Справа № 200/1969/13-ц
Провадження №2/200/1609/13
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
(заочне)
11 квітня 2013 року Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська
у складі: головуючого - судді Шевцової Т.В.
при секретарі - Мар'єнко К.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Дніпропетровська цивільну справу за позовом Дніпропетровської міської ради до ОСОБА_1, треті особи: Державна податкова інспекція у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, Управління Держкомзему у місті Дніпропетровськ Дніпропетровської області про внесення змін до договору оренди земельної ділянки, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з вищезазначеним позовом, в якому просить суд:
- внести зміни до п.2.3. Договору оренди земельної ділянки від 20.05.2005 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та громадянином ОСОБА_1, посвідченого нотаріусом ДМНО ОСОБА_2 зареєстрований в реєстрі за №3500, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №040510400792 від 05.09.2005 року, виклавши його в такій редакції: п. 2.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2013 року становить 5 453 015 грн. 91 коп.
- внести зміни до п.4.1. Договору оренди земельної ділянки від 20.05.2005 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та громадянином ОСОБА_1, посвідченого нотаріусом ДМНО ОСОБА_2 зареєстрований в реєстрі за №3500, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №040510400792 від 05.09.2005 року, виклавши його в такій редакції: п. 4.1. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях) у розмірі, 163 590 грн. 48 коп. не є сталою та може змінюватися у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки і обчислюється відповідно до Податкового кодексу України у мінімальному розмірі орендної плати, що встановлюється цим кодексом.
В обґрунтування своїх вимог посилається на те, що 20.05.2005 року між Дніпропетровською міською радою та громадянином ОСОБА_1 був укладений Договір оренди земельної ділянки (надалі за текстом Договір). Відповідно до цього договору відповідач прийняв в строкове платне користування земельну ділянку площею 0,8493 га, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:02:112:0093. Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення міської ради від 24.12.04 №121/23 та від 20.04.05 № 489/26. 20.05.2005 року Договір був посвідчений нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_2, та зареєстрований в реєстрі за № 3500. В книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі Договір був зареєстрований за №040510400792 від 05.09.2005 року. Відповідно до п. 4.1. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях), у розмірі 1 (%) відсотка від нормативної грошової оцінки та дорівнює розміру земельного податку. Проте, ст.288 „Орендна плата" розділу ХІІІ „Плата за землю" Податкового кодексу України передбачено, що: „288.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: 288.5.1. не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом." До введення в дію Податкового кодексу України аналогічна норма містилась в Законі України „Про оренду землі" (ч.4 та ч.5 ст.21). Таким чином, з 04.06.2008 року (набрання чинності змін до ЗУ „Про оренду землі") та починаючи з 01.01.2011 року (набрання чинності Податковим кодексом України) розмір річної орендної плати за земельну ділянку, надану в оренду Відповідачу, суперечить чинному законодавству. У зв'язку з чим, міський голова 18.02.2011 р. звернувся до Відповідача, як орендаря земельної ділянки комунальної власності у м. Дніпропетровську (лист від 18.02.2011 №7/22-185 Про приведення договорів оренди землі у відповідність до вимог законодавства ), з пропозицією привести договір оренди землі, укладений з Відповідачем у відповідність до вимог Податкового кодексу України та Рішення Дніпропетровської міської ради від 02.02.2011 №216/8. Пропозиція міського голови була неодноразово опублікована в офіційному виданні Дніпропетровської міської ради (газета Наше Місто від 22.02.2011р. №26 (3306) та 11.02.2012р.) в офіційному повідомленні. Відповідно до повідомлення Відповідачу необхідно було у двотижневий строк, з моменту опублікування повідомлення звернутися до департаменту корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради для приведення договору оренди до вимог чинного законодавства України в частині орендної плати, шляхом укладання додаткового договору. Проте у строк, визначений повідомленням, Відповідач ані в перший, ані в другий раз відповіді на вказану вимогу не надав, додатковий договір сторонами не було підписано. У зв'язку з чим позивач і змушений був звернутися до суду з даним позовом.
Представник позивача до суду надав заяву, в якій просив розглянути справу без його участі, позовні вимоги підтримав та просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином відповідно до вимог ст. 74 - 76 ЦПК України, про причини своєї неявки суду не повідомив, не надав заяви про розгляд справи за його відсутності, з клопотанням про відкладення розряду справи до суду не звернувся, а також не скористався правом надання заперечень проти позову.
Представник третьої особи, Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська, в судове засідання не з'явився, проте надав до суду пояснення, в яких просив розглянути справу за відсутності представника ДПІ та задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Представник третьої особи, Управління Держкомзему у місті Дніпропетровськ Дніпропетровської області, в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином відповідно до вимог ст. 74 - 76 ЦПК України, про причини своєї неявки суду не повідомив, не надав заяви про розгляд справи за його відсутності, з клопотанням про відкладення розряду справи до суду не звернувся, а також не скористався правом надання заперечень проти позову.
За ч. 1 ст. 224 ЦПК України у разі неявки в судове засідання відповідача, який належним чином повідомлений і від якого не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності або якщо повідомлені ним причини неявки визнані неповажними, суд може ухвалити заочне рішення на підставі наявних у справі доказів, якщо позивач не заперечує проти такого вирішення справи.
У зв'язку з чим суд, з урахуванням згоди позивача, вважає за можливе провести заочний розгляд справи та вирішити справу у порядку заочного розгляду на підставі наявних у справі доказів.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.
Згідно зі ст. 15 ЦПК України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи про захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин, а також з інших правовідносин, крім випадків, коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства.
Відповідно до ст. 10 ЦПК України цивільне судочинство здійснюється на засадах змагальності сторін. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають рівні права щодо подання доказів, їх дослідження та доведення перед судом їх переконливості.
Згідно частини 1 та 2 ст. 11 ЦПК України суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших осіб, які беруть участь у справі. Особа, яка бере участь у справі, розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд. Таке право мають також особи (за винятком тих осіб, які не мають цивільної процесуальної дієздатності), в інтересах яких заявлено вимоги.
Відповідно до ст. 57 ЦПК України доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення сторін, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно до ст. 60 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини на які вона посилається, як на підставу свої вимог і заперечень.
Судом було встановлено та підтверджено матеріалами справи, що відповідно до рішення сесії Дніпропетровської міської ради № 121/23 від 24.12.2004 року про передачу земельної ділянки по АДРЕСА_1 в оренду гр. ОСОБА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, по фактичному розміщенню виробничих будівель та споруд з меблевого виробництва, згідно п. 1 було вирішено затвердити проект відведення земельної ділянки площею 0,8493 га (кадастровий номер 1210100000:02:112:0093), складений ТОВ Бізнес - Експерт , і передати її в оренду строком на п'ятнадцять років гр. ОСОБА_1 по фактичному розміщенню виробничих будівель та споруд з меблевого виробництва за адресою: АДРЕСА_1, за рахунок земель, не переданих у власність або користування, код цільового використання земель, не переданих у власність або користування, код цільового використання землі (УКЦВЗ) 1.10.5 (інша промисловість). Визначити орендну плату за користування цією земельною ділянкою у розмірі земельного податку, який обчислюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до п. 3.1.1 вказаного рішення, гр. ОСОБА_1 було зобов'язано укласти з міською радою в установленому порядку договір оренди земельної ділянки, що передається відповідно до п. 1 цього рішення, і звернутися до Дніпропетровського міського управління земельних ресурсів для забезпечення державної реєстрації нотаріально посвідченого договору оренди земельної ділянки (а.с. 18 - 19).
Рішенням сесії Дніпропетровської міської ради про продовження строків укладення договорів оренди землі № 489/26 від 20.04.2005 року, було вирішено продовжити на місяць з моменту прийняття цього рішення строки укладення договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради, зокрема, рішення № 121/23 від 24.12.2004 року (а.с. 22 - 26).
20 травня 2005 року між Дніпропетровською міською радою та ОСОБА_1 був укладений договір оренди землі, згідно п. 1.1 якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 і зареєстрована в Державному реєстрі земель за кадастровим номером 1210100000:02:112:0093.
Відповідно до п. 1.2 договору, цільове використання земельної ділянки за цим договором (УКЦВЗ) 1.10.5 (інша промисловість).
Згідно п. 1.3 договору, підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення міської ради від 24.12.2004 року № 121/23 та від 20.04.2005 року № 489/26.
Відповідно до п. 2.1 договору, в оренду передається земельна ділянка, загальною площею 0,8493 га.
Пунктом 2.2 договору передбачено, що на земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомості майна, інші об'єкти інфраструктури, які зазначені в акті приймання-передачі земельної ділянки.
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на час укладення цього договору становить 2015418,41 грн. (п. 2.3 договору).
Відповідно п. 3.1 договору, договір укладено на п'ятнадцять років.
Згідно п.п. 4.1, 4.2 договору, річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях), у розмірі 1 відсотка від нормативної грошової оцінки та дорівнює розміру земельного податку. Зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки та її індексація проводиться без внесення змін та доповнень до цього договору у порядку та у випадках, передбачених законодавством України.
Відповідно до п. 4.5 договору, обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, що визначаються у встановленому порядку.
Пунктом 4.7 договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається щорічно, або у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; змін у цільовому використанні земельної ділянки; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
Згідно п.п. 5.1, 5.2 договору, земельна ділянка передається в оренду: по фактичному розміщенню виробничої бази. Цільове призначення земельної ділянки: землі промисловості.
Відповідно до п.п. 12.1, 12.2 договору оренди, зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку (а.с. 9 - 21).
20.05.2005 року Договір був посвідчений нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу ОСОБА_2, та зареєстрований в реєстрі за № 3500. В книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі Договір був зареєстрований за №040510400792 від 05.09.2005 року (а.с. 15).
Відповідно до рішення про приведення рішень міської ради та деяких проектів рішень міської ради, які погоджено виконавчим комітетом міської ради, у галузі земельних відносин у відповідності до вимог чинного законодавства № 216/8 від 02.02.2011 року, з 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України. З метою приведення рішень міської ради та проектів рішень міської ради, які погоджено виконавчим комітетом міської ради, у галузі земельних відносин у відповідності до вимог чинного законодавства, керуючись Земельним кодексом України, Податковим кодексом України та Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , міська рада вирішила до моменту прийняття міською радою рішення про визначення розміру річної орендної плати за земельні ділянки залежно від їх функціонального використання встановити розмір річної орендної плати за користування земельними ділянками у мінімальному розмірі орендної плати, визначеному Податковим кодексом України, незалежно від мети використання (п. 1 рішення).
Відповідно до п. 2 вказаного рішення міської ради, було вирішено внести зміни до рішень міської ради щодо передачі земельних ділянок в оренду, стосовно яких договори оренди знаходяться в процесі оформлення та не пройшли державну реєстрацію, встановивши розмір річної орендної плати за користування земельними ділянками у мінімальному розмірі орендної плати, визначену Податковим кодексом України, незалежно від мети використання (а.с. 30 - 31).
Листом від 18.02.2011 року Дніпропетровська міська рада повідомляла всіх орендарів земельних ділянок комунальної власності у м. Дніпропетровську про те, що рішенням міської від 02.02.2011 року № 216/8 у зв'язку з вступом в дію з 01.01.2011 року Податкового кодексу України встановлено розмір річної орендної плати за користуванням земельними ділянками у мінімальному розмірі орендної плати, визначеному Податковим кодексом України, незалежно від мети використання. У зв'язку із зазначеним, відповідні зміни повинні бути внесені до діючих договорів оренди землі шляхом укладення додаткових договорів відповідно до вимог чинного законодавства України. Для укладання додаткового договору орендарям необхідно у двотижневий термін після публікації повідомлення звернутися до департаменту корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради (а.с. 32).
Вказане звернення міської ради було неодноразово опубліковане в офіційному виданні Дніпропетровської міської ради (газета Наше Місто від 22.02.2011р. №26 (3306) та 11.02.2012р.) в офіційному повідомленні (а.с. 33 - 35).
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 22.03.2013 року, грошова оцінка земельної ділянки (кадастровий номер 1210100000:02:112:0093) становить 5453015,91 грн. (а.с. 48).
Також позивачем було надано розрахунок втрат бюджету з орендної плати за землю у зв'язку з невідповідністю договору оренди вимогам чинного законодавства по договору оренди землі від 05.09.2005 року, укладеного з Дніпропетровською міською радою гр. ОСОБА_1, які складають 109060,32 грн. (а.с. 37).
Діючим законодавством визначено, що відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України Про оренду землі , тощо.
Так, відповідно до положень ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Ч.1 ст. 638 ЦК України вказує, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно з ч. 3 ст. 640 ЦК України договір, який підлягає державній реєстрації, є укладеним з моменту державної реєстрації.
Статтями 14, 18 і 20 Закону України Про оренду землі визначено, що договір оренди укладається у письмовій формі і набуває чинності після його державної реєстрації, яка проводиться у порядку, встановленому законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 15 ЗУ Про оренду землі істотними умовами договору оренди землі є: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін; умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.
Згідно ст. 21 Закону України Про оренду землі , орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Відповідно до п. 4.1 договору оренди землі, річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях), у розмірі 1 (%) відсотка від нормативної грошової оцінки та дорівнює розміру земельного податку.
Згідно ст. 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; та не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки; може бути більшою граничного розміру орендної плати, ніж зазначений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.
Відповідно до ст. 144 Конституції України, а також ч. 3 ст. 10 Статуту територіальної громади м.Дніпропетровська, акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування міста, прийняті згідно з чинним законодавством, обов'язкові для виконання всіма розташованими на території м.Дніпропетровська підприємствами, установами і організаціями незалежно від їх форм власності, а також посадовими особами, громадянами й об'єднаннями громадян.
Невиконання або неналежне виконання актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування міста, виданих відповідно до чинного законодавства, тягне відповідальність передбачену законодавством (ч. 6 статті 10 Статуту територіальної громади м. Дніпропетровська).
Ч. 1 та ч. 2 ст. 632 Цивільного кодексу України передбачає застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладання договору допускається лише у випадках і на умовах, встановленим договором або законом.
Договором у п. 4.7. передбачено, що розмір орендної плати переглядається щорічно, або у разі: зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції.
Відповідно до ст.ст. 116, 121 Бюджетного кодексу України бюджетним правопорушенням визнається правопорушення недотримання учасником бюджетного процесу встановленого цим кодексом та іншими нормативно-правовими актами порядку складання розгляду, затвердження, внесення змін виконання бюджету чи звіту про виконання бюджету. Особи, винні у порушенні бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законами України.
Відповідно до положень ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Законодавчо також передбачено зміни договору за рішенням суду однієї із сторін у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладанні договору (ст. 352 ЦК України). Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах. Враховуючи те, що розмір орендної плати за землю законодавчо було змінено, а умовами договору передбачено внесення змін до нього у разі зміни розміру земельного податку і розміру орендної плати, Дніпропетровська міська рада прийшла до висновку про наявність підстав для зміни договору у частині, що стосується розміру орендної плати за користування земельною ділянкою.
Відповідно до ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що і договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не впливає із звичаїв ділового обороту. Тобто, правочин спрямований на зміну або розірвання договору, здійснюється в такій самій формі, що і сам договір. Здійснюється він у вигляді додаткової угоди до договору або угоди про розірвання договору. За таких обставин спір щодо зміни умов договору підлягає вирішенню в суді.
Згідно до п. 3 ст. 653 ЦК України, якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов`язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Аналізуючи встановлені судом фактичні обставини в контексті наведених вище норм цивільного законодавства, суд приходить до висновку про необхідність задоволення позовних вимог, оскільки вимоги позивача є законними та обґрунтованими.
Відповідно до ч. 1 ст. 88 ЦПК України стороні, на користь якої ухвалено рішення, суд присуджує з другої сторони понесені нею і документально підтверджені судові витрати.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3, 10, 11, 57, 60, 88, 197, 212-215, 224-226 ЦПК України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги - задовольнити.
Внести зміни до п.2.3. Договору оренди земельної ділянки від 20.05.2005 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та громадянином ОСОБА_1, посвідченого нотаріусом ДМНО ОСОБА_2 зареєстрований в реєстрі за №3500, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №040510400792 від 05.09.2005 року, виклавши його в такій редакції: п.2.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2013 року становить 5 453 015 грн. 91 коп. .
Внести зміни до п.4.1. Договору оренди земельної ділянки від 20.05.2005 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та громадянином ОСОБА_1, посвідченого нотаріусом ДМНО ОСОБА_2 зареєстрований в реєстрі за №3500, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №040510400792 від 05.09.2005 року, виклавши його в такій редакції: п. 4.1. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях) у розмірі, 163 590 грн. 48 коп. не є сталою та може змінюватися у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки і обчислюється відповідно до Податкового кодексу України у мінімальному розмірі орендної плати, що встановлюється цим кодексом .
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Дніпропетровської міської ради понесені судові витрати у розмірі 114,70 грн.
Рішення може бути оскаржене до Апеляційного суду Дніпропетровської області протягом десяти днів з дня проголошення рішення. Апеляційна скарга подається апеляційному суду через Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська.
Особи, які брали участь у справі, але не були присутніми у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.
Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його постановив, за письмовою заявою відповідачів, котра може бути подана протягом десяти днів із дня отримання його копії.
Суддя /підпис/ Т.В.Шевцова
З оригіналом згідно:
Суддя Бабушкінського
районного суду
м.Дніпропетровська Т.В. Шевцова
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 15.04.2013 |
Оприлюднено | 23.04.2013 |
Номер документу | 30665383 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Шевцова Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні