бюджет на 2008 рік» б ули введені обмеження стосов но надання в оренду земельни х ділянка з аукціону, за виклю ченням певних випадків, але р ішенням Конституційного суд у України ці положення Закон у були визнані неконституцій ними. Крім того, такі обмеженн я не розповсюджуються на вип адки, коли дозвіл на погоджен ня земельної ділянки був над аний до 01.01.2008 року. Зазначений ф акт також підтверджується рі шенням № 843 від 21.03.2008року Примор ської селищної ради, яке не зм інено та не скасовано. Стосов но земельної ділянки, що виді ляється ТОВ «Метан-сервіс», т о ще в 2007 році відповідач визна чився з місцем її розташуван ня, тому рішення Приморської селищної ради від 21.03.2008 року є з аконним та обґрунтованим.
У судовому засіданні предс тавник третьої особи проти п озову також заперечував у по вному обсязі та підтримав по яснення, надані представнико м відповідача у судовому зас іданні.
На підставі статті 128 КАС Укр аїни суд вважає можливим роз глядати справу за відсутніст ю представника позивача, оск ільки інтереси позивача в су довому засіданні представле ні прокурором, який звернувс я з позовом до суду, а також у з в' язку з тим, що в матеріалах справи достатньо доказів дл я вирішення її по суті.
Вислухавши пояснення пред ставника прокуратури, відпо відача та третьої особи, досл ідивши матеріали справи та о цінивши докази по справі в їх сукупності, суд вважає, що поз овні вимоги не підлягають за доволенню в повному обсязі.
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до п. 4 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до статті 1 Закон у України “Про прокуратуру” від 05.11.1991 року № 1789- ХІІ прокурорс ький нагляд за додержанням і правильним застосуванням за конів Кабінетом Міністрів Ук раїни, міністерствами та інш ими центральними органами ви конавчої влади, органами дер жавного і господарського упр авління та контролю, Радою мі ністрів Автономної Республі ки Крим, місцевими Радами, їх в иконавчими органами, військо вими частинами, політичними партіями, громадськими орган ізаціями, масовими рухами, пі дприємствами, установами і о рганізаціями, незалежно від форм власності, підпорядкова ності та приналежності, поса довими особами та громадянам и здійснюється Генеральним п рокурором України і підпоряд кованими йому прокурорами.
Згідно зі статтею 5 Закону У країни “Про прокуратуру” про куратура України становить є дину систему, на яку відповід но до Конституції України та цього Закону покладаються т акі функції: 1) підтримання дер жавного обвинувачення в суді ; 2) представництво інтересів г ромадянина або держави в суд і у випадках, визначених зако ном; 3) нагляд за додержанням з аконів органами, які проводя ть оперативно-розшукову діял ьність, дізнання, досудове сл ідство; 4) нагляд за додержання м законів при виконанні судо вих рішень у кримінальних сп равах, а також при застосуван ні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеж енням особистої свободи гром адян.
Таким чином, органи прокур атури, її посадові особи, у том у числі Керченський міжрайон ний природоохоронний прокур ор, реалізуючи свої завдання та функції, у правовідносина х з фізичними та юридичними о собами виступає у якості суб ' єкта владних повноважень.
Пунктом 8 частини першої ста тті 3 КАС України визначено, що позивачем в адміністративні й справі може бути суб'єкт вла дних повноважень, на виконан ня повноважень якого подана позовна заява до адміністрат ивного суду. Однак такий суб'є кт владних повноважень може бути позивачем у адміністрат ивній справі лише у випадках , передбачених КАС України.
Відповідно до статті 60 КАС У країни у випадках, встановле них законом, Уповноважений В ерховної Ради України з прав людини, прокурор, органи держ авної влади, органи місцевог о самоврядування, фізичні та юридичні особи можуть зверт атися до адміністративного с уду із адміністративними поз овами про захист прав, свобод та інтересів інших осіб і бра ти участь у цих справах.
Прокурор здійснює в суді пр едставництво інтересів гром адянина або держави в порядк у, встановленому цим Кодексо м та іншими законами, і може зд ійснювати представництво на будь-якій стадії адміністра тивного процесу.
Судом встановлено, що проку рор звернувся до суду в інтер есах Державної інспекції по контролю за використанням т а охороною земель.
Відповідно до статті 5 Закон у України «Про державний кон троль за використанням та ох ороною земель» № 963-IV від 19.06.2003 рок у державний контроль за вико ристанням та охороною земель здійснює спеціально уповнов ажений орган виконавчої влад и з питань земельних ресурсі в.
Стаття 6 Закону встановлені повноваження спеціально упо вноваженого органу виконавч ої влади з питань земельних р есурсів у сфері державного к онтролю за використанням та охороною земель, до яких нале жать здійснення державного контролю за використанням т а охороною земель у частині: додержання органами державн ої влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог з емельного законодавства Укр аїни та встановленого порядк у набуття і реалізації права на землю; додержання вимог зе мельного законодавства в про цесі укладання цивільно-прав ових угод, передачі у власніс ть, надання у користування, в т ому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок.
Згідно Положення про Держа вну інспекцію з контролю за в икористанням і охороною земе ль, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2002 року № 1958 Державн а інспекція з контролю за вик ористанням і охороною земель (Держземінспекція) є урядови м органом державного управлі ння, який діє у складі Держком зему і йому підпорядковуєтьс я. Держземінспекція відповід но до покладених на неї завда нь організує і здійснює держ авний контроль за дотримання м органами державної влади, о рганами місцевого самовряду вання, підприємствами, устан овами, організаціями незалеж но від форми власності, грома дянами України, іноземцями, о собами без громадянства, а та кож іноземними юридичними ос обами земельного законодавс тва.
Таким чином, Державна інспе кція з контролю за використа нням і охороною земель АРК яв ляється державним органом, в иконує делеговані функції що до реалізації повноважень ви конавчої влади, отже прокура тури має право звертатися до суду в його інтересах.
Статтею 140 Конституції Укра їни встановлює, що місцеве са моврядування є правом терито ріальної громади - мешканців села, селища, міста - самостій но вирішувати питання місцев ого значення в рамках Консти туції і законів України. Місц еве самоврядування здійснює ться територіальною громадо ю у порядку, встановленому за коном, як безпосередньо, так і через органи місцевого само врядування: сільські, селищн і, міські ради і їх органи.
Порядок обрання органів мі сцевого самоврядування, їх ф ункціонування та повноважен ня передбачено в Законі Укра їни “Про місцеве самоврядува ння в Україні”.
Відповідно до пункту 34 стат ті 26 Закону України "Про місце ве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засід аннях сільської, селищної, мі ської ради вирішуються питан ня регулювання земельних від носин.
Статтею 33 Закону України "Пр о місцеве самоврядування в У країні" визначені повноважен ня виконавчих органів сільсь ких, селищних, міських рад в сф ері регулювання земельних ві дносин та охорони навколишнь ого природного середовища.
Згідно зі ст. 14 Конституції У країни земля є основним наці ональним багатством, що знах одиться під особливою охорон ою держави. Право на землю наб увається і реалізується гром адянами і суб'єктами господа рської діяльності (юридичним и і фізичними особами) виключ но відповідно до закону.
На час розгляду спору поряд ок регулювання земельних від носин встановлений у Земельн ому кодексі України (далі ЗК У країни).
Серед передбачених ст. 12 ЗК У країни повноважень сільськи х, селищних, міських рад в галу зі земельних відносин є пере дача земельних ділянок комун альній власності у власність громадянам та юридичним осо бам, надання їх у користуванн я відповідно до вимог цього К одексу.
Ст. 83 ЗК України визначає, що у комунальній власності знах одяться всі землі в межах нас елених пунктів, окрім земель приватної і державної власн ості, а також земельні ділянк и за їх межами, на яких розміще ні об'єкти комунальної власн ості.
З матеріалів справи судом в становлено наступне:
Судом встановлено, що викон авчим комітетом Красноперек опської міської ради Автоном ної Республіки Крим 29.11.2006 року з ареєстроване товариство з об меженою відповідальністю « Метан-сервіс» (ідентифікацій ний код 34266157), що підтверджуєтьс я свідоцтвом про державну ре єстрацію серії А00 № 530642, довідко ю з Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України серії АБ № 054860.
Судом встановлено, що 06.08.2007 ро ку ТОВ «Метан-сервіс» зверну лося з заявою до голови Примо рської селищної ради з проха нням виділити земельну ділян ку площею 0,03га, а також дозвол ити збір матеріалів попередн ього узгодження на проект ві дведення земельної ділянки п ід будівництво автомобільн ої газонаповнювальної компр есорної станції, розташовано ї на а/т Керч-Феодосія.
Рішенням Приморської сели щної ради 18-ої сесії 5 скликанн я № 612 від 28.09.2007 року дозволено ТО В «Метан-сервіс» збір матері алів попереднього узгоджен ня місце розташування земел ьної ділянки площею 0,03 га під б удівництво автомобільної г азонаповнювальної компресо рної станції, розташованої з а адресою смт Приморський, ра йон АЗС «Атан».
Судом встановлено, що 19.10.2007 ро ку ТОВ «Метан-сервіс» зверну лося з заявою до голови Примо рської селищної ради про вне сення змін до рішення № 612 від 28 .09.2007 року у частині зміни площі земельної ділянки з 0,03 га до 0,3 г а, у зв' язку з опискою.
Рішенням Приморської сели щної ради 19-ої сесії 5 скликанн я № 624 від 31.10.2007 року були внесені зміни до рішення Приморсько ї селищної ради 18-ої сесії 5 скл икання № 612 від 28.09.2007 року в части ні площі ділянки та зазначен о, що її розмір складає 0,30 га.
Судом встановлено, що 30.11.2007 ро ку ТОВ «Метан-сервіс» зверну лося до голови Приморської с елищної ради з проханням роз глянути питання про надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянк и під будівництво, у зв' язку з проведеним заявником пого дженням акту вибору та обсте ження земельної ділянки.
Крім того, 05.02.2008 року комісією , призначеною рішенням 28 сесії 4 скликання Приморської сели щної ради, був погоджений акт вибору та обстеження земель ної ділянки.
Рішенням Приморської сели щної ради 23-ої сесії 5 скликанн я № 843 від 21.03.2008 року було встанов лено, що затвердження проект ів землеустрою по відведенню земельної ділянки з отриман ими висновками експертизи, т ехнічної документації, що ви конані на підставі прийнятих рішень Приморською селищною радою до 01.01.2008 року, а також дозв олів на погодження місця роз ташування земельної ділянки , отриманих до 01.01.2008 року, рішень по затвердженню актів вибор у та обстеження земельних ді лянок, прийнятих до 01.01.2008 року - необхідно здійснювати в уст ановленому порядку без прове дення аукціону по продажу пр ава оренди.
Рішенням Приморської сели щної ради 23-ої сесії 5 скликанн я № 849 від 21.03.2008 року погоджено мі сце розташування об' єкта, з атверджений акт вибору та об стеження земельної ділянки та дозволено ТОВ «Метан-серв іс» складання проекту земле устрою по відведенню земельн ої ділянки площею 0,3 га; ТОВ «Ме тан-сервіс» зобов' язано пр отягом 6 місяців виконати про ект землеустрою.
Рішенням Приморської сели щної ради 27-ої сесії 5 скликанн я № 1018 від 30.09.2008 року внесені змін и до рішення 23 сесії 5 скликанн я від 21.03.2008 року № 849 та наданий ст рок для виконання проекту зе млеустрою ТОВ «Метан-сервіс» до 01.04.2009 року.
Судом встановлено, що стано м на день розгляду справи про ект землеустрою розроблений у повному обсязі, що підтверд жується оригіналом проекту, який був досліджений в судов ому засіданні.
На рішення Приморської сел ищної ради 23-ої сесії 5 скликан ня № 849 від 21.03.2008 року до суду звер нувся з позовом прокурор, яки й обґрунтував позовні вимоги тим, що Законом України "Про Д ержавний бюджет на 2008 рік та пр о внесення змін до деяких зак онодавчих актів України" вне сено зміни до ст.124 Земельного кодексу України, ст.16 Закону У країни "Про оренду землі" та вс тановлено, що придбання прав а оренди земельних ділянок, я кі знаходяться в державній т а комунальній власності здій снюється виключно на аукціон ах.
З приводу вищевказаного су д зазначає наступне:
Стаття 19 Конституції Україн и визначає, що органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України
Відповідно до статті 9 КАС У країни суд при вирішенні спр ави керується принципом зако нності, відповідно до якого о ргани державної влади, орган и місцевого самоврядування, їхні посадові і службові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни.
Відносно посилання позива ча що Законом України "Про Дер жавний бюджет на 2008 рік та про в несення змін до деяких закон одавчих актів України" внесе но зміни до ст.124 Земельного ко дексу України, ст.16 Закону Укр аїни "Про оренду землі" суд заз начає:
Згідно з резолютивною част иною рішення Конституційног о суду України від 22.05.2008р. №10-рп/20 08 визнано неконституційними положення пункту 2 та пункту 8 розділу II Закону України "Про Державний бюджет на 2008 рік та п ро внесення змін до деяких за конодавчих актів України".
Крім цього, як було зазначен о в рішенні Конституційного суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008 К онституція України у статті 92 визначила сфери, зокрема бюд жетну, які мають врегульовув атися виключно законом. Зако н про Держбюджет є основним ф інансовим документом держав и. Через своє спеціальне приз начення цей закон не повинен регулювати відносини в інши х сферах суспільного життя. К онституція України не надає закону про Держбюджет вищої юридичної сили стосовно інши х законів.
Таким чином, Конституційни й Суд України в своєму рішенн і дійшов висновку, що законом про Держбюджет не можна внос ити зміни до інших законів, зу пиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об'єктивних при чин це створює протиріччя у з аконодавстві, і як наслідок - с касування та обмеження прав і свобод людини і громадянин а.
Суд не може погодитися з дов одами прокурора, який посила ється на Закон України № 309-УІ “ Про внесення змін до деяких з аконодавчих актів України” в ід 03.06.2008 р., який набрав чинність 04.06.2008 р. щодо внесення зміни до с т. 124 ЗК України і ст. 16 Закону Укр аїни “Про оренду землі” відп овідно до яких набуття права оренди земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здій снюється виключно на аукціон ах (крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нер ухомого майна, що перебувают ь у власності громадян і юрид ичних осіб, в яких відсутні ак ції (частки, паї), що належать д ержаві, набуття права на орен ду земельних ділянок під об'є кти соціального призначення , будівництво соціального і д оступного житла, використанн я земельних ділянок для розр обки корисних копалин та спе ціального водокористування відповідно до отриманих спе ціальних дозволів (ліцензій) , використання релігійними о рганізаціями (під культовими будівлями), які легалізовані в Україні).
Суд не може погодитися з про курором у цієї частині тому, щ о Закон України “Про внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України” не може бути застосовано до даних віднос ин у відповідності з п.2 ч.11 Розд ілу 2 “Прикінцевих положень” яким Кабінету Міністрів Укр аїни доручено визначити особ ливості оформлення права оре нди земельної ділянки без пр оведення аукціону громадяна м чи юридичним особам, які зве рнулись із заявою (клопотанн ям) про передачу земельної ді лянки в оренду із земель держ авної або комунальної власно сті, якщо станом на 1 січня 2008 ро ку відповідним органом викон авчої влади або органом місц евого самоврядування було пр ийнято рішення про погодженн я місця розташування такого об'єкта або про надання дозво лу на розробку проекту її від ведення.
Таким чином, зміни до ст. 124 ЗК не розповсюджуються на дані правовідносини так як Рішен ням Приморської селищної рад и 18-ої сесії 5 скликання № 612 від 2 8.09.2007 року дозволено ТОВ «Метан -сервіс» збір матеріалів поп ереднього узгодження місце р озташування земельної діля нки площею 0,03 га під будівницт во автомобільної газонапов нювальної компресорної стан ції, розташованої за адресою смт Приморський, район АЗС « Атан».
За таких умов суд приходить до висновку, що Приморська се лищна рада, діючи в межах повн оважень, встановлених у Зако ні України “Про місцеве само врядування в Україні”, Земел ьного кодексу України, визна чилась з питанням щодо місця розташування земельної діля нки ТОВ «Метан-сервіс» до 01.01.2008 року, а тому з додержанням про цедури, встановленої у ЗК Укр аїни в редакції, яка діяла ста ном на день прийняття зазнач еного вище рішення, тобто на 28 .09.2007 року.
Зміни у зазначений вище пор ядок надання земельних ділян ок в оренду з земель державно ї та комунальної власності ш ляхом проведення аукціону, б ули внесені вже після того, як Приморська селищна рада виз начилась з питанням щодо міс ця розташування земельної ді лянки.
Згідно зі статтею 8 Конститу ції України, Конституція має найвищу юридичну сілу. Закон и та інші нормативно-правові акти приймаються на основі К онституції України і повинні відповідати їй. Норми Консти туції України є нормами прям ої дії.
Статтею 58 Конституції Украї ни визначено, що Закони та інш і нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, кр ім випадків, коли вони пом'якш ують або скасовують відповід альність особи.
Тому, суд вважає помилковим застосування до земельних п равовідносин, які виникли мі ж Приморською селищною радо ю та ТОВ «Метан-сервіс» статт і 16 Закону України "Про оренду землі" в частині проведення а укціонів, оскільки дана норм а набрала законної сили післ я виникнення між сторонами з емельних відносин.
Суд визнає безпідставним п осилання відповідачем на нор ми Закону України “Про держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесенні змін в деякі за конодавчі акти України” від 28.12.2007 року, які були визнані нек онституційними.
Таким чином, виходячи з того , що закони та інші нормативно -правові акти не мають зворот ної дії в часі, крім випадків к оли вони пом'якшують або скас овують відповідальність осо би, суд вважає, що позовні вимо ги не підлягають задоволенню .
Крім того, відповідно до Зак ону України від 16.09.2008 року № 509-VI "П ро внесення змін до деяких за конодавчих актів України щод о сприяння будівництву" були внесені зміни до статті 124 ЗК У країни а також підпунктом 17 пу нкту 1 розділу Х "Перехідні пол оження" встановлено, що у разі прийняття відповідними орга нами рішення про погодження місця розташування об'єкта а бо про надання дозволу на роз роблення проекту відведення земельної ділянки до 1 січня 2 008 року передача в оренду таки х земельних ділянок із земел ь державної та комунальної в ласності здійснюється без пр оведення земельних торгів (а укціонів)".
Тобто зазначене питання та кож додатково врегульовано б езпосередньо Земельним коде ксом України, що підтверджує висновки суду про неможливі сть застосування до правовід носин, що склалися між Примор ською селищною радою та ТОВ « Метан-сервіс» Закону України “Про державний бюджет Украї ни на 2008 рік та про внесенні змі н в деякі законодавчі акти Ук раїни” від 28.12.2007 року.
Відповідно до частини 4 стат ті 94 КАС України, у справах, в як их позивачем є суб' єкт влад них повноважень, і відповіда чем - фізична чи юридична ос оба, судові витрати, здійснен і позивачем, з відповідача не стягуються.
Під час судового засідання , яке відбулось 19.02.2009 року були о голошені вступна та резолюти вна частини постанови. Відпо відно до ст. 163 КАСУ у повному об сязі постанову складено 23.02.2009 р оку.
На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 98,160-163 КАС України , суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволені позову відмо вити.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ання у повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).
Якщо після подачі зая ви про апеляційне оскарження апеляційна скарга не подана , постанова набуває законної сили через 20 днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Протягом 10 днів з дня склада ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністр ативний суд Автономної Респу бліки Крим до Севастопольсь кого апеляційного адміністр ативного суду може бути пода на заява про апеляційне оска рження, після подачі якої про тягом 20 днів може бути подана апеляційна скарга.
Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання заяви про апе ляційне оскарження (10 днів).
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 19.02.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 3059528 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні