ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 квітня 2013 року Справа № 803/743/13-a
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Ковальчука В.Д.,
розглянувши в порядку скороченого провадження в місті Луцьку адміністративну справу за позовом прокурора Луцького району в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Волинській області Міністерства транспорту та зв'язку України до ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Луького району звернувся з позовом в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Волинській області Міністерства транспорту та зв'язку України (далі - ТУ Головавтотрансінспекції у Волинській області) до ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій в сумі 1 700 грн. за порушення законодавства про автомобільний транспорт.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 8 серпня 2012 року державними інспекторами ТУ Головавтотрансінспекції у Вінницькій області проведено перевірку дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. За результатами перевірки складено акт №034827 від 8 серпня 2012 року, яким зафіксоване правопорушення, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтею 48 цього Закону.
На підставі акта перевірки №034827 від 8 серпня 2012 року начальником територіального управління Головавтотрансінспекції у Волинській області винесено постанову від 8 жовтня 2012 року про застосування фінансових санкцій №150243, якою до ОСОБА_1 було застосовано фінансову санкцію в розмірі 1 700 грн.
Відповідач добровільно фінансову санкцію не сплатив, а оскільки несплата штрафної санкції в дохід державного бюджету може завдати істотної шкоди державі, тому прокурор просить стягнути фінансову санкцію в розмірі 1 700,00 грн. в судовому порядку.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 01.04.2013 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі (а.с. 1).
Копія ухвали від 01.04.2012 року була отримана відповідачем 04.04.2013 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.13). Проте від відповідача у встановлений строк заперечень проти позову або заяви про визнання позову не надійшло, в зв'язку з чим суд вважає можливим продовжувати розгляд справи в порядку скороченого провадження відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України).
Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з таких підстав.
Судом встановлено, що 8 серпня 2012 року державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції у Вінницькій області проведено перевірку дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт на ділянці дороги 84 км. Житомир-Могилів-Подільський. В ході перевірки о 13 год. 40 хв. було перевірено автомобіль DAF 58, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, який належить ОСОБА_1. За результатами перевірки вказаного транспортного засобу складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №034827 від 8 серпня 2012 року, в якому зафіксовано, що у водія, який експлуатував автомобіль DAF 58, державний реєстраційний номер НОМЕР_1, відсутня індивідуальна контрольна книжка водія (а.с. 8).
Повідомленням про вручення рекомендованого поштового відправлення від 25 вересня 2012 року стверджується, що відповідача повідомлено 02.10.2012 року про розгляд справи про порушення транспортного законодавства в період з 10 год. 00 хв. до 11 год. 00 хв. 08 жовтня 2012 року (а.с. 8, зворот).
На підставі акта перевірки №034827 від 08.08.2012 року начальником територіального управління Головавтотрансінспекції у Волинській області прийнято постанову про застосування фінансової санкції №150243 від 8 жовтня 2012 року, якою до відповідача застосовано фінансову санкцію відповідно до абзацу 3 частини першої статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" на суму 1 700 грн. за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтею 48 цього Закону, а саме - за відсутність індивідуальної контрольної книжки водія (а.с.9). Також відповідачу 08.10.2012 року винесено припис щодо усунення порушення законодавства про автомобільний транспорт та надано строк до 07.11.2012 року усунути виявлені порушення (а.с.9, зворот).
Постанова про застосування фінансової санкції разом із порядком її оскарження та приписом щодо усунення порушення законодавства про автомобільний транспорт була направлена відповідачу рекомендованим порядком та отримана останнім 10.01.2013 року (а.с.11, зворот).
Відповідно до статті 1 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт" від 23 лютого 2006 року N 3492-IV ( Закон України N 3492-IV) автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.
Згідно статті 48 Закону України N 3492-IV автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:
для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством.
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 34 Закону України N 3492-IV автомобільний перевізник повинен виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів.
Згідно з пунктом 6.3. Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.2010 року №340, до набрання чинності пунктом 6.1 цього Положення водій, який керує транспортним засобом, що зазначений у пункті 6.1 цього розділу та не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку водія.
З акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №034827 від 8 серпня 2012 року вбачається, що водієм транспортного засобу, що перевірявся, не було дотримано вимог статті 48 Закону України N 3492-IV та пункту 6.3 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, оскільки була відсутня індивідуальна контрольна книжка водія.
Згідно з абзацом 3 частини першої статті 60 Закону України N 3492-IV за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за: надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи те, що відповідач не оскаржував постанову про застосування фінансової санкції, добровільно фінансові санкції в розмірі 1 700 грн. не сплатив, то суд приходить до висновку, що позовні вимоги законні, обґрунтовані, підтверджені належними доказами та підлягають до задоволення.
Керуючись статтями 163, 183-2 , 256 КАС України та на підставі Закону України "Про автомобільний транспорт", суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід Державного бюджету Луцького району 21081100, ідентифікаційний код 21740391, на розрахунковий рахунок 31118106700208 в ГУДКСУ у Волинській області МФО 803014 фінансові санкції за порушення законодавства про автомобільний транспорт в розмірі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн.
Постанова підлягає до негайного виконання.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом под4чання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Суддя В.Д. Ковальчук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2013 |
Оприлюднено | 16.04.2013 |
Номер документу | 30662130 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ковальчук Володимир Дмитрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні