2-9/9450-2008
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Постанова
Іменем України
03 лютого 2009 року Справа № 2-9/9450-2008
Севастопольський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Антонової І.В.,
суддів Котлярової О.Л.,
Ткаченка М.І.,
за участю представників сторін:
позивача: Штурцев Юрій Юрійович, довіреність № б/н від 02.02.2009
відповідача: не з'явився;
розглянувши апеляційну скаргу Гвардійської селищної ради на рішення господарського суду Автономної Республіки Крим (суддя Пєтухова Н.С.) від 18 грудня 2008 року у справі № 2-9/9450-2008
за позовом приватного підприємства "Лора" (вул. Рикова, 7-2, Гвардійське, Сімферопольський р-н, 97513)
до Гвардійської селищної ради (вул. К. Маркса, 63, Гвардійське, Сімферопольський р-н, 97513)
про спонукання укласти договори
ВСТАНОВИВ:
Рішенням господарського суду Автономної Республіки Крим від 18 грудня року (суддя Пєтухова Н.С.) у справі № 2-9/9450-2008 задоволено позов приватного підприємства „Лора” про спонукання Гвардійської селищної ради укласти договори про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення у редакції позивача.
Визнано укладеним договір про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення на гуртожиток № 5 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад між приватним підприємством „Лора” та Гвардійською селищною радою у редакції позивача.
Визнано укладеним договір про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення на гуртожиток № 6 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад між приватним підприємством „Лора” та Гвардійською селищною радою у редакції позивача.
Визнано укладеним договір про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення на житловий будинок № 14 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад між приватним підприємством „Лора” та Гвардійською селищною радою у редакції позивача.
Вирішено питання про розподіл судових витрат.
На вказаний судовий акт відповідачем, Гвардійською селищною радою, подана апеляційна скарга, в якій сторона просить скасувати рішення суду та прийняти нове рішення у справі, яким відмовити у задоволені позову.
Доводи апеляційної скарги обґрунтовані порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.
Так, за твердженням сторони заявника апеляційної скарги, поза увагою місцевого господарського суду залишились положення частини 1 статті 29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, якою передбачено, що договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою.
Оскільки концесіонер за концесійним конкурсом на гуртожитки №№ 5,6 і житловий будинок № 14 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад до теперішнього часу не виявлений, Гвардійська селищна рада вважає, що позивач залишається організацією, уповноваженою відповідачем на обслуговування вказаного комунального майна.
У судове засідання 03 лютого 2009 року представник відповідача не з'явився, повідомлений належним чином про час та місце розгляду справи.
Враховуючи, що явка у судове засідання це право, а не обов'язок сторони, а неявка не перешкоджає розгляду справи, судова колегія вирішила можливим розглянути справу за відсутність представника відповідача.
Розглянувши справу повторно у порядку статті 101 Господарського процесуального кодексу України, судова колегія встановила наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, між приватним підприємством „Лора” та Гвардійською селищною радою 27.12.2004 укладений концесійний договір № 3, відповідно до якого позивачу надано на 10 років право здійснювати управління (експлуатацію) об'єктів концесії з метою задоволення суспільних потреб в сфері житлово-комунальних послуг.
Відповідно до пункту 1.2. концесійного договору об'єкти концесії визначаються додатками № 1 та № 2 до договору.
Додатком № 1 до концесійного договору позивачу передана система водопостачання та водовідведення в селищі Новий Сад.
Рішенням 3-ої сесії 5-го скликання Гвардійської селищної ради від 18.08.2006 до комунальної власності територіальної громади Гвардійської селищної ради прийнятий гуртожиток 5, розташований за адресою: кв. Цвєточний, 5 в с. Новий Сад, гуртожиток № 6, розташований за адресою кв. Цвєточний, 6 в с. Новий Сад. Цим же рішенням селищна рада оголосила концесійний конкурс на об'єкти комунальної власності територіальної громади Гвардійської селищної ради в с. Новий Сад (гуртожиток № 5 та № 6 та житловий будинок № 14 кв. Цвєточний в с. Новий Сад).
Згідно з пунктом 4 рішення Гвардійської селищної ради від 18.08.2006 позивачу були надані права на здійснення послуг з водопостачання та водовідведення споживачам, які мешкають в гуртожитках № 5, 6 та житловому будинку № 14 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад.
Вказані гуртожитки та житловий будинок на баланс позивача не передавалися, акт приймання-передачі не складався.
Листом від 13.05.2008 під вих. № 1013/02-13 Гвардійська селищна рада підтвердила факт того, шо гуртожитки № 5 т № 6, а також житловий будинок № 14 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад знаходяться на його балансі (а.с. 10).
На підставі концесійного договору від 27 грудня 2004 року, рішення 3-ої сесії 5-го скликання Гвардійської селищної ради від 18.08.2006, ліцензії на централізоване водопостачання та водовідведення від 08.04.2008 приватним підприємством „Лора” надаються послуги з водопостачання та водовідведення мешканцям гуртожитків №№ 5,6 та житлового будинку № 14 кв. Цвєточний в с. Новий Сад.
27.06.2008 відповідачу позивачем був направлений лист про необхідність впорядкувати взаємовідносини з приводу надання послуг з водопостачання та водовідведення на вказані об'єкти відповідно до вимог частини 2 статті 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”.
16.07.2008 позивачем були підготовлені на підставі типового договору, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2005 № 630, та направлені відповідачу проекти договорів на надання послуг з постачання холодної води та водовідведення, в яких, виходячи з характеру цивільно-правових відношень, відповідач був визначений як споживач.
Відмова Гвардійської селищної ради від укладання договорів стала підставою для звернення приватного підприємства „Лора” до суду із даною позовною заявою.
Дослідивши матеріали справи, перевіривши відповідність висновків суду обставинам справи, судова колегія дійшла висновку про наявність підстав для часткового задоволення апеляційної скарги Гвардійської селищної ради, виходячи із наступного.
Частиною 2 статті 29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” встановлено, що у разі якщо балансоутримувач не є виконавцем, він укладає договори на надання житлово-комунальних послуг з іншим виконавцем.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.
Частиною 4 статті 19 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” передбачено, що особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.
Як вбачається із характеру договорів про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення, які позивач просить зобов'язати укласти Гвардійську селищну раду як балансоутримувача, приватне підприємство „Лора” є споживачем.
Загальний порядок укладання господарських договорів встановлений статтею 181 Господарського кодексу України, відповідно до якої господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограмму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
Згідно з пунктом 1 частини 3 статті 20 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
Проекти договорів, які спрямовані позивачем відповідачу, є типовими договорами.
Таким чином, відмова Гвардійської селищної ради від укладення договорів про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення протиречить чинному законодавству та є підставою для задоволення позовних вимог приватного підприємства „Лора”.
Дійшовши висновку про обгрунтованність заявлених позовних вимог про зобов'язання Гвардійської селищної ради укласти з приватним підприємством „Лора” спірні договори, господарський суд Автономної Республіки Крим визнав дані договори укладеними, тобто розглянув позовні вимоги, які стороною не заявлялись.
Право суду вийти за межі позовних вимог передбачено пунктом 2 статті 83 Господарського процесуального кодексу України, згідно з яким господарський суд, приймаючи рішення, має право виходити за межі позовних вимог, якщо це необхідно для захисту прав і законних інтересів позивачів або третіх осіб з самостійними вимогами на предмет спору і про це є клопотання заінтересованої сторони.
В матеріалах справи відсутнє відповідне клопотання приватного підприємства „Лора”, що дає підстави для висновку про порушення господарським судом Автономної Республіки Крим норм процесуального права.
До того ж, визнання договорів укладеними не відповідає способам захисту цивільних прав і інтересів, визначеним у частині 2 статті 16 Цивільного кодексу України.
Відповідно до частини 2 статті 187 Господарського кодексу України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.
Оскільки у відповідності до вимог статті 105 Господарського процесуального кодексу України постанова набирає законної сили з дня її прийняття, днем укладення договорів слід вважати 03.02.2009 - день прийняття постанови апеляційною інстанцією.
Згідно з частиною 2 статті 104 Господарського процесуального кодексу України порушення або неправильне застосування норм процесуального права може бути підставою для скасування або зміни рішення лише за умови, якщо це порушення призвело до прийняття неправильного рішення.
У зв'язку з тим, що порушення процесуального права призвело до прийняття неправильного рішення у справі, судове рішення підлягає скасуванню, а позов - задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 101, пунктом 2 статті 103, статтями 104 та 105 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Апеляційну скаргу Гвардійської селищної ради задовольнити частково.
2. Рішення господарського суду Автономної Республіки Крим від 18 грудня 2008 року у справі № 2-9/9450-2008 скасувати.
3. Прийняти нове рішення у справі.
Позов задовольнити.
Зобов'язати Гвардійську селищну раду Сімферопольського району (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. К.Маркса,63, ЗКПО 24040814) укласти з приватним підприємством "Лора" (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. К.Маркса,63, ЗКПО 24040814) договір про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення на гуртожиток № 5 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад у редакції позивача наступного змісту:
Типовий договір затверджено Пост. КМУ від 21.06.2005р.,№630
ДОГОВІР №
про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення
смт. Гвардійське 03 лютого 2009 року
Приватне підприємство «Лора»в особі директора Верновського Дмитра Яковича, що діє на підставі Статуту, затвердженого Сімферопольською РДА 18.03.2005р. (далі - Виконавець), з однієї сторони, і Споживач Гвардійська селищна рада в особі Голови селищної ради Полякова Федора Георгієвича, діючого на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
Предмет договору
1. Виконавець зобов'язується надавати на об'єкті Споживача (гуртожиток № 5, кв. Цветочний, с. Новий Сад) вчасно та відповідної якості послуги з постачання холодної води і водовідведення, а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.
2.Характеристика засобів обліку води: лічильник який необхідно установити до 01.08.08 р.
№пп
Вид засобу обліку водиТип засобу обліку водиЗаводський номерПерше показанняМісце встановленняПримітка
Лічильник
Тарифи на послуги та їх загальна вартість
3. Тариф на послуги на момент заключення договору застосовуються згідно з рішенням органу місцевого самоврядування від 26.10.2007р.
1) з постачання холодної води 1,50 гр.куб/м
2) з водовідведення 1,50 гр.куб/м
4. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з постачання холодної води і водовідведення (далі Правил) за відсутності їх, згідно встановлених норм споживання, в межах лімітів.
Оплата спожитих послуг
5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
Платежі вносяться не пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим.
6. Послуги оплачуються шляхом оплати розрахункових рахунків, оплата провадиться у 5-ти денний термін з дня отримання рахунку Споживачем.
7. За наявності у споживача засобів обліку води справляння плати; за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.
8. Плата може вноситься за послуги в касу ЧП «Лора»по квитанції або на р/р 26005000130501 ОКПО 20745893 МФО 384577 АКБ ЧБРР якщо затримується надіслання рахунків Виконавцем.
9. Плата за послуги вноситься по тарифам, затвердженим органом місцевого самоврядування - Гвардійською селищною радою.
10. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день просрочки.
У випадку несплати споживачем за надані послуги протягом2-х місяців виконавець має право відключити споживача від постачання холодної води і водовідведення, попередивши його письмово за 10 днів.
11. У разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець здійснює перерахунок розміру плати згідно з додатком до Правил.
Прав та обов'язки сторін
12. Споживач має право на:
1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством, умовами договору та рішенням органу місцевого самоврядування;
2) отримання в установленому3 законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди,
завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання;
4) зменшення розміру плати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення
їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку,
встановленого у додатку до Правил;
6) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води,
тощо) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Витрати, пов'язані з
перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача, та споживачем - у разі необґрунтованосі такого звернення;
7) установлення засобів обліку води та взяття їх на абонентській облік;
8) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж,
транспортування та монтаж) засобів обліку;
9) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних
послуг;
10) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають в
розмір плати за послуги;
11) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації
за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
12) з Виконавцем договору на заміну або ремонт санітарно-технічних приладів,
пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку, що вийшли з ладу.
13. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) забезпечити доступ до мережі, арматури, засобів обліку води представників
виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:
- для ліквідації аварій - цілодобово;
- для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання,
проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів
обліку води- згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
4) забезпечувати цілісність засобів обліку води та не втручатися в їх роботу;
5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню встановлену
п.10 даного договору
6) у разі втрати права на пільги повідомляти про це виконавця у десятиденний
строк;
7) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей пов'язаних з
отриманням послуг, що виникли з його вини;
8) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів,
пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;
9) своєчасно проводити підготовку систем, санітарно-технічних приладів,
пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
10) у разі виявлення виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством;
11) відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників
послуг у разі необґрунтованості претензій.
14. Виконавець має право:
1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за наданні
послуги пеню у розмірі, встановленому п.10 даного договору та включать її в рахунок до
оплати.
2) вносити за погодженням із споживачем зміни у договір, що впливають на
розмір плати за послуги;
3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері
житлово-комунальних послуг;
4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей,
пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування
вартості відповідних робіт.
5) доступу в приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку, усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань засобів обліку води відповідно до законодавства;
6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.
15. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати вчасне та відповідної якості надання послуг згідно із законодавством, умовами договору та рішеннями органу місцевого самоврядування;
2) надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) забезпечувати за заявою споживача взяття на абонентський облік у тижневий строк засобів обліку води;
4) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акту, якщо послуги надаються в приміщення багатоквартирного будинку.
5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
6) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані,
здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати заходів до ліквідації аварійних
ситуацій, усунення порушень кількісних і якісних показників надання послуг у строки, встановленні згідно із законодавством;
7) Звільняти від сплати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати
компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт згідно з
законодавством, або рішенням органу місцевого самоврядування;
8) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених
несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
9) ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-
комунальних послуг.
Відповідальність сторін
16. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;
3) втручання у роботу засобів обліку води;
4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
17. Виконавець несе відповідальність у разі:
1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків майну та/або приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, - шляхом відшкодування збитків;
2) Зниження кількісних і якісних показників послуг, надання послуг не в повному обсязі - шляхом зменшення розміру плати згідно з Додатком до Правил, та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт в розмірі, встановленому законодавством, або органом місцевого самоврядування.
3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;
4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві
18. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця
споживачеві, є:
- з постачання води у будову Споживача - останній колодязь до вводу у будівлю. Порядок розв'язання спорів
19. У разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає представника виконавця для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види порушень кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця;повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше двох робочих днів.
Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
20. Акт-претензія подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволені його претензій.
21. Виконавець може відмовити споживачеві в задоволенні його претензій щодо відхилення кількісних і якісних показників послуг на підставі:
показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту;
правильності показань засобів обліку води;
аналізу якості води.
У разі обґрунтованості претензій споживача витрати, пов'язані з їх перевіркою, відшкодовуються виконавцем, у разі необґрунтованості - споживачем.
22. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому
порядку.
Форс-мажорні обставин
23. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання
непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного
характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору,
відключення або зниження об'єму надання електроенергії, чи аварійна ситуація.
Строк дії договору
24. Цей договір укладається на 1 рік і набирає чинності з дня його укладення і
діє до .
25. Договір може бути розірваний достроково у разі:
-зникнення потреби отримання послуг або відмови Споживача від користування послугами Виконавця;
-невиконання умов договору сторонами договору.
26. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.
Інші умови
27. У випадку зміни тарифів органом місцевого самоврядування, плата зі послуги вноситься по новим тарифам, з моменту введення їх в дію, без змін інших умов договору.
Про зміну тарифів повідомляється в оголошенні.
Довідкові відомості
Телефони спеціального виклику у разі
виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій
Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж.:
_ тел. 55-25-85
{адреса та телефон виконавця послуг)
Управління житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації
Сімферопольського р-на м. Сімферополь, вул. Павленко, 1
(адрес)
Виконавчий комітет селищної ради
Назва Гвардійська селищна рада
Адреса смт. Гвардійське, вул.. Леніна, 63
Адреси і підписи сторін
Виконавець: Споживач:
ПП „Лора”_____
Прізвище, ім'я та по батькові Прізвище, ім'я та по батькові
Адреса смт. Гвардійське
Вул. Рикова, буд. 7 кв 2
Телефон 55-25-85
Верповський Д.Я.
(підпис) (підпис)
Зобов'язати Гвардійську селищну раду Сімферопольського району (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. К.Маркса,63, ЗКПО 24040814) укласти з приватним підприємством "Лора" (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. Рикова, 7, кв. 2, ОКПО 0745893) договір про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення на гуртожиток № 6 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад у редакції позивача наступного змісту:
Типовий договір затверджено Пост. КМУ від 21.06.2005р.,№630
ДОГОВІР №
про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення
смт. Гвардійське 03 лютого 2009 року
Приватне підприємство «Лора»в особі директора Верновського Дмитра Яковича, що діє на підставі Статуту, затвердженого Сімферопольською РДА 18.03.2005р. (далі - Виконавець), з однієї сторони, і Споживач Гвардійська селищна рада в особі Голови селищної ради Полякова Федора Георгієвича, діючого на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
Предмет договору
1. Виконавець зобов'язується надавати на об'єкті Споживача (гуртожиток № 6, кв. Цветочний, с. Новий Сад) вчасно та відповідної якості послуги з постачання холодної води і водовідведення, а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.
2.Характеристика засобів обліку води: лічильник який необхідно установити до 01.08.08 р.
№пп
Вид засобу обліку водиТип засобу обліку водиЗаводський номерПерше показанняМісце встановленняПримітка
Лічильник
Тарифи на послуги та їх загальна вартість
3. Тариф на послуги на момент заключення договору застосовуються згідно з рішенням органу місцевого самоврядування від 26.10.2007р.
1) з постачання холодної води 1,50 гр.куб/м
2) з водовідведення 1,50 гр.куб/м
4. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з постачання холодної води і водовідведення (далі Правил) за відсутності їх, згідно встановлених норм споживання, в межах лімітів.
Оплата спожитих послуг
5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
Платежі вносяться не пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим.
6. Послуги оплачуються шляхом оплати розрахункових рахунків, оплата провадиться у 5-ти денний термін з дня отримання рахунку Споживачем.
7. За наявності у споживача засобів обліку води справляння плати; за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.
8. Плата може вноситься за послуги в касу ЧП «Лора»по квитанції або на р/р 26005000130501 ОКПО 20745893 МФО 384577 АКБ ЧБРР якщо затримується надіслання рахунків Виконавцем.
9. Плата за послуги вноситься по тарифам, затвердженим органом місцевого самоврядування - Гвардійською селищною радою.
10. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день просрочки.
У випадку несплати споживачем за надані послуги протягом2-х місяців виконавець має право відключити споживача від постачання холодної води і водовідведення, попередивши його письмово за 10 днів.
11. У разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець здійснює перерахунок розміру плати згідно з додатком до Правил.
Прав та обов'язки сторін
12. Споживач має право на:
1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством, умовами договору та рішенням органу місцевого самоврядування;
2) отримання в установленому3 законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди,
завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання;
4) зменшення розміру плати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення
їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку,
встановленого у додатку до Правил;
6) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води,
тощо) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Витрати, пов'язані з
перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем
у разі обґрунтованості звернення споживача, та споживачем - у разі необґрунтованосі
такого звернення;
7) установлення засобів обліку води та взяття їх на абонентській облік;
8) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж,
транспортування та монтаж) засобів обліку;
9) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних
послуг;
10) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають в
розмір плати за послуги;
11) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації
за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
12) з Виконавцем договору на заміну або ремонт санітарно-технічних приладів,
пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку, що вийшли з ладу.
13. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) забезпечити доступ до мережі, арматури, засобів обліку води представників
виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:
- для ліквідації аварій - цілодобово;
- для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання,
проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів
обліку води- згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
4) забезпечувати цілісність засобів обліку води та не втручатися в їх роботу;
5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню встановлену
п.10 даного договору
6) у разі втрати права на пільги повідомляти про це виконавця у десятиденний
строк;
7) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей пов'язаних з
отриманням послуг, що виникли з його вини;
8) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів,
пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;
9) своєчасно проводити підготовку систем, санітарно-технічних приладів,
пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
10) у разі виявлення виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів
обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної
повірки та ремонту згідно із законодавством;
11) відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників
послуг у разі необґрунтованості претензій.
14. Виконавець має право:
1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за наданні
послуги пеню у розмірі, встановленому п.10 даного договору та включать її в рахунок до
оплати.
2) вносити за погодженням із споживачем зміни у договір, що впливають на
розмір плати за послуги;
3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері
житлово-комунальних послуг;
4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей,
пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування
вартості відповідних робіт.
5) доступу в приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі
несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку, усунення недоліків у
роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни,
проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань засобів обліку води
відповідно до законодавства;
6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води
звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та
метрологічної повірки.
15. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати вчасне та відповідної якості надання послуг згідно із
законодавством, умовами договору та рішеннями органу місцевого самоврядування;
2) надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію
про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів,
нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) забезпечувати за заявою споживача взяття на абонентський облік у тижневий
строк засобів обліку води;
4) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем
багатоквартирного будинку із складенням відповідного акту, якщо послуги надаються в
приміщення багатоквартирного будинку.
5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або
надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
6) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані,
здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати заходів до ліквідації аварійних
ситуацій, усунення порушень кількісних і якісних показників надання послуг у строки,
встановленні згідно із законодавством;
7) Звільняти від сплати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати
компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт згідно з
законодавством, або рішенням органу місцевого самоврядування;
8) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених
несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
9) ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-
комунальних послуг.
Відповідальність сторін
16. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;
3) втручання у роботу засобів обліку води;
4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
17. Виконавець несе відповідальність у разі:
1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків
майну та/або приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, - шляхом
відшкодування збитків;
2) Зниження кількісних і якісних показників послуг, надання послуг не в повному
обсязі - шляхом зменшення розміру плати згідно з Додатком до Правил, та виплати
споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт в
розмірі, встановленому законодавством, або органом місцевого самоврядування.
3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;
4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві
18. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця
споживачеві, є:
- з постачання води у будову Споживача - останній колодязь до вводу у будівлю. Порядок розв'язання спорів
19. У разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає представника
виконавця для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються
строки, види порушень кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця;повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше двох робочих днів.
Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
20. Акт-претензія подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів
вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову
відмову в задоволені його претензій.
21. Виконавець може відмовити споживачеві в задоволенні його претензій щодо
відхилення кількісних і якісних показників послуг на підставі:
показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту;
правильності показань засобів обліку води;
аналізу якості води.
У разі обґрунтованості претензій споживача витрати, пов'язані з їх перевіркою, відшкодовуються виконавцем, у разі необґрунтованості - споживачем.
22. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому
порядку.
Форс-мажорні обставин
23. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання
непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного
характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору,
відключення або зниження об'єму надання електроенергії, чи аварійна ситуація.
Строк дії договору
24. Цей договір укладається на 1 рік і набирає чинності з дня його укладення і
діє до .
25. Договір може бути розірваний достроково у разі:
-зникнення потреби отримання послуг або відмови Споживача від користування послугами Виконавця;
-невиконання умов договору сторонами договору.
26. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.
Інші умови
27. У випадку зміни тарифів органом місцевого самоврядування, плата зі послуги вноситься по новим тарифам, з моменту введення їх в дію, без змін інших умов договору.
Про зміну тарифів повідомляється в оголошенні.
Довідкові відомості
Телефони спеціального виклику у разі
виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій
Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж.:
_ тел. 55-25-85
{адреса та телефон виконавця послуг)
Управління житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації
Сімферопольського р-на м. Сімферополь, вул. Павленко, 1
(адрес)
Виконавчий комітет селищної ради
Назва Гвардійська селищна рада
Адреса смт. Гвардійське, вул.. Леніна, 63
Адреси і підписи сторін
Виконавець: Споживач:
ПП „Лора”_____
Прізвище, ім'я та по батькові Прізвище, ім'я та по батькові
Адреса смт. Гвардійське
Вул. Рикова, буд. 7 кв 2
Телефон 55-25-85
Верповський Д.Я.
(підпис) (підпис)
Зобов'язати Гвардійську селищну раду Сімферопольського району (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. К.Маркса,63, ЗКПО 24040814) укласти з приватним підприємством "Лора" (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. Рикова, 7, кв. 2, ОКПО 0745893) договір про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення на житловий будинок № 14 в кв. Цвєточний в с. Новий Сад у редакції позивача наступного змісту:
Типовий договір затверджено Пост. КМУ від 21.06.2005р.,№630
ДОГОВІР №
про надання послуг з постачання холодної води і водовідведення
смт. Гвардійське 03 лютого 20098 року
Приватне підприємство «Лора»в особі директора Верновського Дмитра Яковича, що діє на підставі Статуту, затвердженого Сімферопольською РДА 18.03.2005р. (далі - Виконавець), з однієї сторони, і Споживач Гвардійська селищна рада в особі Голови селищної ради Полякова Федора Георгієвича, діючого на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
Предмет договору
1. Виконавець зобов'язується надавати на об'єкті Споживача (житловий будинок № 14, кв. Цветочний, с. Новий Сад) вчасно та відповідної якості послуги з постачання холодної води і водовідведення, а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених договором.
2.Характеристика засобів обліку води: лічильник який необхідно установити до 01.08.08 р.
№пп
Вид засобу обліку водиТип засобу обліку водиЗаводський номерПерше показанняМісце встановленняПримітка
Лічильник
Тарифи на послуги та їх загальна вартість
3. Тариф на послуги на момент заключення договору застосовуються згідно з рішенням органу місцевого самоврядування від 26.10.2007р.
1) з постачання холодної води 1,50 гр.куб/м
2) з водовідведення 1,50 гр.куб/м
4. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з постачання холодної води і водовідведення (далі Правил) за відсутності їх, згідно встановлених норм споживання, в межах лімітів.
Оплата спожитих послуг
5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.
Платежі вносяться не пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим.
6. Послуги оплачуються шляхом оплати розрахункових рахунків, оплата провадиться у 5-ти денний термін з дня отримання рахунку Споживачем.
7. За наявності у споживача засобів обліку води справляння плати; за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.
8. Плата може вноситься за послуги в касу ЧП «Лора»по квитанції або на р/р 26005000130501 ОКПО 20745893 МФО 384577 АКБ ЧБРР якщо затримується надіслання рахунків Виконавцем.
9. Плата за послуги вноситься по тарифам, затвердженим органом місцевого самоврядування - Гвардійською селищною радою.
10. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день просрочки.
У випадку несплати споживачем за надані послуги протягом2-х місяців виконавець має право відключити споживача від постачання холодної води і водовідведення, попередивши його письмово за 10 днів.
11. У разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець здійснює перерахунок розміру плати згідно з додатком до Правил.
Права та обов'язки сторін
12. Споживач має право на:
1) отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із законодавством, умовами договору та рішенням органу місцевого самоврядування;
2) отримання в установленому3 законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди,
завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання;
4) зменшення розміру плати в разі надання послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку,
встановленого у додатку до Правил;
6) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води,
тощо) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Витрати, пов'язані з
перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем
у разі обґрунтованості звернення споживача, та споживачем - у разі необґрунтованосі такого звернення;
7) установлення засобів обліку води та взяття їх на абонентській облік;
8) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж,
транспортування та монтаж) засобів обліку;
9) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних
послуг;
10) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають в
розмір плати за послуги;
11) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації
за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
12) з Виконавцем договору на заміну або ремонт санітарно-технічних приладів,
пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку, що вийшли з ладу.
13. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) забезпечити доступ до мережі, арматури, засобів обліку води представників
виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:
- для ліквідації аварій - цілодобово;
- для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання,
проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів
обліку води- згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
4) забезпечувати цілісність засобів обліку води та не втручатися в їх роботу;
5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню встановлену
п.10 даного договору
6) у разі втрати права на пільги повідомляти про це виконавця у десятиденний
строк;
7) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей пов'язаних з
отриманням послуг, що виникли з його вини;
8) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів,
пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;
9) своєчасно проводити підготовку систем, санітарно-технічних приладів,
пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
10) у разі виявлення виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів
обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної
повірки та ремонту згідно із законодавством;
11) відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників
послуг у разі необґрунтованості претензій.
14. Виконавець має право:
1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за наданні
послуги пеню у розмірі, встановленому п.10 даного договору та включать її в рахунок до
оплати.
2) вносити за погодженням із споживачем зміни у договір, що впливають на
розмір плати за послуги;
3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей,
пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування
вартості відповідних робіт.
5) доступу в приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі есанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку, усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань засобів обліку води відповідно до законодавства;
6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води
звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та
метрологічної повірки.
15. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати вчасне та відповідної якості надання послуг згідно із
законодавством, умовами договору та рішеннями органу місцевого самоврядування;
2) надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію
про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів,
нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) забезпечувати за заявою споживача взяття на абонентський облік у тижневий
строк засобів обліку води;
4) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем
багатоквартирного будинку із складенням відповідного акту, якщо послуги надаються в
приміщення багатоквартирного будинку.
5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або
надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
6) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані,
здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати заходів до ліквідації аварійних
ситуацій, усунення порушень кількісних і якісних показників надання послуг у строки,
встановленні згідно із законодавством;
7) Звільняти від сплати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати
компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт згідно з
законодавством, або рішенням органу місцевого самоврядування;
8) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених
несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
9) ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-
комунальних послуг.
Відповідальність сторін
16. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних
послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;
3) втручання у роботу засобів обліку води;
4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
17. Виконавець несе відповідальність у разі:
1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків
майну та/або приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, - шляхом
відшкодування збитків;
2) Зниження кількісних і якісних показників послуг, надання послуг не в повному
обсязі - шляхом зменшення розміру плати згідно з Додатком до Правил, та виплати
споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт в
розмірі, встановленому законодавством, або органом місцевого самоврядування.
3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;
4) порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві
18. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця
споживачеві, є:
- з постачання води у будову Споживача - останній колодязь до вводу у будівлю. Порядок розв'язання спорів
19. У разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає представника
виконавця для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види порушень кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця;повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше двох робочих днів.
Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
20. Акт-претензія подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову ідмову в задоволені його претензій.
21. Виконавець може відмовити споживачеві в задоволенні його претензій щодо
відхилення кількісних і якісних показників послуг на підставі:
показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту;
правильності показань засобів обліку води;
аналізу якості води.
У разі обґрунтованості претензій споживача витрати, пов'язані з їх перевіркою, відшкодовуються виконавцем, у разі необґрунтованості - споживачем.
22. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
Форс-мажорні обставин
23. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання
непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного
характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору,
відключення або зниження об'єму надання електроенергії, чи аварійна ситуація.
Строк дії договору
24. Цей договір укладається на 1 рік і набирає чинності з дня його укладення і
діє до .
25. Договір може бути розірваний достроково у разі:
-зникнення потреби отримання послуг або відмови Споживача від користування послугами Виконавця;
-невиконання умов договору сторонами договору.
26. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.
Інші умови
27. У випадку зміни тарифів органом місцевого самоврядування, плата зі послуги вноситься по новим тарифам, з моменту введення їх в дію, без змін інших умов договору.
Про зміну тарифів повідомляється в оголошенні.
Довідкові відомості
Телефони спеціального виклику у разі
виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій
Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж.:
_ тел. 55-25-85
{адреса та телефон виконавця послуг)
Управління житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації
Сімферопольського р-на м. Сімферополь, вул. Павленко, 1
(адрес)
Виконавчий комітет селищної ради
Назва Гвардійська селищна рада
Адреса смт. Гвардійське, вул.. Леніна, 63
Адреси і підписи сторін
Виконавець: Споживач:
ПП „Лора”_____
Прізвище, ім'я та по батькові Прізвище, ім'я та по батькові
Адреса смт. Гвардійське
Вул. Рикова, буд. 7 кв 2
Телефон 55-25-85
Верповський Д.Я.
(підпис) (підпис)
Господарському суду Автономної Республіки Крим видати наказ.
Стягнути з Гвардійської селищної ради (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. К.Маркса,63, ЗКПО 24040814) на користь приватного підприємства "Лора" (97513, Сімферопольський район, смт. Гвардійське, вул. Рикова, 7, кв. 2, ОКПО 0745893) 255,00 грн. державного мита, 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Господарському суду Автономної Республіки Крим видати наказ.
Головуючий суддя І.В. Антонова
Судді О.Л. Котлярова
М.І. Ткаченко
Суд | Севастопольський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2009 |
Оприлюднено | 05.03.2009 |
Номер документу | 3063809 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Котлярова О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні